دیلیت اکانت اینستاگرام

اگر به هر دلیلی تصمیم به دیلیت اکانت اینستاگرام خود گرفته اید، متوجه شده اید که در قسمت های تنظیمات و ستینگ این برنامه چیزی پیدا نخواهید کرد. برای این منظور و دیلیت اکانت اینستاگرام خود می توانید فیلم زیر را مشاهده نمایید.

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

دیلیت اکانت اینستاگرام به معنای پاک و حذف کردن پیج یا همان اکانت اینستاگرام می باشد، گاهی ممکن است بخواهید به دلایل خاص خود اقدام به پاک کردن اکانت اینستاگرام خود به صورت دائمی نمایید.

اگر به هر دلیلی تصمیم به دیلیت اکانت اینستاگرام خود گرفته اید، متوجه شده اید که در قسمت های تنظیمات و ستینگ این برنامه چیزی پیدا نخواهید کرد. برای این منظور و دیلیت اکانت اینستاگرام خود می توانید فیلم زیر را مشاهده نمایید.

ابتدا به صفحه ویژه دیلیت اکانت اینستاگرام در لینک زیر مراجعه نمایید و سپس مطابق فیلم آموزشی زیر عمل کنید. البته می توانید در ادامه مقاله همین آموزش را به صورت تصویری نیز دنبال نمایید.

لینک دیلیت اکانت اینستاگرام: https://instagram.com/accounts/remove/request/permanent/

قبل از شروع آموزش تصویری مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام باید بگوییم امروزه شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین اپلیکیشن های گوشی می باشد اینستاگرام میلیون ها کاربر فعال دارد که بیش از ۸ ساعت از روز خود را در محیط اینستاگرام می‌گذرانند.

بهتر است پیش از آن که اقدام به حذف کامل اکانت اینستاگرام خود کنید این را بدانید که شما این امکان را دارید که اینستاگرام خود را به صورت موقت غیر فعال نمایید.

در واقع دی اکتیو اینستاگرام نوعی دیلیت اکانت موقت محسوب می‌شود که اگر به صورت موقتی نیاز به فاصله گرفتن از فضای این شبکه اجتماعی دارید بهتر است این روش را امتحان کنید. لینک مستقیم دی اکتیو کردن موقت اینستاگرام به صورت ذیل می باشد:

https://www.instagram.com/accounts/remove/request/temporary/

گاهی ممکن است به دلایل مختلفی از جمله دلایل شخصی و یا اعتیاد به اینستاگرام بخواهیم اکانت خود را به صورت موقت و یا دائمی حذف کنید. با این مقاله تا انتها همراه باشید که با پاسخ سوالاتی مانند چگونه اکانت اینستاگرام را حذف کنیم؟ چگونه اکانت خود را به صورت موقت غیر فعال کنیم؟ و یا چگونه اکانت های اضافه را از برنامه خود پاک کنیم آشنا شوید.

پیشنهاد میشود برای اطلاع از آپدیت های جدید اینستاگرام در سال ۲۰۲۴ و آپشن های جدیدی که به برنامه اینستاگرام اضافه شده اند مقاله بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱ را مطالعه کنید.

دیلیت اکانت اینستاگرام
دیلیت اکانت اینستاگرام

حذف اکانت اینستاگرام

قبل از شروع مراحل پاک کردن اکانت اینستاگرام و حذف اکانت اینستاگرام به صورت دائم، شما باید در نظر داشته باشید که بعد از پاک کردن و حذف اکانت اینستاگرام دسترسی شما به تمام عکسها و فیلمها و همینطور تمام دوستان و فالوور های تان و دیگر اطلاعات شما در اکانت اینستاگرام تان به طور کامل غیر ممکن می شود. البته در صورتی که اقدام به دیاکتیو یا حذف موقت اکانت اینستاگرام خود کنید می توانید با برگرداندن اکانت خو دوباره به فالور ها و دیگر موارد اکانت اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید.

