استخدام وردپرس کار

استخدام وردپرس کار در شرکت دیجیتال مارکتینگ و طراحی وب سایت آریا تهران انجام می‌ شود، افرادی که دارای مهارت و تخصص کافی در زمینه طراحی و ساخت انواع وب سایت‌ های فروشگاهی، شرکتی و خدماتی و وب سایت‌ های خبری با سیستم مدیریت محتوای وردپرس هستند می‌ توانند رزومه خود را به شماره تلفن […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

استخدام وردپرس کار در شرکت دیجیتال مارکتینگ و طراحی وب سایت آریا تهران انجام می‌ شود، افرادی که دارای مهارت و تخصص کافی در زمینه طراحی و ساخت انواع وب سایت‌ های فروشگاهی، شرکتی و خدماتی و وب سایت‌ های خبری با سیستم مدیریت محتوای وردپرس هستند می‌ توانند رزومه خود را به شماره تلفن ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ و ایمیل arya.tehran3@gmail.com برای ما ارسال نمایند، همکاران ما پس از بررسی کامل فایل رزومه با شما تماس خواهند گرفت، در ضمن مجتمع فنی آریا تهران نیز که دوره‌ های تخصصی طراحی سایت با وردپرس را برگزار می‌ کند برای آن دسته از کارفرمایانی که به دنبال نیروی متخصص در زمینه طراحی و ساخت سایت با وردپرس هستند، این زمینه را فراهم کرده است که از طریق این راه‌ های ارتباطی بتوانند درخواست خود را برای جذب نیروی متخصص وردپرس ثبت نمایند.

استخدام وردپرس کار دورکاری
استخدام وردپرس کار دورکاری

استخدام وردپرس کار دورکاری

برخی افراد هم که علاقه مند هستند به صورت دورکاری پروژه‌ های طراحی و ساخت سایت با وردپرس را انجام دهند از طریق راه‌ های ارتباطی درج شده در بخش قبلی می‌ توانند رزومه کاری و تخصصی خود را برای همکاران ما ارسال نمایند.

نحوه انجام دورکاری برای این افراد به این صورت است که کارفرما یک دستور کار مشخص را برای نیرو های دورکاری ارسال می‌ کند و آنها موظف هستند که در یک بازه زمانی مشخص لیست کار مورد نظر را انجام داده و به کارفرما تحویل دهند، نیرو هایی هم که به صورت دورکاری با شرکت قرارداد می‌ بندند به صورت روزانه باید گزارش کار خود را به کارفرما تحویل دهند، بر اساس نوع کار انجام شده و میزان کاری که به کارفرما تحویل می‌ دهند حقوق و مزایای مشخصی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

توجه» در صورتی که هیچگونه آشنایی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس ندارید با مراجعه به مقاله وردپرس چیست می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد وردپرس بدست آورید.

استخدام وردپرس کار پروژه‌ ای

شرکت دیجیتال مارکتینگ و طراحی وب سایت آریا تهران به صورت پروژه‌ ای هم با نیرو های متخصصی که به سیستم مدیریت محتوای وردپرس مسلط هستند قرار داد می‌ بندد، این نوع قرار داد ها هم شامل ساخت و پیاده سازی یک وب سایت کامل با وردپرس می‌ باشد و هم شامل توسعه سایت‌ های وردپرسی با استفاده از زبان برنامه نویسی php و ساخت پلاگین‌ های اختصاصی وردپرسی با php.

توجه» برای استخدام به عنوان نیروی طراح سایت با وردپرس می توانید به صفحه استخدام طراح سایت مراجعه نمایید.

استخدام وردپرس کار تهران
استخدام وردپرس کار تهران

استخدام وردپرس کار تهران

استخدام وردپرس کار در تهران با این شرایط انجام می‌ شود که ابتدا رزومه کاری افراد توسط کارشناسان طراحی سایت مجموعه آریا تهران مورد بررسی دقیق قرار می‌ گیرد، پس از بررسی‌ های صورت گرفته با شما تماس گرفته می‌شود و یک جلسه مصاحبه برای شما در نظر گرفته می‌ شود که در این جلسه میزان دانش و تخصص شما مورد سنجش قرار می‌ گیرد، در نهایت پس از اینکه سوالات مورد نظر را در جلسه مصاحبه بتوانید با موفقیت پاسخ دهید در شرکت طراحی سایت آریا تهران استخدام می شوید، به منظور مشاهده سایر آگهی های استخدامی هم می توانید به صفحه آگهی استخدام مراجعه نمایید.

