طراحی سایت موسیقی و موزیک

طراحی سایت موسیقی و موزیک به صورت اختصاصی و حرفه‌ای توسط شرکت طراحی سایت آریا تهران با ارائه سه ماه پشتیبانی رایگان، ارائه هاست حرفه‌ای به صورت رایگان، تحویل پروژه در موعد زمانی مقرر و همچنین ارائه ویدیو آموزش مدیریت وب سایت موسیقی و موزیک به مشتری انجام می‌ شود، جهت سفارش ساخت وب سایت […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: web design tutorial
  • زمان مطالعه: 10 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

طراحی سایت موسیقی و موزیک به صورت اختصاصی و حرفه‌ای توسط شرکت طراحی سایت آریا تهران با ارائه سه ماه پشتیبانی رایگان، ارائه هاست حرفه‌ای به صورت رایگان، تحویل پروژه در موعد زمانی مقرر و همچنین ارائه ویدیو آموزش مدیریت وب سایت موسیقی و موزیک به مشتری انجام می‌ شود، جهت سفارش ساخت وب سایت موسیقی و موزیک از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در همین وب سایت درخواست خود را ثبت نمایید.

توجه» برای سفارش ساخت طراحی وب سایت موسیقی و موزیک با قیمت مناسب، ۳ ماه پشتیبانی رایگان، ارائه هاست حرفه ای رایگان به صفحه طراحی سایت وردپرسی در تهران مراجعه نمایید.

طراحی سایت موسیقی
طراحی سایت موسیقی

طراحی سایت موسیقی

امروزه راه اندازی یک وب سایت تخصصی که بتواند خدمات و محصولات یک مجموعه را به کاربران و مشتریان معرفی نماید یک نیاز مبرم محسوب می‌ شود، در زمان طراحی سایت موسیقی و موزیک هم موارد مهمی باید در این نوع وب سایت‌ ها رعایت شود، به عنوان مثال امکان گوش دادن و خریدن در لحظه موزیک، در نظر گرفتن یک بخش اخبار برای مطلع کردن کاربران از اجراهای زنده و انواع کنسرت‌ها، در نظر گرفتن بخش ویدیو و بخش وبلاگ در یک سایت موسیقی هم از دیگر نکاتی است که در زمان طراحی باید به آن توجه شود.

توجه» در صورتی که تمایل دارید خودتان وب سایت موسیقی را به صورت تخصصی طراحی و پیاده سازی نمایید می توانید به صفحه دوره وردپرس مراجعه نمایید.

قیمت طراحی سایت موزیک

قیمت در نظر گرفته شده برای یک وب سایت موسیقی بستگی به امکاناتی دارد که در زمان ساخت این وب سایت در نظر گرفته می‌ شود، به عنوان مثال در نظر گرفتن امکاناتی مانند بخش ثبت نام اختصاصی کاربران، بخش باشگاه مشتریان، امکان گفتگوی آنلاین با کاربران در وب سایت، قابلیت دو زبانه و چند زبانه کردن وب سایت موسیقی، همچنین طراحی و ساخت لندینگ‌ های اختصاصی مورد نیاز مشتری از جمله مواردی است که می‌ تواند در هزینه طراحی سایت موسیقی و موزیک تاثیرگذار باشد، برای استعلام هزینه ساخت وب سایت موسیقی از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در این وب سایت با تیم پشتیبان شرکت طراحی سایت آریا تهران تماس بگیرید تا همکاران ما مشاوره تخصصی در این خصوص را به شما ارائه دهند.

طراحی سایت آموزشگاه موسیقی
طراحی سایت آموزشگاه موسیقی

طراحی سایت آموزشگاه موسیقی

هدف از طراحی و راه‌اندازی یک وب سایت موسیقی و موزیک صرفا ارائه انواع آهنگ‌ ها و آلبوم‌ ها به مخاطبین نیست، بلکه ممکن است که برخی از افراد متخصص در این حوزه بخواهند دانش خود در حوزه موسیقی را به کاربران علاقه مند به این حوزه آموزش دهند، در این صورت وب سایت موسیقی می‌ تواند در قالب یک سایت ارائه دهنده دوره‌ های آموزشی موزیک و موسیقی به کاربران معرفی شود.

در این صورت باید طراح سایت در نقشه راه وبسایت موسیقی یک بخش مخصوص اضافه کردن محصولات و دسته‌بندی محصولات در نظر گرفته شود، محصولات سایت موزیک می‌توانند شامل دوره‌ ها و فیلم‌ های آموزشی و همچنین شامل فروش انواع ساز و ادوات موسیقی باشد.

ساخت سایت موسیقی رایگان

در صورتی که تمایل دارید با کمترین هزینه ممکن وب سایت موسیقی خود را راه‌اندازی نمایید شما می‌ توانید برای طراحی سایت موزیک رایگان از سیستم مدیریت محتوای وردپرس کمک بگیرید، چرا که در این سیستم مدیریت محتوا یک سری قالب‌ های رایگان مخصوص وب سایت‌ های موسیقی و موزیک وجود دارد که شما می‌ توانید این قالب ها را بر روی سایت خود نصب نمایید، برای نصب قالب رایگان سایت موسیقی می توانید فیلم های ما را در صفحه آموزش طراحی سایت مشاهده نمایید.

