دوره نان حجیم و نیمه حجیم کاملا مطابق با نیازهای بازار کار ارائه می شود به طوری که علاقه مندان به این دوره پس از فراگیری مطالب ارائه شده به راحتی بتوانید در این زمینه مشغول به کار شوند.

در این دوره مباحثی مانند طرز تهیه خمیر نان روغنی، طرز تهیه خمیر نان تنوری محلی، طرز تهیه خمیر نان ساجی، طرز تهیه خمیر نان بدون خمیر مایع و نان های ساده ارائه خواهد شد.

این دوره به صورت نیمه ورکشاپ برگزار میشود و کارآموزان میتوانند به صورت کاربردی مباحث را یاد بگیرند و از دانش برترین اساتید بهره مند شوند.

در این دوره آموزشی کلیه مواد اولیه و تجهیزات و ابزار در اختیار کارآموزان قرار میگیرد و افراد به صورت کاملا عملی مباحث را فرا میگیرند

دوره نان حجیم و نیمه حجیم با مدرک فنی و حرفه ای

یادگیری نان پزی مختص آن دسته از افرادی است که قصد دارند در این زمینه مشغول به کار شوند و کسب درآمد بالایی در این حوزه داشته باشند با دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای پیشنهاد میشود.

همچنین دوره نان پزی یا همان دوره نان حجیم و نیمه حجیم مناسب افرادی است که علاقه‌مند به درست کردن نان به صورت خودکفا در منزل خود هستند و میخواهند با آموزش تخصصی نان حجیم و نیمه حجیم نان های سالم تر و باکییفییت تری را برای خود و خانواده شان تهیه کنند.

مهمترین ویژگی دوره آموزش پخت نان های حجیم و نیمه حجیم و فانتزی این است که شما پس از فراگیری مباحث موفق به اخذ مدرک فنی حرفه ای خواهید شد و میتوانید از مزایای مدرک فنی و حرفه ای نان حجیم برای ورود به بازار کار و کسب درآمد بالا و حتی مهاجرت به کشور های خارجی استفاده کنید.

دوره آموزش پخت نان های حجیم و نیمه حجیم با مدرک فنی و حرفه ای در بهترین آموزشگاه نانوایی در تهران با تدریس برترین اساتید برگزار میشود و شما میتوانید در این دوره جامع و تخصصی نان پزی از تخصص این اساتید نهایت بهره را ببرید.

دوره نان حجیم و نیمه حجیم با مدرک فنی و حرفه ای در آموزشگاه نانوایی آریا تهران با ارائه مواد اولیه و ابزار و تجهیزات به کارآموزان ارائه میشود و افراد میتوانند بدون هیچ نگرانی نکات آموزشی دوره تخصصی نان‌های حجیم و نیمه حجیم با مدرک بین المللی را یاد بگیرند و به صورت عملی آن را تمرین کنند.

برای گرفتن مدرک فنی حرفه ای نانوایی شما میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و از شرایط شرکت در کلاس ها و گرفتن مدرک فنی حرفه ای نانوایی اطلاع یابید.

پیشنهاد ویژه: اگر به دوره های شیرنی پزی و کیک پزی علاقمند هستید، می توانید سایر دورهای آموزشگاه نان و شیرینی آریا تهران بخصوص آموزش انواع دسر بین المللی را بررسی کنید. یک عالمه دوره خوشمزه در انتظار شماست.

دوره نان حجیم و نیمه حجیم با مدرک فنی و حرفه ای
دوره نان حجیم و نیمه حجیم با مدرک فنی و حرفه ای
دوره نان حجیم و نیمه حجیم با مدرک فنی و حرفه ای
دوره نان حجیم و نیمه حجیم با مدرک فنی و حرفه ای
دوره نان حجیم و نیمه حجیم با مدرک فنی و حرفه ای

فیلم دوره نان حجیم و نیمه حجیم

بنا به درخواست بسیاری از هنرجویان آموزشگاه نان و شیرینی آریا تهران بخش فیلم دوره نان حجیم و نیمه حجیم را برای شما قرار داده ایم تا با نحوه ارائه مطالب در کلاس آموزش پخت نان های حجیم و نیمه حجیم با مدرک فنی حرفه ای نانوایی آشنا شوید. در فیلم دوره نان حجیم و نیمه حجیم شما میتوانید با محیط کلاس نان پزی و رضایت کارآموزان نیز آشنای پیدا کنید و برای شرکت در دوره تخصصی نان‌های حجیم و نیمه حجیم با مدرک بین المللی آگاهانه اقدام کنید.

