استخدام سئو کار

مجتمع فنی آریا تهران به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای در کشور استخدام سئو کار را با هدف ایجاد اشتغال زایی در کشور و همچنین توسعه سئو و بهینه سازی وب سایت های مجموعه خود را با توجه به جدیدترین آپدیت های ارائه شده از سوی موتورهای جستجو انجام می […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

مجتمع فنی آریا تهران به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای در کشور استخدام سئو کار را با هدف ایجاد اشتغال زایی در کشور و همچنین توسعه سئو و بهینه سازی وب سایت های مجموعه خود را با توجه به جدیدترین آپدیت های ارائه شده از سوی موتورهای جستجو انجام می دهد.

در صورتی که شما عزیزان در زمینه سئو و بهینه سازی صفحات وب سایت برای موتور های جستجو دانش و مهارت کافی را دارید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت آریا تهران با بخش پشتیبانی این مجموعه ارتباط برقرار نمایید و رزومه خود را برای همکاران ما ارسال کنید.

توجه » برای ارسال رزومه سئو به عنوان جویای کار و یا استخدام سئوکار به عنوان کارفرما برای مجموعه خود شما می توانید درخواست خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ و ایمیل arya.tehran3@gmail.com برای همکاران ما ارسال نمایید، همکاران ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران رزومه شما را جهت استخدام سئو کار حرفه ای بررسی خواهند کرد و پس از بررسی های انجام شده با شما تماس خواهند گرفت.

استخدام سئوکار در تهران
استخدام سئوکار در تهران

استخدام سئوکار در تهران

استخدام سئو کار تهران، سئو کار حرفه ای و به طور کلی کسی که دانش و مهارت کافی را در بهینه سازی صفحات انواع وب سایت های وردپرسی، وب سایت های اختصاصی، و سایر وب سایت هایی که با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، دروپال و غیره ساخته شده اند را داشته باشد باید به مفاهیمی مثل:

  • سئو داخلی (on page seo)
  • سئو تکنیکال (Technical SEO)
  • سئو خارجی (off page seo)

تسلط داشته باشد، همچنین در کنار تسلط به مفاهیم ذکر شده سئوکار باید تجربه کار با ابزار های سئو نطیر موارد زیر را داشته باشد:

  • Ahrefs
  • Majestic Seo
  • Google Search Console
  • Google Analytics
  • Keywordtool.io
  • Histats.com
  • SEMrush
  • Yoast Plugin‌
  • Link Miner
  • Slerpee
  • Beam UsUP
  • MOZ
استخدام کارشناس سئو
استخدام کارشناس سئو

استخدام کارشناس سئو

کارشناس سئو یکی از مهمترین افراد در حوزه بازاریابی دیجیتال است، این فرد مسئولیت بهینه سازی وب سایت ها و صفحات وب را بر عهده دارد تا در موتورهای جستجوی اینترنت بهتر دیده شوند و در نتیجه ترافیک و بازدیدکنندگان بیشتری به سایت ها جذب شوند.

کارشناس سئو باید با تمامی الگوریتم های موتورهای جستجوی اینترنت آشنا باشد و بتواند بهینه سازی های لازم را برای سایت ها و صفحات وب انجام دهد.

این شامل بهینه سازی محتوا، ساختار سایت، کلمات کلیدی، لینک سازی و سایر عوامل مرتبط با سئو است.

علاوه بر این، استخدام کارشناس سئو seo باید با تحلیل داده ها و آمارهای مربوط به ترافیک و بازدیدکنندگان سایت ها آشنا باشد و بتواند بهبودهای لازم را در این زمینه اعمال کند. این شامل تحلیل کلمات کلیدی، میزان بازدیدکنندگان، میزان تبدیل شدن بازدیدکنندگان به مشتریان و سایر موارد است.