در ضمن این نکته را به یاد داشته باشید که برای راه‌ اندازی یک وب سایت شما نیاز به خرید یک هاست و دامنه دارید و برای هاست و دامنه خود حتما باید هزینه کنید، لازم به ذکر است که شرکت طراحی سایت آریا تهران به مشتریان خود هاست و یا سرویس حرفه‌ای را به صورت رایگان ارائه می‌ دهد، و شما در زمان بستن قرارداد با این مجموعه فقط بابت خرید دامنه وب سایت خود هزینه می‌ کنید.

نکته» هزینه خرید دامنه‌ های داخلی مانند دامنه ir سالیانه ۲۵ هزار تومان و هزینه خرید دامنه‌ های بین‌المللی نظیر دامنه com  حدود ۶۰۰ هزار تومان است.

طراحی سایت موسیقی با وردپرس
طراحی سایت موسیقی با وردپرس

طراحی سایت موسیقی با وردپرس

بهترین پیشنهاد ممکن برای راه‌اندازی و ساخت وب سایت موسیقی که کمترین هزینه را برای شما به دنبال داشته باشد این است که از وردپرس برای این منظور استفاده نمایید.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس یک پنل کاربری بسیار ساده و کاربرپسند را در اختیار شما قرار می‌دهد که شما در این پنل به راحتی می‌ توانید صفحات مختلف وب سایت خود را ایجاد و طراحی نمایید، ضمنا ساختار وردپرس به صورت متن باز است و شما با داشتن دانش کدنویسی می‌ توانید این پنل را توسعه دهید و هیچگونه محدودیتی در این زمینه برای شما وجود ندارد.

امکانات طراحی سایت موزیک با وردپرس

در زمان ساخت و طراحی وب سایت موزیک به کمک وردپرس شما می‌ توانید امکانات درج شده در بخش زیر را در صورت تمایل برای وب سایت خود در نظر داشته باشید.

ایجاد صفحه اصلی، تماس با ما، و صفحه درباره ما در وب سایت موزیک

در تمامی وب سایت‌ ها این سه صفحه به صورت اختصاصی وجود دارد، در صفحه اصلی شما یک سناریوی کلی نسبت به خدمات سایت خود به کاربر معرفی می‌کنید، در صفحه تماس با ما شما باید راه‌ های ارتباطی بین خود و کاربران را درج نمایید که این راه‌ های ارتباطی می‌ تواند شامل شماره تماس، ایمیل، لینک شبکه‌ های اجتماعی و همچنین درج نقشه گوگل مپ باشد، در صفحه درباره ما هم جهت اعتماد سازی بیشتر شما می‌ توانید استاندارد های مجموعه خود را به کاربران معرفی نمایید، در ضمن اگر که با ساختار کلی وب سایت ها آشنا نیستید مقاله آموزشی طراحی وب چیست را مطالعه نمایید.

ایجاد بخش محصولات و دسته‌بندی محصولات در صورت فروشگاهی بودن وب سایت موسیقی

در صورتی که هدف شما از راه‌اندازی وب سایت موسیقی و موزیک فروش برخی از دوره‌ های آموزشی و یا فروش برخی از وسایل موسیقی باشد، در این صورت باید در وب سایت موسیقی یک صفحه اختصاصی برای فروشگاه در نظر گرفته شود که در این صفحه لیست دسته‌ بندی‌ های محصولات شما به کاربر معرفی شده و سپس هر یک از محصولات هم به صورت مجزا باید به کاربر معرفی شود، در دوره طراحی سایت آریا تهران به صورت تخصصی راه اندازی فروشگاه اختصاصی به هنرجویان این دوره آموزش داده می شود.

ایجاد بخش ثبت نام اختصاصی در وب سایت موسیقی

طبیعتا در صورتی که شما هدف فروش برخی از محصولات را در وب سایت شخصی موسیقی خود را داشته باشید باید حتما یک بخش اختصاصی برای ثبت نام کاربران در نظر بگیرید که کاربران ابتدا در وب سایت ثبت نام کرده و سپس اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود نمایند.

راه اندازی باشگاه مشتریان برای کاربران وب سایت موسیقی

یکی دیگر از بخش‌ هایی که در صورت فروشگاهی بودن وب سایت موسیقی می‌ توان به عنوان یک امکان ویژه در نظر گرفت، راه‌اندازی بخش باشگاه مشتریان است، راه اندازی باشگاه مشتریان هم جز مواردی است که می‌تواند باعث تعامل بیشتر کاربران با وب سایت موسیقی شود.

