طراحی سایت صنعتی

امروزه کسب و کار های از حالت سنتی خود خارج شده اند و همه در بستر اینترنت با پیشرفت تکنولوژی سعی در ایفای سهم خود در تحارت آنلاین دارند. اگر شما هم صاحب کارخانه تولیدی و صنعتی هستید و میخواهید حرفه ای ترین طراحی سایت صنعتی را با کمترین هزینه تجربه کنید میتوانید از خدمات […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

امروزه کسب و کار های از حالت سنتی خود خارج شده اند و همه در بستر اینترنت با پیشرفت تکنولوژی سعی در ایفای سهم خود در تحارت آنلاین دارند. اگر شما هم صاحب کارخانه تولیدی و صنعتی هستید و میخواهید حرفه ای ترین طراحی سایت صنعتی را با کمترین هزینه تجربه کنید میتوانید از خدمات طراحی سایت ارزان ما بهره مند شوید.

ما در آریا تهران بهترین طراحان سایت ایران را گرد هم آورده ایم و هرآنچه در ذهن شما برای طراحی سایت کارخانه تولیدی و طراحی سایت کارخانجات وجود داشته باشد را میسازیم.

برای سفارش طراحی سایت ارزان و مشاهده قیمت نمونه کار های آریا تهران وارد صفحه طراحی سایت ارزان ما شوید.

طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی از ویژگی های تیم حرفه ای طراحی سایت آریا تهران است. ما با ده ها سال درخشان در زمینه طراحی سایت صنعتی و سئو سایت صنعتی میتوانیم در کوتاهترین زمان هر سایتی که در نظر داشته باشید را با طراحی حرفه ای به شما تحویل دهیم.

شما میتوانید در میان سایت های صنعتی موفق بررسی های لازم را انجام دهید و ارآنچه ایده دارید را به ما بگویید تا سایت شما را با امکانات خاصی که شما را از رقبا متمایز میکند طراحی کنیم.

با طراحی سایت صنعتی و سئو سایت صنعتی میتوانید در عرصه بین المللی خدمات و محصولات تان را معرفی کنید و به این ترتیب کسب و کار خود را بهبود بخشید و درامدی چندین برابر قبل داشته باشید.

اگر برای طراحی سایت به دنبال یک مجموعه متخصص میگردید میتوانید طراحی سایت تخصصی خود را به تیم طراحی سایت آریا تهران بسپارید. ما با کمتنری هزینه و در کوتاهترین زمان سایت صنعتی شما را تحویل میدهیم و شما میتوانید مسیر موفقیت را در زمان کوتاه تری طی کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه طراحی سایت صنعتی میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

طراحی سایت صنعتی
طراحی سایت صنعتی

هدف از طراحی سایت صنعتی چیست

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که در مورد هدف از طراحی سایت صنعتی پرسیده میشود این است که طراحی سایت صنعتی با چه هدفی راه‌اندازی خواهد شد و چرا باید برای کارخانجات و کارهای صنعتی سایت داشته باشیم؟

یک شرکت صنعتی وقتی راه اندازی میشود با خدمات و سرویس هایی که ارائه میدهد میتواند خود را به مشتریان معرفی کند و در صورت یکه خدمات باکیفیتی داشته باشد میتواند سریعتر مسیر موفقیت را طی کند و در زمان کوتاهتری میتواند برند شود و مشتریان بیشتری را جذب کند.

در واقع اصلی ترین هدف از طراحی سایت صنعتی این است که شما یتوانید شانس بیشتری نسبت به رقبایتان در معرفی خدمات و محصولات تان داشته باشید و بتوانید سریع تر مشتریان بیشتری را جذب کنید.

دنیای امروز روز به روز پیشرفته تر میشود و همه کسب و کار ها از حالت سنتی کم کم خارج شده و به سمت مدرن شدن پیش میروند برای آن که صاحبان شرکت ها و کارخانه های صنعتی از این قافله عقب نمانند باید طراحی سایت کارخانه و شرکت صنعتی را در برنامه کاری خود قرار دهند.

با طراحی سایت کارخانه و شرکت میتوانید خدمات و محصولات خود را به کاربان معرفی کنید و از این طریق مشتریان بیشتری را جذب کنید.

