برای آن که شما بیشتر بتوانید با نمونه سوالات فتوشاپ کاردانش با جواب آشنا شوید ما هم نمونه سوالات را به صورت فایل دانلودی در قسمت پایین برای شما عزیزان قرار داده ایم و هم یک آزمون آنلاین فتوشاپ را در این قسمت قرار داده ایم تا شما جواب های صحیح را نیز متوجه شوید و منابع جامعی برای نمونه سوالات فتوشاپ کاردانش با جواب داشته باشید. برای دانلود رایگان نمونه سوال فتوشاپ فنی حرفه ای می توانید روی لینک زیر کلید کنید.

دانلود نمونه سوالات فتوشاپ

مجتمع فنی آریا تهران اقدام به گرد آوری بهترین و جامع ترین نمونه سوالات فتوشاپ کرده است. شما می توانید با پرداخت فقط ۵ هراز تومان کامل ترین نمونه سوالات آزمون عملی فتوشاپ فنی حرفه ای را به دست آورید. با ما همراه باشید تا با ویژگی های و محتویات پک ویژه نمونه سوالات فتوشاپ آشنا شویم. لازم به ذکر است که نمونه سوالات فنی و حرفه فتوشاپ pdf بوده و قابل اجرا بر روی کامپیوتر و تلفن ها می باشد.

نمونه سوالات فتوشاپ کاردانش با جواب
نمونه سوالات فتوشاپ کاردانش با جواب

نمونه سوالات فتوشاپ کاردانش با جواب

نرم افزار فتوشاپ به عنوان بهترین و محبوب ترین نرم افزار ادیت و روتوش تصاویر توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. از این رو در رشته گرافیک چه در کاردانش و هنرستان و چه در رشته گرافیک دانشگاه این نرم افزار تدریس می شود. همان طور که میدانید این نرم افزار دارای قابلیت های بیشماری است که طراحان و گرافیست ها میتوانند از انواع این قابلیت ها بهره ببرند و طرح های حرفه ای تری تولید کنند.

اگر با کاربرد ها و قابلیت های مخفی فتوشاپ آشنایی ندارید و نمیدانید این نرم افزار چه امکاناتی میتواند به شما ارائه دهد حتما مقاله فتوشاپ چیست را مطالعه کنید.

برای دانلود نمونه سوالات فتوشاپ کاردانش با جواب ما پک ویژه نمونه سوالات فتوشاپ آریا تهران را شامل نمونه سوال عملی فتوشاپ کاردانش و برای دانشگاهیان نمونه سوالات روتوش و ترمیم عکس رایانه ای ارائه داده ایم. این نمونه سوال ها شامل سوالات عملی فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته می باشد.

اگر میخواهید به صورت رایگان فتوشاپ را یاد بگیرید میتوانید ۵۰ قسمت فیلم آموزشی رایگان را در صفحه آموزش فتوشاپ مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که نمونه سوال فتوشاپ کاردانش به همراه پاسخ می باشد و شما می توانید از آن برای قبولی در امتحانات هنرستان و کاردانش استفاده کنید چراکه این نمونه سوالات برای آزمون عملی فتوشاپ کاردانش و هنرستان نیز تهیه شده اند.شما می توانید برای دریافت نمونه سوال فتوشاپ کاردانش از طریق لینک زیر اقدام به دانلود رایگان نمونه سوالات فتوشاپ کنید.

شما با خرید این نمونه سوالات بهترین نمرات را در آزمون های فنی و حرفه ای و کاردانش و استخدامی کسب کنید. آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران تضمین کننده این موضوع می باشد.

اگر می خواهید فتوشاپ را به صورت حرفه یاد بگیرید و در این حوزه کسب درآمد کنید پیشنهاد می کنیم در دوره فتوشاپ آموزشگاه آریا تهران شرکت کنید.

نمونه سوالات رایگان فتوشاپ

یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که کارآموزان رشته فتوشاپ از ما میپرسند این است که نمونه سوال فتوشاپ رایگان را چطور دانلود کنیم و چطور به پاسخ های این نمونه سوالات اعتماد کنیم که ایا صحیح هستند یا خیر.

تیم آریا تهران برای آن که شما بتوانید با خیالی آسوده و بدون دردسر نمونه سوالات رایگان فتوشاپ را دانلود کنید و در هر زمان از آن ها استفاده کنید در بخش بالا این نمونه سوالات فتوشاپ رایگان را در ۵ فصل با بیش از ۶۰ سوال ارائه داده است.