برای حذف اکانت اینستاگرام به ترتیب مراحل زیر را انجام دهید:

  • روی یا عکس نمایه خود در پایین سمت راست ضربه بزنید تا به نمایه خود بروید.
  • در بالا سمت راست ضربه بزنید، سپس روی تنظیمات و حریم خصوصی ضربه بزنید.
  • روی See more در Accounts Center ضربه بزنید، سپس روی Personal details ضربه بزنید.
  • روی مالکیت و کنترل حساب ضربه بزنید، سپس روی غیرفعال کردن یا حذف ضربه بزنید.

یکی از نکات مهمی که باید در رابطه با دیلیت اکانت اینستا بدانید این است که بعد از حذف کردن اکانت اینستاگرام شما نمیتوانید اکانتی با نام کاربری که شما برای آن استفاده کردید را دوباره داشته باشید. اگر می خواهید به طور موقت اکانت اینستاگرام تان را پاک کنید می توانید اکانت اینستاگرام خود را به صورت موقت غیر فعال کنید یا اکانت خود را به صورت موفقت دی اکتیو نمایید.

اگر هنوز نمی دانید کاربرد اینستاگرام و تاریخچه اینستاگرام از کجا آغاز شد مقاله اینستاگرام چیست آریا تهران رو از دست ندید.

برای دی اکتیو کردن اکانت اینستا شما می توانید به قسمت setting و یا تنظیمات اکانت اینستاگرام خود رفته و با انتخاب گزینه خروج به صورت موقتی اکانت اینستاگرام تان را غیرفعال کنید.

برای حذف اکانت اینستاگرام، بعد از ورود به لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام شما باید پسورد و رمز عبور و نام کاربری خود را حتماً داشته باشید چرا که حذف اکانت اینستاگرام بدون داشتن پسورد و نام کاربری غیر ممکن می باشد.

تمامی قوانین جدید اینستاگرام در سال ۲۰۲۴ و همینطور الگوریتم های جدید اینستاگرام را در مقاله قوانین جدید اینستاگرام ۲۰۲۴ آریا تهران برای شما عزیزان قرار داده ایم، همچنین اگر میخواهید بدانید چگونه ریلز را غیر فعال کنیم کلیک کنید.

دیلیت اکانت دائم اینستاگرام
دیلیت اکانت دائم اینستاگرام

دیلیت اکانت دائم اینستاگرام

برای حذف کامل اکانت اینستاگرام اگر می خواهید به صورت کامل اینستاگرام تا را حذف کنیم قدم اول دیلیت اکانت اینستاگرام می باشد.

در مرحله اول دیلیت اکانت دائم اینستاگرام شما باید روی دکمه ای که در قسمت پایین قرار گرفته است کلیک کنید تا وارد صفحه رسمی حذف اکانت اینستاگرام شوید.

ما در این قسمت لینک دیلیت اکانت اینستاگرام را برای شما عزیزان قرار داده ایم که به صورت مستقیم وارد صفحه اول دی اکتیو اینستا بشوید.

مرحله دوم پاک کردن اکانت اینستاگرام و حذف دائمی اکانت اینستاگرام وارد نمودن اطلاعات اکانت اینستاگرام شما می باشد که قصد حذف کردن آن را دارید.

اگر می خوانید به صورت دائمی اکانت اینستاگرام تان را حذف کنید در صفحه ورود اینستاگرام اطلاعات اکانت موردنظرتان را وارد کرده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید با کلیک کردن بر روی گزینه ورود به صفحه حذف اکانت اینستاگرام هدایت خواهید شد.

گاهی ممکن است شما نام کاربری و رمز عبور اکانت ای را که می خواهید آن را حذف کنید به یاد نداشته باشید، اگر نام کاربری و رمز عبور ندارید با کلیک کردن بر روی گزینه forgot password میتوانید رمز و نام کاربری مورد نظرتان را بازیابی کرده و دوباره به صفحه حذف اکانت اینستاگرام مراجعه کنید.

