با شرکت در یکی از بهترین دوره های آموزشگاه آریا تهران که دوره جامع بیزینس کوچینگ نام دارد، می توانید به یک بیزینس کوچ حرفه ای تبدیل شوید. همچنین در انتهای دوره مدرک معبتر فنی و حرفه ای نیز دریافت خواهید کرد. تا انتها با ما همراه باشید تا درباره بیزینس کوچینگ و دوره آموزش بیزینس کوچینگ اطلاعات جامع تری کسب کنیم.

بیزینس کوچینگ چیست
بیزینس کوچینگ چیست

بیزینس کوچینگ چیست

بیزینس کوچینگ یک فرایند حمایتی است که به کارآفرینان و صاحبان کسب و کار کمک می‌ کند تا به بهترین شکل ممکن عمل کرده و به اهداف خود دست‌ یابند. این فرآیند از طریق همکاری با یک مربی کسب‌وکار یا بیزینس کوچ، ارتقاء مهارت‌ ها، توسعه استراتژی‌ های موثر و اجرای بهینه را برای رشد و پیشرفت کسب‌ وکار ها فراهم می‌ کند. بیزینس کوچ ها از ابزارها و تکنیک‌ های مختلفی استفاده می‌ کنند تا مشکلات را تشخیص داده، راهکارهای مناسب را پیشنهاد دهند و به ارتقاء عملکرد کسب‌ و کار کمک کنند. این فرآیند نه تنها به بهبود عملکرد و سوداوری کسب‌ و کار کمک می‌ کند، بلکه می‌ تواند به افزایش اعتماد به نفس و رشد شخصیتی و حرفه‌ ای افراد در حوزه کاریشان نیز کمک کند.

آموزش بیزینس کوچینگ
آموزش بیزینس کوچینگ

آموزش بیزینس کوچینگ

همانطور که گفتیم بیزینس کوچینگ از ابزارها و تکنیک‌ های متنوعی استفاده می‌ کند تا به مدیران و کارآفرینان کمک کند مسائل مختلف کسب و کار را تحلیل کرده، استراتژی‌ های بهینه را تدوین کند و راهکارهایی برای بهبود عملکرد و توسعه‌ ی کسب و کار ارائه دهد. بیزینس کوچینگ نه تنها به بهبود مهارت‌ ها و عملکرد فردی افراد کمک می‌ کند بلکه در بهبود فرآیند ها، مدیریت زمان و منابع، ارتقاء ارتباطات و تسهیل در به دست آوردن اهداف و توسعه‌ ی کسب و کار نیز مؤثر است.

دوره جامع بیزینس کوچینگ

دوره جامع بیزینس کوچینگ آموزشگاه آریا تهران یک بستر آموزشی گسترده است که به افراد علاقه‌ مند به حوزه کسب و کار فرصت می‌ دهد تا مفاهیم و اصول اساسی بیزینس کوچینگ را فرا بگیرند. دوره کوچینگ به شرکت‌ کنندگان کمک می‌ کند تا مهارت‌ های لازم برای مشاوره و همراهی با کارآفرینان و مدیران را به دست آورند. از جمله مباحث مورد آموزش در این دوره‌ می‌ توان به تحلیل وضعیت کسب و کار، ارتقاء مهارت‌ های مذاکره، مدیریت زمان، توانایی‌ های ارتباطی، استراتژی‌ های بهبود عملکرد، و مفاهیم رهبری اشاره کرد. دوره جامع بیزینس کوچینگ به صورت حضوری و آنلاین در مجتمع فنی آریا تهران به مدت ۳۰ ساعت برگزار می شود.

دوره آنلاین جامع بیزینس کوچینگ

یکی از ویژگی های دوره جامع بیزینس کوچینگ در آموزشگاه آریا تهران این است که این دوره به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز برگزار می شود. یعنی علاقه مندان به آموزش بیزینس کوچینگ از سراسر کشور بدون نیاز به مراجعه حضوری به مجتمع فنی آریا تهران می توانند در این دوره ثبت نام و شرکت کنند، و پس از گذراندن دوره در انتهای دوره نیز مدرک فنی و حرفه ای دریافت کنند.

