طراحی سایت همایش

طراحی سایت برای همایش و سمینار های مختلف توسط تیم متخصص شرکت طراحی سایت آریا تهران انجام می‌شود، شرکت طراحی وب سایت آریا تهران طراحی سایت همایش را با ارائه خدماتی همچون سه ماه پشتیبانی رایگان، ارائه هاست (سرویس) حرفه‌ای به صورت رایگان به مشتریان، ارائه مشاوره تخصصی جهت تدوین یک استراتژی حرفه‌ ای برای […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: web design tutorial
  • زمان مطالعه: 11 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

طراحی سایت برای همایش و سمینار های مختلف توسط تیم متخصص شرکت طراحی سایت آریا تهران انجام می‌شود، شرکت طراحی وب سایت آریا تهران طراحی سایت همایش را با ارائه خدماتی همچون سه ماه پشتیبانی رایگان، ارائه هاست (سرویس) حرفه‌ای به صورت رایگان به مشتریان، ارائه مشاوره تخصصی جهت تدوین یک استراتژی حرفه‌ ای برای سناریوی وب سایت، تحویل به موقع پروژه به مشتریان و همچنین ارائه فیلم آموزش مدیریت جامع وب سایت از جمله خدماتی است که این مجموعه به مشتریان خود ارائه می‌دهد، جهت سفارش و ساخت وب سایت همایش از طریق راه‌ های ارتباطی درج شده در این وب سایت با همکاران ما تماس بگیرید.

طراحی سایت همایش و ساخت سایت کنفرانس
طراحی سایت همایش و ساخت سایت کنفرانس

طراحی سایت همایش و ساخت سایت کنفرانس

همانطور که می‌ دانید برای سازماندهی هر چه بهتر یک کنگره و یا یک رویداد ملی یا بین‌المللی، و همچنین برای برگزاری یک جلسه و یا یک سمینار آنلاین با هدف ارائه آموزش و یا ارائه برنامه‌ریزی یک مجموعه به کارمندان و پرسنل طراحی و ساخت یک وب سایت جامع همایش و کنفرانس می تواند بستری را فراهم نماید که اطلاعات این جلسات به صورت جامع و کامل به کاربران و مخاطبین آن منتقل شود.

به طور کلی می‌ توان گفت که طراحی و ساخت یک وب سایت همایش بهترین شیوه برای اطلاع رسانی برگزاری یک رویداد و یا جشنواره می‌ باشد، و با طراحی وب سایت همایش آخرین اخبار و جزئیات برگزاری مراسمات مختلف را شما می‌ توانید به اطلاع مخاطبین خود برسانید و در آن از متد هایی مانند ثبت نام و دریافت آثار شرکت کنندگان نیز استفاده نمایید.

توجه» برای سفارش ساخت وب سایت همایش با ۳ ما پشتیبانی رایگان و با قیمت مناسب به صفحه طراحی سایت وردپرسی در تهران مراجعه نمایید.

قیمت طراحی وب سایت همایش و ساخت وب سایت کنفرانس

هزینه‌ ی در نظر گرفته شده برای ساخت و پیاده‌سازی یک وب سایت همایش و کنفرانس بستگی به این دارد که وب سایت مورد نظر بر روی چه بستری طراحی و پیاده سازی شود، اگر وب سایت همایش به صورت اختصاصی و صفر تا صد کد نویسی شود، قیمت پایه ۲۰ میلیون تومان برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

در صورتی که از سیستم‌ های مدیریت محتوا برای ساخت و پیاده‌ سازی وب سایت همایش استفاده شود، قیمت پایه ۱۰ میلیون تومان را برای این نوع وب سایت‌ ها می‌توان در نظر گرفت، شما می‌ توانید برای استعلام هزینه ساخت وب سایت همایش از طریق راه‌ های ارتباطی در شده در این وب سایت مشاوره تخصصی از تیم پشتیبانی شرکت طراحی وب سایت آریا تهران دریافت نمایید.

توجه» در صورتی که تمایل دارید خودتان شخصا اقدام به ساخت وب سایت همایش نمایید، می توانید فیلم های آموزش طراحی سایت ما را مشاهده نمایید، برای این منظور به صفحه آموزش طراحی سایت مراجعه نمایید.

