دوره آموزش سامانه جامع تجارت(NTSW) یکی از بهترین و پرطرفدار ترین دوره های آموزشگاه آریا تهران می باشد. با شرکت در کلاس آموزش سامانه جامع تجارت مجتمع آریا تهران، نحوه ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت ایران را به صورت جامع و کامل آموزش خواهید دید. همچنین در انتهای دوره نیز می توانید مدرک معتبر فنی و حرفه ای را دریافت کنید.

سامانه جامع تجارت چیست

در پاسخ به این سوال سامانه جامع تجارت چیست بسیاری از کاربران باید بگوییم که سامانه جامع تجارت ایران برای انجام امور بارزگانی یک مکانیسم تسهیل کننده می باشد. این سامانه پیچیدگی های اداری و قانونی را در مسائل تجارت بین الملل به حداقل رسانده است. این سیستم تسهیل گر فرصت ها را برای تجار بسیار آسان تر کرده است. در ادامه شما را با کلاس های آموزشی سامانه جامع تجارت آریا تهران آشنا خواهیم کرد.

کلاس آموزش سامانه جامع تجارت
کلاس آموزش سامانه جامع تجارت

کلاس آموزش سامانه جامع تجارت

سامانه جامع تجارت یک پلتفرم بسیار مهم و کاربردی است که برای انجام فعالیت‌ های تجاری و تبادلات تجاری الکترونیکی استفاده می‌ شود. این سامانه شامل مجموعه‌ ای از ویژگی‌ ها است که به کاربران امکان انجام معاملات، خرید و فروش کالا و خدمات، ارسال و دریافت پرداخت‌ ها، مدیریت مالیات و موارد مرتبط را می‌ دهد. با شرکت در کلاس های آموزشی سامانه جامع تجارت آریا تهران شما می توانید به صورت کامل و حرفه ای کار با این پلتفرم و طریقه ثبت سفارش در سامانه جامع تجارت را یاد بگیرید.

دوره آموزش سامانه جامع تجارت
دوره آموزش سامانه جامع تجارت

دوره آموزش سامانه جامع تجارت

شرکت در دوره آموزشی حضوری سامانه جامع تجارت به شما عزیزان این امکان را می‌ دهد تا با نحوه استفاده از این سامانه و ابزارهای آن آشنا شوید. این دوره شامل مفاهیم پایه و پیشرفته مربوط به استفاده از سامانه، روش‌ های ارتباطی و تعامل با آن، نحوه مدیریت و استفاده بهینه از امکانات موجود در این سامانه می‌ شود. از طریق شرکت در دوره آموزش ثبت سفارش در سامانه جامع تجارت، شرکت کنندگان می‌ توانند مهارت‌ های لازم برای بهره‌ وری بیشتر از این سامانه را به دست آورند و بتوانند به بهبود فرآیند های تجاری خود و ارتقای کسب‌ و کارشان کمک کنند و نحوه ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت ایران را یاد بگیرند. این دوره به صورت حضوری و آنلاین در مجتمع آریا تهران برگزار می شود.

آموزش حضوری سامانه جامع تجارت

همانطور که ذکر کردیم دوره آموزش ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت در آموزشگاه آریا تهران به صورت حضوری خصوصی وحضوری عمومی برگزار می شود. شما در این دوره نحوه ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت و بسیاری از موارد دیگر که در سرفصل های دوره به آن ها اشاره کردیم را آموزش خواهید دید و در انتهای دوره می توانید مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید.

مباحثی که در کلاس های عمومی و خصوصی آموزشگاه آریا تهران تدریس می شوند هیچ تفاوتی ندارند اما در کلاس های خصوصی آموزش سامانه جامع تجارت به دلیل محدودیت تعداد نفرات شرکت کنندگان از دانش و تجربیات اساتید بهتر می توانند بهره مند شوند.