استخدام وردپرس کار دورکاری در تهران

افرادی که متقاضی انجام دورکاری هستند حتما باید این مورد را در فایل رزومه خود درج نمایند، ضمنا علاوه بر درج این مورد باید حتما قید کنند که در طول روز چه ساعت‌ هایی می‌ توانند بر روی یک پروژه طراحی سایت فعالیت داشته باشند و حداکثر زمانی هم که می‌ توانند یک سایت را به صورت کامل طراحی و پیاده سازی نمایند به طور معمول چقدر است.

به طور کلی استخدام وردپرس کار غیر حضوری و به صورت دورکاری توسط شرکت‌ های مختلف دارای حساسیت بسیار بالایی انجام می‌ شود، به این دلیل که نیروی مورد نظر وقتی که در محل کار حضور ندارد بررسی و نظارت بر کار های انجام شده توسط وی برای مدیر و کارفرما کار بسیار دشواری می‌ باشد.

توجه» برای یادگیری صفر تا صد وردپرس و ساخت قالب های حرفه ای به صفحه آموزش طراحی سایت با وردپرس مراجعه نمایید.

استخدام کارآموز وردپرس

از آنجا که مجتمع فنی و حرفه‌ ای آریا تهران دوره‌ های تخصصی طراحی و ساخت وب سایت با وردپرس را تحت نظر اساتید حرفه ای و کاربلد وردپرس برگزار می کند به همین جهت آن دسته از افرادی که هیچگونه تخصص و تجربه‌ای در ساخت وب سایت‌ های وردپرسی ندارند و تمایل دارند که این حرفه را به صورت تخصصی و حرفه‌ ای یاد بگیرند می‌ توانند در دوره وردپرس آریا تهران شرکت کرده و همچنین دوره‌ های کارآموزی وردپرس را سپری کنند.

این دوره‌ های کارآموزی به شما کمک می‌ کند که تجربه کار کردن روی پروژه‌ های واقعی را به دست آورید و بتوانید به صورت کاملا تخصصی مدیریت و پشتیبانی سایت‌ های وردپرسی و طراحی و ساخت وب سایت‌ های وردپرسی را یاد بگیرید.

استخدام وردپرس کار مبتدی

برای اینکه شما متوجه شوید که در سطح مبتدی و یا حرفه‌ ای در زمینه طراحی و ساخت وب سایت‌ های وردپرسی هستید بهترین راهکار برای شما این است که به وب سایت‌ هایی مانند themeforest و colorlib مراجعه نمایید و در این وب سایت‌ ها که انواع قالب‌ های حرفه‌ ای وردپرس را ارائه می‌ دهند برررسی نمایید که آیا شما توانایی ساخت این نوع قالب‌ ها را دارید یا خیر.

از آنجا که این نوع قالب‌ ها در سطح بالایی طراحی و پیاده‌ سازی شده‌ اند و در ساختار آنها تمامی قواعد مربوط به ux&ui، بحث روانشناسی رنگ‌ ها با توجه به موضوع مورد نظر و همچنین یک استراتژی و سناریوی مناسب برای پیاده‌ سازی قالب در نظر گرفته شده است، اگر شما توانایی ساخت این نوع قالب‌ ها را داشته باشید می‌ توانیم بگوییم که یک وردپرس کار حرفه‌ ای هستید، در غیر این صورت نیاز به گذراندن دوره‌ های کارآموزی دارید تا به سطح حرفه‌ ای برسید، در ضمن امکان استخدام وردپرس کار مبتدی دورکاری در مجموعه آریا تهران نیز وجود دارد.

استخدام وردپرس کار حرفه‌ ای

آگهی‌ های استخدام برنامه نویس وردپرس و استخدام برنامه نویس وردپرس مختص آن دسته از افرادی است که علاوه بر تسلط کافی بر روی مدیریت پنل پیشخوان وردپرس و همچنین تسلط کافی بر روی پلاگین‌ های صفحه ساز وردپرس و دیگر افزونه‌ های مورد نیاز آن به زبان برنامه نویسی php و جاوا اسکریپت نیز مسلط هستند.

