آموزش طراحی سایت دیجی کالا

در این مقاله قصد داریم که آموزش طراحی سایت دیجی کالا را به همراه ویدئوی آموزشی ساخت بخش های مختلف سایت دیجی کالا را به شما ارائه دهیم، در ادامه این مطلب شما ویدئوهای آموزش رایگان ساخت وب سایت دیجی کالا را نیز می توانید مشاهده نمایید، پس از مشاهده این آموزش هم می توانید […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: web design tutorial
  • زمان مطالعه: 11 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

در این مقاله قصد داریم که آموزش طراحی سایت دیجی کالا را به همراه ویدئوی آموزشی ساخت بخش های مختلف سایت دیجی کالا را به شما ارائه دهیم، در ادامه این مطلب شما ویدئوهای آموزش رایگان ساخت وب سایت دیجی کالا را نیز می توانید مشاهده نمایید، پس از مشاهده این آموزش هم می توانید در انتهای این صفحه و در بخش نظرات سوالات خود را از همکاران ما بپرسید.

توجه» برای راه اندازی یک وب سایت فروشگاه اینترنتی، وب سایت دیجی کالا می تواند یک نمونه سایت فروشگاهی شکیل و حرفه ای باشد که شما بتوانید از آن ایده بگیرید، جهت طراحی وب سایت شبیه دیجی کالا شما اگر تمایل دارید خودتان شخصا این وب سایت را بسازید می توانید در کلاس های آموزش طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران شرکت نمایید، در غیر اینصورت برای سفارش ساخت وب سایت فروشگاهی شبیه دیجی کالا می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و یا این که از طریق ایمیل arya.tehran3@gmail.com درخواست خود را ثبت نمایید.

نکته» بزودی فیلم آموزش طراحی سایت دیجی کالا در این صفحه درج خواهد شد.

طراحی سایت دیجی کالا با وردپرس
طراحی سایت دیجی کالا با وردپرس

طراحی سایت دیجی کالا با وردپرس

ورپرس یک CMS قدرتمند و متن باز است که در حال حاضر بهترین ابزار برای طراحی و ساخت وب سایت های مختلف محسوب می شود، وب سایت های فروشگاه اینترنتی شبیه دیجی کالا را نیز می توان با وردپرس طراحی و پیاده سازی کرد که برای ثبت سفارش ساخت سایت با ورپرس شما می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما مشاوره تخصصی در این مورد را به شما ارائه دهند، در ضمن شرکت طراحی سایت آریا تهران برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی ۳ ماه پشتیبانی رایگان، سرور حرفه ای رایگان مختص وب سایت های فروشگاهی و همچنین پکیج آموزش مدیریت وب سایت را نیز به شما ارائه می دهد.

البته افرادی که تمایل دارند آموزش های مورد نیاز در زمینه ساخت وب سایت های فروشگاهی با وردپرس را یاد بگیرند می توانند و آموزش طراحی سایت دیجی کالا رایگان را مشاهده نمایند می توانند با مراجعه به صفحه آموزش طراحی سایت با وردپرس مهارت های لازم را در این زمینه بدست آورند.

توجه» جهت سفارش ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی شبیه به دیجی کالا به صورت اختصاصی و با قیمت مناسب به صفحه طراحی سایت ارزان مراجعه نمایید.

اموزش طراحی سایت شبیه دیجی کالا با المنتور

اگر یک وب سایت فروشگاه اینترنتی بر روی بستر وردپرس قرار است که پیاده سازی شود برای این منظور به دو روش می توان وب سایت مورد نظر را ساخت، ابتدا استفاده از افزونه های صفحه ساز وردپرس نظیر المنتور و دوم استفاده از کد نویسی برای ساخت قالب وب سایت.

در بین افزونه های صفحه ساز وردپرس المنتور از محبوبیت بالایی برخوردار است، به دلیل محسط ساده و کاربرپسند این پلاگین و همچنین ویجت های کاربردی که به کمک آن ها شما قالب یک صفحه را به راحتی می توانید ایجاد نمایید.

در صورتی هم که تمایل دارید که طراحی سایت دیجی کالا با المنتور را به خوبی یاد بگیرید، در این خصوص شرکت در دوره طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران می تواند مهارت های شما را در مورد کار با وردپرس و المنتور افزایش دهد، در ضمن در پایان دوره آموزش ساخت سایت با وردپرس شما می توانید مدرک معتبر فنی حرفه ای را نیز از آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران اخذ نمایید.

آموزش صفر تا صد طراحی سایت دیجی کالا

به طور کلی افرادی که قصد دارند اموزش طراحی سایت دیجی کالا را به صورت صفر تا صد و پروژه محور یاد بگیرند باید یک پکیج آموزشی کامل طراحی وب سایت مثل دیجی کالا را مشاهده نمایند، اولین پیشنهاد ما به شما در این خصوص Self Stydy کردن و مشاهده ویدئوهای آموزشی باکیفیت در وب سایت هایی مانند یوتیوب است، البته مجتمع فنی آریا تهران نیز یک دوره کاملا تخصصی به نام دوره وبمستر را تحت نظر اساتید حرفه ای برگزار می کند، در این دوره مباحث تخصصی مانند طراحی سایت و مدیریت وب سایت های وردپرسی، html و css، جاوا اسکریپت، سئو و غیره تدریس می شود که جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره آموزشی شما می توانید به صفحه وب مستر تهران مراجعه نمایید.

