طراحی سایت شرکتی

طراحی و ساخت وب سایت شرکتی توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران با ۳ ماه پشتیبانی رایگان، ارائه هاست حرفه ای رایگان، و به صورت اختصاصی و حرفه ای با تدوین یک استراتژی مناسب برای کسب و کار مد نظر شما طراحی و پیاده سازی می شود، جهت سفارش ساخت انواع وب سایت های شرکتی […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

طراحی و ساخت وب سایت شرکتی توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران با ۳ ماه پشتیبانی رایگان، ارائه هاست حرفه ای رایگان، و به صورت اختصاصی و حرفه ای با تدوین یک استراتژی مناسب برای کسب و کار مد نظر شما طراحی و پیاده سازی می شود، جهت سفارش ساخت انواع وب سایت های شرکتی شما می توانید با شماره ۰۹۲۱۰۱۴۵۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و یا از طریق ایمیل arya.tehran3@gmail.com درخواست خود را برای ما ارسال نمایید.

سایت شرکتی چیست
سایت شرکتی چیست

سایت شرکتی چیست

شرکت ها و سازمان های مختلف برای اهداف مختلفی به فکر راه اندازی سایت شرکتی هستند که این اهداف عبارتند از:

  • معرفی خدمات
  • معرفی محصولات
  • به روز رسانی کاتالوگ شرکتی
  • ارائه سرویس های آنلاین
  • برندینگ سازی
  • کسب اعتبار بیشتر بین مشتریان

ساتیت های شرکتی معمولا جنبه فروش محصولات ندارند و صرفا برای معرفی خدمات و محصلات ساخته می شوند، ولی اگر این نوع وبسایت ها به صورت حرفه ای طراحی شوند می توانند در مدت زمان کوتاهی کسب و کار شما را رونق بیشتری دهند.

تیم حرفه ای آریا تهران از عهده ساخت و طراحی هر سایتی بر میاید و شما می توانید هر سایتی که مد نظر دارید را برای ساخت به ما بسپارید.

مهمترین ویژگی که نمونه سایت شرکتی آریا تهران را از سایر شرکت های طراحی سایت متمایز می کند خلاقیت و تجربه در این کار است، تیم ما مخاطب شما را می شناسد و با بهره گیری از علوم روانشناسی و بازاریابی، مشتری بیشتری را جذب خدمات شما می کند.

شرکت طراحی سایت را با یک شرکت تبلیغاتی اشتباه نگیرید و شرکتی را برای این کار انتخاب کنید که تخصص و تجربه کاری زیادی در این حوزه داشته باشد و بتواند به درخواست های شما برای طراحی منحصر به فرد یک سایت شرکتی پاسخ دهد، همچنین می توانید با مراجعه به صفحه بهترین شرکت طراحی سایت با خدمات دپارتمان طراحی وب سایت آریا تهران بیشتر آشنا شوید.

سفارش وب سایت شرکتی
سفارش وب سایت شرکتی

سفارش وب سایت شرکتی

به منظور سفارش ساخت یک وب سایت شرکتی با طراحی اختصاصی و حرفه ای شما می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت سفارش خود را ثبت نمایید، ضمنا از کانال های ارتباطی درج شده در بخش زیر هم می توانید استفاده نمایید.

به منظور سفارش ساخت یک وب سایت شرکتی با ۳ ماه پشتیبانی رایگان، قیمت مناسب و همچنین ارائه هاست رایگان از سوی شرکت طراحی سایت آریا تهران می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ و ایمیل arya.tehran3@gmail.com تماس حاصل فرمایید.

طراحی سایت شرکتی تهران
طراحی سایت شرکتی تهران

طراحی سایت شرکتی تهران

طراحی سایت شرکتی در تهران یکی از خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران است که شما می توانید برای سفارش طراحی سایت شرکتی حرفه ای و کاملا اختصاصی از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

وجه تمایز ویژه شرکت طراحی وب سایت آریا تهران با دیگر مجموعه ها این است که در آریا تهران طراحی سایت برای شرکت ها به صورت اختصاصی و با یک استراتژی مشخص که این استراتژی با آنالیز دقیق (به کمک ابزار های تخصصی سئو نظیر semrush) بر روی سایت های رقیب انجام می شود صورت می گیرد، همچنین طراحی سایت شرکت شما شامل ۳ ماه پشتیبانی رایگان و همچنین ارائه پکیج آموزش مدیریت وب سایت می باشد.