استخدام متخصص SEO در تهران باید همچنین با تمامی ابزارهای مربوط به سئو آشنا باشد و بتواند از آنها بهره ببرد. این شامل ابزارهایی مانند Google Analytics، Google Search Console، SEMrush و سایر ابزارهای مرتبط با سئو است، ضمنا شما می توانید مقاله سئو چیست را مطالعه کنید چرا که در این مقاله آموزشی توضیحات مفصلی در مورد seo داده شده است.

در کل، استخدام سئوکار و متخصص سئو یکی از اعضای کلیدی تیم بازاریابی دیجیتال است و باید با تمامی جزئیات مربوط به سئو آشنا باشد تا بتواند بهینه سازی های لازم را برای پروژه سئو دورکاری سایت ها و صفحات وب انجام دهد و در نتیجه ترافیک و بازدیدکنندگان بیشتری به سایت ها جذب کند.

استخدام سئو کار دورکاری
استخدام سئو کار دورکاری

استخدام سئو کار دورکاری

همچنین افرادی که علاقه مند به دورکاری هستند نیز از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت آریا تهران می توانند رزومه کاری خود را ارسال نمایند.

نحوه استخدام سئو کار به صورت دورکاری و یا استخدام سئو کار دورکاری به این صورت است که یک لیست کار توسط سئوکار ارشد مجموعه به صورت روزانه ارسال می شود و فردی که سئوکار دورکاری را انجام می دهد موظف است که به صورت روزانه لیست کار خود را انجام دهد.

پس از تکمیل لیست کار هم سئوکار ارشد لیست کار ارائه شده را چک می کند، پس افرادی که به دنبال استخدام متخصص سئو تمام وقت و پاره وقت هستند نیز می توانند به صورت دورکاری در این حرفه استخدام شوند.

استخدام کارشناس سئو دورکاری

زمانی که شما رزومه کاری خود را برای همکاران ما ارسال می کنید، رزومه شما به صورت دقیق بررسی خواهد شد و سپس یک جلسه مصاحبه را با شما هماهنگ خواهند کرد، در این جلسه مصاحبه طبیعتا میزان دانش شما مورد سنجش قرار می گیرد، در صورتی که تسلط کامل بر روی مباحث سئو را داشته باشید به عنوان سئو کار ارشد می توانید به صورت دورکاری و یا حضوری با مجموعه همکاری داشته باشید، در صورتی که دانش شما نسبت به یک سئوکار ارشد کمتر باشد به عنوان کارشناس seo با شما قرار داد بسته می شود و در صورتی هم که سطح دانش و تجربه شما در حد معقول نباشد به عنوان کارآموز سئو می توانید دوره های تخصصی در این زمینه را سپری نمایید.

استخدام سئو کار پاره وقت

در بخش قبلی شما با شرایط استخدام سئوکار دورکاری آشنا شدید، اما یکی از نکات استخدام سئوکار این است که افراد علاقه مند به کار سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو می توانند به صورت پاره وقت نیز با شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران همکاری داشته باشند، پس در صورتی که شما به صورت پاره وقت قصد دارید با تیم متخصص سئو آریا تهران همکاری داشته باشید حتما این موضوع را در رزومه کاری خود درج نمایید.

استخدام سئو کار مبتدی

افرادی هم که در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت ها دانش اندکی دارند و به دنبال آگهی استخدام سئو کار (SEO) هستند تا بتوانند در این حوزه برای خود کسب درآمد کنند می توانند با سپری کردن آموزش های پایه و اصولی تبدیل به یک سئو کار حرفه ای شوند.

مجتمع فنی آریا تهران برای آن دسته از افراد مبتدی این امکان را در نظر گرفته است که بتوانند ۳ ماه دوره کارآموزی را در زمینه کسب مهارت های سئو سپری نمایند و در صورتی که بعد از گذراندن این دوره ها دانش و تخصص کافی را به خوبی به دست آوردند می توانند به استخدام مجموعه آریا تهران درآیند، در ضمن استخدام کارآموز سئو در شعبه آموزشی آریا تهران تحت نظر بهترین اساتید و مدرسین سئو برگزار می شود، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه آگهی استخدام مراجعه نمایید.