طراحی سایت دیجی کالا با html

قالب صفحه اصلی و صفحات داخلی وب سایت دیجی کالا را شما به کمک html و css می توانید طراحی نمایید، البته همانطور که می دانید باید با استفاده از یک زبان بک اند مانند php، asp.net، پایتون و غیره مدیریت سمت سرور وب سایت را نیز انجام دهید، اما اگر که آموزش وردپرس را نیز یاد گرفته اید، بهتر است که پس از یادگیری طراحی سایت دیجی کالا با html css زبان برنامه نویسی php را برای توسعه سمت سرور وب سایت خود یاد بگیرید، چرا که وردپرس با php ساخته شده است.

اگر هم که هیچگونه آشنایی با html و css ندارید می توانید با شرکت در کلاس html مجتمع فنی آریا تهران از سطح مقدماتی تا پیشرفته با html و css آشنا شوید.

همچنین اگر که تمایل دارید ویدئو های آموزشی طراحی سایت مثل دیجی کالا را که قالب صفحات آن با html و css ساخته شده است مشاهده نمایید، می توانید به صفحه پروژه html و css دانشجویی رایگان مراجعه کنید و در این صفحه با دیدن ویدئوهای آموزش رایگان مهارت های خود را در این زمینه افزایش دهید.

طراحی سایت دیجی کالا با لاراول

از نظر فنی طراحی سایت شبیه به دیجی کالا بهتر است که بر روی یک CMS اختصاصی انجام شود، به این دلیل که در زمان انجام فعالیت های سئو و بهینه سازی ساختار صفحات از نظر سرعت بارگزاری و بهینه سازی LCP صفحات با الگوریتم های جدید گوگل مطابقت داشته باشد، استفاده از زبان برنامه نویسی PHP و فریمورک محبوب لاراول می تواند برای این موضوع انتخاب مناسبی باید که اگر شما هیچگونه آشنایی ابتدایی با PHP و لاراول ندارید بهتر است که ابتدا در دوره php مقدماتی شرکت کنید تا مباحث پایه و الفبای ابتدایی برنامه نویسی را یاد بگیرید.

هر چند که برای یادگیری و آموزش طراحی سایت دیجی کالا با laravel و vue js و سایر زبان های برنامه نویسی قدرتمند مشاهده فیلم های آموزشی باکیفیت بهتر می تواند به یادگیری افراد کمک نماید، به همین دلیل ما در صفحه فیلم آموزش طراحی سایت با php رایگان ویدئوهای آموزش رایگان PHP و لاراول را درج کرده ایم.

قیمت طراحی سایت دیجی کالا

همانطور که گفته شد برای ساخت وب سایت هایی مشابه دیجی کالا با تمامی امکانات فنی که این وب سایت دارد باید از یک CMS اختصاصی استفاده کرد که برای هزینه ساخت چنین وب سایت هایی می توان قیمت پایه ۵۰ میلیون تومان را در نظر گرفت، اما اگر از قالب های آماده وردپرسی استفاده شود هزینه خرید قالب به همراه انجام تنظیمات آن محاسبه خواهد شد، برای کسب اطلاعات دقیق تر در باره این موضوع پیشنهاد می کنیم که به صفحه قیمت طراحی سایت مراجعه نمایید و در این صفحه لیست قیمت تمامی وب سایت های فروشگاهی، شرکتی، خدماتی و خبری را مشاهده نمایید.

خرید سایت دیجی کالا

آن دسته از کسانی که در یک بازه زمانی خیلی کوتاه قصد دارند که وب سایت فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی نمایند، می توانند با مراجعه به صفحه خرید سایت وب سایت های آماده و از قبل ساخته شده را در این صفحه مشاهده نمایند.

طراحی و سئو سایت دیجی کالا

سئو وب سایت های فروشگاهی نیاز به یک استراتژی دقیق و فنی دارد، چرا که شما زمانی که تصمیم می گیرید یک وب سایت فروشگاه اینترنتی را راه اندازی نمایید در همان ابتدای کار با وب سایت هایی مثل خود دیجی کالا و وب سایت های دیگری مانند ترب و ایمالز رقیب هستید، پس در نتیجه باید از مشاوره سئو یک تیم حرفه ای و باتجربه در این زمینه استفاده نمایید.

البته جهت برقراری ارتباط با کارشناسان سئو شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران شما می توانید به صفحه خدمات سئو سایت حرفه ای مراجعه نمایید و با توجه به کانال های ارتباطی درج شده در این صفحه از همکاران ما مشاوره تخصصی دریافت کنید.