برای سفارش طراحی سایت ارزان و مشاهده قیمت نمونه کار های آریا تهران وارد صفحه طراحی سایت ارزان ما شوید.

طراحی سایت شرکتی و اصول و قواعد آن

برای آن که سایت شرکتی شما بتواند موفق عمل کند و هر آنچه در نظر دارید را به کاربران به خوبی انتقال دهد، باید برای طراحی و ساخت آن یک سری مراحل طی شود، در این قسمت می خواهیم مراحل طراحی سایت شرکتی را با هم بررسی کنیم تا شما قبل از انجام این کار مراحل را در ذهن تان مرور کنید.

استراتژی طراحی و ساخت وب سایت شرکتی را مشخص نمایید

مهمترین کاری که باید در ابتدا تعیین کنید این است که بگویید شرکت شما چه کاری انجام می دهد؟ این تعریف باید در صفحه اصلی به زبان ساده اتفاق بیفتد تا مخاطب برای خواندن ادامه مطالب ترغیب شود.

به تجربه کاربری خاص خود و مسیری که کاربر در هنگام گشتن در سایت شما طی خواهد کرد فکر کنید، هدف اساسی وب سایت شرکتی شما باید این باشد که کاربران به راحتی بتوانند به هدف خود در سایت دست یابند و شما باید به بهترین شیوه آن ها را به اهداف شان در سایت تان برسانید.

نام دامنه خود را تعیین کنید

نام دامنه شما یکی از مهمترین ویژگی های وب سایت شماست، این نشانی اینترنتی یا نام دامنه سایت شماست است که با مشتریان فعلی و بالقوه خود به اشتراک می گذارید و در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنید.

بنابراین، باید توصیفی باشد و به راحتی قابل یادآوری و تایپ باشد، سعی کنید آن را کوتاه انتخاب کنید و در صورت امکان از اختصارات، کلمات اختصاری و اعداد دوری کنید تا از سردرگمی مشتری جلوگیری شود.

هنگامی که نام دامنه خود را انتخاب کردید، باید در دسترس بودن آن را تایید کرده و آن را از یک شرکت معتبر خریداری کنید.

یک سرور قدرتمند برای سایت شرکتی انتخاب نمایید

هر وب سایتی به یک هاست نیاز دارد (سروری که تمام داده های آن برای دسترسی عموم در هر زمان ذخیره می شود)، سعی کنید که با توجه به حجم اطلاعاتی که قرار است در سایت شرکتی شما بارگزاری شود، فضای هاست خود را خریداری نمایید.

اگر به دنبال گزینه های میزبانی وب سایت رایگان هستید، مهم است که به یاد داشته باشید که میزبانی وب سایت به هیچ وجه برای شرکت میزبان رایگان نیست، بنابراین آنها ممکن است از روش های دیگری مانند قرار دادن تبلیغات بنری در وب سایت شما برای جبران هاست رایگان استفاده کنند.

ساخت سایت شرکتی

یک وب سایت خوب بیشتر از یک صفحه اصلی ثابت دارد، شما می خواهید چندین صفحه اختصاص داده شده به جنبه های مختلف کسب و کار خود، مانند یک کاتالوگ دقیق از محصولات یا خدمات خود، یا یک بخش وبلاگ برای به روز رسانی های شرکت ایجاد کنید.

در مورد وب‌ سایت کلی شما، مطمئن شوید که هر صفحه از هدف اصلی سایت پشتیبانی می‌کند و هدف مشخصی دارد و شامل یک فراخوان برای تعامل با کاربر است (به عنوان مثال، «بیشتر بدانید»، «ثبت‌نام»، «تماس با ما» یا «این را بخرید»).

صفحه تماس با ما، به عنوان پیوند مستقیم مشتریان با شما، یکی از مهم ترین بخش های یک وب سایت است، بنابراین تا آنجا که می توانید اطلاعاتی را درج کنید (شماره تلفن، آدرس ایمیل و مکان کسب و کارتان، پیج اینستاگرام و تلگرام).