البته باید دقت داشته باشید که برای موفقیت در مسیر رقابت صنعتی باید سئو سایت را هم در برنامه کاری خود قرار دهید زیرا تا زمانی که سایت شما در رتبه های برتر جستجو گوگل حضور نداشته باشد نمیتوانید ورودی زیادی در سایت تان داشته باشید.

به این ترتیب جذب مستریان بیشتر نیاز به بهینه سازی سایت در کنار طراحی سایت کارخانه و شرکت دارد و شما میتوانید در این حوزه نیز از خدمات سئو سایت آریا تهران بهره مند شوید. برای اطلاع از هزینه سئو سایت و مشاوره رایگان میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید.

طراحی سایت صنعتی اختصاصی

طراحس سایت صنعتی میتواند با استفاده از سی ام اس اختصاصی انجام شود. در این صورت هیچ گونه محدودیتی برای ایجاد امکانات و قابلیت های سایت وجود ندارد و شما میتوانید با بهره گیری از تخصص برترین طراحان سایت در آریا تهران متنوع ترین خدمات را در سایت تان ارائه دهید.

طراحی سایت صنعتی حرفه ای و اختصاصی از مهمترین تخصص های تیم طراحی سایت آریا تهران میباشد. ما با برنامه نویسی میتوانیم طراحی سایت صنعتی اختصاصی را در کوتاهترین زمان و با قیمتی مناسب تر از سایر شرکت های طراحی سایت برای شما انجام دهیم.

دقت داشته باشید که قیمت طراحی سایت صنعتی اختصاصی نسبت به سایت های وردپرسی گران تر میباشد که علت آن برنامه نویسی سایت میباشد که زمان طولانی تری را طلب میکند. اگر شما پیاده سازی امکانات خاصی در سایت صنعتی تان در نظر دارید که با سیستم مدیریت محتوا وردپرس نمیتوان آن را اجرا کرد طراحی سایت صنعتی اختصاصی به شما پیشنهاد میشود. به این ترتیب شما میتوانید هر ایده ای برای طراحی سایت صنعتی و کارخانجات تولیدی دارید را بدون هیچ گونه محدودیتی پیاده سازی کنید.

طراحی سایت صنعتی اختصاصی
طراحی سایت صنعتی اختصاصی

طراحی سایت صنعتی با وردپرس

اگر میخواهید طراحی سایت صنعتی و کارخانجات تولیدی شما در مدت زمان کوتاهتری انجام شود و شما بتوانید از قابلیت های سایت تان برای بهبود کسب و کارتان و کسب درامد بیشتر استفاده کنید و تقاضای پیاده سازی امکانات خاصی برای پیاده سازی در سایت تان ندارید میتوانید از خدمات طراحی سایت صنعتی با وردپرس آریا تهران بهره مند شوید.

ما در شرکت طراحی سایت آریا تهران به شما این اطمینان را میدهیم که هر سایتی که در نظر دارید و قابل پیاده سازی با وردپرس است را در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه برای شما بسازیم. همچنین شما میتوانید با خدماتی که شرکت ما ارائه میدهد خودتان یک سایت حرفه ای برای کارخانه و شرکت صنعتی خود بسازید. اگر میخواهید وارد این حوزه شوید و از این راه کسب درامد کنید میتوانید از آموزش های رایگان ما در صفحه ساخت سایت رایگان بهره مند شوید و با مشاهده فیلم های آموزشی رایگان این صفحه وارد کار طراحی سایت شوید و از این راه کسب درامد کنید.

هزینه طراحی سایت صنعتی

مهمترین مسئله ای که برای طراحی سایت کارخانه تولیدی و طراحی سایت صنعتی حرفه ای و اختصاصی مطرح میشود این است که هزینه طراحی سایت صنعتی چقدر است و با چه بودجه ای میتوان طراحی سایت کارخانه تولیدی را به صورت حرفه ای انجام داد؟

در واقع میتوان گفت قیمت طراحی سایت صنعتی به امکاناتای که میخواهید در سایت تان پیاده سازی کنید بستگی دارد. هرچه امکاناتی که در سایت تان پیاده سازی میشود حرفه ای تر و پیشرفته تر و بیشتر باشد هزینه طراحی سایت صنعتی بیشتر میشود.

