طراحی سایت هواپیمایی

طراحی سایت هواپیمایی به صورت اختصاصی و حرفه ای توسط تیم طراحی سایت شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران انجام می شود، کارشناسان شرکت طراحی سایت آریا تهران علاوه بر طراحی اختصاصی و حرفه ای وب سایت آژانس هواپیمایی خدمات دیگری نظیر سه ماه پشتیبانی رایگان از وب سایت شما، ارائه سرور (هاست) حرفه ای رایگان […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: web design tutorial
  • زمان مطالعه: 9 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

طراحی سایت هواپیمایی به صورت اختصاصی و حرفه ای توسط تیم طراحی سایت شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران انجام می شود، کارشناسان شرکت طراحی سایت آریا تهران علاوه بر طراحی اختصاصی و حرفه ای وب سایت آژانس هواپیمایی خدمات دیگری نظیر سه ماه پشتیبانی رایگان از وب سایت شما، ارائه سرور (هاست) حرفه ای رایگان مختص وب سایت های گردشگری و آژانس هواپیمایی و همچنین پکیج آموزش مدیریت وب سایت آژانس هواپیمایی را نیز به شما ارائه می دهد، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص شما می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و یا این که از طریق ایمیل arya.tehran3@gmail.com درخواست خود را ثبت نمایید.

طراحی سایت آژانس هواپیمایی
طراحی سایت آژانس هواپیمایی

طراحی سایت آژانس هواپیمایی

در حال حاضر با توسعه وب سایت های اینترنتی تمامی کسب و کار ها نیاز مبرم به داشتن یک وب سایت پویا با طراحی اختصاصی و کاربر پسند دارند که از طریق وب سایت خود بتوانند به شکل هر چه بهتر خدمات خود را در اختیار مشتریان و مخاطبین وب سایت خود قرار دهند.

شرکت ها و آژانس های هواپیمایی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و داشتن یک سایت قوی در این زمینه می تواند به بحث بازاریابی و درآمدزایی این مجموعه ها کمک کند، شرکت طراحی سایت آریا تهران با هزینه مقرون به صرفه و در مدت زمان مناسب یک سایت اختصاصی و حرفه ای آژانس هواپیمایی را برای شما طراحی و پیاده سازی می کند، که برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص شما می توانید به صفحه سفارش سایت مراجعه نمایید و در این صفحه سفارش خود را مبنی بر ساخت وب سایت هواپیمایی ثبت نمایید.

هزینه طراحی سایت آژانس هواپیمایی
هزینه طراحی سایت آژانس هواپیمایی

هزینه طراحی سایت آژانس هواپیمایی

هزینه در نظر گرفته شده برای طراحی سایت اژانس هواپیمایی بستگی به این موضوع دارد که قالب وب سایت آژانس هواپیمایی با استفاده از کدام یک از متد های طراحی و ساخت وب سایت ایجاد شود، به عنوان مثال وب سایت مورد نظر شما بر روی سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس ساخته شود و یا این که به صورت صفر تا صد کدنویسی روی آن انجام شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و همچنین استعلام قیمت طراحی سایت آژانس هواپیمایی شما می توانید به صفحه قیمت طراحی سایت مراجعه نمایید و در این صفحه علاوه بر مشاهده لیست قیمت ساخت وب سایت آژانس هواپیمایی از همکاران ما مشاوره مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

خرید سایت آژانس هواپیمایی

ساختن یک وب سایت آژانس هواپیمایی و وب سایت های مشابه مانند وب سایت های گردشگری و هتلی بهتر است که به صورت صفر تا صد با زبان های برنامه نویسی سمت وب انجام شود، به عنوان مثال شما اگر به وب سایت هایی نظیر علی بابا نگاهی بیاندازید مشاهده خواهید کرد که در این نوع وب سایت ها یک سیستم جستجوی پیشرفته وجود دارد که ساعت تمامی پرواژ ها، لیست هتل ها، پرواز های چارتری و غیره در آن مشاهده می شود، که ساختن چنین سیستم جستجوی پیشرفته ای برای طراحی سایت گردشگری، آژانس هواپیمایی و یا یک وب سایت هتلی نیاز به برنامه نویسی پیشرفته دارد.