لازم به ذکر است که فیلم مربوطه پس از تدوین نهایی به زودی در این قسمت درج خواهد شد.

کلاس نان حجیم و نیمه حجیم

کلاس نان حجیم و نیمه حجیم در آموزشگاه نان و شیرینی آریا تهران که ویژه بازار کار طراحی شده است به صورت کلاس های حضوری و کلاس های مجازی و آنلاین برای علاقه مندان به این دوره در نظر گرفته شده است برگزار میشود. امروزه گرفتن مدرک فنی حرفه ای نانوایی برای مهاجرت و یا اشتغال در کشورمان به یکی از ضروریات تبدیل شده است و شما با شرکت در کلاس های نان حجیم و نیمه حجیم میتوانید به راحتی به این مهم دست یابید.

آن دسته از افرادی که ساکن شهرهای تهران و کرمانشاه هستند می‌توانند در کلاس‌های حضوری دوره تخصصی آموزش پخت نان با مدرک فنی حرفه ای بین المللی آموزشگاه نان و شیرینی آریا تهران شرکت نمایند و افرادی که ساکن سایر مناطق می باشند می توانند به صورت مجازی از مباحث ارائه شده در دوره آموزش پخت نان با مدرک فنی حرفه ای بهره مند شوند.

لازم به ذکر است که کلاس های حضوری به صورت کلاس های عمومی و خصوصی هستند که در هر دو کلاس محتوای یکسانی توسط اساتید مربوطه به شما ارائه خواهد شد، فقط در کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی حداکثر یک تا سه نفر می توانند شرکت کنند و در کلاس‌های عمومی حداقل چهار نفر حضور خواهند داشت.

در کلاس نان حجیم و نیمه حجیم و فانتزی هرآنچه برای ورود شما به بازار کار نیاز است آموزش داده میشود و نکات تخصصی آموزش پخت نان با مدرک فنی حرفه ای مطابق با جدیدترین تکنیک های پخت نان در جهان به شما آموزش داده میشود و آماده ورود به بازار کار میشوید.

کلاس نان حجیم و نیمه حجیم در آموزشگاه نان پزی آریا تهران به صورت فشرده و جامع با مناسب ترین قیمت برگزار میشود و شما میتوانید در مدت زمان کوتاهی تمام نکات را به صورت عملی و تئوری یاد بگیرید و مدرک فنی و حرفه ای نیز دریافت کنید.

کلاس نان حجیم و نیمه حجیم
کلاس نان حجیم و نیمه حجیم
کلاس نان حجیم و نیمه حجیم
کلاس نان حجیم و نیمه حجیم
کلاس نان حجیم و نیمه حجیم
کلاس نان حجیم و نیمه حجیم

آموزش آنلاین نان حجیم و نیمه حجیم

آموزش آنلاین و مجازی نان حجیم و نیمه حجیم برای هنرجویانی در نظر گرفته شده است که امکان شرکت کردن به صورت حضوری در کلاس های این دوره را ندارند و این افراد می توانند به صورت آنلاین و مجازی در دوره مربوطه شرکت نمایند.

مباحث تدریس شده و سرفصل های دوره نان حجیم و نیمه حجیم و فانتزی حضوری و مجازی یکسان است و تنها شیوه ارائه مباحث و هزینه دوره ها متفاوت خواهد بود.

این دوره آموزش پخت نان با مدرک فنی حرفه ای در آموزشگاه نان و شیرینی آریا تهران مناسب کسانی است که در خارج از تهران و ایران سکونت دارند و میخواهند از تدریس برترین اساتید نان پزی بهره مند شوند و برای گرفتن مدرک فنی حرفه ای نانوایی اقدام کنید.

قیمت دوره نان حجیم و نیمه حجیم

محاسبه قیمت این دوره آموزشی به این صورت است که اگر شما در کلاسهای حضوری یعنی کلاس های عمومی و خصوصی طرز تهیه نان و خمیر شرکت کنید، قیمت دوره نان حجیم و نیمه حجیم در نظر گرفته شده به شکل زیر محاسبه می شود :

قیمت دوره نان حجیم و نیمه حجیم
قیمت دوره نان حجیم و نیمه حجیم
قیمت دوره نان حجیم و نیمه حجیم
قیمت دوره نان حجیم و نیمه حجیم
قیمت دوره نان حجیم و نیمه حجیم
قیمت دوره نان حجیم و نیمه حجیم

قیمت کلاس عمومی نان حجیم و نیمه حجیم

قیمت کلاس عمومی طرز تهیه نان و خمیر ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ هزار تومان در بهترین آموزشگاه پخت نان است.