عامل دیگری که در هزینه طراحی سایت صنعتی دخیل است حرفه ای اجرا شدن کار طراحی میباشد. هرچه تیم طراحی قوی تر و حرفه ای تر باشد میتواند سایت صنعتی و کارخانه ای را در مدت زمان کوتاهتری و با قیمت مناسب تری به شما تحویل دهد.

فاکتور دیگری که در تعیین قیمت طراحی سایت صنعتی دخیل است سیستم مدیریت محتوایی است که سایت روی آن پیاده سازی میشود برای مثال هزینه طراحی سایت صنعتی با وردپرس کمتر از قیمت طراحی سایت صنعتی اختصاصی میباشد.

به طور کلی قیمت طراحی سایت صنعتی در آریا تهران از ۷ میلیون تومان میباشد. البته شما میتوانید برای اطلاع دقیق از هزینه ها با همکاران ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان برای راه اندازی سایت تان نیز دریافت کنید.

اگر میخواهید خودتان وارد مسیر طراحی سایت شوید و این مهارت را یاد بگیرید و با طراحی سایت های مختلف کسب درامد کنید بهتر است ابتدا مقاله مسیر طراحی سایت را مطالعه گنید و با چالش هایی که ممکن است در این مسیر رو به رو شوید آشنایی پیدا کنید و آگاهانه این مسیر را انتخاب کنید.

هزینه طراحی سایت صنعتی
هزینه طراحی سایت صنعتی

ویژگی طراحی سایت صنعتی

برای آن که طراحی سایت کارخانه و شرکت شما بتواند تمام نیاز های کاربران را پاسخگو باشد و بتواند آن ها را به اهدافشان برساند باید ویژگی هایی داشته باشد. ویژگی های نمونه سایت های صنعتی موفق این است که در مرحله اول در معرفی خدمات و محصولات و کارخانه صداقت دارند و دقیقا آن چه را که ارائه میدهند معرفی میکنند.

بعد از این موضوع مهمترین ویژگی که باید در طراحی سایت کارخانجات به آن توجه شود سرعت بالای لود شدن سایت است. این سایت ها باید به گونه ای طراحی شوند که حجم بالایی نداشته باشند و بتوانند در کوتاهترین زمان لود شوند. در غیر این صورت کاربران به سرعت از سایت شما خارج میشوند و شما نمیتوانید از حضور آن ها در سایت استفاده کنید و آن ها را به مشتری تبدیل کنید.

طراحی سایت کارخانجات باید به گونه ای باشد که شما محیط کاربرپسندی را ایجاد کنید تا کاربران بتوانند با ورود به سایت شما به هدف شان برسند و خیلی راحت هرچیری را که به دنبال آن هستند را پیدا کنند.

در صورتی که سایت شما قرار باشد از کشور های مختلف مشتری داشته باشد بهترین فرصت است که با طراحی سایت صنعتی چند زبانه به این هدف تان نزدیک تر شوید. با طراحی سایت صنعتی و سئو سایت صنعتی چند زبانه میتوانید کاربران را از کشور های مختلف جذب کنید و به مشتری تبدیل کنید.

اگر میخواهید سایت کارخانه تولیدی و صنعتی شما به بهبود کسب و کارتان کمک کند باید از سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ مانند سئو در سایت تان استفاده کنید تا سایت شما در نتایج برتر گوگل نمایش داده شود و شما را در مدت زمان کوتاهتری به اهداف تان برساند. طراحی سایت صنعتی و سئو سایت صنعتی را میتوانید به شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران بسپارید و با کمترین هزینه طراحی سایت صنعتی حرفه ای و اختصاصی و سئو سایت تان را انجام دهید.

امکانات طراحی سایت صنعتی

یک سایت صنعتی در وهله اول باید ظاهر زیبا و جابی داشته باشد تا وقتی کاربری به سایت وارد میشود چشمش خسته نشود و در همان ابتدا سات شما را ترک نکند.