همچنین ایده خوبی است که اطلاعات مربوط به تیم یا کارکنان موسس را در صفحه «درباره» قرار دهید تا مشتریان بتوانند نام و چهره واقعی را برای برند شما قرار دهند.

اگر کسب‌ و کار شما قبلا لوگو نداشته است، یک طراح گرافیک استخدام کنید یا خودتان یک لوگو ایجاد کنید تا در وب‌سایت، کارت‌ های ویزیت و پروفایل‌ های رسانه‌ های اجتماعی خود استفاده کنید.

این به مشتریان شما کمک می کند تا شرکت شما را به سرعت و به راحتی در وب شناسایی کنند، این امر می تواند به برندینگ سازی خدمات و نام شما کمک زیادی کند.

نکات مهم در زمان ساخت صفحات وب سایت شرکتی:

  • در زمان ساخت وب سایت شرکتی، ساختار وب سایت خود را بر اساس قواعد ux&ui طراحی نمایید
  • سعی کنید که یک سناریوی مناسب برای طراحی هر صفحه داشته باشید و صفحات خود را بر اساس نیاز مخاطب طراحی نمایید
  • سرعت بارگذاری (LCP) صفحات وب سایت خود را بهینه سازی نمایید
  • برای تولید محتوای وب سایت شرکتی نیز یک سیاست گذاری درست را بر اساس نیاز مخاطب اتخاذ نمایید (نکته » بسیار مهم است که محتوای وب سایت مخاطب پسند و یونیک باشد)
  • به ریسپانسیو سازی صفحات بویژه برای نسخه موبایل توجه ویژه داشته باشید

وب سایت شرکتی را تست و منتشر کنید

قبل از اینکه اعلام کنید سایت شما در وب فعال است، مطمئن شوید که روی همه مرورگر های اصلی مانند Explorer، Microsoft Edge، Firefox، Safari و Chrome کار می کند.

روی هر صفحه و ویژگی در هر مرورگر کلیک کنید تا مطمئن شوید که تصاویر نشان داده می شوند، پیوند ها صحیح هستند و فرمت آن درست به نظر می رسد.

این کار کمی طول می‌ کشد اما تلاشی که اکنون انجام می‌ دهید، از شکایات بعدی بازدید کنندگانی که نمی‌ توانند به ویژگی‌ های خاصی دسترسی پیدا کنند بعدا جلوگیری می کند.

همچنین مطمئن شوید که وب سایت شما در دستگاه های تلفن همراه مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها به درستی نمایش داده می شود. این مرحله را نباید نادیده گرفت، زیرا گوگل و سایر موتور های جستجو به نسخه موبایل توجه ویژه ای دارند که عملکرد نسخه موبایل وب سایت شما را در رتبه بندی موتورهای جستجو در اولویت قرار می دهد.

وب سایت شرکتی را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید

رسانه‌ های اجتماعی مانند فیس‌ بوک، توییتر، لینکدین یا پینترست و اینستاگرام بهترین راه برای افزایش دسترسی مخاطبان و آگاه کردن مشتریان از آنچه در شرکت شما می‌ گذرد است.

هر زمان که وب سایت خود را به روز می کنید، در مورد آن در رسانه های اجتماعی خود پست منشر کنید، اما آن را با تعامل واقعی و غیر تبلیغاتی متعادل کنید.

همچنین پیوند هایی به رسانه های اجتماعی خود را در وب سایت خود در قسمت تماس با ما و یا پایین تمام صفحات قرار دهید.

طراحی سایت شرکت های بازرگانی

شرکت های بازرگانی یک نمونه ی بارز از مجموعه هایی هستند که نیاز مبرم به وب سایت دارند، در این نوع وب سایت ها شرکت های بازرگانی باید خدمات خود را با یک استراتژی مناسب به کاربران هدف خود معرفی نمایند، برای وب سایت یک شرکت بازرگانی خدماتی نظیر سیستم چت آنلاین (به منظور ارتباط راحت کاربران با بخش پشتیبانی)، در صورتی که شرکت بازرگانی با کمپانی های خارجی مراودات اقتصادی و تجاری دارد، وب سایت مورد نظر می تواند با ساختار چند زبانه و یا دو زبانه طراحی شود، جهت سفارش و طراحی وب سایت شرکت بازرگانی می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در این صفحه با همکاران ما تماس بگیرید.