در کلاس عمومی نان حجیم و نیمه حجیم و فانتزی در بهترین آموزشگاه پخت نان تعداد نفرات شرکت کننده ۴ نفر به بالا میباشد.

تعداد نفرات شرکت کننده در دوره نانوایی فنی حرفه ای عمومی ۴ نفر به بالا میباشد.

قیمت کلاس خصوصی نان حجیم و نیمه حجیم

قیمت کلاس خصوصی طرز تهیه نان و خمیر که به صورت ساعتی محاسبه می شود، ساعتی ۹۰۰ هزار تومان است.

سرفصل دوره نان حجیم و نیمه حجیم

مجتمع فنی آریا تهران سرفصل های ارائه شده در دوره تخصصی نان‌های حجیم و نیمه حجیم با مدرک بین المللی را با توجه به دو اصل مهم به هنرجویان خود ارائه می دهد، اول اینکه این صرفا با توجه به قوانین سازمان فنی و حرفه ای تنظیم شده اند و دوم اینکه اساتید مربوطه مباحثی را به هنرجویان خود ارائه می‌دهند که این مباحث کاملاً مطابق با نیازهای بازار کار می باشد تا هنرجویان پس از از سپری کردن دوره مربوطه بتوانند در این زمینه مشغول به کار شوند.

سرفصل دوره نان حجیم و نیمه حجیم عبارت است از:

فوکاچیا
نان جو
مولتی گرین
لایه ای سبزیجات
پیده
اشترودل
باگت سبزیجات
تایگر برد
تارت بریوش
کروسان
سیمیت
وین برد
باگت
برگر برد
گاتا ارمنی
اچما
گریسینی
زپف

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره در بهترین آموزشگاه پخت نان می توانید همین حالا با توجه به شماره تلفن های درج شده در سایت با مجتمع فنی آریا تهران تماس بگیرید تا همکاران ما توضیحات بیشتر را به شما ارائه دهند.

مزایا دوره نان پزی آریا تهران

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما هم یشپ آمده باشد این است که چرا در دوره تخصصی نان‌های حجیم و نیمه حجیم با مدرک بین المللی آریا تهران شرکت کنیم و مزایا دوره نان پزی آریا تهران چیست؟

در واقع مهمترین مزیت دوره نان پزی آریا تهران این است که برترین اساتید نان پزی ایران در این دوره تدریس میکنند و شما میتوانید در این دوره آموزشی هرآنچه برای ورود به بازار کار نیاز است بدانید را یاد بگیرید.

دیگر مزیت دوره تخصصی نان‌های حجیم و نیمه حجیم با مدرک بین المللی اریا تهران مناسب بودن قیمت دوره نان حجیم و نیمه حجیم میباشد. قیمت دوره نان حجیم و نیمه حجیم آریا تهران نسبت به سایر آموزشگاه ها مناسب تر بوده و شما میتوانید با کمترین هزینه از تخصص برترین اساتید بهره مند شوید و مدرک معتبر دریافت کنید.

مهمترین مزیت  دوره تخصصی نان‌های حجیم و نیمه حجیم آریا تهران اعتبار مدرک اعطا شده به کارآموزان میباشد. در این دوره نانوایی فنی حرفه ای مدرک بین المللی فنی و حرفه ای به کارآموزان ارائه میشود و افراد میتوانند با استفاده از این مدرک به راحتی وارد بازار کار شوند و کسب درآمد داشته باشند.

مزایا دوره نان پزی آریا تهران
مزایا دوره نان پزی آریا تهران
مزایا دوره نان پزی آریا تهران
مزایا دوره نان پزی آریا تهران
مزایا دوره نان پزی آریا تهران
مزایا دوره نان پزی آریا تهران

مدرک فنی و حرفه ای نان حجیم و نیمه حجیم

مدرکی که آموزشگاه آریا تهران به کارآموزان این دوره تخصصی نان حجیم و نیمه حجیم و فانتزی اعطا میکند مدرک بین المللی فنی و حرفه ای میباشد.

مدرک فنی و حرفه ای نان حجیم و نیمه حجیم بیان کننده اعتبار بالای این دوره برگزار شده در آریا تهران میباشد و شما میتوانید بدون هیچ نگرانی در این دوره شرکت کنید و کلیه مباحث استاندارد سازمان فنی و حرفه ای کشور را یاد بگیرید.

