دوره آموزش مقاله نویسی در مجتمع فنی آریا تهران تحت نظر اساتید مجرب این دوره بسیار پرکاربرد و پرطرفدار برگزار می شود.

آموزش مهارت مقاله نویسی همانطور که می دانید یکی از مهارت های مورد نیاز ای است که افرادی که در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی مطالبی را بارگذاری می کنند حتما باید به این مهارت ها آشنا باشند، مجتمع فنی آریا تهران به عنوان یکی از آموزشگاه های معتبر فنی حرفه ای در حوزه کامپیوتر و طراحی سایت دوره های آموزشی مقاله نویسی را به صورت صفر تا صد و متناسب با سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای ارائه می دهد در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با این دوره کاربردی بیشتر آشنا شوید.

پکیج آموزش مقاله نویسی
پکیج آموزش مقاله نویسی

پکیج آموزش مقاله نویسی

آموزش مقاله نویسی علمی پژوهشی و آموزش دوره های مختلف مقاله نویسی در مجتمع فنی تهران برگزار می‌شود، در این پکیج آموزشی شما یاد می گیرید که چگونه و با توجه به نیاز مخاطب هدف خود یک مقاله کاربردی و علمی را در وب سایت و شبکه های اجتماعی منتشر نمایید.

همانطور که می دانید اصول مقاله نویسی شامل شناخت مخاطب، استخراج کلمات کلیدی و تحقیق در مورد کلمات کلیدی متناسب با موضوع مورد نظر، تحقیق و مطالعه کافی در مورد موضوع مورد نظر می باشد که در دوره آموزش مقاله نویسی آریاتهران این موارد به هنرجویان این دوره آموزش داده می شود.

هزینه آموزش مقاله نویسی
هزینه آموزش مقاله نویسی

هزینه آموزش مقاله نویسی

هزینه کلاس های آموزش مقاله نویسی و یا قیمت آموزش مقاله نویسی در مجتمع فنی آریا تهران می‌تواند با توجه به تعداد ساعت کلاس تعیین شود.

تعداد ساعت کلاس آموزش مقاله نویسی هم پس از تعیین سطحی که توسط استاد مورد نظر انجام می‌شود به شما اعلام شده و پس از مشخص شدن تعداد ساعت مورد نیاز برای آموزش مقاله نویسی قیمت این دوره نیز به شما اعلام خواهد شد.

سرفصل های آموزش مقاله نویسی

سرفصل های کارگاه مقاله نویسی شامل سرفصل هایی است که توسط سازمان فنی و حرفه ای تایید شده است، این سرفصل ها به زودی توسط همکاران ما در مجتمع فنی آریا تهران در این بخش درج خواهد شد.

نمونه مقاله نویسی

برای مشاهده نمونه های مختلف مقاله نویسی شما می‌توانید به صفحه آموزش تولید محتوا مراجعه نمایید و در این صفحه علاوه بر آشنایی با سبک های مختلف مقاله نویسی نمونه های مختلف مقاله در حوزه های مختلف را نیز مشاهده نمایید.

آموزش مقاله نویسی isi

نوشتن مقاله علمی یکی از مهمترین فعالیت ها در زندگی علمی پژوهشگران است، و همانطور که میدانید isi در واقع یک مرجع تعیین استاندارد نشریات علمی در سراسر جهان به حساب می‌آید و کسانی که قصد دارند که مقالات isi را منتشر نمایند باید با نحوه و اصول مقاله نویسی isi آشنا باشند.

آریا تهران پکیج آموزش مقاله نویسی isi را نیز به شما ارائه می دهد و شما می توانید حتی با آموزش مقاله نویسی isi به صورت فایل pdf را نیز از این مجموعه دریافت نمایید و حتی برای آموزش مقاله نویسی isi از صفر تا صد می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وبسایت با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید تا برای شرکت در کلاس های آموزشی و حتی دانلود رایگان فیلم آموزش مقاله نویسی isi راهنمایی نمایند.

ضمنا دوره های آموزش مقاله نویسی isi مطابق با استانداردهای سازمان فنی و حرفه‌ای تعیین می شود.

آموزش مقاله نویسی پزشکی

یکی از ویژگی های بارز دوره مقاله نویسی آریا تهران این است که شما با نحوه و اصول مقاله نویسی برای مواد مختلف آشنا می‌شوید، به عنوان مثال فرض کنید که یک وب سایت پزشکی را در اختیار شما قرار دارد و شما وظیفه انتشار مقاله در مورد موضوعات مختلف پزشکی را در آن دارید و در این دوره آموزشی به شما آموزش داده می‌شود که در چنین وب سایت های تخصصی به چه صورت باید کار مقاله نویسی را جلو ببرید.