طراحی سایت شرکت معماری

شرکت های معماری هم از جمله مجموعه هایی هستند که برای معرفی نمونه کار ها و گالری تصاویر خود نیاز به یک وب سایت پویا با طراحی اختصاصی و منحصر به فرد را دارند، رعایت استاندارد های ux&ui در ساختار وب سایت های معماری از از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که سبک نمایش گالری تصاویر و نمونه کار ها باید به گونه ای باشد که اعتماد و نظر مخاطب را بتواند به خوبی جلب نماید.

طراحی سایت شرکتی با المنتور

افزونه صفحه ساز المنتور یکی از پلاگین های صفحه ساز سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که با کمک این افزونه صفحه ساز و ویجت های کاربردی آن شما به راحتی می توانید صفحات وبسایت شرکتی خود را بدون نیاز به کد نویسی طراحی و پیاده سازی نمایید.

طراحی سایت شرکت نرم افزاری

شرکت های ارائه دهنده نرم افزار های مختلف نیز نیاز مبرم به یک وب سایت شکیل و حرفه ای دارند، به عنوان مثال شرکت حسابداری هلو برای ارائه نرم افزار حسابداری هلو به کاربران خود باید یک سایت حرفه ای در این زمینه را به مشتریان ارائه دهد، البته وب سایت شرکت های نرم افزاری در صورتی که در بخش سیاست های فروش و بازاریابی خود بخواهند نرم افزار های خود را به صورت آنلاین به فروش برسانند باید بخش فروشگاه را نیز به وب سایت خود اضافه نمایند.

طراحی سایت شرکت های دارویی

شرکت های دارویی نیز یک نمونه دیگر از مجموعه های شرکتی و خدماتی هستند که برای ارائه محصولات خود نیاز به یک وب سایت تخصصی در این زمینه دارند، وب سایت های شرکت های دارویی نیز باید با یک ساختار و استراتژی مناسب طراحی و پیاده سازی شوند.

طراحی سایت برای شرکت های خارجی

یکی از مزیت های ویژه یادگیری طراحی و ساخت وب سایت برای وب سایت های شرکتی این است که شما می توانید برای شرکت های خارجی هم سایت طراحی کرده و از این طریق درآمد دلاری را بدست بیاورید، اگر همین حالا به صفحه درآمد طراحی سایت مراجعه نمایید می توانید در این صفحه میزان درآمد بدست آمده از ساخت یک وب سایت شرکتی را در ایران و کشور های دیگر مشاهده نمایید، در ضمن برای در صورتی که در کشور های دیگر ساکن هستید و برای کسب و کار خود نیاز به یک وب سایت شرکتی با طراحی اختصاصی و حرفه ای دارید، از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه با همکاران ما تماس بگیرید که نمونه کار های خود را برای شما ارسال نمایند.

طراحی سایت شرکت صنعتی

به منظور سفارش ساخت وب سایت شرکت صنعتی نیز شما می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت آریا تهران سفارش خود را مبنی بر ساخت وب سایت حرفه ای در زمینه ارائه خدمات و محصولات صنعتی ثبت نمایید، همکاران ما با ارائه کاتالوگ نمونه کار های خود در حوزه مد نظر شما یک ذهنیت کامل را به منظور ساخت وب سایت های صنعتی در اختیار شما می گذراند.

طراحی سایت شرکت نفتی

شرکت های فعال در حوزه صنعت نفت و صنایع پتروشیمی همواره یکی از ارکان اصلی اقتصادی کشور محسوب می شوند، پس طبیعتا مانند دیگر سازمان ها و شرکت های اقتصادی و بازرگانی نیاز مبرمی به داشتن یک وب سایت پویا با طراحی خاص و منحصربه فرد هستند.

طراحی وب سایت شرکت کامپیوتری

شرکت های کامپیوتری اعم از شرکت های فروش نرم افزار های تخصصی، شرکت های ارائه دهنده خدمات سخت افزاری، و غیره با داشتن یک وب سایت قوی می توانند به شکل هرچه بهتر خدمات خود را به کاربران خود ارائه دهند، وب سایت های شرکت های کامپیوتری نیز هم می توانند با ساختار یک سایت شرکتی و خدماتی طراحی و پیاده سازی شوند و هم با ساختار یک وب سایت فروشگاه اینترنتی، البته در صورتی که قصد فروش آنلاین برخی از محصولات خود را داشته باشند.

