طراحی سایت php

طراحی سایت با php یکی از خدماتی است که توسط شرکت طراحی سایت آریا تهران با ارائه ۳ ماه پشتیبان رایگان، ارائه سرویس لینوکسی حرفه ای رایگان به مشتریان، و همچنین طراحی اختصاصی وب سایت مطابق با قواعد UX&UI انجام می شود،شما می توانید جهت سفارش ساخت یک وب سایت اختصاصی با زبان برنامه نویسی […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

طراحی سایت با php یکی از خدماتی است که توسط شرکت طراحی سایت آریا تهران با ارائه ۳ ماه پشتیبان رایگان، ارائه سرویس لینوکسی حرفه ای رایگان به مشتریان، و همچنین طراحی اختصاصی وب سایت مطابق با قواعد UX&UI انجام می شود،شما می توانید جهت سفارش ساخت یک وب سایت اختصاصی با زبان برنامه نویسی PHP با شماره ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و یا این که از طریق ایمیل arya.tehran3@gmail.com درخواست خود را ثبت نمایید.

از طریق همین راه ارتباطی نیز می توانید مشاوره تخصصی در مورد طراحی سایت php از کارشناسان شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران دریافت نمایید.

توجه» جهت سفارش انواع سایت های فروشگاهی، شرکتی، خبری و غیره با قیمت مناسب و ۳ ماه پشتیبانی رایگان به صفحه سفارش طراحی سایت مراجعه نمایید.

طراحی سایت با php چیست؟
طراحی سایت با php چیست؟

طراحی سایت با php چیست؟

برای ساخت و توسعه وب سایت های اینترنتی دو راه کار کلی وجود دارد، ابتدا این که شما با استفاده از زبان های برنامه نویسی سمت وب که شامل زبان های فرانت اند و بک اند هستند وب سایت خود را ایجاد نمایید، راه کار دوم استفاده از سیستم های مدیریت محتوای آماده مانند وردپرس و یا جوملا است که ساختاری را در اختیار شما قرار می دهد که بدون نیاز به کدنویسی بتوانید وب سایت خود را ایجاد نمایید.

زبان برنامه نویسی PHP یک زبان سمت سرور و یا بک اند است که در ساخت و توسعه وب سایت به شما کمک می کند، اما در صورتی که هیچگونه اطلاعاتی راجع به ساختار وب سایت های اینترنتی ندارید، پیشنهاد می کنیم که ابتدا مقاله طراحی سایت چیست را در وب سایت آریا تهران مطالعه نمایید.

طراحی سایت فروشگاهی با php
طراحی سایت فروشگاهی با php

طراحی سایت فروشگاهی با php

در حال حاضر همانطور که می دانید اکثر وب سایت های اینترنتی با هدف فروش آنلاین و اینترنتی محصولات و خدمات یک مجموعه طراحی و ساخته می شوند، زبان قدرتمند PHP نیز یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت وب سایت های فروشگاه اینترنتی می باشد، چرا که ساخت سایت با php برای سئو و بهینه سازی وب سایت های فروشگاهی نیز مناسب است، در صورتی که شما قصد انجام پروژه طراحی سایت فروشگاه با php را دارید می توانید با مراجعه به صفحه طراحی سایت فروشگاهی ارزان در این صفحه لیست قیمت وب سایت های طراحی شده با PHP را مشاهده نمایید.

هزینه طراحی سایت با php
هزینه طراحی سایت با php

هزینه طراحی سایت با php

قیمت طراحی سایت با php با توجه به امکانات متعددی که برای وب سایت در نظر گرفته می شود محاسبه خواهد شد، همچنین هزینه ساخت وب سایت های شرکتی، فروشگاهی، خدماتی و خبری با زبان برنامه نویسی PHP متغیر خواهد بود، شما می توانید برای استعلام قیمت طراحی سایت با php و mysql از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه سفارش خود را ثبت نمایید و یا این که به صفحه قیمت طراحی سایت مراجعه کنید و هزینه ساخت وب سایت های مختلف توسط تیم طراحی سایت آریا تهران را در این صفحه مشاهده نمایید.