مدرک فنی و حرفه ای نان حجیم و نیمه حجیم در هر آموزشگاهی به شما داده نمیشود و فقط آموزشگاه هایی که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور فعالیت میکنند میتوانند این مدرک را به کارآموزان خود ارائه دهند. به همین دلیل برای انتخاب بهترین دوره حرفه ای آموزش نان کمی بیشتر تحقیق کنید و آموزشگاهی را برای یادگیری انتخاب کنید که هم زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور فعالیت کند و هم مدرک معتبر به شما ارائه دهد و هم هزینه دوره نان حجیم و نیمه حجیم در این اموزشگاه مناسب و منصفانه باشد.

آموزش نانوایی مناسب چه کسانی است

یکی از سوالاتی که برای کارآموزان ایجاد میشود این است که آموزش نانوایی به چه کسانی پیشنهاد میشود و شرکت در دوره نانوایی فنی حرفه ای برای چه افرادی مناسب است. در واقع اگر شما میخواهید در حوزه پخت نان های حجیم و غیر حجیم فعالیت و کسب درآمد داشته باشید و به این حوزه علاقه داشته باشید آموزش نانوایی با مدرک بین المللی میتواند شما را سریع تر به اهداف تان برساند.

آموزش نانوایی فنی حرفه ای تهران در آریا تهران به گونه ای تدوین شده است که شما میتوانید با شرکت در این دوره کلیه سرفصل های سازمان فنی حرفه ای را یاد بگیرید و برای ورود به بازار کار و کسب درآمد آمادگی لازم را کسب نمایید.

آموزش نانوایی فنی حرفه ای تهران به شما این امکان را میدهد که با گرفتن مدرک فنی حرفه ای نانوایی هم در ایران مشغول به کار شوید و کسب درامد داشته باشید و هم از مزایای این مدرک برای مهاجرت به کشور های خارجی بهره مند شوید.

دوره نان پزی فنی حرفه ای در آریا تهران با تمرکز بر نیاز های بازار کار برگزار میشود و علاقه مندان به این حوزه میتوانند با شرکت در دوره نان پزی فنی حرفه ای به سرعت به اهداف خود دست یابند و در این حوزه اشتغال یابند.

این دوره نان پزی فنی حرفه ای برای کسانی که به فکر کسب درآمد بیشتر هستند و میخواهند در زمان کوتاهی تحت آموزش پخت نان با مدرک فنی حرفه ای قرار گیرند و مدرک فنی حرفه ای نانوایی دریافت کنند مناسب است و در صورتی که به این حوزه علاقه مند نیستید این دوره چندان مناسب شما نیست.

آموزش نانوایی با مدرک بین المللی

یکی از مهارت هایی که میتواند شما را در ایران به سرعت وارد بازار کار کند و کسب درآمد را برای شما تضمین کند آموزش نانوایی میباشد. امروزه نانوایی مانند دوران گذشته نیست و برای ورود به این حوزه باید تحت آموزش نانوایی با مدرک بین المللی قرار گرفت تا بتوان انواع نان های مورد نیاز مشتریان را تهیه نمود.

آموزش نانوایی با مدرک بین المللی در آموزشگاه نان و شیرینی زیادی برگزار میشود اما اگر شما میخواهید در زمان کوتاهی نتیجه آموزش های خود را دریافت کنید به شما کلاس نان پزی پیشنهاد میشود که توانسته باشد رضایت اکثر کارآموزان را جلب کند.

کلاس نان پزی با مدرک فنی حرفه ای در آریا تهران با تمرکز بر سرفصل های فنی حرفه ای و نیاز بازار کار برگزار میشود و شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که پس از اتمام دوره هرآنچه برای ورود به بازار کار نیاز است به شما آموزش داده شده است.

نان حجیم چیست

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که نان حجیم چیست و آیا در آموزش بیکری میتوانیم پخت نان های حجیم را یاد بگیریم یا نه.

در پاسخ به سوال نان حجیم چیست میتوان گفت انواع نان هایی که ضخامت آن ها بیشتر از ۵سانتی متر است و بافتی اسفنجی و یکنواخت دارند و سرشار از مواد مغذی و مقوی است نان حجیم گفته میشود. نان های حجیم هضم راحتی دارند و در مواردی به دلیل استفاده از سبوس در پخت این نان ها سبب قابل هضم تر شدن این نان ها میشود.

در دوره نانوایی فنی حرفه ای آریا تهران روش های مختلف پخت انواع نان حجیم و نیمه حجیم با دستورالعمل های متنوع آموزش داده میشود و شما میتوانید در دوره پخت نان به صورت کاملا عملی و تئوری تحت آموزش بیکری مدرک معتبر دریافت کرده و وارد بازار کار شوید.

