هدف از برگزاری دوره تربیت کارشناس حمل و نقل بین المللی آماده کردن نیروهای کارشناس در حوزه حمل و نقل و صادرات می باشد. دوره تربیت کارشناس صادرات در آموزشگاه آریا تهران توسط بهترین اساتید کشور برگزار می شود. همچنین در انتهای دوره نیز به شرکت کنندگان در دوره آموزش حمل و نقل بین المللی مدرک معتبر فنی حرفه ای داده می شود.

حمل و نقل بین المللی چیست؟

حمل و نقل بین المللی به تحرک و انتقال کالا، محصولات، یا افراد بین کشورها با استفاده از وسایل نقلیه مختلف اشاره دارد. این فرایند شامل حمل و انتقال کالاها، وسایل نقلیه، اطلاعات، خدمات، یا افراد به صورت بین‌ المللی است و نقش مهمی در تبادلات تجاری و ارتباطات جهانی دارد.

حمل و نقل بین المللی یکی از پایه‌ های اصلی اقتصاد جهانی است که نقش بسیار حیاتی در تبادلات تجاری و ارتباطات بین کشورها دارد. این صنعت به منظور انتقال محصولات از یک نقطه به نقطه دیگر جهان با استفاده از وسایل نقلیه مختلف از جمله کشتی، هواپیما، قطار و یا خودروها به کار گرفته می‌ شود. از توانایی‌ های حمل و نقل بین‌ المللی می‌ توان به تسهیل تجارت، افزایش رقابت، کاهش هزینه‌ ها و توسعه اقتصادی اشاره کرد.

کارشناس حمل و نقل
کارشناس حمل و نقل

کارشناس حمل و نقل

کارشناس حمل و نقل فردی است که در زمینه‌ ی مدیریت و برنامه‌ ریزی حمل و نقل فعالیت دارد. این فرد مسئولیت‌ های مختلفی از جمله برنامه‌ ریزی مسیرهای حمل و نقل، مدیریت فرآیندها، تحلیل هزینه‌ ها و بهینه‌ سازی فعالیت‌ های حمل و نقل را بر عهده دارد. همچنین، او ممکن است با مسائل قانونی، امنیتی و فنی مرتبط با حمل و نقل نیز سر و کار داشته باشد.

دوره تربیت کارشناس حمل و نقل بین المللی
دوره تربیت کارشناس حمل و نقل بین المللی

دوره تربیت کارشناس حمل و نقل بین المللی

دوره تربیت کارشناس حمل و نقل بین المللی شامل مواردی مانند مدیریت زنجیره‌ ی تأمین، قوانین و مقررات بین‌ المللی حمل و نقل، مدیریت لجستیک بین‌ المللی، تجارت بین‌ المللی و تحلیل ریسک‌ های مرتبط با صادرات و واردات است. این دوره آموزشی حمل و نقل بین المللی به صورت حضوری و آنلاین به مدت ۳۶ ساعت در مجتمع فنی آریا تهران برگزار می‌ شود.

هزینه دوره تربیت کارشناس صادرات

دوره تربیت کارشناس صادرات آموزشگاه آریا تهران علاوه بر اینکه توسط اساتید متخصص کشور تدریس می شود، هزینه ی مقرون به صرفه ای را شامل می شود تا همه علاقه مندان به آن بتوانند به راحتی در این دوره جامع و کامل شرکت کنند. هزینه دوره تربیت کارشناس حمل و نقل بین المللی مجتمع آریا تهران با توجه به اینکه مدرک معتبر فنی حرفه ای به شرکت کنندگان تعلق می گیرد بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

سرفصل های دوره آموزشی حمل و نقل بین المللی

سرفصل هایی که در این دوره آموزشی به صورت کاربردی و تحت نظر برترین اساتید تهران فرا می گیرد شامل موارد زیر است:

آشنایی با مفاهیم کلیدی حمل و نقل بین‌المللی
اورگان‌های مرتبط با حمل و نقل بین‌المللی
معرفی قوانین و مقررات مرتبط با فرآیند حمل و نقل بین‌المللی
آشنایی با روش‌های مرسوم حمل و نقل
آشنایی با وسایط حمل و نقل
معرفی اسناد حمل و نقل بین‌المللی
آشنایی با مفاهیم لجیستیک
نکاتی در خصوص مکاتبات حمل و نقل
نکاتی در خصوص قراردادهای حمل و نقل

آنچه یک کارشناس حمل و نقل می‌بایست در یک پیشنهاد حمل بررسی و تحلیل نماید.