آموزش طراحی سایت با php

برای ساخت و توسعه انواع مختلف وب سایت های اینترنتی شما یا می توانید به بهترین شرکت طراحی سایت در تهران مراجعه نمایید تا یک تیم متخصص و حرفه ای وب سایت شما را طراحی و پیاده سازی نمایند و یا این که با آموزش طراحی سایت با php و mysql و آموزش طراحی سایت با php پروژه محور به صورت تخصصی یاد بگیرید که یک وب سایت پویا و داینامیک را به PHP طراحی نمایید.

البته برای شروع اموزش طراحی سایت با php شما ابتدا باید بخش برانت اند یا سمت سرور را به خوبی یاد بگیرید، یعنی آموزش HTML&CSS و جاوا اسکریپت را یاد بگیرید و سپس آموزش php برای طراحی سایت را شروع کنید، که در این زمینه نیز می توانید از مشاوره همکاران ما در مجتمع فنی آریا تهران استفاده نمایید.

آموزش صفر تا صد طراحی سایت با php

برای شروع اموزش طراحی وب سایت با php شما می توانید به صفحه آموزش طراحی سایت مراجعه نمایید، در این صفحه ویدئوی های اموزش رایگان طراحی سایت با php درج شده است که برای شورع یادگیری می تواند به شما بسیار کمک کند.

دوره طراحی سایت با php

افرادی که هدف آموزش طراحی سایت حرفه ای با php را دارند بهتر است که در کلاس های حضوری و یا آنلاین طراحی سایت با PHP شرکت نمایند، در این کلاس های آموزشی شما تحت نظر اساتید حرفه ای برنامه نویسی PHP به از سطح مقدماتی تا پیشرفته PHP را یاد می گیرید، با انواع سورس کد طراحی سایت با php آشنا خواهید شد، در پایان هر کلاسی فیلم آموزش طراحی سایت با php نیز به شما داده می شود، چون که فیلم کلاس ها هر جلسه توسط استاد ضبط می شود، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های طراحی سایت با PHP می توانید به صفحه دوره php  مراجعه نمایید.

دانلود رایگان پروژه طراحی سایت با php

شما می توانید با مراجعه به صفحه فیلم آموزش طراحی سایت با php رایگان در این صفحه پروژه آماده طراحی سایت با php را مشاهده نمایید، در این صفحه یک نمونه ساده از فروشگاه اینترنتی با زبان برنامه نویسی PHP ساخته شده است که شما می توانید با دانلود پروژه طراحی سایت با php در همین صفحه یک نمونه وب سایت PHP در اختیار داشته باشید و برای پروژه های بعدی خود از آن ایده بگیرید.

همچنین در این صفحه امکان دانلود رایگان داکیومنت پروژه طراحی سایت با php نیز وجود دارد که این نمونه داکیومنت پروژه طراحی سایت با php نیز می تواند به یادگیری و آموزش هر بهتر شما کمک نماید، در ضمن هر جایی که کد شما با خطا مواجه شد، می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در صفحه فیلم آموزش طراحی سایت با php سوالات خود را بپرسید.

پایان نامه طراحی سایت با php

دانشجویان رشته مهندسی نرم افزار و برنامه نویسی که به دنبال پروژه دانشجویی طراحی وب سایت با php هستند نیز می توانند برای پروژه و پایان نامه دانشجویی خود از طریق مراجعه به لینک بالا می توانند ساخت یک سایت فروشگاهی با PHP را یاد بگیردند و آن را به عنوان پروژه دانشجویی به استاد خود تحویل دهند.

نرم افزار طراحی سایت با php

شما به کمک نرم افزار هایی مانند نرم افزار Zend Studio و phpstorm می توانید کد طراحی سایت با php را اجرا نمایید، البته اکثر برنامه نویسان PHP طراحی سایت با phpstorm را انجام می دهند، اما به صورت کلی اگر که شما قاعده کار با زبان برنامه نویسی PHP را به خوبی یاد بگیرید چندان تفاوتی ندارد که به عنوان یک طراح وب از کدام زبان استفاده می کنید.