بهترین آموزشگاه نانوایی در تهران

برای شرکت در دوره نان پزی فنی و حرفه ای شما باید به دنبال بهترین آموزشگاه نانوایی در تهران باشید و باید در این حوزه تحقیق زیادی کنید. یکی از راه هایی که میتوانید بهترین آموزشگاه نانوایی در تهران را شناسایی کنید مقایسه نظرات کاربران و کارآموزان این دوره نانوایی فنی حرفه ای در آموزشگاه مورد نظر میباشد.

هرچه رضایت کارآموزان در این دوره بیشتر باشد شما میتوانید با اطمینان بیشتری در دوره تخصصی نان حجیم و نیمه حجیم با مدرک فنی و حرفه ای شرکت کنید.

از دیگر راه های شناسایی بهترین آموزشگاه نانوایی در تهران مقایسه قیمت دوره های برگزار شده در این آموزشگاه با سایر آموزشگاه ها و اعتبار مدرک اعطا شده به کارآموزان و تخصص و رزومه کاری قوی اساتیدی است که در این آموزشگاه تدریس میکنند.

آموزشگاه نان پزی آریا تهران به عنوان بهترین آموزشگاه نانوایی در تهران در سال های اخیر انتخاب شده است که علت آن رضایت ۱۰۰٪ کارآموزان، ارائه مدرک فنی و حرفه ای بین المللی، بهره گیری از برترین اساتید نان پزی ایران، مناسب بودن قیمت دوره نان حجیم و غیر حجیم در این آموزشگاه و امکانات و تجهیزات پیشرفته و ارائه مواد اولیه و ابزارآلات به کارآموزان برای تمرین عملی مباحث و تدریس سرفصل های بازار کاری دوره نانوایی فنی حرفه ای و … میباشد.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره حرفه ای آموزش نان با مدرک معتبر و سرفصل های آموزش بیکری با مدرک نانوایی فنی حرفه ای با همکاران ما در آریا تهران تماس بگیرید و در مورد کلاس ها و دوره های متنوع اموزش نانوایی مشاوره رایگان دریافت کنید.

نظرات کارآموزان دوره نان حجیم و نیمه حجیم

نظرات کارآموزان دوره نان حجیم و نیمه حجیم
نظرات کارآموزان دوره نان حجیم و نیمه حجیم
نظرات کارآموزان دوره نان حجیم و نیمه حجیم

سوالات متداول

بهترین دوره نان حجیم و نیمه حجیم کجاست؟

در آموزشگاه آریا تهران با کسب عنوان بهترین آموزشگاه نانوایی در تهران بهترین دوره نان حجیم و نیمه حجیم با ارائه مدرک بین المللی فنی و حرفه ای برگزار میشود و شما میتوانید با مناسب ترین قیمت از تخصص برترین اساتید آموزش نان حجیم و نیمه حجیم و فانتزی در این دوره بهره مند شوید.

هزینه دوره نان حجیم و نیمه حجیم چقدر است؟

در آموزشگاه نان پزی آریا تهران نسبت به سایر آموزشگاه ها هزینه دوره نان حجیم و نیمه حجیم بسیار مناسب و منصفانه انتخاب شده است و کلیه مواد اولیه و ابزارآلات برای تمرین عملی کارآموزان از طرف آموزشگاه تامین میشود. برای اطلاع از قیمت دوره نان حجیم و نیمه حجیم میتوانید به صفحه دوره مراجعه کنید و یا با همکاران ما تماس بگیرید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

طول دوره

1 روزه

انتخاب زمان برگذاری دوره

۲۰ اردیبهشت – پنجشنبه و جمعه – 9 الی 17 (حضوری – آنلاین), ۳ خرداد – پنجشنبه و جمعه – 9 الی 17 (حضوری – آنلاین), ۲۰ خرداد – یکشنبه و دوشنبه – 9 الی 17 (حضوری – آنلاین), خصوصی (ساعتی)

مدرس

مجتبی عابدی

326 دیدگاه برای دوره نان حجیم و نیمه حجیم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. زهره

    کلاس نان های حجیم بسیار مفید و اموزنده با محیطی دلنشین به خاطر حسن برخورد و علم بالای استاد عابدی که با حوصله تمام مطالب رو آموزش دادن و تمام سوالات را در هر حالتی پاسخگو هستن

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز مجموعه میکوشد تا با مجرب ترین اساتید بهترین اموزش را ارائه دهد به کاراموزان عزیز

  2. آرین

    کلاس بسیار مفید و محیط پر انرژی
    استاد عابدی بسیار خوب توضیح دادن با صبر و حوصله
    در کل راضی بودم.