این نمونه سوال فتوشاپ فصل به فصل بوده و شما میتوانید برای بخش های مختلف با انواع نمونه سوالات فتوشاپ کاردانش با جواب آشنا شوید.

سایت آریا تهران بهترین منبع برای نمونه سوالات فتوشاپ با جواب میباشد. اگر تمایل دارید در بخش خاصی این نمونه سوالات مطرح شود و در اختیار شما قرارگیرد میتوانید در بخش نظرات اعلام نید تا اساتید فتوشاپ ما نمونه سوالات بیشتری را در اختیار شما قرار دهند.

البته شما میتوانید برای دسترسی به پک جامع نمونه سوالات فتوشاپ کاردانش با جواب این محصول را با قیمت بسیار محدودی خریداری کنید.

در صورتی که می خواهید در آزمون ICDL فنی و حرفه ای شرکت کنید برای دریافت نمونه سوالات رایگان icdl روی لینک کلیک کنید.

نمونه سوالات عملی فتوشاپ با جواب

همان طور که میدانید نمونه سوالات عملی فتوشاپ کاردانش با جواب شامل نمونه سوالات چهارگزینه ای فتوشاپ برای بخش تئوری میباشد و همچنین دارای بخش آزمون برای سنجش توانایی عملی کار آموزان میباشد.

در امتحان عملی فتوشاپ به شما سوالی داده میشود و از شما خواسته میشود که در تایم مورد نظر خروجی دلخواه را به آن ها تحویل دهید.

در صورتی که شما بتوانید در این دو آزمون با حداقل نمره قبولی نتیجه دلخواه را کسب کنید مدرک معتبر به شما اعطا میشود.

البته اگر شما میخواهید از طریق آزمون های فنی و حرفه ای نیز اقدام کنید میتوانید مدرک بین المللی و فنی و حرفه ای دریافت کنید و با امتیاز های این مدرک برای جذب بازار کار شدن و کسب درآمد نهایت بهره را ببرید.

ما در این بخش برای شما نمونه سوالات عملی فتوشاپ فنی حرفه ای با جواب را قرار  داده ایم تا شما با تمرین این نمونه سوال عملی فتوشاپ بتوانید خود را برای آزمون عملی فتوشاپ آماده کنید و با آمادگی بیشتر در این آزمون حضور به هم برسانید.

در این بخش ما دو نمونه سوال عملی فتوشاپ را قرار داده ایم تا شما بتوانید بدون استرس در این آزمون حضور یابید و نمره قبولی را کسب کنید.

نمونه سوالات فتوشاپ گرافیک

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا نمونه سوالات فتوشاپ گرافیک با سایر نمونه سوالات فتوشاپ تفاوتی دارد یا خیر؟ در واقع اگر شما در رشته گرافیک تحصیل میکنید میتوانید از نمونه سوالاتی که در این مقاله قرار داده ایم استفاده کنید و برای آزمون کار و دانش و یا آزمون فنی و حرفه ای آماده شوید.

طریقه فعال سازی ویا غیر فعال کردن نوار ابزار ها در فتوشاپ را می توانید در مقاله نوار ابزار فتوشاپ مطالعه کنید.

نمونه سوال فتوشاپ cs4

از دیگر مواردی که کارآموزان فتوشاپ از ما درخواست دارند در اختیارشان قرار دهیم نمونه سوال فتوشاپ cs4 میباشد. برای آن که شما بتوانید بیشتر با این نمونه سوالات آشنا شوید و راحت تر به آن ها دسترسی داشته باشید در این بخش نمونه سوال فتوشاپ cs4 را برای شما عزیزان قرار داده ایم تا به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید.

نمونه تمرین فتوشاپ

این پک ویژه شامل نمونه تمرین عملی فتوشاپ نیز می باشد، شما می توانید از راهنمای این نمونه سوالات استفاده نمونده و از آن برای یادگیری بیشتر و بهتر نرم افزار فتوشاپ استفاده نمایید.

جزوه فتوشاپ فنی و حرفه ای
جزوه فتوشاپ فنی و حرفه ای

برای یادگیری ترفند های فتوشاپ از جمله قرار دادن چند عکس در فتوشاپ به صفحه چیدمان عکس در فتوشاپ مراجعه کنید.