از آنجا که سیستم مدیریت محتوای وردپرس با استفاده از زبان برنامه نویسی php ساخته شده است یک وردپرس کار حرفه‌ ای با تسلط بر این زبان می‌ تواند پلاگین‌ های مورد نیاز برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس را به صورت شخصی سازی بسازد، همچنین با تسلط بر زبان برنامه‌ نویسی جاوا اسکریپت می‌ تواند کار بهینه سازی و ارتقای سرعت و قابلیت های فنی وب سایت‌ های وردپرسی را انجام دهد و امکانات گسترده‌ ای را به سایت‌ های وردپرسی اضافه نماید.

توجه» در صورت مسلط بودن به زبان های برنامه نویسی سمت وب می توانید به صفحه استخدام توسعه دهنده وب مراجعه نمایید.

فرصت‌ های شغلی وردپرس شامل چه مواردی است

افرادی که با بحث پشتیبانی سایت و ساخت وب سایت‌ های وردپرسی آشنا هستند می‌ توانند امور درج شده در بخش زیر را برای یک وب سایت وردپرسی انجام دهند:

  • به روز رسانی هسته وردپرس و قالب سایت‌ های وردپرس
  • تولید محتوا و ویرایش محتوای صفحات سایت‌ های وردپرس
  • انجام نصب و تنظیمات افزونه‌ های مورد نیاز سایت‌های وردپرسی
  • بروز رسانی افزونه‌ های وب سایت
  • تهیه نسخه پشتیبان از سایت وردپرسی در زمان‌ های مورد نیاز
  • اضافه کردن محصول و ویرایش محصولات سایت‌ های فروشگاهی
  • اضافه کردن کد تخفیف برای محصولات سایت فروشگاهی
  • مدیریت بخش فروشگاه وردپرس

موارد ذکر شده در بخش قبل همه مربوط به بحث مدیریت وب سایت بود، در بخش زیر نکاتی هم که مربوط به ساخت و توسعه وب سایت است را ذکر کرده ایم:

  • ساخت قالب و صفحات سایت به کمک افزونه‌ های صفحه ساز
  • نصب قالب‌ های آماده بر روی سایت و انجام تنظیمات مربوط به آن
  • در صورت داشتن دانش برنامه نویسی اضافه کردن امکانات متعدد به سایت‌ های وردپرسی با استفاده از قابلیت‌ های فیلتر و اکشن

توجه» درصورتی که علاوه بر مهارت های طراحی سایت با وردپرس به مهارت سئو و بهینه سازی وب سایت نیز تسلط دارید به صفحه استخدام سئو کار مراجعه نمایید.

آگهی استخدام وردپرس کار

آگهی استخدام وردپرس کار که در این مطلب درج شد هم مختص افراد جویای کار و دارای تخصص در زمینه کار کردن با سیستم مدیریت محتوای وردپرس می‌ باشد که این افراد می‌ توانند رزومه کاری و تحصیلی خود را برای ما ارسال نمایند، و هم آن دسته از کارفرمایانی که برای مجموعه خود به دنبال جذب یک نیروی وردپرس کار حرفه‌ ای و کار بلد هستند نیز می‌ توانند با توجه به راه‌ های ارتباطی درج شده در ابتدای این مطلب با همکاران ما تماس بگیرند تا مجتمع فنی و آموزشی آریا تهران نیرو های متخصص در این زمینه را به آن ها معرفی نماید.

البته همانطور که گفته شد استخدام کارآموز وردپرس هم در دستور کار مجموعه آریا تهران قرار دارد که افراد علاقه مند به طراحی و ساخت سایت با وردپرس می‌ توانند دوره‌ های کارآموزی را تحت نظر متخصصین طراحی سایت مجموعه آریا تهران سپری کنند.

سوالات متداول؟

شرایط استخدام وردپرس کار به چه صورت است؟

افرادی که متقاضی استخدام به عنوان یک نیروی وردپرسکار در شرکت طراحی سایت را دارند باید توانایی ساخت انواع وب سایت های وردپرسی و مدیریت و پشتیبانی سایت های وردپرسی را داشته باشند.

نحوه ارسال رزومه برای استخدام وردپرسکار به چه صورت است؟

برای ارسال رزومه شما باید رزومه تخصصی خود را به ایمیل arya.tehran3@gmail.com ارسال نمایید، همچنین می توانید از طریق شماره ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ درخواست خود را در این خصوص ثبت کنید.

برای استخدام نیروی ورپرس کار امکان بستن قرارداد به صورت دورکاری هم وجود دارد؟

بله، افرادی که متقاضی فعالیت به صورت غیر حضوری و دورکاری را دارند می توانند رزومه خود را برای ما ارسال نمایند.