نکته مهم در رابطه با دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام این است که شما بدون داشتن نام کاربری و رمز عبور هرگز نمی توانید اکانت اینستاگرام تان را پاک کنید.

اگر شما در حذف کامل اکانت اینستاگرام تان مصمم هستید می توانید بر روی گزینه Something else کلیک کرده تا با این کار صفحه وارد کردن مجدد رمز عبورتان برای شما نمایش داده شود.

وارد کردن مجدد رمز عبور شما می باشد پس از وارد کردن رمز عبور باید بر روی دکمه قرمز رنگی که حذف اکانت شما را نمایش می دهد در پایین صفحه سایت رسمی حذف اکانت اینستاگرام کلیک کنید.

در این مرحله اینستاگرام از شما سوال می کند که شما مطمئن هستید که می خواهید اکانت اینستاگرام تا را به صورت دائمی حذف کنید که شما می‌توانید با تایید کردن منوی دیلیت اکانت اینستاگرام و این پیام اکانت اینستاگرام خود را برای همیشه پاک کنید.

اگر میخواهید بدانید اکانت چیست در اینستاگرام پیشنهاد میشود حتما مقاله مربوطه را مطالعه نمایید تا با صفر تا صد نصب اکانت در اینستاگرام و نحوه کار با آن اشنا شوید.

دیلیت اکانت موقت اینستاگرام

همان طور که در قسمت بالاتر نیز برای شما عزیزان توضیح دادیم برای حذف اکانت اینستاگرام باید وارد سایت رسمی حذف اکانت اینستاگرام بشوید، این کار توسط گوگل صورت می گیرد و شما می توانید همین طور با سرچ کردن حذف اکانت اینستاگرام در گوگل نیز سایت رسمی اینستاگرام را ببینید و با طی کردن مراحل بالا اکانت اینستاگرام را به صورت دائمی حذف کنید.

برای دیلیت اکانت موقت اینستاگرام مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • از مرورگر موبایل وارد instagram.com شوید.
  • روی عکس نمایه خود در پایین سمت راست ضربه بزنید و روی Profile ضربه بزنید، سپس روی Edit Profile ضربه بزنید.
  • روی گزینه موقت غیرفعال کردن حساب من در پایین سمت راست ضربه بزنید.

پس از حذف موقت اکانت اینستاگرام، اینستاگرام به شما این پیغام را می دهد که دوست دارد دوباره شما را در شبکه اجتماعی اینستاگرام ببینند.

اگر پس از اتمام مراحل حذف اکانت اینستاگرام دیلیت اکانت اینستاگرام را مشاهده کردید یعنی تمامی مراحل را به صورت کامل انجام داده‌اید و اکانت اینستاگرام شما برای همیشه حذف شده است.

اگر شما دارای اکانت ها و صفحه های زیادی در اینستاگرام هستید یکی از دلایل اینکه می‌خواهید اینستاگرام خود را پاک کنید ممکن است همین باشد.

معمولاً داشتن اکانت های اینستاگرام متعدد می‌تواند یکی از مهمترین عواملی باشد که صاحب اکانت اینستاگرام تصمیم به حذف بعضی از حساب های خود در اینستاگرام را کند.

دیلیت اکانت اینستاگرام باید حتما از طریق سایت رسمی دیلیت اکانت اینستاگرام انجام شود به همین دلیل فرقی نمی کند که شما از طریق شماره تلفن و یا از طریق کامپیوتر وارد سایت اینستاگرام شده و اقدام به حذف اکانت اینستاگرام خود کرده باشید.

یکی از راه های اینکه چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد نیز همین است، شما عزیزان میتوانید با وارد کردن ایمیل و یا شماره تلفن فرد مورد نظرتان تعداد اکانت های این فرد را در اینستاگرام مشاهده نمایید.

