درآمد طراحی سایت

در سال‌ های اخیر بسیاری از افراد تلاش کرده اند که حوزه کسب و کار خود را در قالب یک وب سایت جامع و پویا به کاربران و مشتریان خود معرفی نمایند، مخصوصا این موضوع در زمان گسترش ویروس کرونا به شدت افزایش پیدا کرد و متناسب با افزایش درخواست‌ های متعدد برای طراحی وب […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: web design tutorial
  • زمان مطالعه: 21 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

در سال‌ های اخیر بسیاری از افراد تلاش کرده اند که حوزه کسب و کار خود را در قالب یک وب سایت جامع و پویا به کاربران و مشتریان خود معرفی نمایند، مخصوصا این موضوع در زمان گسترش ویروس کرونا به شدت افزایش پیدا کرد و متناسب با افزایش درخواست‌ های متعدد برای طراحی وب سایت مشاغل مختلف، درآمد طراحی سایت و کسب درامد از طراحی سایت نیز به شدت افزایش پیدا کرد، شما هم اگر جز افرادی هستید که تمایل دارید با یادگیری طراحی وب سایت میزان درآمد خود را از این شغل محبوب و پرطرفدار افزایش دهید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا درآمد شغل طراحی سایت را در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

درآمد از طراحی سایت
درآمد از طراحی سایت

درآمد از طراحی سایت

برای کسب درآمد مناسب از شغل طراحی سایت ابتدا شما باید میزان تخصص خود را در فیلد های مختلف شغل طراحی وب سایت افزایش دهید، با انجام این کار می‌ توانید میانگین درامد طراحی سایت را افزایش دهید.

در ابتدا کسانی که می‌ خواهند مسیر طراحی سایت را به خوبی یاد بگیرند ابتدا باید زبان‌ های برنامه نویسی سمت کاربر یا  Front-end را خوبی یاد بگیرند و سپس بعد از آن با توجه به نوع علاقه خود به حوزه برنامه نویسی یکی از زبان‌ های سمت سرور یا Back-end را نیز به صورت تخصصی یاد بگیرند. (توجه » در مقاله آموزشی طراحی وب چیست به صورت کامل مسیر طراحی وب توضیح داده شده است.)

ضمنا در این مسیر می‌ توانند به سراغ سیستم‌ های مدیریت محتوا مانند وردپرس بروند و انواع وب سایت‌ های شرکتی، خدماتی و یا سایت‌ های فروشگاهی را با کمک این سیستم مدیریت محتوای قدرتمند راه اندازی نمایند.

چگونه با طراحی سایت کسب درآمد کنیم

پس از یادگیری فیلد های تخصصی ذکر شده در صورتی که طراح سایت تمایل داشته باشد به صورت شخصی برای خودتان کار کنید یا اصطلاحا درآمد فریلنسر داشته باشید، می‌توانید یک وب سایت در حوزه طراحی سایت برای خود راه‌ اندازی کرده و با انجام سئو و بهینه‌ سازی آن و بالا آوردن کلمات کلیدی مانند سفارش طراحی سایت، طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی و غیره از طریق سرچ ارگانیک گوگل ورودی‌ های لازم را جذب وب سایت خود کرده و بتوانید مشتری بگیرید و یا در وب سایت‌ هایی نظیر سایت فریلنسر ثبت نام کرده و از طریق این وب سایت‌ ها بتوانید برای خود مشتری جذب نمایید، و یا اینکه می‌ توانید با ثبت نام در وب سایت‌ هایی نظیر جابینجا فرصت استخدام در مجموعه‌ ها و شرکت‌ های طراحی وب سایت را داشته باشید.

ایا طراحی سایت درامد خوبی دارد

درامد ماهیانه طراحی سایت و میزان پولی که شما از این حرفه چه در ایران و چه در کشور های مختلف به دست می‌ آورید کاملا بستگی به این دارد که شما چه نوع فیلد های تخصصی را در حوزه طراحی و ساخت وب سایت به خوبی بلد باشید.