طراحی سایت دیجی کالا با فیگما

طراحان حرفه ای وب سایت برای این که وب سایتشان با توجه به قواعد UX&UI و متناسب با نیاز های مخاطب طراحی شود از نرم افزار هایی مانند نرم افزار فیگما کمک می گیرند که با یک استراتژی و نقشه راه مناسب وب سایت مورد نظر را طراحی نمایند، شما هم اگر تمایل دارید از این نرم افزار استفاده کنید و اطلاعات بیشتری را در مورد آن بدست آورید می توانید به صفحه طراحی سایت با فیگما مراجعه نمایید.

استخدام طراح سایت دیجی کالا

افرادی که دارای مهارت کافی در زمینه ساخت انواع وب سایت های فروشگاه اینترنتی هستند و تمایل دارند که در یک شرکت طراحی سایت حرفه ای به صورت حضوری و یا به صورت دورکاری استخدام شوند می توانند به صفحه استخدام طراح وب سایت مبتدی تهران مراجعه نمایند و در این صفحه رزومه کاری و تحصیلی خود را برای همکاران ما ارسال نمایند، همکاران ما پس از بررسی دقیق رزومه و سوابق شما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

کد طراحی سایت دیجی کالا را چگونه مشاهده نماییم؟

برای مشاهده ساختار کدنویسی وب سایت دیجی کالا شما می توانید در زمان ورود به وب سایت digikala.com با ماوس خود کلیک راست کرده و گزینه inspect را مشاهده نمایید، همچنین می توانید از کلید F12 نیز برای رویت ساختار کدنویسی این وب سایت استفاده نمایید، البته اگر ساختار آن را درست متوجه نمی شوید می توانید مقاله آموزشی رشته طراحی سایت را در وب سایت آریا تهران مطالعه نمایید تا اطلاعات جامع تری نسبت به ساختار زبان های برنامه نویسی و اجزای تشکیل دهنده یک وب سایت بدست آورید.

همچنین از این تکنیک می توانید برای مشاهده ساختار سایر وب سایت های اینترنتی نیز استفاده نمایید، اما اگر وب سایت هایی قابلیت کلیک راست را روی صفحات خود بسته اند، شما می توانید یا از کلید F12 برای این منظور استفاده نمایید و یا این که جاوا اسکریپت مرورگر خود را موقتا غیر فعال نمایید.

توجه» برای سفارش ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی به صورت اختصاصی و با قیمت مناسب به صفحه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان مراجعه نمایید.

طراح سایت دیجی کالا چه کسی است؟

احتمالا در مورد تیم طراحی سایت دیجی کالا مطالب زیادی را شنیده اید که ایده اولیه ساخت وب سایت دیجی کالا را ابتدا توسط برادران محمدی، آقایان سعید و محمد شکل گرفت و با توسعه ای که بر روی این وب سایت انجام شد در حال حاضر حدود ۳۲۰۰ نفر در این شرکت مشغول به فعالیت هستند، اما وب سایت هایی نظیر دیجی کالا و آریا تهران که خدمات گسترده ای را ارائه می دهند، معمولا باید توسط یک تیم حرفه ای طراحی سایت مدیریت شوند، به عنوان مثال طراحی سایت در دیجی کالا شامل یک تیم حرفه ای برنامه نویسی، تولید محتوا، گرافیست، بخش مدیریت فروشگاه و محصولات و غیره می باشد که این مجموعه در کنار هم طراحی دیجی کالا را به شکل حرفه ای به مخاطبین خود ارائه داده اند.

سوالات متداول؟

طراحی سایت اینترنتی شبیه به دیجی کالا در شرکت آریا تهران چگونه انجام می شود؟

طراحی تمامی وب سایت های فروشگاه اینترنتی مانند دیجی کالا در شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران با سه ماه پشتیبانی رایگان، ارائه سرور حرفه ای رایگان مختص وب سایت های فروشگاه اینترنتی، و با ارائه پکیج آموزش مدیریت وب سایت به مشتریان در یک بازه زمانی مناسب انجام خواهد شد.

طراحی سایت شبیه به دیجی کالا چقدر زمان نیاز دارد؟

به طور کلی برای ساخت وب سایت های فروشگاهی نیاز به یک بازه زمانی حداقل ۲۰ روز و حداکثر ۶۰ روز می باشد، امکانات مورد نیاز وب سایت، زمان ساخت پروژه را تعیین خواهد کرد.

برای آموزش ساخت وب سایت دیجی کالا چه مهارت هایی را باید بلد باشیم؟

برای آموزشی وب سایت های فروشگاهی شما ابتدا باید زبان های برنامه نویسی سمت کاربر و یک زبان برنامه نویسی سمت سرور را یاد بگیرید، البته با یادگیری صفر تا صد وردپرس نیز می توانید سایت های فروشگاهی را ایجاد و مدیریت نمایید، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با توجه به راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه از مشاوره همکاران ما در مجتمع فنی آریا تهران بهره مند شوید.