آموزش سئو کار حرفه ای

در صورتی که به دنبال کسب مهارت های لازم در زمینه سئو و بهینه سازی صفحات وب سایت هستید می توانید آموزش صفر تا صد سئو رایگان را زیر نظر بهترین اساتید سئو در آریا تهران یاد بگیرید.

دوره سئو در مجتمع فنی و حرفه ای آریا تهران هم به صورت خصوصی و هم به صورت کلاس های عمومی برگزار می شود، ضمنا علاقه مندان به این دوره می توانند کلاس های خود را به صورت کلاس حضوری و یا کلاس آنلاین ثبت نمام نمایند، پس از پایان دوره آموزشی هم در صورت بدست آوردن تخصص کافی و رضایت اساتید می توانند در بهترین شرکت سئو سایت در تهران استخدام شوند.

فرم استخدام سئو کار برتر

همکاران ما یک فرم استخدام سئو کار سایت را در این صفحه در نظر گرفته اند که شما با پر کردن موارد لازم می توانید درخواست خود را مبنی بر استخدام متخصص سئو برای ما ارسال نمایید.

پس از ارسال آگهی استخدام سئو کار اطلاعات فرستاده شده توسط شما بررسی می شود، و بعد از بررسی های انجام شده همکاران ما جهت تعیین وقت مصاحبه با شما تماس می گیرند.

استخدام طراح سایت و سئو کار

در صورتی که شما علاوه بر مباحث سئو داخلی، تکنیکال و سئو خارجی با مبحث طراحی وب سایت نیز آشنا هستید، و سابقه طراحی و ساخت انواع وب وب سایت را با استفاده از زبان های برنامه نویسی سمت وب و یا به کمک سیستم های مدیریت محتوا را دارید، حتما این موارد را نیز در فایل رزومه استخدام سئو سایت خود نیز قید نمایید، در صورت تسلط به ساخت انواع وب سایت های فروشگاهی، شرکتی، خدماتی و غیره پروژه های طراحی سایت نیز به شما واگذار خواهد شد.

استخدام سئو وردپرس

همانطور که می دانید امروزه بسیاری از وب سایت ها بر روی بستر سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته شده اند، از آن جا که ورپرس یک برنامه متن باز یا اصطلاحا open source است بسیاری از افراد حرفه ای هم از ورپرس برای توسعه وب سایت های خود استفاده می کنند، دقیقا به همین جهت است که امروزه درصد بالایی از وب سایت ها به کمک سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته شده اند.

پس بنابراین اگر شما با پلاگین های سئو وردپرس نظیر پلاگین های یواست و رنک مث آشنایی دارید و تجربه سئو سایت های وردپرسی را نیز دارید، حتما این موارد را در فایل رزومه خود قید نمایید.

استخدام کارشناس تولید محتوا و سئو

یکی از شرایط مهم کارشناس سئو استخدام آن منوط بر این است که یک کارشناس سئو حتما باید به اصول و مباحث تولید محتوا تسلط داشته باشد، به همین دلیل است که یکی از شرایط مهم تبدیل شدن به یک سئوکار حرفه ای و کاربلد را ابتدا افزایش مهارت نویسندگی و تولید محتوا می دانند، پس در نتیجه شرط مهم متخصص سئو استخدام آن منوط بر این است که شما حتما مهارت نویسندگی را داشته باشید و این مورد حتما در آزمون استخدامی شما لحاظ می شود و یکی از فاکتور های مهم برای سنجش میزان دانش شما در زمینه تولید محتوا است.