سفارش طراحی سایت همایش علمی

قبل از سفارش ساخت وب سایت همایش علمی بهتر است که ابتدا شما از تیم طراحی سایت مجموعه آریا تهران یک مشاوره دریافت نمایید تا با توجه به امکاناتی که قرار است به این وب سایت اضافه شود، امکاناتی نظیر:

  • طراحی لندینگ اختصاصی درباره موضوع کنفرانس
  • طراحی لندینگ اختصاصی با عنوان بخش راهنمای وب سایت
  • ایجاد سیستم دبیرخانه آنلاین
  • نظر گرفتن بخش ثبت نام آنلاین کاربران
  • طراحی صفحات اختصاصی برای صفحه تماس با ما یا راه‌های ارتباطی
  • طراحی لندینگ اختصاصی برای بخش اخبار و بخش مخصوص اسپانسرها و غیره

امکاناتی هستند که می‌ توان برای وب سایت همایش و ویدیو کنفرانس در نظر گرفت، و شما پس از یک جمع‌ بندی کلی می توانید از طریق راه‌ های ارتباطی درج شده در وب سایت آریا تهران سفارش خود را ثبت نمایید.

طراحی سایت همایش و رویداد وردپرس
طراحی سایت همایش و رویداد وردپرس

طراحی سایت همایش و رویداد وردپرس

بدون شک بهترین گزینه برای طراحی سایت برگزاری همایش و سمینار استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس است، به این دلیل که سیستم مدیریت محتوای وردپرس یک فضای کاملا ساده و کاربر پسند را در اختیار شما قرار داده است که به راحتی می‌ توانید بخش‌ های مختلف وب سایت همایش را مدیریت نمایید، البته دیدگاه غلطی که در مورد وب سایت‌ های وردپرسی به صورت کلی وجود دارد این است که خیلی ها فکر می‌ کنند این نوع وب سایت‌ ها دارای یک سری محدودیت‌ ها هستند، اما از آنجایی که ساختار وردپرس به صورت متن باز است، به همین دلیل هیچگونه محدودیتی برای اضافه کردن امکانات اختصاصی به وردپرس وجود ندارد.

ضمن اینکه ایجاد و پیاده‌سازی وب سایت همایش و کنفرانس بر روی بستر وردپرس در بازه زمانی کوتاه‌ تری انجام خواهد شد و همانطور که گفته شد مدیریت آن نیز برای شما راحت‌ تر می‌ باشد، لذا از نظر هزینه هم مقرون به صرفه‌ تر است و شما می توانید با شرکت در دوره وردپرس آریا تهران به صورت تخصصی سیستم مدیریت محتوای وردپرس را یاد بگیرید.

طراحی سایت همایش اختصاصی
طراحی سایت همایش اختصاصی

طراحی سایت همایش اختصاصی

برای برگزاری سمینارها و همایش‌ های بزرگ امکانات اختصاصی‌ تر نیز توسط طراح سایت می‌ تواند به وب سایت همایش اضافه شود، امکاناتی نظیر ایجاد پورتال اختصاصی برای وب سایت همایش، در صورتی که همایش و سمینار مورد نظر در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود می‌توان قابلیت دو زبانه و یا چند زبانه کردن وب سایت را نیز به آن اضافه کرد، همچنین می‌توان یک سامانه اختصاصی برای وب سایت همایش در نظر گرفت که شما می‌ توانید برای خرید سامانه همایش نیز با همکاران ما تماس بگیرید، ضمنا اگر در مورد نحوه طراحی و ساخت یک وب سایت اطلاعات کافی ندارید می توانید مقاله طراحی وب چیست را مطالعه نمایید.

طراحی پوستر برای همایش

دپارتمان گرافیک آریا تهران با استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی گرافیکی نظیر فتوشاپ، ایلوستریتور، Adobe InDesign، کورل دراو، نرم افزار Inkscape، و غیره پوستر های تخصصی و حرفه‌ ای را برای همایش‌ های ملی و بین‌المللی طراحی می‌ کنند، به منظور طراحی پوستر همایش با فتوشاپ و دیگر نرم‌افزار های گرافیکی شما می توانید با آریا تهران تماس بگیرید تا همکاران ما شما را به دپارتمان گرافیک متصل نمایند، همچنین می توانید با مراجعه به صفحه قیمت طراحی بنر در فتوشاپ نیز قیمت انواع بنر ها و پوستر های مناسب ت استفاده در وب سایت های همایش را مشاهده نمایید.

