طراحی سایت با هوش مصنوعی

طراحی سایت با هوش مصنوعی امکانی را فراهم کرده است برای افرادی که وقت کافی برای یادگیری مهارت‌ های طراحی سایت را ندارند و افرادی که در سریع‌ ترین زمان ممکن قصد دارند وب سایت خود را راه‌ اندازی نمایند به کمک هوش مصنوعی بتوانند یک وب سایت کامل را برای خود پیاده سازی کنند، […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: web design tutorial
  • زمان مطالعه: 13 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

طراحی سایت با هوش مصنوعی امکانی را فراهم کرده است برای افرادی که وقت کافی برای یادگیری مهارت‌ های طراحی سایت را ندارند و افرادی که در سریع‌ ترین زمان ممکن قصد دارند وب سایت خود را راه‌ اندازی نمایند به کمک هوش مصنوعی بتوانند یک وب سایت کامل را برای خود پیاده سازی کنند، همچنین طراحی سایت با استفاده از هوش مصنوعی امکانی را به کاربران مختلف می‌ دهد که بتوانند از ایده‌ های جدید و نوین در وب سایت خود استفاده کنند، حتی این ایده‌ ها می‌ تواند به افراد حرفه‌ ای در حوزه طراحی سایت نیز کمک کند، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با راهکار های ساده‌ طراحی و ساخت وب سایت به کمک هوش مصنوعی آشنا شویم.

طراحی وب سایت با هوش مصنوعی
طراحی وب سایت با هوش مصنوعی

طراحی وب سایت با هوش مصنوعی

در این بخش قصد داریم که سریع‌ ترین راه‌ های ساخت یک وب سایت رایگان با استفاده از هوش مصنوعی که یک طراح سایت از آن استفاده می کند را به شما معرفی نماییم، این بخش برای افرادی که قصد دارند در سریع‌ ترین زمان ممکن وب سایت خود را راه‌ اندازی نمایند و یک قالب استاندارد و حرفه‌ ای را برای سایت خود به کمک هوش مصنوعی طراحی کنند می‌ تواند کاربردی باشد، ضمنا بسیاری از سایت‌ های طراحی با هوش مصنوعی از این راهکار که در ادامه به شما معرفی می‌ کنیم استفاده کرده اند.

توجه» برای یادگیری مهارت طراحی و ساخت انواع وب سایت های فروشگاهی، شرکتی، خدماتی به صورت صفر تا صد می توانید به صفحه آموزش طراحی سایت مراجعه نمایید.

طراحی سایت با هوش مصنوعی رایگان
طراحی سایت با هوش مصنوعی رایگان

طراحی سایت با هوش مصنوعی رایگان

شاید برایتان جالب باشد که بدانید هوش مصنوعی طراحی سایت رایگان را برای شما به آسانی انجام می دهد، با استفاده از سرویس سایت Hocoos شما می‌ توانید به صورت رایگان و در سریع‌ ترین زمان وب سایت خود را به کمک ابزار های هوش مصنوعی راه‌ اندازی نمایید، در ابتدا برای یادگیری امورش طراحی سایت با هوش مصنوعی وارد وب سایت hocoos.com شوید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌ کنید بخشی برای شما در نظر گرفته شده است که شما می‌ توانید ابتدا ایمیل خود را آنجا وارد نمایید و بر روی گزینه Get Your AI Website کلیک نمایید، البته اگر که با ساختار کلی پیاده سازی بخش های مختلف وب سایت آشنا نیستید مقاله آموزشی چگونه سایت درست کنیم را مطالعه نمایید، در این مقاله فرآیند کلی پیاده سازی وب سایت ها توضیح داده شده است.