پاک کردن اکانت اینستاگرام از طریق کامپیوتر

دیلیت کردن اکانت اینستاگرام از طریق کامپیوتر

همان طور که در قسمت بالاتر گفته شد بر اساس قوانین اینستاگرام، برای دیلیت اکانت شما می توانید توسط کامپیوتر و یا تلفن موبایل به سایت رسمی حذف اکانت اینستاگرام مراجعه کرده و اکانت اینستاگرام خود را برای همیشه حذف کنیم شما با کلیک کردن بر روی لینک صفحه حذف اکانت اینستاگرام وارد آن صفحه شده و میتوانید روش هایی که در قسمت بالاتر گفته شد اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید.

اگر می خواهید به صورت موقتی اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید می‌ توانید پیج اینستاگرام خود را دی اکتیو کنید برای غیر فعال یا دی اکتیو اکانت اینستاگرام می توانید بعد از وارد شدن به پیج و اکانت اینستاگرام خود از طریق سایت اینستاگرام به صفحه مورد نظر وارد شده و مراحل زیر را طی کنید :

  • ابتدا وارد صفحه پروفایل اکانت اینستاگرام خود شده و گزینه ویرایش پروفایل را انتخاب کنید.
  • سپس در صفحه باز شده پایین صفحه را نگاه کنید و نوشته حذف موقتی اکانت را انتخاب کنید.
  • در این مرحله با انتخاب کردن یکی از دلایلی که اینستاگرام برای شما قرار داده است اکانت خود را دی اکتیو و غیر فعال کنید.

سپس اینستاگرام صفحه وارد کردن مجدد پسورد اکانت شما را به شما نمایش میدهد و شما با وارد کردن رمز عبور اکانت اینستاگرام خود به صورت موقتی اکانت اینستاگرام خود را غیرفعال خواهید کرد.

پس از انجام مراحل ای که در قسمت بالا به شما عزیزان گفته شد، اکانت اینستاگرام شما به صورت موقتی حذف خواهد شد و شما برای بازگردانی و فعال کردن پیج دی اکتیو شده خود بعد از ۲ ساعت می توانید اقدام به ورود به پیج کنید.

شناخت انواع اکانت های اینستاگرام و چگونگی ساخت اکانت های کاری و بیزینسی در اینستاگرام در مقاله انواع اکانت اینستاگرام اریا تهران!

پاک کردن اکانت اینستاگرام

حذف سریع اکانت اینستاگرام

اینستاگرام معمولاً قوانینی را برای افرادی که پیج خود را حذف می‌کنند در نظر گرفته است معمولاً پس از حذف اکانت اینستاگرام دیگر افراد نمی‌توانند پیج خود را برگردانند و دوباره وارد همان پیج قبلی بشوند.

شما باید قبل از حذف دائمی اکانت اینستاگرام این را بدانید که می‌توانید به جای حذف دائمی اکانت از دی اکتیو کردن برای حذف دائمی پیج خود استفاده کنید.

چرا که پس از دائمی پیج اکانت اینستاگرام شما دیگر نمی توانید از اسم پیج حذف شده استفاده کنید.

همینطور ایمیلی که در داخل پیج حذف شده ثبت شده بود قابل استفاده برای پیج دیگری نمی باشد و شما نمی توانید از آن از همان ایمیلی که قبل از استفاده کرده اید استفاده کنید.
همینطور تمام اطلاعات شما از جمله تصاویر و ویدیو ها و فعالیت های شما در اینستاگرام به همین طور دایرکتا و مسیج های اینستاگرام شما برای همیشه پاک خواهد شد.

همینطور باید در نظر داشته باشید که بدون داشتن رمز عبور پیج نمی‌توانید اکانتی را در اینستاگرام پاک کنید.

