قابلیت Guide یا راهنما در اینستاگرام

قابلیت جدید اینستاگرام در بروزرسانی اخیر خود که با نام Guide یا راهنما آن را می شناسیم در واقع قابلیتی است که به واسطه آن می توانید پست های خود را دسته بندی نمایید و به صورت دسته بندی شده آن ها را به مخاطبان خود نشان دهید. در این مقاله با روش استفاده از این قابلیت آشنا می شویم.

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

قابلیت جدید اینستاگرام به نام Guide در بروزرسانی جدید خود توانسته مشکلات بسیاری از کاربران خود را با این قابلیت عالی حل کند. شما می توانید از طریق ویدیوی زیر اقدام به یادگیری استفاده از این قابلیت استفاده نمایید.

در این مقاله شما با قابلیت جدید اینستاگرام و جریان قضیه گاید در اینستاگرامو همچنین کاربرد guide در اینستاگرام و روش استفاده ازguide اینستاگرام آشنا خواهید شد .

جدیدترین نسخه اینستاگرام جزء جذاب ترین نسخه های اینستاگرام می باشد. چرا که در سال ۲۰۲۰ اینستاگرام نسخه ها و آپدیت های متفاوتی را از جمله: قرار دادن نقشه در اینستاگرام قرار دادن قسمت سوال در اینستاگرام، و همینطور جدیدترین فرمت آن به نام فرمت راهنما (guide) در اینستاگرام می باشد.

Guide اینستاگرام چیست و به چه کار میاد

مزیت قابلیت راهنما در اینستاگرام یا همان قابلیت guides در اینستاگرام بسیار زیاد و متنوع می باشد.به عنوان مثال: یکی از بارزترین مزیت های این قابلیت یعنی قابلیت راهنما در اینستاگرام و یا همان قابلیت guides در اینستاگرام، خسته نشدن دنبال کنندگان و فالوور های شما از پیج کاری شما و همینطور دسترسی سریع کاربران به محتوای مورد نظرشان می باشد.از جمله دیگر مزیت‌های قابلیت راهنما در اینستاگرام و مزیت قابلیت جدید اینستاگرام جذب کاربران می باشد.

چگونگی استفاده از قابلیت جدید اینستاگرام guides و استفاده از قابلیت گاید اینستاگرام یا همان قابلیت راهنما در اینستاگرام 

عکس ها و ویدیوهای موجود در بخش راهنما و یا گاید می تواند از پست ها و ویدیوهای کاربران باشد و حتی می تواند به صورت جداگانه تولید شده باشد.

شما برای تولید یک بخش باید در پیج بیزینسی و کاری خود این امکان را به کاربر می دهید که با لمس کردن هر یک از این راهنما ها در پیج شما به پست اصلی مربوط به همان محتوا ارجاع داده شود.

چگونگی استفاده از قابلیت جدید اینستاگرام و قابلیت راهنما در اینستاگرام بسیار ساده می باشد شما حتی می‌توانید راهنماهای موجود در پیج کاری خود را در استوری اینستاگرام و یا پیام های دایرکت به پیج کاری خود به اشتراک بگذارید همین طور قسمت راهنما و باید در اینستاگرام در چند روز آینده در بخش اکسپلور هم نمایش داده خواهد شد.

پس می توان گفت قابلیت گاید در اینستاگرام و قابلیتراهنما در اینستاگرام می تواند برای شما پولساز و درآمدزا باشد و در عین حال کاربر را راحت‌تر خواهد کرد.

چرا که اگر کاربر به صفحه کاری شما بیاید می تواند با پیدا کردن محتوای مورد نظر خود در بخش راهنما در اینستاگرام موضوع مورد نظر خود را پیدا کند و راحت تر دسترسی به آن ها داشته باشد.

همه چیز درباره قابلیت جدید اینستاگرام

در این بخش شما همه چیز درباره قابلیت جدید اینستاگرام را خواهید آموخت و همینطور از آنجا که اینستاگرام یک اپلیکیشن معروف و مشهور است که دانستن تمامی قابلیت های جدید و آپدیت های جدید این برنامه برای درآمدزایی شما همینطور بالا رفتن اطلاعات عمومی شما بسیار مفید می‌باشد.

اینستاگرام محتواسازان و تولید کننده محتوا را قادر به اینکار می سازد که بتوانند با سازمانهای دیگر در رابطه باشند و همینطور منابع را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

اولین موجی که قابلیت جدید اینستاگرام یعنی قابلیت راهنما در اینستاگرام داشته است همکاری باسازمان‌های سلامت روان بوده است.