طراحی سایت شرکت هلدینگ

طراحی سایت در شرکت های هلدینگ بسته به نوع خدمات ارائه شده در این شرکت ها می تواند انجام شود، البته شرکت های هلدینگ می توانند دارای یک وب سایت مرجع باشند که در این سایت مرجع تمامی خدمات هلدینگ به کاربران معرفی شود و هر کدم از خدمات هم یا دارای یک سایت اختصاصی باشند و یا این که با داشتن یک ساب دامنه خدمات خرد این شرکت ها به کاربران معرفی شود.

بهینه سازی سایت شرکتی

در شغل طراحی وب سایت تنها ساخت سایت شرکتی کافی نیست و شما باید برای آن که سایت تان را به کاربران معرفی کنید از خدمات بهینه سازی سایت و یا سئو بهره بگیرید.

تعریف تگ‌ های عنوان، توضیحات متا و بهره گیری از اصول سئو که به شرکت شما و جنبه‌ های صنعت شما مرتبط است، می‌ تواند رتبه‌ بندی شما را در موتور های جستجو برای محصولات یا خدماتی که می‌ خواهید بازاریابی کنید، افزایش دهد.

شما می توانید برای بهینه سازی سایت خود با همکاران ما در شرکت سئو آریا تهران تماس بگیرید و از تعرفه سئو سایت در مورد کلمات کلیدی مورد نظرتان مطلع شوید.

نکات مهم در رابطه با سئو وب سایت شرکتی

  • کلمات کلیدی مناسب را برای سایت شرکتی خود انتخاب نمایید، کلمات کلیدی را انتخاب کنید که مرتبط با کسب و کار شما هستند و مشتریان بالقوه شما به صورت آنلاین به دنبال آن هستند. برای یافتن راه حلی که می تواند به شما در شناسایی، تجزیه و تحلیل و ردیابی این کلمات کلیدی کمک کند، از راهنمای ما برای یافتن بهترین استراتژی سئو دیدن کنید.
  • در هر صفحه از وب سایت شرکتی لینک های داخلی و خارجی مرتبط قرار دهید، پیوند های داخلی پیوند هایی در صفحات وب سایت شما هستند که به صفحات دیگر در سایت شما منتهی می شوند(سئو داخلی چیست)، در حالی که پیوند های خارجی، پیوند های شما به سایر وب سایت های محبوب و معتبر هستند. این پیوند ها را به صورت استراتژیک در سراسر وب سایت خود قرار دهید (سئو خارجی چیست). اطمینان حاصل کنید که پیوند ها منطقی هستند، متناسب با زمینه هستند و می توانند مورد توجه کاربران قرار بگیرند، در غیر این صورت پیوند ممکن است هیچ سودی برای صفحه وب سایت شما نداشته باشد.
  • بهینه سازی تصاویر را جدی بگیرید، تصاویر را فشرده کنید تا زمان بارگذاری سایت شما را کاهش ندهند، همین رویکرد را در مورد ویدیو اتخاذ کنید، مطمئن شوید که کلیپ ها به سرعت بارگذاری می شوند و سرعت حرکت کلی سایت شما را کاهش نمی دهند. متن جایگزین تصاویر، مانند برچسب‌ها و زیرنویس‌ ها به موتور های جستجو اطلاع می‌ دهند که تصاویر درباره چه چیزی هستند.
  • سرعت سایت خود را به حداکثر برسانید. صفحات باید در سریع ترین زمان ممکن بارگیری شوند. در عرض چند ثانیه ایده آل است. می‌ توانید از بررسی‌کننده‌ های رایگان سرعت سایت مانند PageSpeed ​​Insights Google استفاده کنید تا ببینید آیا سایت شما عملکرد مطلوبی دارد یا خیر.