پیشنهاد میشود اگر به دنبال پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن در نسخه جدید هستید حتما مقاله ذکر شده را مطالعه نمایید تا با طریقه پیدا کردن اکانت های مختلف با داشتن شماره تلفن آن ها اشنا شوید.

پاک کردن اکانت اینستاگرام

حذف دائمی اکانت اینستاگرام ورژن جدید

بر اساس آخرین بروز رسانی خودکار اینستاگرام، به علت این که پاک کردن اکانت اینستاگرام از طریق وب سایت صورت می‌ گیرد و استفاده از وب سایت برای تمام کاربران اینستاگرام، چه کاربران سیستم عامل اندروید و چه کاربران سیستم عامل IOS یکسان است پس دی اکتیو کردن اینستاگرام و همچنین دیلیت اکانت اینستاگرام ایفون و اندروید کاملا مشابه یک دیگر است و هیچ تفاوتی با یک دیگر ندارد.

برای حذف اکانت ذخیره شده در اینستاگرام باید ابتدا وارد آن شوید. از قسمت تنظیمات مجددا اقدام به لاگ اوت کردن نمایید و این بار، هنگام خارج شدن از پیج موقع نمایش پیغام Remember گزینه Not now را انتخاب نمایید.

گاهی اوقات نیز موقع وارد شدن به برنامه اینستاگرام یک اکانت ذخیره شده نمایش داده می‌شود که زیر آن کلمه Remove نوشته شده است. با کلیک روی Remove و با تایید مجدد آن می‌توانید این اکانت ذخیره شده را از روی برنامه اینستاگرام خود حذف نمایید.

پیشنهاد میشود برای کسب اطلاعات در رابطه با نحوه کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام فارسی و همچنین گرفتن تیک ابی اینستاگرام در چند ثانیه کلیک کنید.

چگونه اکانت اینستاگرام دیگران را حذف کنیم؟

یکی از متداول ترین سوالات شما عزیزان این است که چگونه می توان اکانت اینستاگرام فرد دیگری را حذف کرد برای پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که بدون داشتن رمز عبور بیان نام کاربری اینستاگرام شخص مورد نظر امکان حذف اکانت اینستاگرام نخواهد بود.

در صورتی که امکان دسترسی به گوشی شخصی که اکانت شما روی آن سیو شده است را دارید به سادگی و با لاگ اوت کردن یا خارج شدن از اکانتتان می‌توانید اکانتتان را از گوشی وی پاک کنید.

در صورتی که سهوا یا به هر دلیلی از گوشی شخص دیگری استفاده کرده و بعدا فراموش کرده اید که از اکانت خود خارج شوید به سادگی و با تغییر رمز ورود خود به صفحه اینستاگرامتان می‌توانید مانع دسترسی شخص صاحب گوشی به اطلاعات پیج خود شوید.

  • با تغییر دادن گذرواژه قبلی پیج خود بلافاصله می‌توانید اکانت خود را از روی گوشی افراد دیگر پاک نمایید.
  • پس برای حذف کردن اکانت اینستاگرام دیگران شما باید پسورد و یوزرنیم اکانت اینستاگرام را داشته باشید.

اگر میخواهید اکانت اینستاگرام دیگران را حذف کنید و یا اقدام به قفل کردن پیج اینستا افراد دیگر نمایید و همینطور رمز عبور و نام کاربری آنها را ندارید می توانید با ریپورت کردن آن شخص به تعداد بالا اکانت او را به صورت موقت مسدود کنید که این کار توسط اینستاگرام صورت می‌ گیرد.

این نکته را در نظر داشته باشید که بعد از دیلیت اکانت اینستاگرام و حذف کردن پیج، دیگر قادر به وصل شدن واتساپ و اینستاگرام و انجام اقداماتی همچون گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام را نخواهید داشت و تمامی اطلاعات پیج شما به صورت دائمی حذف خواهد شد.