ساخت یک دسته بندی در اینستاگرام با guides 

برای ساخت راهنما در اینستاگرام و همینطور ساخت guides در اینستاگرام، شما باید تمامی مراحل زیر را طی کنید.در بخش زیر تمامی این مراحل به صورت تصویری و همین طور ویدیو در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که شما پس از انجام دادن این مراحل می توانید به راحتی در اینستاگرام بخش راهنما و یا بخش guides مورد نظر خودتان را درست کنید.

guide در اینستاگرام
قابلیت جدید اینستاگرام
 guide قابلیت جدید اینستاگرام
guide قابلیت جدید اینستاگرام
قابلیت جدید اینستاگرام
guide در اینستاگرام
guide در اینستاگرام

از آنجا که اینستاگرام یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین نرم افزارهای گوشی می باشد و روزانه افراد زیادی از وقت خود را صرف اینستاگرام می کنند و بسیاری از افراد از طریق اینستاگرام کسب درآمد دارند و اینستاگرام نرم افزار محبوب آنها می باشد این شرکت آپدیت هایی با قابلیت های جدید تر برای کاربران ارائه داده است.

قابلیت جدید اینستاگرام قبل از قابلیت راهنما قابلیت قرار دادن نقشه در اینستاگرام بود. این قابلیت به کاربران این اجازه را می داد که در هر نقطه ای که پست و یا استوری ای را منتشر می کنند دیگران بتوانند توسط قابلیت نقش و یا مپ(map) به راحتی مکان مورد نظر را پیدا کنند. 

همینطور صفحات بیزینسی و کاری نیز با استفاده از قابلیت نقشه در اینستاگرام به کاربران و دنبال کنندگان خود این قابلیت را ایجاد کرده‌اند که کاربر به راحتی محل مورد نظر را پیدا کند.

جدیدترین نسخه اینستاگرام دارای قابلیت راهنما و یا گاید می باشد قابلیت جدید اینستاگرام و قابلیت راهنما در اینستاگرام از جمله جذابترین و پرکاربردترین قابلیت های اینستاگرامی باشند.

کاربرد قابلیت گاید(guide) در اینستاگرام، قابلیت راهنما در اینستاگرام 

کاربرد گاید در اینستاگرام و یا همان قابلیت راهنما در اینستاگرام به طوری می باشد که برای کاربران راحت و همینطور دست در دسترس می باشد.

گاید اینستاگرام ، guides اینستاگرام تمامی محتواهای مربوط به یک موضوع مشخصی را در یک بخش جداگانه تقسیم کرده و کاربران می‌توانند به راحتی محتوای مورد نظر خود را در آن بخش مشاهده کنند.

تمامی پست هایی که مربوط به باید یا راهنما باشد در یک بخش جدیدی در صفحه پروفایل کاربران قرار گرفته می شود و همینطور در این قسمت بسیاری از پست های اینستاگرام و ویدیو که دارای نکات آموزشی و ترفند های آموزشی هستند به صورت یکجا مشاهده می شوند.

پس این قابلیت یعنی قابلیت گاید در اینستاگرام بسیار پرکاربرد و حرفه ای می باشد چرا که اگر شما دارای صفحه اینستاگرامی هستید که چند چیز متفاوت مانند: فتوشاپ، آشپزی، و بقیه نرم افزار های گرافیکی و غیر گرافیکی را آموزش می دهید، 

هنگامی که کاربر شما فقط بخواهد پست ها و ویدیو هایی راجع به یک آموزش و محتوای جداگانه مانند فتوشاپ را تماشا کنند و نکات آموزشی فتوشاپ را نگاه کند اگر در پیج شما به دنبال محتوای خاص خود نمی گردد 

و به صورت مستقیم و به‌راحتی در قسمت راهنمای اینستاگرام می تواند تمامی دوره های آموزشی شما را به صورت جداگانه مشاهده کند و به این ترتیب در وقت خود صرفه جویی می کند.

همینطور از آنجا که قابلیت راهنمای اینستاگرام مثل دسته بندی عمل می کند برای تمامی پیج های کاری و اینفلوئنسر ها بسیار پر کاربرد می باشد.

با استفاده از قابلیت راهنمای اینستاگرام پیج های کاری می توانند محصولات و خدمات خود را به طور کلی در پیج رسمی خود در دسته های مشخص و متفاوتی قرار بدهند تا مخاطبین و کاربران بتوانند به آسانی آن دسته از خدمات و یا محصولات را پیدا کنند.

همتار قابلیت راهنمای اینستاگرام به تمامی کاربران اجازه می‌دهد که محتوای دیگر پیچ ها را به دسته بندی ها و تقسیمات خود اضافه کنند و به این ترتیب این قابلیت یعنی قابلیت گاید و راهنمای اینستاگرام می تواند رونقی در کسب و کار شما باشد.

برای کسب اطلاعات جامع تر و یادگیری شیوه کسب درآمد از اینستاگرام حتما مقاله جامع آموزش اینستاگرام صفر تا صد را مطالعه کند. همچنین اگر در مورد این مقاله، سوالی ذهن شما را مشغول کرده حتما در قسمت نظرات سوال خود را مطرح فرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن به آن پاسخ دهیم.