طراحی سایت شرکتی ارزان

یکی دیگر از مزیت های مهم شرکت طراحی سایت آریا تهران این است که وب سایت شما را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه طراحی می کند، در ضمن از آن جا که آریا تهران دارای یک شعبه آموزشی تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای می باشد، شما می توانید در صورت تمایل با شرکت در دوره های آموزشی طراحی سایت شرکتی، به صورت صفر تا صد با اصول ساخت وب سایت های شرکتی آشنا شوید و خودتان وب سایت شرکتی مد نظر را طراحی و پیاده سازی نمایید.

همچنین در دوره های آموزشی مجتمع فنی آریا تهران شما یاد می گیرید که به عنوان یک طراح سایت حرفه ای به صورت حرفه ای وب سایت شرکتی خود را مدیریت نمایید.

ویژگی های سایت شرکتی

یک سایت شرکتی باید دارای خدمات و ویژگی هایی باشد که ان را از سایر سایت ها متمایز کند و کاربران را به سرعت به خواسته های خود برساند.

از جمله امکانات سایت شرکتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ریسپانسیو بودن صفحات سایت شرکتی
  • داشتن صفحه درباره ما
  • داشتن صفحه تماس با ما
  • داشتن صفحه معرفی خدمات شرکت
  • داشتن گالری تصاویر
  • داتن بخش امتیاز دهی به شرکت
  • داشتن فرم ثبت نظرات انتقادات و پیشنهادات
  • داشتن بخش سوالات متداول برای راحت کار کاربران
  • معرفی شبکه های اجتماعی شرکت
  • خدمات پشتیبانی
  • صفحه مربوط به اعلام قیمت خدمات و محصولات
  • بخش پشتیبانی آنلاین و چت

ویژگی بهترین سایت های شرکتی و حرفه ای این است که به راحتی با کاربران خود تعام برقرار ند و ان ها را به مشتری واقعی و دائمی تبدیل کند.

در یک وب سایت شرکتی حرفه ای باید اصول سئو رعایت شده باشد و از تکنیک های سئو و بازاریابی برای جذب مشتری بهره گرفته شده باشد، این موضوع هم یکی از ویژگی مهم سایت شرکتی محسوب می شود.

قیمت طراحی سایت شرکتی

برآورد هزینه طراحی سایت شرکتی یکی از مسائلی است که همیشه ذهن مشتریان را درگیر خود می کند، قیمت طراحی سایت شرکتی در شرکت های طراحی سایت مختلف می باشد و نمی توان یک نرخ ثابت و واحد برای ان تعیین کرد.

مهمترین ویژگی که ما را از سایرین متمایز کرده است این است که شما با هر بودجه ای می توانید یک سایت شرکتی برای خودتان بسازید و ما گزینه های مختلفی برا باتوجه به بودجه تان در اختیار شما قرار می دهیم.

طراحی سایت شرکتی قیمت آن در صورتی که به صورت اختصاصی کدنویسی شود در اریا تهران از ۸ میلیون به بالا می باشد و شما می توانید با این هزینه یک وب سایت اختصاصی داشته باشید.

اگر بخواهید هزینه برای شما از این مقدار پایین تر باشد میتوانید طراحی سایت شرکتی با وردپرس را انتخاب کنید که در این صورت میتوانید با هزینه ای در حود ۴ الی ۵ میلیون تومان یک سایت شرکتی منحصر به فرد برای خود بسازید.

تیم طراحی سایت ما از عهده ساخت هر سایتی بر میاید فقط کافیست حدود سایت مورد نظرتان را به ما بگویید تا ما بهترین سایت را به شما تحویل دهیم. برای ما هیچ محدودیتی در طراحی سایت هنای شرکتی وجود ندارد فقط سلیقه شما مهم ترین فاکتور است.

اگر می خواهید هزینه ساخت سایت شرکتی شما از این هزینه هم پایین تر باشد تیم ما پیشنهاد ویژه ای بری شما دارد. شما میتوانید از طریق خرید سایت نمونه سایت های ما را مشاهده کنید و هر سایتی که مد نظرتان بود را خریداری کنید.

ما قالب های آماده سایت های ارزن ما را با قیمتی بسیار ارزان تر از آنچه که فکر میکنید به فروش میرسانیم وشما میتوانید با خرید سایت های آماده از ما خدمات پشتیبانی و آموزش مدیریت سایت به صورت ویدیویی و رایگان دریافت کنید.