البته در وب سایت‌ های مختلف اعداد و رقم‌ های متفاوتی در مورد درآمد این حوزه کاری ذکر می‌ شود، به عنوان مثال یکی از عباراتی که در این خصوص اکثر کاربران زیاد سرچ می کنند درآمد طراحی سایت نی نی سایت است، گاها اطلاعات نادرستی در این نوع سایت‌ ها به کاربران ارائه می‌ شود، اما اگر ما بخواهیم که صادقانه میزان درآمد از شغل وب سایت را به شما بگوییم در این خصوص باید گفت که تنها میزان توانایی شما و تخصص شما در فیلد های مختلف طراحی وب سایت است که می‌ تواند درآمد شما را تا حد چشمگیری در این حوزه افزایش دهد.

توجه» برای مشاهده فرصت های شغلی مربوط به طراحی وب سایت شما می توانید به صفحه استخدام طراح سایت مراجعه نمایید.

درآمد طراحی سایت با وردپرس
درآمد طراحی سایت با وردپرس

درآمد طراحی سایت با وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس به دو دلیل بسیار مورد توجه کاربرانی که به شغل طراحی سایت علاقه‌ مند هستند قرار گرفته است، ابتدا اینکه سیستم مدیریت محتوای وردپرس بسیار ساده و کاربرپسند است و هر کاربری به سادگی می‌ تواند با بخش‌ های مختلف آن کار کند و دوم اینکه وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است که منابع آن در دسترس شما می‌ باشد، و شما بعدا با یادگیری مهارت‌ های برنامه نویسی می‌ توانید این سیستم مدیریت محتوا را توسعه دهید، به همین دلیل است که امروزه درآمد طراحی سایت وردپرس بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

ضمنا اگر با سیستم مدیریت محتوای وردپرس و نحوه طراحی سایت با وردپرس آشنا نیستید در صفحه طراحی سایت وردپرسی در تهران به صورت کامل این برنامه توضیح داده شده است، نکته بعدی این که برای کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص درآمد طراحی وب سایت وردپرسی به هیچ وجه به منابع غیر معتبر مراجعه نکنید، به عنوان مثال اگر به ترند های گوگل در این زمینه توجه داشته باشید که عباراتی نظیر درآمد طراحی سایت با وردپرس نی نی سایت بسیار ترند هستند که قطعا می دانید که در این نوع وب سایت ها نظرات کاربران مختلف درج می شود که بسیاری از این نظرات درست نیستند، پس در نتیجه باید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص درآمد یک طراح سایت وردپرس به منابع معتبر مراجعه کرد.

درآمد طراحی سایت با وردپرس چقدر است

از آنجا که با کمک وردپرس انواع وب سایت‌ های شرکتی، خدماتی، خبری و فروشگاهی را می‌ توان ایجاد کرد، درامد طراحی سایت با وردپرس بدون کد نویسی می‌ تواند میانگین درآمد ماهیانه ۱۰ تا ۱۵ میلیون را برای شما به همراه داشته باشد، و طراحی وب سایت وردپرسی با کدنویسی هم می تواند درآمد ماهیانه ۱۵ میلیون به بالا را برای شما به همراه داشته باشد، البته شما اگر همین الان در گوگل سرچ کنید درآمد طراحی سایت با وردپرس نی‌نی سایت در وب سایت‌ هایی نظیر نی‌ نی سایت و سایر وب سایت‌ های اینترنتی اعداد و ارقام مختلفی در مورد میزان درآمد طراحی سایت ذکر شده است، اما همانطور که گفته شد برای دریافت اطلاعات دقیق و واقعی شما باید از متخصصینی که در این حوزه مشغول به کار هستند اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایید.

توجه» برای یادگیری مهارت طراحی و ساخت انواع وب سایت های فروشگاهی، شرکتی، خدماتی به صورت صفر تا صد می توانید به صفحه آموزش طراحی سایت مراجعه نمایید.

درآمد طراحی سایت در ایران
درآمد طراحی سایت در ایران

درآمد طراحی سایت در ایران

طبق آمار هایی که از سوی وزارت کار منتشر شده است دستمزد و درآمد طراح سایت در ایران برای افراد مبتدی و متوسط بین ۸ تا ۱۲ میلیون تومان و افراد حرفه‌ ای با سابقه کار قوی، یعنی افرادی که کار طراحی سایت صنعتی و طراحی و ساخت وب سایت های حرفه ای نظیر دیجیکالا را انجام می دهند این درآمد می‌ تواند بیش از ۲۰ میلیون تومان در ماه باشد.