سرفصل های کلاس سامانه جامع تجارت

سرفصل های دوره آموزش جامع ثبت سفارش از طریق سامانه NTSW شامل موارد زیر می باشد:

مقررات مربوط به ثبت سفارش واردات کالا.
الزامات و اقدامات اجرایی قبل از ثبت سفارش
افتتاح، تمدید و ویرایش ثبت سفارش
شناسه فروشنده خارجی
آشنایی با فرآیند منشاء ارز در سامانه جامع تجارت ایران
فروش ارز حاصل از صادرات به سامانه نیما توسط صادرکنندگان
خرید ارز برای واردات کالا توسط واردکنندگان از طریق سامانه نیما
پنجره واحد فرامرزی گمرک (EPL)

۱- آماده سازی اسناد مورد نیاز جهت ترخیص
۲- مسئولیتها و وظایف شرکتهای حمل

۳- ارزش گذاری کالا در گمرک
۴- اظهار کالا در گمرک
۵- انجام تشریفات گمرکی و ترخیص
۶- ارتباط با سازمانهای همجوار گمرک
۷- انبارهای مقصد در گمرک و ارتباط با سامانه جامع تجارت

قیمت دوره آموزش سامانه جامع تجارت

دوره آموزش ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت در آموزشگاه آریا تهران علاوه بر اینکه توسط بهترین اساتید متخصص کشور تدریس می شود به آموزش صفر تا صد سامانه جامع تجارت پرداخته می شود، هزینه ی مقرون به صرفه ای را نیز شامل می شود تا تمام علاقه مندان به کلاس آموزش سامانه جامع تجارت بتوانند به راحتی در این دوره آموزشی حضوری سامانه جامع تجارت جامع و کامل شرکت کنند. هزینه این دوره در مجتمع آریا تهران با توجه به اینکه مدرک معتبر فنی حرفه ای به شرکت کنندگان تعلق می گیرد بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه و نحوه برگزاری دوره می توانید با کارشناسان ما از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت تماس بگیرید.

مدرک کلاس آموزش سامانه جامع تجارت

مدرک دوره اموزش ثبت سفارش سامانه جامع تجارت یک مدرک معتبر تحت نظر و با مجوز سازمان فنی حرفه ای کل کشور می باشد. مدرک دوره آموزش سامانه جامع تجارت یک مدرک معتبر می باشد و با داشتن این مدرک جواز شرکت در آزمون متمرکز سازمان فنی حرفه ای را دریافت می کنید. با شرکت در این دوره آموزشگاه آریا تهران در انتهای دوره می توانید مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید.

سوالات متداول
مخاطبین دوره آموزش سامانه جامع تجارت چه کسانی هستند؟

مخاطبین دوره‌ آموزش نحوه ثبت سفارش در سامانه جامع تجارت کسانی هستند که به دنبال یادگیری و استفاده از این سامانه برای انجام فعالیت‌ های تجاری هستند، مثل تاجران، کسب‌ وکارهای کوچک و بزرگ، کارمندان شرکت‌ ها و همچنین افرادی که در زمینه‌ های تجارت، بازرگانی و صادرات-واردات فعالیت دارند.

سامانه جامع تجارت چیست؟

 سامانه جامع تجارت ایران برای انجام امور بارزگانی یک مکانیسم تسهیل کننده می باشد. این سامانه پیچیدگی های اداری و قانونی را در مسائل تجارت بین الملل به حداقل رسانده است.

چه کسانی باید در سامانه جامع تجارت ثبت نام کنند؟

کسانی که می خواهند در زمینه واردات کالا به کشور فعالیت کنند می بایست در سامانه جامع تجارت ثبت نام کنند. با شرکت در این دوره روش ثبت سفارش در سامانه جامع تجارت را نیز آموزش خواهید دید.

هزینه دوره آموزش سامانه جامع تجارت چقدر است؟

قیمت این دوره در مجتمع آریا تهران با توجه به اینکه مدرک معتبر فنی حرفه ای به شرکت کنندگان تعلق می گیرد بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه و نحوه برگزاری دوره می توانید با کارشناسان ما از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت تماس بگیرید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش سامانه جامع تجارت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.