نمونه طراحی سایت با php

طراحی قالب سایت با php می تواند با توجه به موضوع سایت و همچنین امکاناتی که قرار است به وب سایت اضافه شود انجام شود، جهت مشاهده انوع قالب های حرفه ای و استاندارد و ایده گرفتن از این قالب های حرفه ای پیشنهاد می کنیم که به وب سایت themeforest.net مراجعه نمایید و در این سایت قالب های حرفه ای متناسب با موضوع کار خود را مشاهده نمایید، همچنین می توانید با مراجعه به صفحه قیمت سایت اماده برخی از وب نمونه وب سایت های آماده که با PHP طراحی شده اند را مشاهده کنید.

طراحی سایت با html

در بخش قبلی گفته شد که شما قبل از یادگیری زبان برنامه نویسی PHP و ساخت سایت با PHP ابتدا باید زبان نشانه گذاری HTML و CSS را یاد بگیرید که در این خصوص می توانید با مراجعه به صفحه آموزش html فیلم های آموزش رایگان HTML و CSS که توسط همکاران ما ضبط شده است را مشاهده نمایید.

همچنین در صورتی که تمایل دارید در کلاس های حضوری و آنلاین آموزش HTML و CSS شرکت نمایید، می توانید در دوره HTML و CSS آریا تهران ثبت نام نمایید که با مراجعه به صفحه دوره html css می توانید اطلاعات بیشتر در این باره را بدست آورید.

طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا php

به طور کلی افرادی که قصد راه اندازی سایت با PHP را دارند و یا افرادی که قصد دارند آموزش ساخت سایت با PHP و دیگر روش های طراحی سایت را یاد بگیرند، اولین سوالی که در این خصوص برایشان مطرح می شود این است که طراحی سایت با وردپرس یا php باید انجام شود.

در خصوص سیستم مدیریت محتوای وردپرس باید گفت که این CMS قدرتمند با زبان برنامه نویسی PHP ساخته شده است، و از آن جا که وردپرس یک برنامه متن باز است شما هیچگونه محدودیتی را در آن ندارید، یعنی می توانید به کمک این CMS و با افزونه های کاربردی آن یک سایت را بدون نیاز به کدنویسی بسازید و اگر علاقه بودید که بعدا کدنویسی یاد بگیرید، می توانید زبان برنامه نویسی PHP را آموزش ببینید و سایت وردپرسی خود را توسعه دهید.

به طور کلی از آن جا که وردپرس یک ساختار آماده را در اختیار شما قرار می دهد، شما با وردپرس در مدت زمان کمتری می توانید وب سایت خود را ایجاد نمایید و اگر تمایل دارید که طراحی سایت با وردپرس را یاد بگیرید می توانید در کلاس طراحی سایت آریا تهران شرکت نمایید.

طراحی سایت با پایتون یا php

طراحی سایت با زبان php یا پایتون، وب سایت هایی که با زبان برنامه نویسی PHP ساخته می شوند از نظر فنی وب سایت های قدرتمند تری هستند، به عنوان مثال شما اگر با ابزار google pagespeed سرعت لود وب سایت های ساخته شده با php را با سرعت لود وب سایت های ساخته شده با پایتون مقایسه نمایید، متوجه خواهید شد که سایت های php برای بهینه سازی و سئو مناسب تر هستند، اما با زبان برنامه نویسی پایتون نیز می توانید سایت طراحی کرد، اما اگر شما از زبان پایتون در حوزه داده کاوی و هوش مصنوعی استفاده نمایید قطعا بهتر است.

طراحی سایت با asp.net یا php

asp.net و php هر دو جز زبان های برنامه نویسی قدرتمند و حرفه ای هستند، و انتخاب این دو زبان سمت سرور کاملا بستگی به میزان علاقه شما به کد های php و یا asp.net دارد، طبیعتا افرادی که به زبان برنامه نویسی سی شارپ و دیتابیس sql server علاقه مند هستند، ترجیح می دهند که زبان برنامه نویسی asp.net را یاد بگیرند، شما می توانید برای یاد گیری زبان های برنامه نویسی سمت وب در دوره وب مستر تهران شرکت نمایید.