ضمنا از آنجا که اکثر وب سایت‌ها به جز بخش طراحی امور دیگری مانند پشتیبانی، تولید محتوا و موارد این چنینی را نیز نیاز دارند پس این میزان درآمد برای یک طراح وب سایت می‌ تواند در ماه افزایش داشته باشد.

درآمد طراحی سایت با وردپرس در ایران نیز برای ساخت وب سایت های شرکتی، خدماتی، خبری از قیمت پایه ۵ تا ۱۵ میلیون تومان شروع می شود، همچنین برای ساخت وب سایت های فروشگاهی این قیمت از ۱۵ میلیون تومان شروع خواهد شد، با توجه به امکانات متعددی که قرار است به وب سایت مورد نظر اضافه شود (سیستم چت آنلاین، چند زبانه کردن صفحات و غیره) این هزینه ها افزایش پیدا می کند.

درآمد دلاری از طراحی سایت

درامد دلاری با طراحی سایت در صورتی امکان‌ پذیر است که یا شما باید به خارج از کشور مهاجرت کنید و یا اینکه باید شما یک رزومه خیلی قوی با نمونه کارهای حرفه‌ ای طراحی سایت برای خود بسازید، و در وب سایت‌ های فریلنسری خارجی ثبت نام نمایید تا بتوانید از خارج از کشور مشتری جذب کرده و برای خود درامد دلاری طراحی سایت داشته باشید.

در صورتی که قصد مهاجرت دارید و تمایل دارید با درآمد طراحی سایت در خارج از کشور آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید تا میزان درآمد طراحان وب سایت در کشورهای مختلف را مورد بررسی قرار دهیم.

توجه» برای یادگیری مهارت های طراحی سایت به صورت حرفه ای می توانید در دوره طراحی سایت شرکت نمایید.

درآمد طراحی سایت در کانادا

برای افرادی که در حوزه شغل طراحی سایت در حد متوسط هستند متوسط درآمد طراحی وب در کشور کانادا می‌تواند حدود ۵۰۰۰۰ دلار در سال داشته باشند، این رقم برای افرادی که حرفه‌ ای‌ تر هستند می‌تواند افزایش داشته باشد، ضمن این که حوزه طراحی سایت و به طور کلی مشاغل حوزه آی‌تی جز مشاغل بسیار پرطرفدار در کشور کانادا محسوب می‌ شود.

بازار کار طراحی وب سایت در کانادا

بازار کار طراحی سایت در کانادا با توجه به توضیحات درج شده در بخش قبلی از شرایط بسیار خوبی برخوردار است، اما برای ورود به بازار کار طراحی سایت در خارج از کشور و کشور هایی نظیر کانادا شما باید سطح توانایی های خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید، چرا که کاربران وب سایت هایی خارجی با کاربران وب سایت های ایرانی کاملا متفاوت هستند، به عنوان مثال در ایران ما قوانین کپی رایت نداریم و گاهی شما اگر یک محتوای کپی را در سایت خود منتشر کنید کسی نمی تواند بابت این موضوع از شما شکایت کند، اما در سایت های خارجی حتی درج یک محتوای کپی ساده هم می تواند برای شما پیامد های قانونی به دنبال داشته باشد.

همچنین طراحی صفحات وب سایت های خارجی باید با یک استراتژی درست و مشخص مطابق با نیاز مخاطب همراه باشد، و شما اگر که می خواهید به کشوری مثل کانادا مهاجرت داشته باشید و درآمد زایی بالای را از حقوق طراح سایت در کانادا برای خود منظور نمایید باید سطح دانش خود در این حوزه طراحی سایت را تا جای ممکن افزایش دهید.

درآمد طراحی سایت در آلمان

متوسط درآمد یک طراح وب سایت در کشور آلمان سالانه ۶۹۰۸۰ هزار یورو در سال است، اما بین فیلد های تخصصی مختلف طراحی وب سایت برنامه نویسی php در کشور آلمان از طرفداران بیشتری برخوردار است و تقاضای بسیار بالایی در بازار برای برنامه نویسی Back-end به خصوص زبان php وجود دارد، پس در صورتی که قصد مهاجرت به کشور آلمان را دارید و به دنبال افزایش درامد طراح سایت در المان هستید حتما بر روی یادگیری این زبان برنامه نویسی تمرکز نمایید.