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی خوشحالیم که رضایت داشته اید هدف مجموعه ام ارائه بهترین اموزش ها به کاراموزان عزیز است

  3. صادق عموئی

    با عرض سلام خسته نباشید
    کلاس فوق العاده بود،اموزش در حد دو جلسه خوب بود.
    میشه روش حساب کرد برای بازار کار،پیشنهاد میکنم.
    استاد عابدی عالی بود با تشکر از ایشون.

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از شما دوست عزیز خورسندیم که رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  4. نیما حسینی پور

    سلام
    این دو روز بسیار مفید بود کلی نکات خوب یاد گرفتیم کمک بسیار زیادی کرد در امور نان
    استاد بسیار عالی بود تمام سوالات را با حوصله جواب میداد

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی خوشحالیم که رضایت داشته اید هدف مجموعه ام فراهم کردن بهترین شرایط اموزشی برای کاراموزان است

  5. کاراموز اموزشگاه

    باسلام به نظر من این کلاسها به غیر ازبازار کار برای خانمهای خانه دارهم مفید است

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خوشحالیم که رضایت داشته اید و هدف مجموعه ام اموزش متناسب با بازار و کار است

  6. سمیه حاتمی زیارانی

    این کلاس خیلی خوب بود من برای کسانی که به نان پزی علاقه دارند حتما شرکت کنند.

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خوشحالیم که رضایت داشته اید و هدف مجموعه ام ارائه بهترین اموزش به کاراموزان عزیز است

  7. الناز عالمی

    با سلام ،آموزشگاه خوبی هست،تدریس استاد عابدی فوق العاده است،

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از نظرات خوب شما و خوشحالیم که توانسته ایم رضایت شما را جلب نماییم

  8. پریسا

    دوره خیلی جذاب و کاملی بود، استاد عابدی فوق العاده عالی بودن.

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد هدف مجموعه ام استفاده از اساتید مجرب برای ارائه بهترین اموزش ها است

  9. مژگان شمسایی

    از آموزش استاد عابدی بسیار لذت بردم، محیط و امکانات کلاس قابل قبول بود و فکر میکنم تمام نکات لازم برای شروع کار در این کلاس گفته شد.

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه اریا تهران میشود

  10. سارا

    از آموزش بسیار راضی هستم . استاد عابدی تمام تلاش خود را برای آموزش و حتی آموزش مطالبی که وظیفه ایشان نیست انجام می‌دهند. بسیار خوش برخورد و پرحوصله به تمام سوالات پاسخ می‌دهند.

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما دوست عزیز و خورسندیم که رضایت داشته اید و هدف مجموعه و استاد ام فراهم بهترین شرایط برای کسب رضایت شما دوستان عزیز است

  11. ناشناس

    کلاس بسیار خوبی بود ،آموزش‌ها دقیق ومفید،خوشحالم در کلاس شرکت کردم

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم که رضایت داشته اید و مجموعه ام میکوشد تا بهترین اموزش را به کاراموزان عزیز ارائه دهد

  12. ناهیددرمان

    بسیار عالی
    رفتار پرسنل عالی

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خوشحالیم که رضایت داشته اید و مجموعه تلاش میکوشد تا بهترین شرایط اموزشی را فراهم کند برای شما دوست عزیز

  13. A.za

    کلاس خوبی بود
    ممنون از استاد عابدی و بقیه عزیزان

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میشود

  14. صادق عموئی

    با عرض سلام خسته نباشید
    کلاس فوق العاده بود،اموزش در حد دو جلسه خوب بود.
    میشه روش حساب کرد برای بازار کار،پیشنهاد میکنم.
    استاد عابدی عالی بود با تشکر از ایشون.

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و هدف مجموعه ام اموزش کاربردی و متناسب با بازار کار است

  15. مهرگان

    دوره بسیار آموزنده استاد عالی

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی خوشحالیم اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید هدف مجموعه ام استفاده از مجرب ترین اساتید برای ارائه بهترین اموزش است

  16. ناهیددرمان

    بسیار عالی

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیزممنونیم از حسن انتخاب شما و خورسندیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میباشد

  17. مهرگان

    دوره بسیار آموزنده و مفید در محیطی دوستانه و سرزنده .