طراحی سایت با هوش مصنوعی
طراحی سایت با هوش مصنوعی

انتخاب زمینه کاری مناسب برای وب سایت

بعد از وارد کردن ایمیل صفحه زیر به شما نمایش داده می‌ شود که در اینجا شما باید یک زمینه کاری مناسب را برای خود انتخاب نمایید، به عنوان مثال من خودم برای ساخت سایت فروشگاهی با هوش مصنوعی بخش Online Store را انتخاب می کنم، افرادی که قصد راه اندازی آنلاین شاپ برای خود را دارند می توانند این آیتم را انتخاب نمایند.

انتخاب زمینه کاری مناسب برای وب سایت
انتخاب زمینه کاری مناسب برای وب سایت

سپس در مرحله بعد شما می‌ توانید حوزه کسب و کار خود را انتخاب نمایید که در بین این حوزه‌ ها من بخش Car Store را به عنوان مثال انتخاب می‌ کنم و بر روی دکمه Continue میزنم.

انتخاب زمینه کاری مناسب برای وب سایت
انتخاب زمینه کاری مناسب برای وب سایت
انتخاب نوع خدمات در زمان راه‌ اندازی وب سایت با هوش مصنوعی

در بخش بعدی از مراحل طراحی سایت به کمک هوش مصنوعی شما می‌ توانید نوع خدماتی را که در حوزه مورد نظر قصد دارید به کاربران خود ارائه دهید را انتخاب نمایید، در این مثال من بخش تعمیر و نگهداری سیستم اگزوز را انتخاب می‌ کنم.

انتخاب نوع خدمات در زمان راه‌ اندازی وب سایت با هوش مصنوعی
انتخاب نوع خدمات در زمان راه‌ اندازی وب سایت با هوش مصنوعی
تعیین هدف مشخص برای راه‌ اندازی وب سایت به کمک هوش مصنوعی

در این بخش هم هوش مصنوعی از شما می‌ خواهد که هدف خود را برای راه‌ اندازی این وب سایت مشخص کنید که در این مثال از بین اهداف تعیین شده من گزینه به دست آوردن مشتریان جدید برای حوزه کاری خودم را انتخاب می کنم و به مرحله بعد می‌ روم.

توجه» به طور کلی در شغل طراحی وب سایت یک طراح سایت باید بتواند یک استراتژی مشخص برای کسب و کاری که می خواهد در آن حوزه سایت طراحی نماید داشته باشد، به کمک این استراتژی وب سایت مورد نظر مخاطب پسند طراحی خواهد شد.

تعیین هدف مشخص برای راه‌اندازی وب سایت به کمک هوش مصنوعی
تعیین هدف مشخص برای راه‌اندازی وب سایت به کمک هوش مصنوعی
انتخاب لوکیشن و محل فعالیت

در این بخش همانطور که مشخص است شما باید لوکیشن محل فعالیت حوزه کاری خود را انتخاب نمایید که سه گزینه در اختیار شما قرار داده شده است:

Online business only:

این گزینه را طبیعتا افرادی انتخاب می‌ کنند که کسب و کار آنها به صورت آنلاین و روی بستر اینترنت می‌ باشد.

Service Area:

این گزینه مختص افرادی است که خدمات آنها فقط در یک محدوده خاص ارائه می‌ شود.

Business Address:

این گزینه را افرادی انتخاب می‌ کنند که حوزه کاری آنها دارای یک دفتر و یک فروشگاه مشخص است.

توجه» برای آشنایی با خدمات طراحی و ساخت وب سایت در کشور ترکیه می توانید به صفحه طراحی سایت در ترکیه مراجعه نمایید.

انتخاب لوکیشن و محل فعالیت
انتخاب لوکیشن و محل فعالیت
انتخاب نام وب سایت

در این بخش همانطور که در تصویر مشاهده می‌ کنید می‌ توانید یک نام دلخواه برای وب سایت هوش مصنوعی خود انتخاب نمایید.

انتخاب نام وب سایت
انتخاب نام وب سایت
انتخاب سه ویژگی اصلی وب سایت و کسب و کار شما

مطابق تصویر زیر سه تا از بارزترین مشخصات و ویژگی‌ های حوزه کسب و کار خود را در بین گزینه‌ های ذکر شده انتخاب نمایید.