برای برآورد هزینه طراحی سایت شرکتی میتوانید با همکاران ما تماس بگیردی تا از مشاوره رایگان برا خرید انواع سایت آماده و یا طراحی سایت شرکتی ارزان بهره مند شوید.

هزینه طراحی سایت شرکتی با وردپرس

امروزه اکثر وب سایت های شرکتی بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی و پیاده سازی می شوند، که شما می توانید جهت استعلام قیمت وب سایت های شرکتی طراحی شده با وردپرس از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت قیمت سایت مورد نظر خود را استعلام نمایید.

توجه» جهت استعلام قیمت سایت های فروشگاهی که با وردپرس طراحی می شوند می توانید به صفحه طراحی سایت فروشگاهی ارزان مراجعه نمایید.

اهداف سایت شرکتی

یک سایت شرکتی باید اهدافی را که مشتری در نظر دارد را برآورده کند، اهداف سایت شرکتی عبارتند از:

  • تعامل با مشتری
  • تبدیل کاربر به مشتری
  • معرفی خدمات و محصولات سایت
  • کسب سود بیشتر از راه اندازی سایت
  • تبلیغ از طریق سایت و سودآوری بیشتر
  • فعالیت ۲۴ ساعته در سایت
  • ارائه خدمات پشتیبانی در سایت
  • صرفع جویی در هزینه های انسانی و مخارج شرکت
  • تعدیل نیرو و ارتقا فعالیت ها از طریق سایت

نمونه طراحی سایت شرکتی

تیم آریا تهران با ده ها نمونه سایت شرکتی توانسته رضایت تمام مشتریان را جلب کند و در طراحی این سایت ها خلاقیت را چاشنی کار خود کند.

ما تصمیم گرفتیم نمونه سایت شرکتی را در این قسمت قرا ر دهیم تا شما بتوانید با نمونه کار های ما بیشتر اشنا شوید و برای دریافت خدمات طراحی سایت شرکتی ارزان سریع تر اقدام کنید.

مهمترین نکته ای که در نمونه سایت شرکتی رعایت کرده ایم تعامل بیشتر با کاربر و تبدیل او به مشتری بود. ما هدف خود را روی بازدهی بیشتر از سایت قرار دادیم و تصمیم گرفتیم سایت هایی را بسازیم که با بهبود فروش بیشتر سبب جلب رضایت صاحب پروژه شویم.

شما میتوانید نمونه سایت شرکتی را در این قسمت مشاهده کنید و از هر نمونه که رضایت بیشتری داشتید ساخت سایتی در همان تیپ شکل و محتوا ر به ما سفازش دهید.

اگر میخواهید قالب آماده از ما خریدای کنید ما نمونه قالب سایت شرکتی را نیز در این قسمت قرار داده ایم که شما می توانید از میان نمونه قالب سایت شرکتی قابل مورد نظرتان را انتخاب کرده و برا یسفارش آن و اطلاع از حدود قیمت با ما تماس بگیرید.

توجه» در صورتی که تمایل دارید انواع سایت های شرکتی را با کمک زبان برنامه نویسی پایتون طراحی نمایید، به صفحه اموزش طراحی سایت با پایتون مراجعه نمایید.

آموزش طراحی سایت شرکتی با وردپرس

مهمترین خدماتی که ما ارائه می دهیم آموزش سایت شرکتی وردپرس در کوتاهترین زمان به صور ت فشرده و مطابق با سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد.

کلاس های آموزش طراحی وب سایت شرکتی در آریا تهران در روز ها و ساعات متنوع برگزار میشود و شما میتوانید بدون محدودیت در این کلاس ها شرکت کنید و مهارت های ساخت سایت شرکتی و سایز سایت ها را به صورت تخصصی یاد بگیرید.

با شرکت در دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس در انتهای دوره به شما مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای داده میشود وشما میتوانید با این مدرک معتبر به سرعت جذب بازار کار شده و کسب درآمد کنید.

برای اطلاع از شرایط برگزاری کلاس ها و دریافت مشاوره رایگان می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

آموزش طراحی سایت شرکتی با المنتور

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد شما به کمک افزونه صفحه ساز المنتور نیز می توانید صفحات وب سایت شرکتی خود را طراحی و پیاده سازی نمایید، برای یادگیری طراحی سایت شرکتی با المنتور بدون برنامه نویسی می توانید در دوره طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران شرکت نمایید.