سرفصل های دوره بیزینس کوچینگ

بخش‌بندی مشتری

کانال‌های ارتباطی

تعامل با مشتری

مدل درآمدزایی

۴C

۷P

۴P

STP

قیف فروش

استراتژی قیمت‌گذاری

وفادارسازی مشتری

مثل آمازون باشید

بازاریابی عصر چهارم

مسری

بازانجام (rework) و …

تست سیستم سازی کسب و کار ویژه

تست چکاپ کسب و کار

هزینه دوره پیشرفته بیزینس کوچینگ

دوره پیشرفته بیزینس کوچینگ در آموزشگاه آریا تهران علاوه بر اینکه توسط اساتید متخصص کشور تدریس می شود، هزینه ی مقرون به صرفه ای را شامل می شود تا همه علاقه مندان به آن بتوانند به راحتی در این دوره جامع و کامل شرکت کنند. هزینه دوره آموزش بیزینس کوچینگ مجتمع آریا تهران با توجه به اینکه مدرک معتبر فنی حرفه ای به شرکت کنندگان تعلق می گیرد بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

مدرک دوره بیزینس کوچینگ

مدرک دوره آموزش بیزینس کوچینگ یک مدرک معتبر تحت نظر و با مجوز سازمان فنی حرفه ای کل کشور می باشد. مدرک دوره جامع بیزینس کوچینگ یک مدرک معتبر می باشد و با داشتن این مدرک جواز شرکت در آزمون متمرکز سازمان فنی حرفه ای را دریافت می کنید. با شرکت در این دوره آموزشگاه آریا تهران در انتهای دوره می توانید مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید.

مزایای بیزینس کوچینگ

بیزینس کوچینگ به شما کمک می‌ کند تا در بهبود عملکرد و موفقیت کسب و کارتان کمک شایانی کند. این روش از طریق ارائه راهکارهایی برای بهبود مهارت‌ های کسب و کارتان اثر گذار است. از مزایای بیزینس کوچینگ می‌ توان به افزایش بهره‌ وری، بهبود مهارت‌ های رهبری و مدیریت، توسعه استراتژی‌ های بازاریابی و فروش، بهبود ارتباطات تیمی، افزایش اعتماد به نفس و کسب انگیزه برای رسیدن به اهداف اشاره کرد.

این دوره بیزینس کوچینگ به درد چه کسانی می خورد

در دوره بیزینس کوچینک کسانی که می خواهند با کسب و کار های متوسط و کوچک به عنوان بیزینس کوچ یا مربی کسب و کار شروع به کار کنند مناسب می باشد. همچنین افرادی که قصد دارند یک برند شخصی برای کسب و کار خود بسازند و مشتری ها و فروششان را افزایش دهند.

سوالات متداول
بیزینس کوچینگ چیست؟

بیزینس کوچینگ یک فرایند حمایتی است که به کارآفرینان و صاحبان کسب و کار کمک می‌ کند تا به بهترین شکل ممکن عمل کرده و به اهداف خود را دست‌ یابند. این فرآیند از طریق همکاری با یک مربی کسب‌وکار یا بیزینس کوچ، ارتقاء مهارت‌ ها، توسعه استراتژی‌ های موثر و اجرای بهینه را برای رشد و پیشرفت کسب‌ وکار ها فراهم می‌ کند.

چرا باید به بیزینس کوچینگ توجه ویژه ای داشته باشیم؟

بیزینس کوچینگ به عنوان یک ابزار قدرتمند در توسعه حرفه‌ ای و شخصی، اهمیت بسیاری دارد. این فرآیند کمک می‌ کند تا افراد و شرکت‌ ها بهبود های محسوسی را در کارایی، مهارت‌ ها و استراتژی‌ هایشان تجربه کنند. بیزینس کوچینگ افراد را در شناسایی اهدافشان یاری می‌ کند و ابزارهایی را برای رسیدن به آن اهداف فراهم می‌ کند.

آیا شرکت در دوره جامع بیزینس کوچینگ پیش‌نیاز دارد؟

خیر این دوره هیچ پیش نیازی ندارد. برای تمام افرادی که علاقه مندند تا برند شخصی خود را بسازند و یک کسب و کار کوچک یا بزرگ راه اندازی کنند مناسب می باشد.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

انتخاب زمان برگذاری دوره

۱۷ اردیبهشت – فقط دوشنبه – 10 الی 13 (حضوری – آنلاین), خصوصی (ساعتی)

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش بیزینس کوچینگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.