شاید بتوان گفت مهمترین امکاناتی که یک سایت صنعتی باید داشته باشد این است که باید محیط کاربرپسندی داشته باشد تا کاربران بلافاصله با ورودشان به سایت بتوانند به راحتی به دنبال هرآنچه میگردند پیدا کنند و از خدمات سایت صنعتی استفاده کنند.

به طور کلی میتوان گفت امکانات طراحی سایت صنعتی عبارتند از:

  • دارا بودن بخش درباره ما و معرفی بخش های مختلف کارخانه و خدپمات آن
  • دارا بودن بخش معرفی محصولات و توضیحات جزیی و کلی برای هر محصول
  • قابلیت فروش آنلاین پرداخت اینترنتی در سایت
  • امکان ایجاد فروشگاه اینترنتی در سایت و فروش محصولات به صورت آنلاین
  • دارا بودن بخش خبرنامه و اطلاع از تخفیف ها به مشتریان
  • امکان دریافت اطلاعات کاربران و ارسال ایمیل و پیام به آن ها
  • امکان نظرسنجی از کاربران در سایت
  • دسته بندی کردن اخبار و محصولات و خدمات سایت
  • پشتیبانی از خرید محصولات و نظرات مشتریان
  • دارا بودن کاتالوگ محصولات و خدمات کارخانه
  • امکان ورود و ثبت نام برای مشتریان
  • وجود پنل پیامکی در سایت صنعتی
  • و …

امکانات زیادی را میتوان در طراحی سایت کارخانه و شرکت ایجاد کرد که همه این موارد به کاربرد و اهداف سایت شما بستگی دارد. اگر نمیدانید در طراحی سایت کارخانه و شرکت چه امکاناتی قرار دهید میتوانید با همکاران ما تماس بکگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

گروه طراحی سایت آریا تهران بر اساس اهداف شما بهترین و مناسب ترین امکانات را در سایت تان قرار میدهند و تلاش میکنند شمابا کمترین هزینه سایت تان را راه اندازی کنید.

نمونه سایت صنعتی

در این بخش برای آن که شما بتوانید بهترین نمونه کارهای وب سایت های صنعتی را مشاهده کنید و از میان آن ها برترین ها را انتخاب کنید و سایت خود را بر مبنای آن ها پیاده سازی کنید. شما میتوانید نمونه کارهای وب سایت های صنعتی را در سایت های ایرانی و خارجی مشاهده کنید و نمونه هایی از آن ها که به سلیقه شما نزدیک تر است را انتخاب کنید و سایت تان را بر اساس آن ها بسازید.

برای آن که بتوانید نمونه سایت های صنعتی موفق و زیبا را مشاهده کنید میتوانید به سایت تم فارست مراجعه کنید و از میان صد ها نمونه سایت های صنعتی سایت مورد نظرتان را انتخاب کنید.

شما میتوانید برای دریافت نمونه کارهای وب سایت های صنعتی در بخش نظرات بنویسید تا همکاران ما انواع نمونه سایت صنعتی ساخته شده توسط تیم آریا تهران را برای شما ارسال کنند. اگر میخواهید بدون صرف هزینه از میان ده ها نمونه سایت صنعتی آماده یکی را خریداری کنید و خیلی سریع فعالیت خود را آغاز کنید میتوانید به صفحه خرید وب سایت ما مراجعه کنید و سایتی که بیشتر به سلیقه شما و کاربرد سایت تان نزدیک تر است را خریداری کنید.

نمونه سایت صنعتی
نمونه سایت صنعتی

سوالات متداول

هزینه طراحی سایت صنعتی چقدر است؟

بسته به این موضوع که طراحی سایت صنعتی با وردپرس و یا طراحی اختصاصی سایت صنعتی را انتخاب کرده باشید هزینه ها متفاوت است ولی به طور کلی ما ما با کمترین هزینه از ۷ میلیون تومان و در کوتاهترین زمان سایت صنعتی شما را به صورت حرفه ای میسازیم.

چطور حرفه ای ترین طراحی سایت کارخانه و شرکت را داشته باشیم؟

آریا تهران یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران است که شما میتوانید با مشاهده انواع نمونه سایت صنعتی ساخته شده در رزومه کاری این تیم حرفه ای ساخت سایت صنعتی خود را به ما بسپارید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.