دیلیت اکانت اینستاگرام با گوشی

حذف اکانت اینستاگرام از طریق گوگل

برای دی اکتیو و حذف موقت اکانت اینستاگرام ابتدا روی لینک زیر کلیک کنید.

https://www.instagram.com/accounts/remove/request/temporary/
با کلیک کردن روی لینک بالا وارد سایت اینستاگرام خواهید شد و می‌توانید با وارد کردن شناسه کاربری و رمز خود وارد اکانت شخصی خود شوید.
برای دی اکتیو موقت اینستاگرام نیز مانند دیلیت اکانت اینستاگرام نمی‌توانید از طریق خود اپ و نرم افزار عمل کنید و حتما باید از طریق سایت اینستاگرام اقدام نمایید.

وقتی وارد اکانت خود در لینک بالا شدید اینستاگرام از شما دلیل غیرفعال سازی موقت پیجتان را خواهد پرسید که می‌توانید به آن پاسخ دهید. به طور مثال Just need a break به معنی این است که زمانی را نیاز به فاصله گرفتن از این شبکه اجتماعی دارید.

هنگام حذف کردن اکانت به ایمیل شما نیازی نیست ولی برای وارد شدن به حساب کاربری خودتان می توانید عملیات و مراحل حذف اکانت اینستاگرام را انجام دهید.

یکی از سوالاتی که همواره ذهن افراد را در رابطه با حذف اکانت اینستاگرام از طریق گوگل به خود درگیر می نماید این است که آیا شماره تلفنی که با آن دیلیت اکانت می‌کنیم را می توانیم دوباره برای اکانت جدید استفاده کنیم؟ پاسخ این سوال که متاسفانه منفی است چرا که تا مدتی شما نمی توانید با همان شماره ای که قبلاً با آن اکانت اینستاگرام خود را پاک کرده اید دوباره اکانت جدید بسازید و وارد اینستاگرام شوید.

برای حل این مشکل می توان گفت که شما باید قبل از پاک کردن و حذف اکانت اینستاگرام به قسمت ویرایش پروفایل رفته و شماره خود را در آن قسمت تغییر دهید، لازم به ذکر است پی از انجچام مراحل دیلیت اکانت دیگر قادر به استفاده از گزینه های موجود در اینستاگرام همچون گذاشتن آهنگ روی عکس در استوری اینستاگرام و گذاشتن ریلز و … نخواهید بود.

سازنده اینستاگرام این امکان را به شما داده است تا پس از دیلیت اکانت اینستاگرام، اکانتی که ایمیل آن را داشته باشید و وارد آن شده باشید حذف شود و بقیه اکانت های شما اکتیو و فعال باقی بماند. یعنی هنگام حذف اکانت اینستاگرام و غیرفعال کردن و دی اکتیو کردن دائمی اکانت اینستاگرام اکانتی که در سایت رسمی حذف اکانت اینستاگرام وارد آن شده اید و ایمیل آن را دارید از خواهد شد و دیگر اکانت های شما سر جای خود باقی می‌مانند.

شما می توانید ایمیل ها و شماره تلفن های جدید به هر تعداد که میخواهید اکانت اینستاگرام بسازید و می توانید هر وقت دیلیت اکانت کردید دوباره اکانت جدید در اینستاگرام باز کنید.

نکته مهم در رابطه با حذف کامل اکانت اینستاگرام این است که حتماً باید پسورد اکانت اینستاگرام خود را داشته باشید و در غیر این صورت شما باید پسورد خود را بازیابی کرده و پسورد و رمز عبور جدید را وارد کنید.

همینطور بعد از دیلیت اکانت موقت اینستاگرام، پروفایل اینستاگرام شما برای دوستانتان قابل نمایش است و لایک و کامنت های شما برای آنها نمایش داده می شود.

ما در آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران انواع آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام و همچنین آموزش استوری موشن را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده ایم تا بتوانید به آسانی در اینستاگرام تولید محتوا انجام دهید.