بازار کار طراحی سایت در آلمان

بازار کار طراحی سایت در المان نیز همانند دیگر کشور های صنعتی و توسعه یافته از شرایط مطلوبی برخوردار است، بویژه برای افرادی که به زبان های برنامه نویسی php و فریمورک محبوب لاراول، و زبان برنامه نویسی پایتون مسلط هستند.

درامد طراحی سایت در امریکا

درآمد طراحی وب در آمریکا طبق آمارهای منتشر شده از سوی وب سایت salary.com که کسب درآمد از اینترنت برای مشاغل حوزه it را منتشر می کند، برای یک طراح سایت ساده و مبتدی معادل ۶۴۵۹۱ هزار دلار می باشد، البته همانطور که می‌ دانید محدوده حقوق می‌ تواند به طور گسترده‌ ای بسته به عوامل مهمی مانند تحصیلات گواهینامه‌ ها مهارت‌ های اضافی و تعداد سال‌ هایی که در حرفه خود سپری کرده‌اید متغیر باشد.

درآمد طراحی سایت در انگلیس

طبق آمارهای منتشر شده از سوی وب سایت salary.com میانگین درآمد یک طراح سایت در کشور انگلستان سالانه ۴۹۸۶۳ هزار پوند می‌ باشد، و همانطور که می‌ دانید کشور انگلستان هم از جمله کشور هایی است که مهاجران ایرانی بسیار زیادی را در خود دارد.

درامد طراحی سایت در ترکیه

کشور ترکیه هم از جمله کشور هایی است که در سالیان اخیر شمار زیادی از ایرانیان به شهر های مختلف آن مهاجرت داشته‌ اند، و به طور میانگین درآمد شغل طراحی وب سایت در سال ۲۰۲۲ در کشور ترکیه به طور سالانه حدود ۱۳۷۵۰ لیر تا ۲۴۴۸۶۶ لیر بوده است که می‌ تواند درآمد بسیار خوبی برای طراحان وب سایت در کشور ترکیه باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حقوق طراح سایت در ترکیه شما می توانید با مراجعه به مقاله طراحی سایت در ترکیه میزان درآمد و هزینه های طراحی سایت در کشور ترکیه را مشاهده نمایید و با مزیت های شغل طراحی وب سایت در کشور ترکیه بیشتر آشنا شوید.

درآمد طراحی سایت در دبی

درامد طراحی سایت در دبی، درآمد شغل طراحی سایت و مشاغل مرتبط با برنامه نویسی در دبی و سایر شهر های کشور امارات شرایط بسیار خوبی دارد و متناسب با هزینه‌ های زندگی در امارات می‌ باشد، یک طراح وب سایت یا یک برنامه نویس در کشور امارات به طور میانگین درآمدی بالغ بر ۲۰۰ هزار درهم در سال را می‌ تواند داشته باشد و این رقم برای زندگی در امارات که هزینه‌ های زندگی در آن بسیار زیاد است می‌ تواند ایده‌ آل باشد و یکی از دلایل اصلی مهاجرت اکثر برنامه نویسان و طراحان وب سایت به کشور امارات همین مسئله درآمد بالای مشاغل حوزه آی‌ تی در این کشور می‌ باشد.

توجه» برای سفارش ساخت وب سایت های فروشگاهی با قیمت ارزان و مناسب می توانید به صفحه طراحی سایت فروشگاهی ارزان مراجعه نمایید.

درامد طراحی سایت چقدر است

در بخش قبلی با درامد طراحی سایت در کشورهای مختلف آشنا شدید، و با توجه به توضیحاتی که در بخش‌ های قبلی داده شد نتیجه می‌ گیریم که در پاسخ به سوال درامد از طراحی سایت چقدر است گفت که درآمد از طریق طراحی سایت به این صورت تعریف می‌ شود که فردی که به این حوزه کاری علاقه‌ مند است ابتدا باید متناسب با علاقه خود فیلد های تخصصی این حوزه را به خوبی یاد بگیرد، فیلد هایی  نظیر:

  • ساخت قالب سایت
  • بهینه سازی سایت
  • تولید محتوا
  • پشتیبانی و نگهداری از وب سایت‌ها
  • حل مشکلات فنی وب سایت

یادگیری هر کدام از این فیلد های تخصصی می‌ تواند درآمد افراد را در این حوزه افزایش دهد.

