چگونه پیج اینستا را قفل کنیم؟

بسیاری از مواقع ممکن است برای شما پیش بی آید که بخواهید تصویر و یا ویدیویی را که داخل اکانت و پیج اینستاگرام خود منتشر میکنید تعداد افراد محدودی مشاهده کرده و فقط آن ها توانایی لایک کردن و یا نظر دادن زیر پست مورد نظرتان را داشته باشند، در این صورت باید اکانت اینتستاگرام […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: اینستاگرام
  • زمان مطالعه: 5 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

بسیاری از مواقع ممکن است برای شما پیش بی آید که بخواهید تصویر و یا ویدیویی را که داخل اکانت و پیج اینستاگرام خود منتشر میکنید تعداد افراد محدودی مشاهده کرده و فقط آن ها توانایی لایک کردن و یا نظر دادن زیر پست مورد نظرتان را داشته باشند، در این صورت باید اکانت اینتستاگرام خود را شخصی سازی کرده و قفل کنید. حال ممکن است برایتان سوال پیش بی آید که چگونه پیج اینستا را قفل کنیم؟

در این مقاله به صورت کامل نحوه قفل کردن پیج اینستاگرام را مرحله به مرحله با یکدیگر مورد بررسی قرار خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

فیلم آموزش قفل کردن اکانت اینستاگرام

در این قسمت فیلم اموزشی نحوه قفل کردن پیج اینستا را برای شما عزیزان قرار داده ایم و در قسمت های پایین تر جزئیات قفل کردن اکانت اینستاگرام و همینطور دلیل قفل کردن اکانت و پیج اینستاگرام را توضیح خواهیم داد.

چرا باید پیج اینستاگرام را قفل کنیم؟

برای پاسخ به این سوال بذارید ابتدا با یک مثال شروع کنیم، فرض کنید پیج اینستاگرامی دارید که در آن روزانه فعالیت میکنید و تصاویر و ویدیو های شخصی خود را در قالب پست و یا استوری در پیج خود منتشر می کنید، پس از انتشار پست مورد نظرتان وارد مترو میشوید و ناخود آگاه چشمتان به صفحه موبایل فرد کنار دستی میخورد و میبینید که آن فرد در حال نگاه کردن ویدیو و یا تصویری است که شما داخل اکانت خود منتشر کرده اید و این قضیه شما را بسیار ناراحت و رنجیده می سازد، در این صورت تصمیم میگیرید که اکانت اینستاگرام خود را خصوصی کنید تا فقط تعداد افرادی که میخواهیدا اجازه نگاه کردن به صفحه اینستاگرام شما را داشته باشند.

حال به دنبال روشی برای قفل کردن پیج اسنتاگرام خود میگردید تا با این کار امنیت تصاویر و پست هایی که روزانه منتشر میکنید را زیاد کرده و پیج خود را خصوصی کنید. در این قسمت به صورت مرحله به مرحله و تخصصی آموزش قفل کردن پیج اینستا را مشاهده میکنید.

چگونه پیج اینستاگرام را قفل کنیم؟

اکنون که اهمیت قفل کردن پیج اینستاگرام را با یکدیگر بررسی کردیم بیایید نحوه قفل کردن پیج اینستا را با یکدیگر انجام دهیم.

قفل کردن پیج ایسنتاگرام یکی از راه هایی می باشد که شما میتوانید با استفاده از آن تعداد افراد یعنی همان تعداد فالور ها و دنبال کنندگان خود را کنترل کنید و به نوعی امکنیت تصاویر و ویدیو هایی که روزانه داخل پیج اینستاگرام خود منتشر میکنید را بالا ببرید.

مراحل قفل کردن پیج اینستاگرام:

مرحله اول قفل کردن پیج اینستاگرام رفتن به قسمت Setting اینستاگرام می باشد، این گزینه در اینستاگرام تنظیمات کلی اکانت شما را نمایش می دهد که شامل بخش های زیاد و متفاوتی می باشد.

برای یادگیری کامل بخض های مختلف اینستاگرام به صورت رایگان و گزینه های Setting در اینستاگرام پیشنهاد میکنیم مقاله آموزش اینستاگرام آریا تهران رو مطالعه کنید.

ابتدا وراد بخش تنظیمات رفته و از گزینه های نمایش داده شده Privacy را انتخاب کنید، اگر زبان برنامه اینستاگرام شما فارسی باشد باید گزینه ی حریم خصوصی را اتنتخاب کنیدو تا گزینه های بعدی نمایش داده شود.

چگونه پیج اینستاگرام را قفل کنیم؟
چگونه پیج اینستاگرام را قفل کنیم؟

پس از انتخاب گزینه حریم خصوصی برای شما یک صفحه جدید با گزینه های متفاوت ظاهر می شود که در این قسمت گزینه هایی مانند اطلاعات اکانت شما و Interactions نمایش داده شده است که ما فعلا در این مرحله کاری با گزینه های دیگر بجز Account Privacy یا همان حریم خصوصی کاری نداریم، و فعلا فقط گزینه ی اول که همان حریم خصوصی پیج و اکانت می باشد را فعال میکنیم.

آموزش قفل کردن پیج اینستاگرام
آموزش قفل کردن پیج اینستاگرام

در این مرحله دیگر اکانت و پیج اینستاگرام شما قفل شده و تنها افراد محدودی که شما انتخاب میکنید میتوانند پست ها و همینطور استوری های شما را مشاهده کنند.

به خاطر داشته باشید که اکانت های تجاری نمی توانند حساب های خود را خصوصی کنند. اگر می خواهید حساب تجاری خود را خصوصی کنید، ابتدا به یک حساب شخصی برگردید.
به طور پیش فرض، حساب اینستاگرام شما عمومی است و می توانید هر زمان که بخواهید حساب خود را خصوصی کنید.
اکانت اینستاگرام شما دو حالت دارد:
پیج اینستاگرام عمومی: نمایه و پست های شما را همه می توانند در اینستاگرام یا خارج از آن مشاهده کنند ، حتی اگر حساب اینستاگرام ندارند.
پیج اینستاگرام خصوصی: فقط دنبال کننده هایی که تأیید می کنید می توانند آنچه را که به اشتراک می گذارید، از جمله عکس ها یا فیلم های خود در صفحات هشتگ و مکان، و دنبال کنندگان را مشاهده کنند.
توجه داشته باشید که: اگر هنگام ثبت نام در حساب Instagram زیر ۱۶ سال سن دارید، می توانید بین یک حساب عمومی یا خصوصی یکی را انتخاب کنید، اما Private به طور پیش فرض برای اکانت اینستاگرام شما انتخاب شده است.