آزمون آنلاین فتوشاپ فنی حرفه ای

شما در این صفحه کمی پایین تر می توانید اقدام به شرکت در آزمون فتوشاپ به صورت آنلاین نمایید. این آزمون رایگانه و مانند بقیه آزمون های آنلاین آریا تهران شما می توانید خیلی سریع و بدون ثبت نام اقدام به شرکت دراون کنید.

لازم به ذکر هست که این آزمون هم مشابه آزمون فنی و حرفه ای فتوشاپ هست اما برای آشنایی بیشتر شما با آزمون فنی و حرفه ای فتوشاپ ما ۶۰ تا سوال تدارک دیده ایم که اگر شما بتوانید به ۳۰ تا از اونا پاسخ صحیح بدهید قبول خواهید شد. اگر بتوانید در این آزمون نمره قبولی را کسب کنید حتما در آزمون های دیگه فتوشاپ هم می توانید قبول شوید.

لازم به ذکر هست که شما می توانید بی نهایت در آزمون فتوشاپ آریا تهران شرکت کنید و در پایان آزمون گزینه های صحیح و غلط خودتون رومشاهده کنید.

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.


خب دوستان آزمون آنلاین فتوشاپ فنی حرفه ای چطور بود؟

اگر سوالی و یا پیشنهادی داشتید می توانید در قسمت نظرات بپرسید و اینکه اگر خواستید آزمون آنلاین جدید برگذار بشه نیز در بخش نظرات حتما بپرسید. اینم بگم که ما در سایت تله تیچرز یه سیستم خیلی حرفه ای تر برای برگذاری آزمون های آنلاین ایجاد کرده ایم که امکان ثبت نظرات نمودار پیشرفت و کلی امکانات دیگه داره ضمن اینکه هر بار که شما در آزمون های اون شرکت می کنید سوالاتش فرق می کنه. شما می توانید از این لینک وارد سایت تله تیچرز شوید و از آزمون های رایگان تله تیچرز نیز استفاده کنید.

نحوه آزمون فتوشاپ آنلاین فنی حرفه ای

در این صفحه از سایت آریا تهران ما آزمون آنلاین فتوشاپ فنی حرفه ای را قرار داده ایم تا شما بتوانید به راحتی با نمونه سوالات فتوشاپ آشنا شوید و برای آزمون فنی و حرفه ای آماده گردید.

البته پیش تر نیز ما نمونه سوالات فتوشاپ را برای شما عزیزان تهیه کردیم که بازخورد خوبی از کارآموزان دریافت کرد و ۱۰۰٪ کسانی که این سوالات را مطالعه کرده بودند توانستند در آزمون فنی و حرفه ای قبول شوند. اگر شما هم میخواهید نمونه سوالات بیشتری در اختیار داشته باشید میتوانید به صفحه نمونه سوالات فتوشاپ مراجعه کنید.

نحوه آزمون فتوشاپ آنلاین فنی حرفه ای به این صورت میباشد که ما برای شما ۶۰ سوال را آماده کرده ایم و شما برای قبولی در این آزمون باید حداقل به نصف این سوالات معادل ۳۰ سوال پاسخ درست بدهید.

شما در انتهای این آزمون میتوانید پاسخ های درست را مشاهده کنید و در واقع نمونه سوالات با جواب فتوشاپ بیشتری در اختیار داشته باشید تا بتوانید با آمادگی بیشتر در آزمون حاضر شوید.

راهنمای آزمون فتوشاپ فنی و حرفه ای

برای آن که بتوانید با موفقیت آزمون آنلاین فتوشاپ فنی حرفه ای را پشت سر بگذارید و برای دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای آماده شوید لازم است این موضوع را بدانید که آزمون فنی و حرفه ای فتوشاپ در دو مرحله آزمون کتبی و آزمون عملی برگزار میشود.

در ادامه توضبحات کافی در مورد آزمون تئوری و عملی فتوشاپ به شما ارائه میدهیم:

آزمون کتبی فتوشاپ

در آزمون کتبی فتوشاپ ۴۰ سوال برای شما ارائه میشود و در صورتی که شما بتوانید از این ۴۰ سوال به ۲۰ سوال پاسخ صحیح دهید این آزمون را با موفقیت پشت سر خواهید گذاشت.