راهنمای استخدام سئو کار

مطمئنا شما آگهی های استخدامی و کارآموزی زیادی را در وب سایت های مختلف با عناوین تبلیغاتی گوناگون نظیر مستر سئوکار، تبدیل شدن به یک سئو کار حرفه ای در کمترین زمان و تبلیغاتی از این قبیل را زیاد مشاهده کرده اید، و اگر نگاهی کوتاه هم به جستجوی کاربران در بخش سرچ ارگانیک گوگل بیاندازید، مشاهده خواهید کرد که کاربران عباراتی مثل استخدام سئوکار جابینجا، استخدام سئو کار دیوار و غیره را زیاد جستجو می کنند.

اما در انتهای این مطلب اگر بخواهیم چند نکته کلیدی مهم را در مورد استخدام سئوکار در اختیار شما قرار دهیم و یک جمع بندی کامل از این مبحث داشته باشیم، موارد زیر را پیشنهاد می کنیم که برای استخدام در حوزه سئو حتما در برنامه کاری خود قرار دهید:

  • در ابتدا تمرکز خود را روی تقویت مهارت نویسندگی قرار دهید.
  • در صورتی که تجربه کافی در حوزه سئو را ندارید، حتما در یک مجموعه معتبر دوره کارآموزی سئو را سپری نمایید
  • برای افزایش دانش خود در بحث سئو و بهینه سازی وب سایت از منابع معتبر سئو مانند آموزش های باکیفیت یوتیوب، وب سایت هایی نظیر yoast.com، moz، ahref، وب سایت backlinko وغیره می توانند سطح دانش شما را افزایش دهند.
  • سعی کنید که به مباحث بازار یابی و جذب مشتری آشنایی داشته باشید (به هر حال سئوکار ها هستند که می توانند درآمد یک مجموعه را تعیین کنند )

سئوالات متداول در مورد جدیدترین آگهی های استخدام SEO

استخدام سئوکار حرفه ای با چه شرایطی امکان پذیر است؟

مجتمع فنی آریا تهران به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای در کشور استخدام سئو کار را با هدف ایجاد اشتغال زایی در کشور و همچنین توسعه سئو و بهینه سازی وب سایت های مجموعه خود را با توجه به جدیدترین آپدیت های ارائه شده از سوی موتورهای جستجو انجام می دهد، افرادی که تمایل به استخدام به عنوان یک سئوکار را دارند می توانند رزومه خود را به نشانی arya.tehran3@gmail.com برای ما ایمیل کنند.

استخدام سئو کار خانم با چه شرایطی امکان پذیر است؟

در شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران برای استخدام نیروی سئوکار نوع جنسیت و همچنین شرایط سنی چندان تفاوتی ندارد و بیشتر میزان تخصص افراد در اولویت می باشد، پس در نتیجه خانم ها و آقایانی که دارای تخصص کافی در این زمینه هستند می توانند رزومه خود را برای ما ارسال نمایند.

استخدام سئو کار مبتدی در کرج؟

در صورتی که ساکن کرج نیز هستید می توانید رزومه خود را از طریق شماره۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ و ایمیل arya.tehran3@gmail.com برای ما ارسال نمایید.

استخدام سئو اصفهان؟

استخدام کارشناس سئو در اصفهان نیز توسط شعبه اصفهان مجتمع فنی آریا تهران و به صورت دورکاری انجام می شود، در صورتی که ساکن اصفهان هستید رزومه خود را به نشانی arya.tehran3@gmail.com برای ما ایمیل کنید.

استخدام سئو کار مشهد؟

استخدام کارشناس سئو در مشهد نیز توسط شعبه مشهد مجتمع فنی آریا تهران و به صورت دورکاری انجام می شود، در صورتی که ساکن مشهد هستید رزومه خود را به نشانی arya.tehran3@gmail.com برای ما ایمیل کنید.

آموزش سئو کار حرفه ای؟

متخصصین سئو در مجتمع فنی آریا تهران افراد علاقه مند به seo و بهینه سازی صفحات وب سایت را آموزش می دهند، که شرایط آن در مقاله آموزشی استخدام سئو کار شرح داده شد.