معمولا پروسه برنامه نویسی یک وب سایت کار زمانبری است و افرادی که برای داشتن یک وب سایت آژانس هواپیمایی با محدودیت زمانی مواجه هستند، بهتر است که با مراجعه به صفحه سایت آماده ارزان در این صفحه وب سایت های آماده (این وب سایت ها قبلا طراحی شده اند) آژانس هواپیمایی را خریداری نمایند.

آموزش طراحی سایت هواپیمایی

شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران دارای یک شعبه آموزشی می باشد که این شعبه تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت دارد، در صورتی که شما تمایل دارید خودتان شخصا مهارت های طراحی و ساخت وب سایت را یاد بگیرید می توانید در دوره های تخصصی طراحی و ساخت وب سایت مجتمع فنی آریا تهران ثبت نام نمایید، به منظور آشنایی با سبک تدریس اساتید این مجموعه پیشنهاد می کنیم که به صفحه آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته مراجعه نمایید و در این صفحه ویدئو های آموزشی رایگان طراحی و ساخت وب سایت را مشاهده کنید، تماشای این ویدئو ها هم شما را با سبک تدریس اساتید آریا تهران آشنا خواهد کرد و هم شما را برای کسب تخصص و مهارت های طراحی سایت آماده می کند.

ضمنا در این دوره های آموزشی شما می توانید مدرک معتبر و قابل ترجمه فنی و حرفه ای را نیز اخذ نمایید، جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های تخصصی طراحی و ساخت وب سایت می توانید به صفحه بهترین آموزشگاه طراحی سایت در تهران مراجعه نمایید و از طریق کانال های ارتباطی درج شده در این صفحه از همکاران ما در دپارتمان آموزشی آریا تهران مشاوره رایگان دریافت نمایید.

طراحی سایت آژانس هواپیمایی با html و css

به کمک زبان نشانه گذاری html و استایل دهی تگ های آن با استفاده از کد های css شما می توانید قالب یک صفحه وب را طراحی نمایید، اما برای توسعه وب سایت مورد نظر باید حتما از یک زبان سمت سرور مانند php و یا asp.net کمک بگیرید، برای آشنایی ابتدای با ساخت قالب وب سایت به کمک html و css می توانید به صفحه آموزش html css پروژه محور رایگان مراجعه نمایید، در این صفحه فیلم های آموزش رایگان ساخت قالب سایت با html و css درج شده است.

البته مجتمع فنی و حرفه ای آریا تهران کلاس های حضوری و آنلاین html و css را نیز برگزار می کند که شما با مراجعه به صفحه دوره html css می توانید در کلاس های حضوری و آنلاین این دوره آموزشی پرطرفدار و کاربردی ثبت نام نمایید، در ضمن دوره آموزشی html css همانند دیگر دوره های آموزشی دارای مدرک معتبر فنی حرفه ای می باشد.

طراحی سایت هواپیمایی با php

زبان برنامه نویسی php نیز یکی از زبان های برنامه نویسی پرطرفداری است که طراحان وب سایت از آن برای ساخت و توسعه انواع وب سایت ها بویژه وب سایت های هواپیمایی، گردشگری و برای طراحی سایت هتل از آن استفاده می کنند، تیم طراحی سایت آریا تهران نیز بسیاری از پروژه های طراحی سایت خود را به کمک زبان php و فریمورک پرطرفدار لاراول انجام می دهد.

به طور معمول ساخت یک وب سایت آژانس هواپیمایی و یا یک سایت گردشگری صفر تا صد با php بین ۳۵ تا ۵۰ روز زمان نیاز دارد که وب سایت مورد نظر به صورت اختصاصی و حرفه ای پیاده سازی شود.

توجه» در صورتی که شما توانایی تدریس در زمینه زبان برنامه نویسی php را دارید می توانید به صفحه تدریس خصوصی php مراجعه نمایید.