انتخاب سه ویژگی اصلی وب سایت و کسب و کار شما
انتخاب سه ویژگی اصلی وب سایت و کسب و کار شما
ایجاد یک راه ارتباطی برای وب سایت

در این بخش هم همانطور که در تصویر مشخص است شما باید راه‌ های ارتباطی وب سایت خود را درج نمایید.

ایجاد یک راه ارتباطی برای وب سایت
ایجاد یک راه ارتباطی برای وب سایت

توجه» در صورتی که به دنبال یک فرصت شغلی مناسب برای استخدام به عنوان یک طراح سایت هستید می توانید به صفحه استخدام طراح سایت مراجعه نمایید.

طراحی قالب سایت با هوش مصنوعی

در این مرحله شما باید یک قالب مناسب از بین قالب‌ های ذکر شده برای وب سایت خود انتخاب نمایید، ضمنا برای درج محتوای وب سایت خود هم می توانید از ابزار چت جی بی تی استفاده نمایید، که اگر با این ابزار آشنا نیستید می توانید مقاله چت جی بی تی چیست را مطالعه کنید.

طراحی قالب سایت با هوش مصنوعی
طراحی قالب سایت با هوش مصنوعی
پنل کاربری سایت طراحی شده توسط هوش مصنوعی

در بخش آخر هم با توجه به امکاناتی که در این پنل کاربری هوش مصنوعی در اختیار شما قرار داده است می‌ توانید امکانات مختلفی را به قالب وب سایت خود اضافه نمایید، همانطور که مشاهده می‌ کنید در این پنل شما انواع وب سایت‌ ها به عنوان مثال یک سایت طراحی مغازه با هوش مصنوعی را به راحتی می‌ توانید انجام دهید، با کمک این وب سایت مراحل ساخت سایت با هوش مصنوعی را انجام دهید و اگر هم تمایل داشتید خودتان از صفر تا صد یک وب سایت کامل را راه اندازی نمایید می توانید در دوره طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران شرکت نمایید.

پنل کاربری سایت طراحی شده توسط هوش مصنوعی
پنل کاربری سایت طراحی شده توسط هوش مصنوعی

توجه» در زمان ساخت وب سایت خود به کمک هوش مصنوعی هر کجا نیاز به راهنمایی داشتید، برای ارتباط با کارشناسان ما می توانید به صفحه بهترین شرکت طراحی سایت در تهران مراجعه نمایید.

اموزش طراحی سایت با هوش مصنوعی

یادگیری مهارت های طراحی و ساخت وب سایت با هوش مصنوعی و آموزش ساخت سایت با هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند که به کمک ابزار های هوش مصنوعی تبدیل به یک طراح سایت و یک وبمستر حرفه ای و متخصص شوید، درواقع به کمک هوش مصنوعی شما در مسیر یادگیری طراحی و ساخت وب سایت زمانی که به هر گونه سوال و یا مشکلی برخورد کردید به راحتی می توانید از هوش مصنوعی کمک بگیرید و مشکلات خود را حل نمایید.

در نتیجه اگر شما تمایل دارید که آموزش طراحی سایت با هوش مصنوعی را به صورت تخصصی و حرفه ای از سطح مقدماتی تا پیشرفته یاد بگیرید می توانید در دوره های آموزشی وب مستر تهران شرکت نمایید، این دوره های آموزشی تحت نظر اساتید حرفه ای و کاربلد برگزار می شود و شما را در مسیر حرفه ای شدن و تبدیل شدن به یک وبمستر کاملا حرفه ای قرار می دهد.