حذف کامل اکانت دوم اینستاگرام
حذف کامل اکانت دوم اینستاگرام

حذف کامل اکانت دوم اینستاگرام

حذف کامل و دائمی اکانت دوم اینستاگرام نیز به سادگی قابل انجام است مراحل حذف اکانت اینستاگرام را که در قسمت بالاتر به شما آموزش داده ایم برای هر اکانت دیگری نیز می توانید به راحتی اجرا کنید و تنها کافی است که ایمیل و یا رمز عبور اکانت مورد نظرتان را داشته باشید.

اگر میخواهید اینستاگرام را به صورت صفر تا صد آموزش ببینید و همینطور تمامی الگوریتم های اینستاگرام را بشناسید مقاله آموزش اینستاگرام آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران را حتماً مطالعه کنید.

ما در این مقاله به شما آموزش داده ایم که چطور می توانید در سریع ترین زمان و ساده ترین حالت ممکن اقدام به دیلیت اکانت اینستاگرام خود کنید و همینطور به شما توضیح دادیم که چگونه می‌توان به جای حذف دائمی اکانت اینستاگرام پیج اکانت خود را دی اکتیو و یا غیر فعال کنید.

امیدواریم این مقاله آموزشی و کاربردی برای شما مفید بوده باشد و همینطور اگر سوالی در رابطه با چگونگی پاک کردن موقت و یا دائمی اکانت اینستاگرام خود داشتید در قسمت کامنت ها از ما بپرسید.

سوالات متداول

چطور اکانت اینستاگرام را حذف کنیم؟

برای حذف کردن اکانت اینستاگرام خود نیاز به دارا بودن رمز و نام کاربری پیج مورد نظر خواهید داشت، برای انجام این کار ابتدا وارد سایت رسمی دیلیت اکانت اینستاگرام شوید و سپس مراحلی که داخل مقاله گفته شده است را دنبال نمایید.

چرا اکانت اینستاگرام حذف نمیشه؟

یکی از اصلی ترین دلایلی که شاهد این موضوع هستیم که اکانت اینستاگرام حذف نمیشه ضعیف بودن فیلترشکن و اینترنت می باشد. پس از انجام مراحل دیلیت اکانت اینستا، یکبار اینترنت خود را خامشو و دوباره روشن نمایید.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را پاک کنیم؟

برای پاک کردن اکانت اینستاگرام دو راه وجود دارد، راه اول از طریق سایت رسمی دیلیت اکانت اینستا و راه دوم از طریق خود این برنامه و دی اکتیو کردن پیج می باشد. هر دو روش را برای شما عزیزان داخل مقاله قرار داده ایم.

چگونه اکانت اینستاگرام که رمزش فراموش شده حذف کنیم؟

متاسفانه هیچ راهی برای حذف کردن پیجی که رمز آن را ندارید وجود ندارد، تنها با دارا بودن رمز عبور میتوانید قادر به دیلیت اکانت اینستاگرام باشید.

چگونه دیلیت اکانت موقت اینستاگرام کنیم؟

برای دی اکتیو موقت اینستاگرام یا همان دیلیت اکانت اینستاگرام میتوانید از طریق خود برنامه اقدام نمایید. برای انجام این کار وارد برنامه ایسنتاگرام شوید و در بخش تنظیمات گزینه حذف موقت اکانت را طبق نوشته های موجود در مقاله انتخاب نمایید.

ایا بعد از دیلیت اکانت اینستاگرام پیامها حذف میشود؟

بله، بعد از دیلیت اکانت در واقع تمامی اطلاعات پیج از جمله پست و استوری ها و ریلز ها و همچنین تمامی پیام ها و دایرکت های شما حذف خواهد شد. بهترین راه برای نگهداشتن پیام ها اسکرین شات قبل از دیلیت اکانت می باشد.