اگر شما بتوانید در آزمون کتبی فتوشاپ نمره ۵۰ از ۱۰۰ را کسب کنید میتوانید در آزمون عملی شرکت کنید و در صورت قبولی در هر دو آزمون میتوانید مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید.

امتحان عملی فتوشاپ فنی حرفه ای

اگر شما بتوانید در آزمون کتبی فتوشاپ فنی و حرفه ای قبول شوید به مرحله بعد هدایت میشوید و میتوانید در امتحان عملی فتوشاپ فنی حرفه ای شرکت کنید.

در امتحان عملی شما باید مهارت هایی که برای کار با نرم افزار فتوشاپ نیاز است یاد بگیرید را آزمون بدهید. همان طور که میدانید نرم افزار فتوشاپ دارای قابلیت های زیادی است و شما میتوانید از این نرم افزار برای کار های طراحی و گرافیکی استفاده کنید که لازم است تمام این مهارت ها را آزمون دهید.(مطالعه بیشتر: فتوشاپ چیست)

در این امتحان عملی فتوشاپ به شما سوالاتی ارائه میشود که باید با استفاده از سیستم این سوالات را حل کنید و خروجی را به ممتحنین ارائه دهید.

قبولی در امتحان عملی فتوشاپ فنی حرفه ای ملزم به این مورد است که شما تحت اموزش های تخصصی قرار گرفته باشید و اگر از علم اساتید حرفه ای در این حوزه کمک بگیرید قطعا میتوانید در این آزمون قبول شوید.

اگر میخواهید به صورت رایگان فتوشاپ را یاد بگیرید میتوانید ۵۰ قسمت فیلم آموزشی رایگان را در صفحه آموزش فتوشاپ رایگان مشاهده کنید.

شیوه ثبت نام در آزمون فتوشاپ فنی حرفه ای

کارآموزان فتوشاپ در صورتی که در دوره ها و کلاس های آموزش فتوشاپ آریا تهران شرکت کرده باشند میتوانند در آزمون فتوشاپ فنی حرفه ای شرکت کنند و مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنند.

برای ثبت نام در آزمون فتوشاپ فنی و حرفه ای باید مدارکی را ارائه دهید که این مدارک عبارتند از:

  • ارائه فرم پرتال ویژه ثبت نام در آزمون فتوشاپ فنی حرفه ای
  • ارائه ۱ قطعه عکس ۴*۳
  • پرداخت هزینه ۲۳۵ هزار تومان
  • ارائه فیش تسویه حساب

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شیوه ثبت نام در آزمون فتوشاپ فنی حرفه ای با همکاران ما در آریا تهران تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

زمان آزمون فتوشاپ فنی حرفه ای

بعد از آن که متقاضیان آزمون فتوشاپ فنی و حرفه ای در پرتال ثبت نام کردند زمان آزمون معین میشود و در صورتی که شما توسط آموزشگاه آریا تهران برای این آزمون اقدام کرده باشید همکاران ما از طریق تماس تلفنی زمان آزمون را به اطلاع شما میرسانند.

همچنین برای آن که از آزمون فنی و حرفه ای فتوشاپ جا نمانید همکاران ما مجدد یک روز قبل از آزمون با شما تماس میگیرند و اطلاعات لازم را در اختبارتان قرار میدهند.

علاوه بر اون می تونید از نمونه سوالات رایگان فتوشاپ نیز در لینک زیر استفاده نمایید.

سوالات متداول

آزمون آنلاین فتوشاپ فنی حرفه ای چگونه است؟

ما در این صفحه برای آشنایی بیشتر شما با آزمون فنی و حرفه ای نمونه سوالات را در قالب آزمون آنلاین فتوشاپ مقدماتی فنی و حرفه ای قرار دادیم و شما میتوانید پاسخ صحیح سوالات را در پایان این آزمون مشاهده کنید.

چطور برای آزمون فنی و حرفه ای فتوشاپ آماده شویم؟

شما میتوانید با شرکت در آزمون آنلاینی که در این صفحه برایتان قرار داده ایم و پاسخ صحیح به حداقل ۵۰٪ سوالات برای شرکت در آزمون اصلی آماده شوید. شرایط شرکت در آزمون فنی و حرفه ای فتوشاپ در این صفحه توضیح داده شده است.