طراحی سایت وردپرس با هوش مصنوعی

با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی شما انواع وب سایت‌ های وردپرس را نیز می‌ توانید طراحی و پیاده سازی نمایید، همانطور که می‌ دانید وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند است که به شما این امکان را می‌ دهد تا انواع وب سایت‌ های شرکتی، خدماتی، شخصی و وب سایت‌ های فروشگاهی پویا را پیاده‌سازی و ایجاد نمایید.

جالب است که بدانید اکثر شرکت های طراحی سایت وردپرسی در تهران نیز از همین ابزار های هوش مصنوعی برای ساخت وب سایت های خود کمک می گیرند.

خوشبختانه امروزه با توسعه سیستم هوش مصنوعی امکانات هوش مصنوعی به سایت‌ های وردپرسی هم اضافه شده است، به عنوان مثال با ابزار صفحه ساز المنتور که قبلا به راحتی شما می‌ توانستید انواع سایت‌ های وردپرسی را طراحی نمایید، امروزه با اضافه شدن ابزارهای هوش مصنوعی به افزونه‌ های صفحه‌ سازی مثل المنتور امکانات بیشتری در اختیار کاربر قرار گرفته است، در ضمن اگر تمایل دارید که با سیستم مدیریت محتوای وردپرش بیشتر آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم که در دوره وردپرس مجتمع فنی آریا تهران شرکت نمایید.

درآمد طراحی سایت هوش مصنوعی با وردپرس چگونه است؟

وردپرس همانطور که می دانید یک سیستم مدیریت محتوای آماده است که امکانات و پلاگین های آماده ای را در اختیار شما قرار داده است که به راحتی می توانید به کمک این امکانات وب سایت خود را به کمک هوش مصنوعی و پلاگین های کاربردی خود وردپرس طراحی و پیاده سازی نمایید، در صورتی که تمایل دارید با میزان درآمد یک طراح سایت وردپرسی آشنا شوید می توانید مقاله آموزشی درآمد طراحی سایت با وردپرس را در وب سایت آریا تهران مطالعه نمایید، در این مقاله به صورت کامل توضیح داده شده است که یک طراح سایت وردپرس در طول ماه و در کشور های مختلف چقدر درآمد می تواند داشته باشد، ضمنا در صورتی هم که هیچگونه آشنایی با وردپرس ندارید و ساختار آن را نمی شناسید می توانید با مطالعه مقاله وردپرس چیست به صورت تخصصی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا شوید.

طراحی سایت فروشگاهی با هوش مصنوعی

در بخش های قبلی که شما با ابزار های ساختن سایت با هوش مصنوعی آشناشدید مشاهده کردید که به کمک ابزار های هوش مصنوعی انواع سایت های شرکتی، خدماتی، خبری و فروشگاهی را می توان طراحی و پیاده سازی کرد.

با توجه به این که هدف اکثر وب سایت ها فروش کالا و خدمات به صورت آنلاین می باشد پس در نتیجه درخواست های بسیاری بالایی برای طراحی و ساخت وب سایت های فروشگاهی وجود دارد که در این خصوص شما می توانید همین حالا به صفحه طراحی سایت فروشگاهی ارزان مراجعه نمایید و در این صفحه علاوه بر مشاهده نمونه وب سایت هایی که با هوش مصنوعی ساخته شده اند، قیمت انواع وب سایت های فروشگاهی را به همراه امکاناتی که یک وب سایت فروش آنلاین باید داشته باشد را می توانید مشاهده نمایید و از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه نیز می توانید مشاوره تخصصی راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی به کمک هوش مصنوعی را می توانید از همکاران ما در دپارتمان طراحی سایت آریا تهران دریافت نمایید.

طراحی سایت پایتون با هوش مصنوعی

ابزار های هوش مصنوعی در زمینه برنامه نویسی پایتون نیز می توانند به شما کمک نمایند، از آن جا که زبان برنامه نویسی پایتون بسیار مخاطب پسند و نزدیک به زبان انسان است، پس در نتیجه بسیاری علاقه مند هستند که به کمک پایتون و کتابخانه جنگو کار طراحی سایت را انجام دهند، اگر شما هم تمایل دارید طراحی سایت با پایتون را به صورت تخصصی یاد بگیرید پیشنهاد می کنیم که به صفحه اموزش طراحی سایت با پایتون مراجعه نمایید.