طراحی سایت ساده با php و سئو

زمانی که شما یک وب سایت اینترنتی را چه با زبان php و چه با دیگر زبان های برنامه نویسی طراحی و پیاده سازی می کنید، پس از طراحی سایت لازم است که کلمات کلیدی و خدمات وب سایت مورد نظر را برای موتور های جستجوی گوگل سئو و بهینه سازی نمایید، برای این کار شما باید وب سایت های رقیب خود را به کمک ابزار های سئو آنالیز نمایید، برای این منظور می توانید از خدمات مشاوره سئو شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران استفاده نمایید.

چگونه یک سایت ساخته شده با php را سئو کنیم

برای سئو و بهینه سازی وب سایت شما باید آموزش های تخصصی در حوزه سئو سایت را یاد بگیرید، که در این صورت می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت آریا تهران از مشاوره همکاران ما در بخش آموزش استفاده نمایید، اما اگر که قصد دارید با یک شرکت سئو معتبر در تهران همکاری داشته باشید، می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

توجه» جهت دریافت مشاوره از بهترین شرکت سئو سایت در تهران به صفحه شرکت سئو مراجعه نمایید.

طراحی سایت php با فیگما

شما به کمک نرم افزار فیگما می توانید طراح های اولیه قالب وب سایت خود را طراحی نمایید، درواقع فیگما به شما کمک می کند که یک نمونه اولیه از قالب را به صورت آزمایشی طراحی کرده، سپس ایرادات آن را برطرف نمایید و پس از آزمون و خطا آن را به سایت اصلی خود منتقل کنید، در صورتی که تمایل دارید با نرم افزار فیگما بیشتر آشنا شوید می توانید به صفحه طراحی سایت با فیگما مراجعه کنید.

مراحل طراحی سایت با php

هر نوع وب سایتی را که بخواهید با php بسازید، به عنوان مثال فرض کنید که طراحی سایت کتابخانه با php را بخواهید انجام دهید، به ترتیب باید مراحل زیر را برای ساخت و پیاده سازی وب سایت با php انجام دهید.

  • خرید هاست یا سرور لینوکسی برای راه اندازی سایت با php
  • خرید دامنه مناسب با توجه به موضوع سایت
  • ساخت دیتابیس my sql (توجه» جهت آشنایی با دیتابیس mysql مقاله اتصال به دیتابیس با mysqli را مطالعه نمایید.)
  • تعیین یک استراتژی مناسب برای طراحی صفحات مختلف سایت
  • برنامه نویسی قالب سایت با php
  • ساخت قالب برای بخش هدر و فوتر سایت
  • ساخت قالب برای بخش مقالات و دسته بندی مقالات
  • ساخت صفحات اصلی، تماس با ما، درباره ما و غیره
  • ساخت صفحه محصولات
  • ساخت صفحه دسته بندی محصولات (فروشگاه)
  • ساخت صفحه ۴۰۴

استخدام طراح سایت php

افرادی که به زبان برنامه نویسی php مسلط هستند و تمایل دارند که در یک شرکت معتبر برنامه نویسی چه به صورت حضوری و چه به صورت دورکاری مشغول به کار شوند، می توانید به صفحه استخدام طراح سایت مراجعه نمایند و در این صفحه رزومه کاری و تحصیلی خود را برای کارشناسان شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران ارسال نمایند.

سوالات متداول؟

طراحی سایت با php چیست؟

طراحی وب سایت با php به این معنی است که شما ساختار وب سایت خود را به کمک زبان برنامه نویسی php ایجاد نمایید.

طراحی سایت با php چقدر زمان می برد؟

برای ساخت یک وب سایت کامل با زبان برنامه نویسی php حداقل ۱ ماه و حد اکثر ۳ ماه زمان نیاز است که سایت مورد نظر با امکانات ایده آل ساخته شود.

قیمت طراحی وب سایت با php چقدر است؟

برای استعلام قیمت ساخت سایت با php با شماره ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و یا این که از طریق ایمیل arya.tehran3@gmail.com درخواست خود را ثبت نمایید.

نحوه طراحی سایت با php چگونه است؟

افرادی که ساخت خود را می خواهند با php بسازند، ابتدا باید زبان های سمت کاربر را آموزش ببینند و سپس شروع به یادگیری یک زبان سمت سرور مانند php نمایند.