نرم‌افزار مدیریت همایش

برای برخی از همایش‌ ها و سمینار هایی که در طول چند روز برگزار می‌ شود و برخی از همایش‌ های بزرگ و بین‌المللی، ساخت یک نرم‌افزار اختصاصی برای مدیریت همایش الزامی می‌ باشد، این نوع نرم‌ افزارها را که معمولا به آنها نرم‌افزار CRM گفته می‌شود به منظور مدیریت ارتباط با مشتری و مخاطب طراحی می‌ شوند، البته به غیر از همایش‌ ها بسیاری از کسب و کار های بزرگ و متوسط هم به وجود چنین نرم‌ افزاری برای ایجاد مدیریت بهتر با مشتریان خود نیازمند این نوع نرم‌افزارها هستند.

در واقع نرم‌افزار مدیریت همایش مجموعه‌ ای از ابزارها می‌ باشد که از طریق ایجاد و حفظ روابط بلند مدت با مشتری سازمان را قادر به شناسایی جذب، حفظ و پرورش مشتریان و مخاطبین سودآور می‌ سازد، البته شما می توانید به غیر از استفاده از این نوع نرم افزار های تخصصی برای مدیریت مشتریان و کاربران خود با شرکت در دوره مجازی گویندگی و فن بیان آریا تهران همایش های خود را به صورت حرفه ای تر برگزار نمایید و مهارت های فن بیان خود را برای شرکت در همایش ها تقویت نمایید.

توجه» برای سفارش ساخت وب سایت هتلی با ۳ ما پشتیبانی رایگان و با قیمت مناسب به صفحه طراحی سایت هتل مراجعه نمایید.

امکانات مورد نیاز برای طراحی وب سایت همایش

در زمان ساخت وب سایت همایش امکانات زیر را می‌ توان در پروسه ساخت و پیاده سازی این وب سایت‌ ها در نظر گرفت:

طراحی یک لندینگ اختصاصی برای صفحه نخست یا Home Page

در صفحه نخست با یک طراحی اختصاصی و ویژه شما یک سناریوی کلی نسبت به وب سایت همایش را به مخاطب منتقل خواهید کرد، این صفحه رویداد های کلی همایش را به کاربر معرفی می‌ کند.

طراحی صفحه درباره کنفرانس

یک لندینگ اختصاصی هم با عنوان درباره ما و یا درباره کنفرانس باید طراحی شود که در آن اطلاعاتی مانند اهداف و رویکرد های همایش و موضوعات مورد بحث در کنفرانس به مخاطبین ارائه خواهد شد.

طراحی لندینگ بخش راهنما برای مخاطبین

یک صفحه اختصاصی هم با عنوان بخش راهنما برای وب سایت همایش طراحی شود که در این صفحه اصول و ضوابط شرکت در برنامه و قوانین کلی همایش به کاربر ارائه می‌ شود، البته می‌ توان نام این صفحه را صفحه قوانین و مقررات نیز گذاشت و در این صفحه اطلاعات دیگری مانند شیوه نگارش مقالات، فرمت فایل‌ ها، نحوه ارسال آثار و غیره به شرکت کنندگان ارائه می‌ شود.

ایجاد یک سیستم دبیرخانه آنلاین در صورت نیاز

برای همایش‌ های بزرگ ملی و بین‌ المللی می‌ توان یک سیستم دبیرخانه آنلاین نیز طراحی کرد که در آن به صورت آنلاین بخشی از اطلاعات مانند رسیدگی به مقالات دریافت شده، تعداد و سطح آثار ارسالی، فرم‌ های بخش داوری و غیره در اختیار شرکت کنندگان قرار داده می‌ شود، ضمنا برای آشنایی با درج محتوای مناسب برای این صفحه می توانید مقاله تولید محتوا صوتی را در وب سایت آریا تهران مطالعه نمایید.

ایجاد بخش ثبت نام کاربران

وب سایت‌ های همایش و ویدیو کنفرانس‌ ها نیاز به یک بخش اختصاصی برای ثبت نام کاربران نیز دارند.

طراحی یک صفحه اختصاصی برای راه‌ های ارتباطی

یک صفحه اختصاصی برای ایجاد راه‌ های ارتباطی نیز در وب سایت همایش باید طراحی شود که در این صفحه شماره تلفن‌ ها، ایمیل، آدرس لینک شبکه‌ های اجتماعی داخلی و خارجی نیز باید در آن قید شود.