توجه» برای یادگیری مهارت های طراحی سایت در قالب سیستم مدیریت محتوای وردپرس می توانید در کلاس های تخصصی دوره وردپرس شرکت نمایید.

درامد طراحی سایت و برنامه نویسی

بعد از بررسی موارد مربوط به درآمد با طراحی سایت و درامد زایی طراحی سایت به سراغ مشاغل مرتبط با برنامه نویسی می‌ رویم، در رابطه با حوزه‌ های مختلف برنامه‌نویسی باید گفت که افراد باید با توجه به علاقه خود حوزه و برنامه نویسی مورد نظر خود را انتخاب نمایند، به عنوان مثال کسانی که به حوزه سمت وب علاقه مند هستند می‌ توانند زبان‌ های برنامه‌نویسی سمت وب را یاد بگیرند، کسانی که به حوزه سمت ویندوز علاقه‌ مند هستند می‌ توانند زبان‌ های برنامه‌ نویسی سمت ویندوز مانند سی شارپ را یاد بگیرند، برخی افراد هم شاید علاقه و استعداد آنها سمت برنامه نویسی موبایل و یا دیگر حوزه‌ ها باشد.

پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص مقاله مدرک معتبر برنامه‌نویسی برای مهاجرت را مطالعه نمایید که در این صفحه اطلاعات جامعی ارائه شده است.

درآمد طراحی سایت چطوره

اگر بخواهیم یک جمع‌بندی کلی در مورد حداقل درامد طراحی سایت و درآمد حاصل از طراحی سایت داشته باشیم باید بگوییم که در ایران همانطور که گفته شد برای افراد مبتدی و متوسط درآمدی بین ۷ تا ۱۵ میلیون در ماه می‌ توان در نظر گرفت و افراد حرفه‌ ای‌ تر هم می‌ توانند این رقم را با توجه به میزان تخصص خود افزایش دهند.

در اکثر کشور های جهان هم به خصوص کشور های توسعه یافته که کسب درآمد طراحی سایت یکی از مشاغل بسیار پرطرفدار و پردرآمد از که میزان درآمد طراحان وب سایت در کشور های مختلف را اشاره کردیم.

پس در نتیجه در پاسخ به این سوال که درآمد طراحی سایت چقدره باید گفت که میزان تخصص طراح وب سایت در فیلد های مختلف حوزه طراحی سایت (برنامه نویسی سمت وب، کار با سیستم های مدیریت محتوا، تسلط به مباحث ux&ui، تولید محتوا و غیره) میزان درآمد یک طراح وب سایت را مشخص خواهد کرد.

درآمد طراحی قالب سایت

خیلی از افراد هستند که درآمد طراحی صفحات وب را از طریق طراحی و ساخت قالب وب سایت از جمله قالب‌ های آماده وردپرسی و فروش آن ها در آنلاین شاپ ها به دست می‌ آورند، حتی برخی از این افراد از وب سایت‌ هایی مانند تم فارست قالب‌ های آماده را خریداری می‌ کنند و با ترجمه دقیق آنها را فارسی‌ سازی کرده و در وب سایت‌ های خود به صورت آنلاین می‌ فروشند.

پس در نتیجه طراحی و ساخت قالب‌ های آماده هم یکی از روش‌ های درامد زایی از طراحی سایت است.

درآمد طراحی سایت با گوشی

به طور کلی طراحی و ساخت یک وب سایت با گوشی کار بسیار دشواری است و برای طراحی حرفه ای تر و شکیل تر صفحات وب، بهتر است که در محیط دسکتاپ ابتدا سایت مورد نظر طراحی شود و سپس صفحه ساخته شده برای نمایشگر های موبایل و تبلت نیز تنظیم شود.

اما اموری مانند پشتیبانی سایت (تولید محتوا، آپدیت پلاگین ها و قالب سایت، بکاپ گیری از سایت،پاسخ به کامنت های کاربران وب سایت و غیره) را با گوشی نیز می توان انجام داد و از طریق درآمد زایی داشت.

درآمد طراحی سایت با هوش مصنوعی

یکی از مزیت های مهم شغل طراحی وب سایت در حال حاضر این است که شما با کمک ابزار های هوش مصنوعی هم می توانید پروسه طراحی و ساخت وب سایت را انجام دهید و همچنین بسیاری از مشکلات خود را به کمک هوش مصنوعی برطرف نمایید، پیشنهاد می کنیم که جهت آشنایی با ابزار های هوش مصنوعی که در طراحی وب سایت به شما کمک می کنند به صفحه طراحی سایت با هوش مصنوعی مراجعه نمایید.