سایت‌ های طراحی شده با هوش مصنوعی

معمولا سایت‌ های طراحی شده با هوش مصنوعی از ابزار های مختلفی برای این منظور استفاده کرده اند، در بخش زیر ۶ ابزار مهم برای طراحی سایت با هوش مصنوعی را به شما معرفی می‌ کنیم:

  • وب سایت wix.com: برای طراحی سایت با هوش مصنوعی
  • وب سایت Canva.com: یک ابزار همه کاره هوش مصنوعی برای طراحی وب سایت و برای تولید محتوا با هوش مصنوعی در وب سایت ها می باشد.
  • وب سایت ۱۰web.io: یک ابزار قدرتمند برای طراحی سایت‌ های وردپرسی با هوش مصنوعی
  • وب سایت github.com: وب سایت بسیار جامع برای کدنویسی با هوش مصنوعی
  • وب سایت Zyro.com: ابزار رایگان برای طراحی سایت با هوش مصنوعی
  • وب سایت Screpy.com: یک ابزار بهبود سرعت و بهبود سئوی وب سایت به کمک هوش مصنوعی

یک سایت طراحی سایت با هوش مصنوعی از این ابزار ها می‌ تواند استفاده نماید تا با ایده‌ های جدید تر و بهتر فرایند طراحی و پیاده‌سازی سایت راحت‌ تر انجام شود.

سولات متداول؟

آیا به کمک هوش مصنوعی می توان وضعیت سئو و بهینه سازی وب سایت را ارتقا داد؟

بله، وب سایت Screpy.com یک ابزار بهبود سرعت و بهبود سئوی وب سایت به کمک هوش مصنوعی است که شما می توانید از این وب سایت برای ارتقای سرعت وب سایت، بهبود LCP وب سایت خود، و رفع برخی از مشکلات سئویی سایت کمک بگیرید.

چگونه به کمک هوش مصنوعی مشکلات کدنویسی سایت را حل کنیم؟

در مواقعی که با خطاهای کدنویسی در وب سایت مواجعه می شوید، می توانید از منابع موجود در وب سایت های zzzcode.ai و همچنین وب سایت github.com کمک بگیرید.

بهترین ابزار هوش مصنوعی برای طراحی و پیاده سازی سایت های وردپرسی چیست؟

وب سایت ۱۰web.io یک ابزار قدرتمند برای طراحی سایت‌ های وردپرسی با هوش مصنوعی می باشد.

بهترین وب سایت هوش مصنوعی برای ساخت سایت فروشگاهی چیست؟

وب سایت jimdo.com یکی از سایت های معتبری سات که اکثر فریلنسر کار ها برای طراحی و ساخت وب سایت های فروشگاهی از آن کمک می گیرند، هزینه استفاده از این امکانات این وب سایت نیز ۹ دلار در ماه می باشد.

ساخت سایت رایگان با هوش مصنوعی چگونه است؟

در این صفحه ما آموزش ساخت سایت با هوش مصنوعی رایگان را در اختیار شما قرار دادیم، برای طراحی سایت رایگان با هوش مصنوعی شما می توانید از یک هاست مجازی و یا حتی هاست رایگان هم می توانید استفاده نمایید، اما اگر بخواهید در آینده وب سایت خود را ارتقا دهید و امکانات متعدد به آن اضافه نمایید و یا برخی از خدمات وب سایت خود را برای موتور های جستجو سئو و بهینه سازی نمایید،می بایست حتما وب سایت طراحی شده با هوش مصنوعی را بر روی یک سرور قدرتمند بارگزاری کرده و آن را به یک دامنه یونیک نیز متصل نمایید.