استخدام طراح سایت شرکتی

در صورتی که شما به دانش طراحی و ساخت انواع وب سایت (به خصوص سایت های شرکتی و خدماتی) مسلط هستید، می توانید به صفحه استخدام طراح سایت مراجعه نمایید و در این صفحه رزومه کاری و تحصیلی خود را از طریق راه های ارتباطی در نظر گرفته شده برای همکاران ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت برای تعیین وقت مصاحبه با شما تماس بگیرند.

طراحی سایت شرکت رایگان

در صورتی که تمایل دارید که وب سایت شرکتی خود را به صورت رایگان راه اندازی نمایید، در این صورت می توانید از ابزار های هوش مصنوعی جهت راه اندازی طراحی سایت شرکت های مختلف استفاده نمایید، و برای طراحی سایت شرکت ها نیز می توانید قالب آن ها را بر روی یک سرور مجازی و یا یک سرور رایگان اجرا نمایید، به منظور آشنایی با ابزار های هوش مصنوعی برای ساخت وب سایت می توانید به صفحه طراحی سایت با هوش مصنوعی مراجعه نمایید.

البته به یاد داشته باشید که وب سایت شرکتی که با هدف سئو و بهینه سازی بخواهد راه اندازی شود، حتما باید برای آن یک استراتژی مناسب در نظر گرفت و آن را به صورت بهینه سازی شده و حرفه ای طراحی کرد.

بهترین قالب شرکتی وردپرس رایگان

شما می توانید انواع قالب وردپرس شرکتی حرفه ای و قالب شرکتی وردپرس انگلیسی را با مراجعه به صفحه دانلود قالب حرفه ای وردپرس دانلود نمایید، در این صفحه انواع قالب سایت های شرکتی را می توانید مشاهده نمایید و برای ساختار وب سایت خود از آن ها ایده بگیرید.

سوالات متداول؟

هزینه طراحی سایت شرکتی چقدر است ؟

برای استعلام قیمت سایت شرکتی ۱۴۰۳ شما می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و یا از طریق ایمیل arya.tehran3@gmail.com سفارش خود را ثبت نمایید.

سایت شرکتی چیست و چرا به سایت شرکتی نیاز داریم؟

وب سایت شرکتی وب سایتی است که خدمات یک شرکت و مجموعه را در قالب یک وب سایت شکیل و حرفه ای به کاربران معرفی می کند، با توجه به توسعه کسب و کار های اینترنتی هر شرکت و مجموعه ای نیاز به یک وب سایت شرکتی دارد.

وب سایت شرکتی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک سایت شرکتی باید دارای کانال های ارتباطی مناسبی باشد که کاربران بتوانند به راحتی از طریق این کانال های ارتباطی با بخش پشتیبانی سایت ارتباط بگیرند و مشاوره تخصصی در مورد موضوع مورد نظر دریافت کنند، همچنین باید خدمات یک وب سایت با توضیحات کامل در وب سایت شرکتی در اختیار کاربر قرار داده شود.

امکانات طراحی سایت شرکتی چیست؟

از جمله برترین امکانات و ویژگی های سایت شرکتی می توان به داشتن کانال های ارتباطی مناسب جهت وصل کردن کاربر به بخش پشتیبانی وب سایت، ایجاد یک سناریوی مناسب برای صفحه اصلی وب سایت، ایجاد صفحات تماس با ما و درباره ما برای جلب اعتماد کاربران، سیستم چت انلاین، بخش اختصاصی برای ثبت نام کاربران و در صورت نیاز داشتن امکان دو زبانه و چند زبانه کردن وب سایت است.

سایت شرکتی چیست و هزینه های راه اندازی آن به چه صورت است؟

با توجه به توضیحاتی که در این مقاله در مورد ویژگی های یک سایت شرکتی گفته شد، هزینه های مربوط به ساخت وب سایت شرکتی نیز کاملا بستگی به نوع امکانات این وب سایت ها دارد، و امکانات وب سایت شرکتی قیمت نهایی آن را تعیین خواهد کرد.