درامد طراحی سایت و سئو

درامد شرکت‌های طراحی سایت و درامد میلیاردی طراحی سایت که این شرکت‌ ها به دست می‌ آورند صرفا از راه طراحی و ساخت وب سایت‌ های اینترنتی نیست، بلکه درآمد بالای این شرکت‌ ها از طریق سئو و بهینه سازی انواع وب سایت‌ ها نیز به دست می‌آید، در واقع می‌ توان گفت که درآمد برنامه نویسی و طراحی سایت به همراه سئو و بهینه‌ سازی وب سایت‌ ها و همچنین کسب درآمد از طریق مشاغل دیجیتال مارکتینگ مجموع درآمد های یک شرکت طراحی سایت را تشکیل می‌دهد، همچنین درآمدهای طراحی سایت می‌ تواند از طریق روش هایی نظیر پشتیبانی و نگهداری از وب سایت‌ ها نیز صورت گیرد، و حقوق سئو کار هم مانند حقوق طراحی سایت از شرایط مطلوبی برخوردار است.

بازار کار طراحی سایت

بازار کار طراحی سایت در ایران با توجه به این که در ایران هم بسیاری از کسب و کار ها از حالت بازاریابی سنتی خود به صورت کامل خارج شده اند و برای این که بتوانند به نیاز های مشتریان خود به خوبی پاسخ دهند به فکر راه اندازی یک وب سایت اینترنتی هستند در شرایط بسیار ایده آلی قرار دارد و به طور قطعی می توان گفت که بازار کار طراحی وب سایت در ایران هم مانند دیگر نقاط دنیا از مشاغل پردرآمد و پرطرفدار به حساب می آید.

البته باید به این نکته هم توجه داشت که بازار طراحی سایت در شرایطی می تواند هم برای یک طراح وب سایت و هم برای مشتریان ایده آل باشد که در کنار طراحی و ساخت وب سایت به صورت حرفه ای، طراح وب سایت با مباحث سئو و بهینه سازی صفحات وب نیز آشنا باشد که این مورد می تواند به بازار کار رشته طراحی سایت رونق بیشتری دهد.

پس حتما این نکته را به یاد داشته باشید که برای رونق بازار کار طراحی وب سایت علاوه بر یادگیری مهارت طراحی سایت با استاندارد های ux&ui شما باید با تکنیک های سئو و بهینه سازی وب سایت و بازاریابی نیز آشنا باشید.

توجه» در صورتی که تمایل دارید در مورد شرایط بازار کار طراحی وب سایت در ایران و کشور های مختلف اطلاعات بیشتری را بدست آورید، نیازی نیست که در گوگل جستجو نمایید بازار کار طراحی سایت نی نی سایت و با توجه به اطلاعات نادرست درج شده در این نوع وب سایت ها از مسیر خود منحرف شوید، بلکه می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با کارشناسان بهترین شرکت طراحی سایت در ایران ارتباط برقرار نمایید و مشاوره تخصصی از آن ها دریافت کنید.

بازار کار طراحی سایت با وردپرس

برای ورود به بازار کار طراحی سایت و این که شما سریعتر از طریق طراحی وب سایت بتوانید برای خود درآمد زایی قابل توجهی داشته باشید، بهتر است که ابتدا به کمک سیستم مدیریت محتوای وردپرس مهارت های طراحی سایت را یاد بگیرید و از طریق سیستم آماده ای که وردپرس در اختیار شما قرار داده است در زمان کمتری در بازار کار طراح سایت برای خود درآمد زایی قابل توجهی داشته باشید. (توجه» اگر هیچگونه آشنایی با وردپرس ندارید در مقاله وردپرس چیست به صورت کامل مزیت های استفاده از وردپرس و ویژگی های این cms قدرتمند ذکر شده است.)