ایجاد یک لندینگ اختصاصی برای بخش اخبار و یا وبلاگ همایش

یک لندینگ اختصاصی هم باید طراحی شود که در آن اخبار مربوط به همایش به کاربران ارائه شود، در صورتی هم که علاقه مند هستید از محتوای ویدئویی در این صفحه استفاده نمایید، می توانید مقاله تولید محتوای ویدئویی ما را در وب سایت آریا تهران مطالعه نمایید.

طراحی بخش اسپانسرها

بخش اسپانسرها نیز همانطور که از نام آن مشخص است برای معرفی تبلیغ و تشکر از حامیان مالی و معنوی همایش در سایت ایجاد می‌شود، برای ارائه یک محتوای کاربرپسند و جذاب در بخش تبلیغات خود شما می توانید در دوره تولید محتوا مجتمع فنی آریا تهران شرکت نمایید، در این دوره به صورت تخصصی با روش های تولید محتوای تبلیغاتی و کاربرپسند آنا خواهید شد.

ایجاد یک بخش اختصاصی برای داوری

یکی از لندینگ‌ های بسیار مهم که در وب سایت همایش باید مورد توجه قرار گیرد بخش داوری است، که در این بخش لیست‌ هایی مانند ویرایش مقالات کاربران، ثبت نام جهت عضویت در کمیته داوری، بخش پذیرش داوری مقالات، شرایط آیتم‌ های رقابتی و غیره باید در این صفحه درج شود، همچنین اگر تمایل دارید مدیریت جامع وب سایت همایش را خودتان بر عهده بگیرید، می توانید در دوره طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران شرکت نمایید و در این دوره به صورت تخصصی با نحوه ساخت و مدیریت وب سایت همایش آشنا شوید.

در نظر گرفتن بخش تغییر زبان برای وب سایت های همایش بین‌ المللی

برای وب سایت‌ هایی که برای ارائه در همایش‌ های بین‌ المللی طراحی می‌شوند باید حتما یک بخش ویژه در نظر گرفت که کاربر بتواند محتوای وب سایت را به زبان‌ های مختلف مشاهده نماید که اصطلاحا به این سایت‌ ها سایت‌ های دو زبانه و چند زبانه گفته می‌ شود.

سوالات متداول؟

طراحی وب سایت همایش چقدر زمان نیاز دارد؟

در صورتی که وب سایت همایش با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس راه اندازی شود، در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۰ روز می توان این وب سایت را راه اندازی کرد، اما در صورتی که ساخت وب سایت همایش به صورت صفر تا صد کدنویسی شود، این فرآیند با توجه به امکاناتی که قرار است به سایت اضافه شود بازه زمانی یک تا سه ماه را نیاز دارد.

هزینه طراحی سایت همایش چقدر است؟

برای طراحی و ساخت وب سایت همایش با حداقل امکاناتی نظیر ساخت صفحه اصلی، تماس با ما، درباره ما، ساخت لندینگ اختصاصی برای صفحه خدمات و دسته بندی خدمات، قیمت پایه ۱۰ میلیون تومان را می توان در نظر گرفت، اما اگر امکانات دیگری نظیر سیستم چت آنلاین، بخش ثبت نام اختصاصی کاربران، بخش باشگاه مشتریان، اضافه کردن قابلیت دو زبانه و چند زبانه کردن وب سایت و امکاناتی از این دسته را به سایت اضافه کرد، طبیعتا این هزینه افزایش پیدا می کند.

آیا طراحی سایت همایش به پشتیبانی فنی هم نیاز دارد؟

بله، هر نوع وب سایتی بعد از طراحی و راه اندازی حتما به خدمات پشتیبانی فنی نیاز دارد، به این دلیل که پلاگین های وب سایت نیاز به آپدیت دارند تا بتوانند از قابلیت های جدیدی که به نسخه های جدید آن ها اضافه می شود استفاده نمایند و همچنین ایرادات نسخه قبلی نیز برطرف شود، در صورتی که از وردپرس برای ساخت وب سایت همایش استفاده می شود، خود وردپرس نیز در بازه های زمانی مختلف نیاز به آپدیت و بروزرسانی دارد، قالب وب سایت نیز در صورت نیاز باید بروز رسانی شود، محتوای وب سایت هم برای رقابت در سرچ ارگانیک گوگل نیاز به آپدیت دارد.