ایجاد صفحات اختصاصی برای معرفی انواع موزیک، ویدیوها و نمونه کارها

با هدف ایجاد تعامل بیشتر بین کاربر با وب سایت مورد نظر یک بخشی به عنوان معرفی انواع ویدیو ها و نمونه کارها نیز باید در نظر گرفت، که این مورد می‌تواند باعث بالا رفتن تجربه کاربری بهتر در وب سایت موزیک شود

ایجاد بخش وبلاگ اختصاصی برای درج محتوا

همانند دیگر سایت‌ها حتما باید یک بخش اختصاصی به نام وبلاگ و یا اخبار در سایت موسیقی وجود داشته باشد که در این بخش باید محتوای یونیک و کاربر پسند به کاربران و مخاطبین هدف ارائه شود که برای آشنایی با سبک استاندارد تولید محتوا در یک وب سایت موسیقی شما می توانید مقالات تولید محتوا صوتی و تولید محتوای ویدئویی را در وب سایت آریا تهران مطالعه نمایید.

در نظر گرفتن سیستم چت آنلاین برای وب سایت موسیقی

یکی دیگر از متد هایی که می‌ تواند باعث تجربه کاربری بهتر برای مخاطبین وب سایت موسیقی شود این است که یک بخش با عنوان چت آنلاین در وب سایت در نظر گرفته شود که در این بخش کاربران با پشتیبانی سایت در لحظه می‌ توانند ارتباط داشته باشند، پاسخ سوالات خود را در سریع‌ ترین زمان ممکن دریافت نمایند، راه اندازی بخش چت آنلاین در هر نوع وب سایتی نیازمند یک پشتیبانی قوی است.

توجه» یکی از مهارت های مورد نیاز برای وب سایت های موسیقی تسلط به مفاهیم تولید محتوا است، که برای یادگیری تولید محتوا به صورت اصولی می توانید به صفحه دوره تولید محتوا مراجعه نمایید.

طراحی سایت فیلم و موزیک

وب سایت‌ های فیلم و موزیک از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران برخوردار هستند، همانطور که می‌دانید سایت‌ های ارائه دهنده فیلم و موسیقی ترافیک بسیار بالایی دارند، از این رو از این نوع سایت‌ ها برای انجام تبلیغات و درآمدزایی از طریق خدمات رپورتاژ آگهی برای دیگر وب سایت‌ ها نیز می‌توان استفاده کرد، در نتیجه برای بالا بردن ترافیک وب سایت‌ های موسیقی باید پروسه ساخت و پیاده‌سازی آنها به صورت حرفه‌ ای و اختصاصی انجام شود و پس از آن هم باید حتما فعالیت‌های بهینه سازی وب سایت برای موتور‌های جستجو یا همان سئو به صورت تخصصی بر روی این وب سایت‌ ها انجام شود.

مزایای طراحی سایت موسیقی و موزیک

از جمله مهم‌ ترین مزیت‌ ها و فوایدی که طراحی و راه‌ اندازی یک وب سایت موزیک برای شما می‌ تواند داشته باشد عبارت است از:

  • تبلیغات و فروش محصولات هنری
  • دسترسی به صورت تمام وقت
  • بارگذاری موزیک و ویدیو به صورت نامحدود
  • دسته‌بندی انواع موزیک و ویدیو و دسترسی راحت کاربران به این خدمات
  • دانلود آسان موزیک

سوالات متداول؟

طراحی وب سایت موسیقی چقدر زمان نیاز دارد؟

در صورتی که وب سایت موسیقی با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس راه اندازی شود، در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۰ روز می توان این وب سایت را راه اندازی کرد، اما در صورتی که ساخت وب سایت موسیقی به صورت صفر تا صد کدنویسی شود، این فرآیند با توجه به امکاناتی که قرار است به سایت اضافه شود بازه زمانی یک تا سه ماه را نیاز دارد.

هزینه طراحی و ساخت وب سایت موسیقی چقدر است؟

برای طراحی و ساخت وب سایت موسیقی با حداقل امکاناتی نظیر ساخت صفحه اصلی، تماس با ما، درباره ما، ساخت لندینگ اختصاصی برای صفحه خدمات و دسته بندی خدمات، قیمت پایه ۱۰ میلیون تومان را می توان در نظر گرفت، اما اگر امکانات دیگری نظیر سیستم چت آنلاین، بخش ثبت نام اختصاصی کاربران، بخش باشگاه مشتریان، اضافه کردن قابلیت دو زبانه و چند زبانه کردن وب سایت و امکاناتی از این دسته را به سایت اضافه کرد، طبیعتا این هزینه افزایش پیدا می کند.

پشتیبانی فنی وب سایت موسیقی و موزیک به چه صورت است؟

شرکت طراحی سایت آریا تهران برای طراحی و ساخت وب سایت های موسیقی ۳ ماه پشتیبانی رایگان در نظر گرفته است، بعد از این بازه زمانی سه ماهه، مشتریان اگر تمایل داشتن که خودشان مدیریت و پشتیبانی سایت موزیک را بر عهده بگیرند، می توانند در دوره های طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران شرکت نمایند.