شرکت طراحی سایت آژانس هواپیمایی

شرکت طراحی سایت آریا تهران تمامی پروژه های طراحی و ساخت وب سایت را به کمک متخصصین حرفه ای خود به صورت اختصاصی و حرفه ای انجام می دهد، در صورتی که شما همین حالا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت آریا تهران با همکاران ما تماس بگیرید می توانید کاتالوگ نمونه وب سایت های آژانس هواپیمایی و نمونه پروژه های مشابه را از آن ها دریافت نمایید که با سبک کار گروه طراحی سایت آریا تهران نیز بیشتر آشنا شوید، ضمنا در انتهای همین صفحه و در بخش نظرات نیز می توانید سوالات خود را از تیم مشاوره آریا تهران بپرسید.

توجه» برای سفارش ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی به صورت اختصاصی و با قیمت مناسب به صفحه ساخت سایت فروشگاهی مراجعه نمایید.

امکانات سایت آژانس هواپیمایی

به طور کلی هر نوع وب سایتی که ساخته می شود، درابتدا باید یک آنالیز دقیق بر روی نیاز های مخاطبین و مشتریان آن وب سایت صورت گیرد، سپس با توجه به شناخت دقیقی که از نیاز مخاطبین وب سایت مورد نظر بدست می آید باید متخصصین شرکت دیجیتال مارکتینگ یک استراتژی و یا یک نقشه راه مدون و حساب شده را برای طراحی و ساخت وب سایت مورد نظر آماده نمایند.

مهمترین امکاناتی که برای یک سایت آژانس هواپیمایی باید حتما در نظر گرفت عبارت است از:

  • ساخت وب سایت با توجه به استراتژی نیاز مخاطب و مشتریان و قواعد ux&ui
  • امکان جستجوی بلیط و تور
  • رابط کاربری کارآمد
  • ارائه اطلاعات دقیق و کامل (درباره بلیط ها و تورها شامل قیمت، تاریخ، ساعت پرواز، شرایط و قوانین و غیره)
  • ایجاد یک بخش اختصاصی برای چت آنلاین و ارتباط با مشتریان
  • ارائه اخبار و مقالات مرتبط با تورهای مسافرتی
  • ریسپانسیو سازی تمامی صفحات وب سایت مخصوصا برای نسخه موبایل
  • اختصاص یک ویژه برای تبلیغات شرکت آژانس هواپیمایی (نکته» برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید مقاله پلتفرم تبلیغات آنلاین را مطالعه نمایید.)

مراحل طراحی سایت هواپیمایی

پروسه ساخت و طراحی وب سایت برای هر حوزه کسب و کاری نیازمند طی کردن یکسری مراحل است که در نهایت پروژه طراحی و ساخت سایت با موفقیت به اتمام برسد، تفاوتی ندارد که شما یک سایت آژانس هواپیمایی بخواهید بسازید و یا به عنوان مثال قصد طراحی سایت شرکتی را داشته باشید، برای طراحی و ساخت وب سایت آژانس هواپیمایی شما باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • خرید هاست اختصاصی قدرتمند برای سایت هواپیمایی
  • خرید دامنه مناسب و منحصربه فرد برای وب سایت
  • فعال سازی ssl دامنه سایت
  • ساخت وب سایت متناسب با نیاز مخاطب و قواعد ux&ui
  • ریسپانسیو سازی صفحات وب سایت
  • بهینه سازی سرعت وب سایت
  • تولید محتوای یونیک و کاربرپسند برای بخش مقالات سایت
  • اتصال وب سایت هواپیمایی به درگاه پرداخت اینترنتی معتبر

سوالات متداول؟

شرکت طراحی سایت آژانس هواپیمایی چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهد؟

شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران برای طراحی و ساخت وب سایت آژانس هواپیمایی خدماتی نظیر ۳ ماه پشتیبانی رایگان، ارائه هاست حرفه ای مخصوص وب سایت های هواپیمایی و گردشگری، و همچنین پکیج آموزش مدیریت وب سایت هواپیمایی را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.

برای سفارش طراحی سایت هواپیمایی از چه طریقی باید اقدام کرد؟

جهت ثبت سفارش شما می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و یا این که از طریق ایمیل arya.tehran3@gmail.com درخواست خود را ثبت نمایید.

طراحی سایت آژانس هواپیمایی چقدر زمان نیاز دارد؟

برای طراحی و ساخت یک سایت با موضوع آژانس هواپیمایی به صورت اختصاصی حداقل ۳۵ روز و حداکثر ۶۰ روز زمان نیاز است.