امروزه در حرفه برنامه نویسی، دوره آموزش ویو جی اس Vue.js تقاضای زیادی داشته و طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این دوره مفاهیم پایه فریم ورک Vue.js به زبان ساده و کامل آموزش داده می‌ شود. تمام برنامه نویسانی که قبلا با جاوا اسکریپت کار کرده اند می‌ توانند در این دوره شرکت کنند. در ادامه جزئیات بیشتری در مورد دوره ویو جی اس در اختیار شما قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

فریم ورک ویو جی اس Vue.js چیست

ویو جی اس یک فریم ورک کاربردی مبتنی بر زبان برنامه نویسی JS یا جاوا اسکریپت است. این فریم ورک در سال ۲۰۱۳ میلادی اختراع شد. این فریم ورک هوشمند با هدف توسعه روابط کاربری در شبکه‌ های اجتماعی طراحی شده‌ است. کاربرد ویو جی اس ساخت وبسایت‌ های اینترنتی بزرگ و اپلیکیشن‌ های تک صفحه‌ ای تحت وب می باشد.

معرفی دوره آموزش جامع ویو جی اس
معرفی دوره آموزش جامع ویو جی اس

معرفی دوره آموزش جامع ویو جی اس

این دوره آموزشی به شما در یادگیری فریمورک ویو جی اس برای توسعه وب کمک می کند. ویو جی اس یک فریمورک جاوا اسکریپت محبوب برای ساخت رابط های کاربری وب است. با استفاده از Vue.Js می ‌توان کامپوننت‌ های مجزا و متفاوتی را به ایجاد کرد که در بخش‌ های مختلف یک پروژه استفاده می‌ شود.

انتخاب یک کتابخانه مناسب یکی از دغدغه های اساسی برنامه نویسان جاوا اسکریپت است که ویو جی اس به دلیل کارایی های بالایی که دارد همیشه یکی از انتخاب های برنامه نویسان برای ایجاد اپلیکیشن های موبایلی معمولا فروشگاهی است. با شرکت در این دوره می توانید مدرک فنی حرفه ای را نیز دریافت کنید.

کلاس ویو جی اس
کلاس ویو جی اس

کلاس ویو جی اس

کلاس ویو جی اس در آموزشگاه آریا تهران یکی از کلاس های عملی و کاربردی مفید و با بازدهی بالا برای یادگیری مهارت ویو جی اس می باشد. این کلاس زیر نظر بهترین اساتید تهران برگزار می شود و در آن سرفصل های کامل ویو جی اس در یک کارگاه آموزشی پویا و حرفه ای به کارآموزان آموزش داده می شود. برای فراگیری ویو جی اس فقط کافی است با کارشناسان ما در آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید و ضمن اطلاع از تخفیف ها، از شرایط ثبت نام در کلاس ها نیز با خبر شوید و از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

دوره حضوری ویو جی اس

دوره حضوری ویو جی اس در آموزشگاه آریا تهران برگزار می شود و کارآموزان با شرکت در کلاس می توانند مهارت ها را مستقیما از اساتید فرا بگیرند و مشکلات و سوالات خود را بدون واسطه مطرح کنند. شرکت در کلاس حضوری از این نظر اهمیت دارد که آموزش ها به صورت مستقیم ارائه می شود و کارآموزان با تمرین مهارت ها در کلاس می توانند با تمام ریزه کاری ها و فوت و فن های کار آشنا شوند.

دوره آنلاین ویو جی اس

دوره آنلاین ویو جی است برای افرادی است که از شهرهای دیگر در کلاس شرکت می کنند و یا به هر دلیلی امکان حضور در کلاس برای آنها فراهم نیست. این افراد می توانند در کلاس حضور داشته باشند و آموزش های استاد را به صورت حضوری دریافت کنند. برای این دسته از کارآموزان نیز فیلم های آموزشی کلاس ضبط شده و در اختیار آنها قرار می گیرد تا بتوانند مطالب را بعد از کلاس در خانه دوباره ببینند و نکات را دوره کنند.

سرفصل های دوره آموزش ویو جی اس

سرفصل هایی که در آموزشگاه آریا تهران و ذیل دوره آموزش ویو جی اس به کارآموزان ارائه می شود شامل موارد زیر است:

سر فصل های ویو جی اس

مقدمات و مفهوم اصلی تعامل با دام توسط ویو جی اس
نمایش لیست ها و محتوا بر اساس شرط
پروژه غول کش
بررسی ویو جی اس در پشت صحنه
معرفی کامپوننت ها در ویو جی اس
تنظیم محیط بهتر برنامه نویسی ویو توسط vuecli
آموزش نحوه ارتباط کامپوننت ها با هم
بررسی عمیق تر کامپوننت ها
پروژه منابع آموزشی
روش کار کردن با فرم ها در vuejs
روش ارسال درخواست http
روش ایجاد کردن روت و صفحه بندی
آموزش استیت منیجرویو (vuex)
پروژه اصلی (وب اپلیکیشن پیدا کردن مربی)
روش ایجاد اعتبار سنجی
چگونگی آپتیمایز کردن اپلیکیشن
چگونگی قرار دادن اپلیکیشن vue روی سرور و استقرارآن
آموزش و معرفی nuxtjs
آموزش روش کارکرد پیج و مسیر ها در ناکست جی اس
چگونگی کار کردن با داده در ناکست جی اس
چگونگی اتصال اپلیکیشن به بک اند در ناکست جی اس
چگونگی کانفیک کردن پلاگین و ماژول در ناکست جی اس
چگونگی کار با middleware و اعتبار سنجی در ناکست جی اس
آموزش پیاده سازی ssr و سیو در وب اپلیکیشن های مبتنی بر nuxtjs
ساخت پروژه وبلاگ به همراه خروجی pwa و apk قابل نصب روی اندروید

مدرک دوره ویو جی اس

مدرک دوره ویو جی اس فنی حرفه ای سندی است که پس از گذراندن موفقیت آمیز دوره آموزشی ویو جی اس در آموزشگاه آریا تهران به شما اعطا می شود. این مدرک نشان می دهد که شما دانش و مهارت های لازم برای استفاده از فریمورک ویو جی اس در پروژه های توسعه وب را کسب کرده اید. با استفاده از این مدرک می توانید در بهترین شرکت های نرم افزاری استخدام شوید و یا با ترجمه رسمی این مدرک برای مهاجرت کاری به کشورهای توسعه یافته اقدام کنید.

هزینه دوره ویو جی اس
هزینه دوره ویو جی اس

هزینه دوره ویو جی اس

هزینه دوره ویو جی اس به نوع دوره (حضوری، خصوصی، آنلاین) بستگی دارد. همچنین گاهی اوقات تخفیف هایی برای این دوره در نظر گرفته می شود. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از هزینه دوره به آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید. اگر قصد دارید در این دوره شرکت کنید باید این را در نظر بگیرید که مهارت هایی که بعد از این دوره می آموزید در برای هزینه ای که پرداخت می کنید عدد ناچیزی است.

مزایای دوره آموزش ویو جی اس

شرکت در دوره آموزش ویو جی اس آموزشگاه آریا تهران مزایای زیادی دارد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شرکت در این دوره باعث یادگیری سریع تر می شود. این دوره می تواند نسبت به زمانی که شما سعی دارید خودتان مفاهیم را فرا بگیرید، به شما در یادگیری سریع تر ویو جی اس کمک کند.

شرکت در دوره ویو جی اس آریا تهران دوره می تواند به شما در یادگیری عمیق تر مفاهیم ویو جی اس کمک کند. در این دوره اساتید مفاهیم را با مثال های عینی به شما آموزش می دهند که این باعث می شود شما مطالب به صورت عمیق در ذهن شما باقی بماند.

با شرکت در این دوره مدرک فنی حرفه ای خود را  پس از گذراندن دوره می دریافت کنید. با استفاده از این مدرک می توانید جواز کسب دریافت کنید و یا در مراکز و شرکت های نرم افزاری معتبر شروع به کار کنید.

همچنین اساتید این دوره ها اساتیدی بسیار با تجربه می باشند که خود مدت زیادی در بازار کار مشغول به کار بوده اند. این اساتید می توانند تجربیات خود را در کمترین زمان به شما منتقل کنند.

ویژگی های دوره ویو جی اس

ویو جی اس (Vue.js) یک فریم ورک جاوا اسکریپت محبوب برای ساخت رابط های کاربری وب است که به دلیل سادگی، انعطاف پذیری و عملکرد بالا شناخته شده است.

در اینجا برخی از ویژگی های کلیدی ویو جی اس آورده شده است:

  • ساده بودن کار با ویو جی اس
  • انعطاف پذیر بودن ویو جی اس برای ساخت انواع مختلف رابط های کاربری
  • کارایی بالا در الگوریتم های رندرینگ و رابط کاربری عالی 
  • جامعه بزرگ توسعه دهندگان
  • سیستم مسیریابی داخلی
  • پشتیبانی از انیمیشن ها و انتقالات
  • ابزارهای داخلی برای تست و اشکال زدایی
  • کتابخانه های شخص ثالث گسترده

جزوه آموزش دوره ویو جی اس

جزوه آموزش دوره ویو جی اس منبعی آموزشی است که به شما در یادگیری این فریمورک جاوا اسکریپت کمک می کند. این جزوه می تواند شامل معرفی ویو جی اس، تاریخچه، مزایا، کاربردها، کامپوننت ها، دیتا، تمپلیت ها، دستورات و موضوعات پیشرفته ای از جمله مسیریابی، مدیریت وضعیت، تست، استقرار و … می باشد.