جزوه فتوشاپ فنی و حرفه ای

لازم است بدانید که مجتمع فنی آریا تهران دارای کتاب فنی و حرفه ای فتوشاپ و منتشر کننده آن می باشد که برای دانشجویان خود قابل استفاده می باشد. نمونه سوالات تشریحی فتوشاپ نیز در این پک موجود می باشد البته این موضوع تنها شامل پاسخ تشریحی آن ها می باشد.

اگر میخواهید به این جزوه فتوشاپ دسترسی داشته باشید لازم است در کلاس های آموزش فتوشاپ آریا تهران شرکت کنید تا علاوه بر آن که از مزایای این جزوه بهره مند شوید، مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید و به سرعت از مهارت های آموخته کسب درآمد کنید.

نمونه سوالات کارور فتوشاپ فنی حرفه ای

این نمونه سوالات فتوشاپ برای کاروران فتوشاپ فنی و حرفه ای نیز مناسب می باشد.

برای شرکت در دوره icdl پیشنهاد می کنیم به صفحه آموزش ICDL آموزشگاه آریا تهران مراجعه کنید.

نمونه سوالات در چه سطح می باشند

نمونه سوالات آریا تهران به صورت فصل بندی شده و هر فصل از مقدماتی تا پیشرفته مرتب سازی شده اند. این سوالات در مقایسه مانند سوالات آزمون فتوشاپ مجتمع فنی و یا نمونه سوالات فتوشاپ جهاد دانشگاهی از سطح بالاتری برخوردار هستند.

اگر برای تایپ کلمات فارسی در فتوشاپ با مشکل رو به رو شده اید و کلمات شما به صورت جدا جدا یا شکسته تایپ شده است میتوانید در مقاله فارسی نوشتن در فتوشاپ راهکار رفع مشکل را به راحتی پیدا کنید.

آزمون انلاین فتوشاپ

آموزشگاه آریا تهران علاوه بر برگزاری دوره های مختلف و همچنین ارائه نمونه سوالات رایگان به دانشجویان خود اقدام به برگزاری آزمون های آنلاین رایگان نیز می کند. این آزمون های آنلاین کاملا بر اساس سوالات فنی و حرفه ای سازمان یافته اند و شرکت در آن ها مانند شرکت در آزمون واقعی فنی و حرفه ای می باشد. برای ورود به آزمون روی این لینک کلید کنید.

این نمونه سوالات رایگان کاملا بر اساس فنی و حرفه ای و شرکت های استخدامی سازمان یافته و افراد می توانند در تمامی زمینه های فتوشاپ سوالت آن را در اختیار داشته باشند.

شما می توانید با خرید نمونه سوالات اتوکد فنی و حرفه ای اتوکد اقدام به دادن آزمون فنی و حرفه ای اتوکد کنید.

دانلود نمونه سوالات تستی فتوشاپ با جواب

شما می توانید برای دانلود نمونه سوالات رایگان فتوشاپ از لینک زیر اقدام کنید. لازم به ذکر است که این نمونه سوالات تنها بخشی از نمامی سوالاتی است که در داخل پکیج فروشی ما قرار گرفته است. شما می توانید برای دریافت تمامی این نمونه سوالات اقدام به خرید آن کنید. همچنین باید بدانید که دانشجویان آموزشگاه آریا تهران می توانند به صورت رایگان به آزمون آنلاین فتوشاپ و نمونه سوال رایگان فتوشاپ دسترسی کامل داشته باشند.

در صورت نیاز به نمونه سوال مدیریت تولید کاردانش با جواب و نمونه سوال فتوشاپ کاردانش یازدهم، در قسمت نظرات آن را مطرح کنید تا تیم آریا تهران در اسرع وقت در سایت قرار دهند.

سوالات متداول

چه فایلی بعد از خرید نمونه سوال فتوشاپ تحویل می گیرم؟

پس از دانلود و خرید نمونه سوال عملی فتوشاپ یک فایل pdf در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

با مطالعه این نمونه سوال فتوشاپ برای چه آزمون هایی می توانیم آماده شویم؟

با مطالعه کامل و دقیق این نمونه سوالات می توانید در آزمون فنی و حرفه ای شرکت کنید. این نمونه سوالات فتوشاپ برای کاروران فتوشاپ فنی و حرفه ای نیز مناسب می باشد.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

فروش ویژه نمونه سوالات

فروش ویژه نمونه سوالات فتوشاپ, خرید معمولی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوالات فتوشاپ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.