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید یه امید دیدار مجدد شما

  18. گلنوش

    استاد عابدی و کادرشان بسیار محترم، صمیمی و خوش برخورد هستند. آموزش هم بسیار خوب و کاربردی بود و قطعا با تکرار و تمرین فقط در این حرفه مهارت پیدا می کنید از کلاس دو روزه انتظار معجزه نداشته باشید. ممنون از استاد و سایر همکارانشان.

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خدمت شما خیلی ممنونیم از نظرات خوب شما و هدف پرسنل و استاد ام فراهم کردن بهترین شرایط اموزشی برای شما کاراموز عزیز است

  19. ناشناس

    در کل دوره خوبی بود، استاد عابدینی در کارشون وارد و صمیمی بودند.

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و هدف استاد ام ارائه بهترین اموزش به کاراموزان عزیز است

  20. فرزانه صادقپور

    کلاس خیلی خوبی بود
    ممنون از استاد عابدی و بقیه عزیزان

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خدمت شما دوست عزیز هدف مجموعه ام فراهم کردن بهترین شرایط اموزشی برای شما کاراموزان عزیز است

  21. ناشناس

    خوب و عالی

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی خورسندیم از حسن انتخاب شما و خوشحالیم که از شرکت در این دوره رضایت داشته اید

  22. الهام چرچی پور

    از این دوره خیلی راضی بودم. بخصوص استاد عابدی خیلی گرم و تخصصی آموزش دادند.

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از نظرات خوب شما هدف مجموعه ام استففاده از مجرب ترین و بهترین اساتید برای ارائه بهترین اموزش به کاراموزان عزیز است

  23. فاطمه لاله

    دوره خوبی بود و پیشنهاد میکنم

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم که توانسته ایم رضایت شما را جلب نماییم به امید دیدارمجدد شما

  24. امید مختاری

    خوب

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم اط نظرات خوب شما به امید دیدار مجدد شما

  25. گلناز

    با سلام
    دوره بسیار عالی و پر باری بود.

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خوشحالیم که توانسته ایم پاسخ اعتماد شما را بدهیم به امید دیدار مجدد شما

  26. رضا

    بنظرم دوره دلچسب و جدابیه من که کلی یاد گرفتم

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میشود

  27. ناشناس

    کلاس خوب بود

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنونیم از نظرات مثبت شما

  28. امیرحسین

    بسیار عالی بود و همه چی تمام و کمال یاد داده شده به بهترین و ساده ترین شکل ممکن . تیم ورک و ورک شاپ همزمان باعث یک تجربه عالی شد، سپاسگذارم

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و هدف مجموعه ام فراهم کردن بهترین شرایط اموزشی برای جلب رضایت کاراموزان عزیز است

  29. ناشناس

    آموزش بسیار خوب با تمام جزییات و استاد عالی و حضور پرسنل محترم و صمیمی در کلاس باعث آرامش در کلاس است .
    تایم کلاس اگر در روزهای ۵ شنبه و جمعه باشد راندمان کلاس بالاتر خواهد بود .با سپاس

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خورسندیم از حسن انتخاب شما و اموزشگاه اریا تهران میکوشد تا با فراهم کردن بهترین شرایط اموزشی عالی ترین اموزش را ارائه دهد و بابت روز های کلاس عرض کنم که کلاس های نان های حجیم و نیمه حجیم اموزشگاه اریا تهران در تایم های مختلفی برگزار میشود حتی روز های پنجشنبه و جمعه برگزار میشود

  30. پریسا

    کلاس بسیارعالی با استادعالی دستیارعالی کنترل زمان عالی

    • aryatehran_B

      درود ممنونسم از اسن که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میشود

  31. ناشناس

    عالی بودند استاد عابدی ممنون از کادر محترم اریا تهران

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و مجموعه تلاش دارد تا با بهترین اساتید بهترین اموزش را ارائه دهد

  32. شایسته ملکی

    استاد عالی – مطالب پر کاربرد و عالی- پذیرایی عالی- برخورد فوق العاده هست
    ممنونم. ❤️🌿

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز اموزشگاه اریا تهران میکوشد تا با ارائه بهترین شرایط اموزشی رضایت شما را جلب نماید خورسندیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید

  33. ناشناس

    استاد با حوصله و مودب و حرفه ای هستند واقعا ۲ روز خوبی رو گذراندم

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خوشحالیم که رضایت داشته اید هدف مجموعه ام جلب اعتماد شما کاراموز عزیز است

  34. شایسته ملکی

    استاد عالی – مطالب پر کاربرد و عالی- پذیرایی عالی- برخورد فوق العاده هست
    ممنونم.