جزوه آموزش دوره ویو جی اس می تواند به صورت چاپی یا الکترونیکی ارائه شود. برخی از دوره های آموزشی ویو جی اس جزوه آموزشی را به عنوان بخشی از دوره ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر جزوه را به صورت جداگانه به فروش می رسانند. استفاده از جزوه آموزش دوره ویو جی اس می تواند مزایای متعددی از جمله یادگیری سریع تر و عمیق تر و کمک به مرور مطالب برای شما داشته باشد.

کتابخانه های محبوب  Vue js

همان طور پیشتر اشاره کردیم Vue Js برای توسعه رابط کاربری و برنامه نویسی اپلیکیشن ‌های تحت وب استفاده می ‌شود. به همین دلیل بهتر است برای آموزش Vue.js اول Css3 و Html5 را آموزش ببینید که می‌ توانید آن را در دیگر دوره های آموزشگاه آریا تهران آموزش ببینید. همانطور که می‌ دانیم Vue بر مبنای زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپ طراحی شده است.

در واقع vue.js یک کتابخانه ساده است که ظاهری شبیه به سایت دارد، اما وقتی در کنار یک فریم ورک دیگر قرار بگیرد می‌ توان از آن به عنوان یک وب سایت کامل استفاده کرد.

کاربرد دوره آموزش ویو جی اس

دوره آموزش ویو جی اس به شما در یادگیری فریمورک ویو جی اس کمک می کند. ویو جی اس یک فریمورک جاوا اسکریپت محبوب برای ساخت رابط کاربری وب است. با استفاده از ویو جی اس می توانید وب سایت ها و برنامه های وب تک صفحه ای (SPA) را به سرعت و به آسانی توسعه دهید.

از جمله کاربردهای دوره آموزش ویو جی اس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توسعه وب سایت های ایستا مانند وب سایت های شرکتی و وبلاگ ها
  • توسعه برنامه های وب تک صفحه ای مانند برنامه های مدیریت محتوا و شبکه های اجتماعی
  • افزایش تعامل با ایجاد رابط های کاربری تعاملی و پویا
  • بهبود وضعیت سئو سایت
  • کاهش زمان توسعه

میزان درآمد از یادگیری ویو جی اس

میزان درآمد از یادگیری ویو جی اس به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

مهارت و تجربه: هر چه مهارت و تجربه شما در استفاده از ویو جی اس بیشتر باشد، می توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

موقعیت مکانی: درآمد توسعه دهندگان ویو جی اس در کشورهای مختلف و مناطق مختلف تهران متفاوت است.

نوع کار: نوع کاری که انجام می دهید (مانند کار فریلنسری یا کار در یک شرکت) می تواند بر درآمد شما تأثیر بگذارد.

علاوه بر حقوق ثابت، توسعه دهندگان ویو جی اس می توانند از طریق روش های دیگری مانند کار فریلنسری، آموزش و نوشتن کتاب درآمد کسب کنند.

فرصت های شغلی دوره ویو جی اس

ویو جی اس امروزه طرفداران زیادی دارد و دلیل آن فرصت های شغلی بی شماری است که در صورت یادگیری این دوره بدست می آورید. به دلیل اینکه این دوره کاملا تخصصی می باشد، فرصت های شغلی بسیاری نیز برای آن وجود دارد.

به عنوان چند نمونه از مشاغلی که می توانید با یادگیری ویو جی اس به دست آورید می توان به توسعه دهنده وب فرانت اند، توسعه دهنده فول استک، طراح رابط کاربری و مدرس اشاره کرد.

سوالات متداول
دوره آموزش ویو جی اس برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره برای طیف وسیعی از افراد، از جمله مبتدیان و متخصصان، مناسب است. اگر به دنبال یادگیری یک فریم ورک جاوا اسکریپت ساده، انعطاف پذیر و با عملکرد بالا هستید، این دوره برای شما مناسب است.

پیش نیازهای این دوره چیست؟

آشنایی با مفاهیم پایه ای جاوا اسکریپت و HTML برای گذراندن این دوره ضروری است.

در این دوره چه چیزهایی یاد می گیرم؟

در این دوره، شما با مفاهیم پایه ای ویو جی اس، مانند کامپوننت ها، دایرکتیوها، حالات و داده ها آشنا خواهید شد. همچنین، نحوه ساخت رابط های کاربری پیچیده با استفاده از ویو جی اس را یاد خواهید گرفت.

مدت زمان این دوره چقدر است؟

مدت زمان دوره به سطوح مختلف و نحوه آموزش بستگی دارد. به طور متوسط، این دوره بین ۲۰ تا ۲۵ ساعت طول می کشد.

هزینه این دوره چقدر است؟

برای اطلاع از هزینه دقیق این دوره به همراه تخفیف با شماره های آریا تهران تماس بگیرید.

آیا مدرکی برای این دوره ارائه می شود؟

بله، بعد از دوره مدرک فنی حرفه ای رسمی و قابل ترجمه از سازمان فنی حرفه ای به کارآموزان ارائه می شود.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش ویو جی اس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.