تعهدات فروشنده و خریدار اینکوترمز ۲۰۲۰

مقایسه انواع شرایط اینکوترمز ۲۰۲۰

تعریف اینکوترمز
دلیل تدوین اینکوترمز و ویرایشهای مختلف آن
اینکوترمز ۲۰۲۰

مقایسه آن با ویرایشهای قبلی
طبقه بندی های مختلف اینکوترمز ۲۰۲۰

مدرک دوره حمل و نقل بین المللی

مدرک دوره حمل و نقل بین المللی یک مدرک معتبر تحت نظر و با مجوز سازمان فنی حرفه ای کل کشور می باشد. مدرک دوره آموزش حمل و نقل بین المللی یک مدرک معتبر می باشد و با داشتن این مدرک جواز شرکت در آزمون متمرکز سازمان فنی حرفه ای را دریافت می کنید. با شرکت در این دوره آموزشگاه آریا تهران در انتهای دوره می توانید مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید.

مخاطبین دورۀ آموزش حمل و نقل بین المللی

مخاطبین دورۀ آموزش حمل و نقل بین المللی کسانی هستند که در زمینه حمل و نقل بین‌ المللی فعالیت می‌ کنند یا علاقه‌ مند به ورود به این حوزه می باشند. این دوره‌ به مخاطبان رشته‌ های مرتبط با مدیریت، مهندسی صنایع، لجستیک، تجارت بین‌ الملل و همچنین کارشناسان و مدیران حمل و نقل ارائه می‌ شود. همچنین، کارکنان شرکت‌ های حمل و نقل، کارشناسان گمرک، فرد‌ های علاقه‌ مند به واردات و صادرات و کسانی که مشغول به فعالیت در زنجیره تأمین بین‌ المللی هستند نیز می توانند از دوره حمل و نقل بین المللی آموزشگاه آریا تهران بهره‌ مند شوند.

مزایای دوره تربیت کارشناس حمل و نقل بین المللی

دوره تربیت کارشناس حمل و نقل بین المللی می‌ تواند مزایای زیادی را شامل شود. این دوره‌ ها اطلاعات و مهارت‌ های لازم برای مدیریت و اجرای فعالیت‌ های حمل و نقل بین‌ المللی را به شما آموزش می‌ دهد. برخی از مزایای این دوره‌ عبارتند از:

  • افزایش دانش تخصصی: آموزش‌ های ارائه شده در این دوره‌ شامل قوانین و مقررات بین‌ المللی حمل و نقل، روش‌ های بسته‌ بندی و حمل کالا، اصول بیمه و مسائل مرتبط با صادرات و واردات است. این اطلاعات به شما کمک می‌ کنند تا بهترین راهکارها را برای انجام کارهای حمل و نقل بین‌ المللی انتخاب کنید.
  • ارتقای مهارت‌ ها: با پرداختن به موضوعات مختلف از جمله مدیریت زنجیره تأمین، مذاکرات قراردادها، مدیریت مالی و ارتباطات بین‌ المللی، مهارت‌ های لازم برای موفقیت در صنعت حمل و نقل بین‌ المللی را به دست می‌ آورید.
  • فرصت‌ های شغلی گسترده‌ تر: فارغ‌ التحصیلان این دوره‌ می‌ توانند در صنعت حمل و نقل بین‌ المللی به عنوان کارشناسان مسئول برنامه‌ ریزی حمل و نقل، مدیران ارتباطات بین‌ المللی یا مشاوران حمل و نقل فعالیت کنند. این دوره‌ در افزایش فرصت‌ های شغلی شما تأثیر گذار خواهد بود.

سوالات متداول

توانایی‌ های کسب ‌شده در پایان دوره آموزش حمل و نقل بین المللی چیست؟

از جمله توانی هایی که با شرکت در دوره تربیت کارشناس حمل و نقل بین المللی کسب می توان به آشنایی با اسناد حمل و نقل، آشنایی با  قرارداد‌های حمل و نقل، آشنایی با سازمان‌های مربوط به حمل و نقل بین المللی و آشنایی با روش‌های معمول در حمل‌و نقل بین‌المللی اشاره کرد.

شیوه‌ های برگزاری دوره آموزش حمل و نقل بین المللی چگونه است؟

دوره تربیت کارشناس صادرات در آموزشگاه آریا تهران به صورت حضوری و آنلاین به مدت ۳۶ ساعت برگزار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه برگزاری و شرایط دوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

هزینه دوره تربیت کارشناس صادرات چقدر است؟

دوره تربیت کارشناس صادرات آموزشگاه آریا تهران علاوه بر اینکه توسط اساتید متخصص کشور تدریس می شود، هزینه ی مقرون به صرفه ای را شامل می شود تا همه علاقه مندان به آن بتوانند به راحتی در این دوره جامع و کامل شرکت کنند. برای اطلاع از قیمت این دوره از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره تربیت کارشناس حمل و نقل بین المللی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.