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز اموزشگاه اریا تهران همواره میکوشد تا با فراهم کردن بهترین شرایط اموزشی رضایت شما را جلب نماید خوشحالیم که توانسته ایم رضایت شما دوست عزیز را جلب نماییم به امید دیدار مجدد شما در اموزشگاه اریا تهران

  35. مژده ذوالقدر

    کلاس بسیار کامل و فوق‌العاده بود
    استاد عالیییییییبی☘️

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد دوست عزیز خوشحالیم که توانسته ایم پاسخگوی اعتماد شما نسبت به اموزشگاه اریا تهران باشیم به امید دیدار مجدد شما

  36. ناشناس

    بسیار کلاس پویا و خوبی بود. استاد عالی بود و همکارانشون هم عالی بودن

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز مجموعه اریا تهران میکوشد با استفاده از اساتید مجرب و حرفه ایی بهترین اموزش ها را ارائه دهد

  37. ناشناس

    دو روز شاد و فعال داشتیم

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنونیم از نظرات مثبت شما هدف مجموعه و پرسنل ام فراهم کردن شرایطی عالی برای ارائه بهترین اموزش است

  38. ناشناس

    کلاس فوق العاده استاد کاملا مسلط با حوصله خوش اخلاق بودن ممنونم بابت برگزاری این کلاس

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز اموزشگاه اریا تهران میکوشد با ارائه بهترین دوره های اموزشی رضایت شما را جلب نماید و خورسندیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید

  39. ابراهیم خدادادی

    استاد فوق العاده کلاس بهترین

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میشود

  40. ناشناس

    بسیار عالی بود. فراتر از انتظارم بود. دو روز کلاس فشرده برگزار شد ولی اصلا متوجه گذر زمان نشدیم. پذیرایی عالی بود. میان وعده و نهار بسیار خوشمزه. رفتار و برخورد استاد و مسئولین عالی بود.

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و رضایت داشته اید هدف مجموعه ام فراهم کردن شرایط مناسب برای اموزش هر چه بهتر شما کاراموزان عزیز است

  41. حسن شاهدی

    ،👍بسیار عالی بود ،👍👍👍

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میشود

  42. ناشناس

    نسبت به هزینه دریافتی که در مقایسه با سایر آموزشگاهها تقریبا نصف بود کیفیت کلاس و متریال و استاد عالی بود. 🙏

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و هدف مجموعه ام بالاترین کیفیت اموزشی با کمرتین قیمت است

  43. ناشناس

    استاد عابدی خوب هستند😍

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوحالیم از حسن انتخاب شما و اموزشگاه اریا تهران میکوشد تا با بهترین و مجرب ترین اساتید بهترین اموزش را ارئه دهد

  44. محمدعلی

    استاد عالی. مجموعه عالی. با تشکر
    👍

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما و باعث افتخار است که میزبان شما در اموزشگاه اریا تهران بوده ایم

  45. صحرا

    خیلی عالی ، استاد صبور و با حوصله و به سوالات جواب میدادند ، این دوره را به علاقه مندان پیشنهاد می‌کنم

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم که مجموعه اریا تهران را انتخاب کرده اید و خورسندیم که رضایت داشته اید مجموعه ام تلاش میکند تا با فراهم کردن بهترین شرایط بهترین اموزش را ارائه بدهیم به کاراموزان عزیز

  46. سمانه طالبی

    سلام به نظرم از همه نظر کلاس عالی بود استاد فوق العاده حرفه ای و خوش اخلاق
    کادر مجموعه با اخلاق بودن
    و همچنین قیمت نسبت به بقیه جاها عالی بود
    ممنون از آموزشگاه آریا تهران

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از حسن انتخاب شما و خورسندیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و هدف مجموعه ام اموزش با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت است

  47. امیر

    خوب وعالی وآموزنده وکاربرد بالا وبسیار بدرد شروع کسب وکار می‌خورد

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز هدف مجموعه ارائه اموزشی مناسب بازار کار است که برای کاراموزان عزیز کاربردی باشد و رضایت داشته باشند

  48. ناشناس

    کلاسها بخصوص استاد و رسپی خیلی عالی است

    • aryatehran_B

      سلامعرض شد دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و خورسندیم از حسن انتخاب شما

  49. حکیمه فتحی

    همه چیز عالی بود واقعا دم استاد عابدی گرم

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز مجموعه در تلاش است که با استفاده از بهترین و مجرب ترین اساتید عالی ترین اموزش را ارائه دهیم

  50. ناشناس

    مفید وکامل بود

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میشود