البته این نکته مهم را نیز نباید نادیده گرفت که طراحی سایت و بازار کار آن با توجه به میزان تخصص افراد در فیلد های مختلف این حوزه کاری بستگی دارد، اما شما اگر نگاهی به قیمت طراح سایت وردپرس در وب سایت های مختلف بیاندازید متوجه خواهید شد که به کمک وردپرس هم شما می توانید درآمدی بین ۸ تا ۱۵ میلیون در ماه را برای خود داشته باشید و بعدا با یادگیری دیگر مهارت های طراحی سایت می توانید این میزان درآمد را افزایش دهید، همچنین به خاطر داشته باشید که بازار کار و درآمد طراحی وب سایت با وردپرس برای موضوعات مختلف به عنوان مثال طراحی یک سایت فروشگاهی و یا طراحی سایت خبری و غیره کاملا متفاوت است.

آموزش طراحی سایت ویژه بازار کار

با توجه به اطلاعاتی که در خصوص بازار کار طراحی وب سایت در اختیار شما قرار گرفت، در صورتی که تمایل دارید به صورت حرفه ای در یک بازه زمانی مشخص مهارت های تبدیل شدن به یک وبمستر حرفه ای را یاد بگیرید، می توانید در دوره های آموزشی وب مستر تهران شرکت نمایید، در این دوره های تخصصی شما از صفر تا صد مهارت های مورد نیاز ورود به بازار کار طراحی سایت وردپرس را یاد می گیرید و ضمنا توسط مجتمع فنی آریا تهران معرفی به کار خواهید شد.

حقوق طراح سایت

در مقاله آموزشی درآمد طراحی سایت توضیح داده شد که حقوق یک طراح سایت می تواند از مبلغ حد اقل ۸ میلیون تومان تا حد اکثر ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان در ماه باشد، البته با یادگیری تخصصی و حرفه ای زبان های برنامه نویسی قدرتمندی همچون جاوا اسکریپت و php این میزان درآمد به ارقام بالاتری افزایش پیدا می کند.

توجه» در صورتی که تمایل دارید با یادگیری مهارت های برنامه نویسی مزان درآمد خود را در حوزه طراحی وب سایت افزایش دهید به صفحه اموزش طراحی سایت با پایتون مراجعه نمایید.

حقوق طراح سایت وردپرس

حقوق ماهیانه طراح سایت وردپرسی از ۸ میلیون تومان شروع می شود، البته حقوق طراح سایت حرفه ای که به زبان های برنامه نویسی نیز آشنا باشد و بتواند کارهایی مانند ساختن پلاگین های حرفه ای را در سایت های وردپرسی انجام دهد بالای ۲۰ میلیون در ماه است، شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد حقوق یک طراح وب سایت و نحوه ورود به بازار کار طراحی سایت از طریق راه های ارتباطی درج شده در این صفحه با همکاران ما تماس بگیرید و با دپارتمان طراحی سایت آریا تهران در خصوص حقوق طراح سایت در تهران و نحوه استخدام به عنوان یک طراح سایت در شرکت های مختلف مشاوره دریافت نمایید.

سوالات متداول؟

درآمد طراحی سایت چقدر است؟

در این مقاله میزان درآمد طراحی و ساخت وب سایت در ایران و سایر کشور های توسعه یافته نظیر آلمان، آمریکا، کانادا، و برخی دیگر از کشور های همسایه نظیر ترکیه و امارات را بررسی کردیم.

طراحی سایت چیست و چقدر درامد دارد؟

طراحی وب سایت فرایندی است که شما با بهره گیری از برنامه نویسی صفحات وب،تولید محتوای یونیک و طراحی گرافیکی صفحات و رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت میتوانید بهترین صفحه را به مشتری ارائه دهید.

طراحی سایت درامد دارد؟

در حال حاضر طراحی سایت و مشاغل مرتبط با آن جز کشاغل پردرآمد در ایران و سایر کشور های جهان محسوب می شوند.

درآمد برنامه نویسی بیشتر است یا طراحی سایت؟

به طور قطع نمی توان گفت که درآمد طراحی سایت بیشتر است یا برنامه نویسی، ضمن این که در فرآیند طراحی و توسعه صفحات وب نیز از زبان های برنامه نویسی فرانت اند و بک اند استفاده می شود.

چگونه وارد بازار کار طراحی سایت شویم؟

برای ورود به بازار کار طراحی وب سایت شما باید ابتدا مهارت های طراحی و ساخت وب سایت را یاد بگیرید، و سپس با توجه به یادگیری فیلد های تخصصی مختلف می توانید به عنوان یک طراح سایت در سطح متوسط و یا حرفه ای مشغول به کار شوید.