آموزش مقاله نویسی از صفر تا صد

آموزش مقاله نویسی آریا تهران با آموزش مراحل مقاله نویسی، صفر تا صد آموزش مقاله نویسی کامل و گام به گام به همراه مثال به شما ارائه می شود.
مجموعه آموزش نگارش مقاله پایان نامه و نشریه علمی در آریا تهران شامل موارد زیر می‌شود:

  • عنوان مقاله
  • چکیده
  • مقدمه
  • روش تحقیق
  • نتایج
  • بحث و تجزیه و تحلیل
  • نتیجه گیری
  • منابع

ضمنا هنرجویانی که کلاس های دوره آموزشی مقاله نویسی را در آریا تهران با موفقیت پشت سر بگذرانند می توانند در شرکت تولید محتوا آریا تهران استخدام شوند.

آموزش مقاله نویسی رایگان

اگر همین حالا یک سرچ جزیی در گوگل انجام دهید بهترین کتاب آموزش مقاله نویسی و آموزش تصویری مقاله نویسی به صورت فراوان در بستر اینترنت وجود دارد، اما نکته ای که حائز اهمیت است باید شما آموزشی های استاندارد را برای شروع کار خود اتخاذ نمایید و با استفاده از آموزش های اصولی و حرفه ای کار خود را جلو ببرید.

در این جا ما پیشنهاد می کنیم که با مراجعه به بخش وبلاگ آریا تهران با انواع مقالاتی که در این وب سایت منتشر شده است را مشاهده نمایید، و همانطور که می دانید وب سایت آریا تهران یکی از وب سایت های پر ورودی در بین وب سایت های آموزشگاهی فنی حرفه ای می باشد.

علت این موضوع هم سئو قدرتمند وب سایت آریا تهران است و یکی از فاکتورهای مهمی که باعث ارتقای سئوی وب سایت آریا تهران شده است مقالات استاندارد و کاربر پسندی است که در موضوعات مختلف در آریا تهران منتشر شده است، به عنوان مثال شما همین حالا یک عبارت تولید محتوا چیست را جستجو نمایید و سایت آریا تهران را در رتبه های بالای گوگل مشاهده خواهید کرد.

کامل ترین آموزش مقاله نویسی علمی

آموزش مقاله نویسی از ابتدا تا ارسال به ژورنال و آموزش مقاله نویسی کامل و گام به گام نیازمند گذراندن یک کلاس تخصصی تحت نظر یک استاد مجرب و کاربلد در این حوزه را دارد، که با توجه به سطج علمی هنر جو بتواند مرحله به مرحله آموزش نگارش مقاله علمی به وی آموزش دهد.

شاید شما در فضای مجازی تبلیغات مختلف در ارتباط با کارگاه رایگان آموزش مقاله نویسی، و یا آموزش مقاله نویسی ISI از صفر تا صد با مثال را مشاهده کرده باشید یا در این رابطه تبلیغاتی مثل دانلود رایگان کتاب آموزش اصول مقاله نویسی در ۲۰ دقیقه و تبلیغات اینچنینی به خصوص در اینستاگرام را مشاهده کرده باشید.

اما واقعیت این است که تا زمانی که آموزش جامع مقاله نویسی شما مطابق با سرفصل های استاندارد آن به صورت اصولی یاد نگیرید و تمرین و مطالعه لازم را در این خصوص نداشته باشید به یک مقاله نویس حرفه ای تبدیل نخواهید شد.

آموزش نگارش مقاله علمی به زبان انگلیسی

یکی از ویژگی های مهم دوره تولید محتوا در آریا تهران این است که آموزش نگارش مقاله علمی به زبان انگلیسی و حتی آموزش مقاله‌ نویسی برای مجلات بین‌ المللی ISI هم برای علاقه مندان به این دوره تدریس خواهد شد.

سوالات متداول:

کلاس های آموزش مقاله نویسی در آریا تهران به چه صورت انجام می شود؟

کلاس های آموزش مقاله نویسی در آریا تهران و همچنین کلاس های آموزش اصول مقاله‌ نویسی ISI به صورت کلاس عمومی و خصوصی برگزار خواهد شد.

آیا در دوره آموزش مقاله نویسی مدرک فنی حرفه ای ارائه خواهد شد؟

بله، پس از پایان دوره مدرک فنی حرفه ای به هنرجویان این دوره آموزشی که دوره را با موفقیت پشت سر گذاشته اند ارائه خواهد شد.

سرفصل‌های دوره آموزش اصول مقاله‌ نویسی ISI چگونه است؟

سرفصل های آموزش جامع مقاله نویسی isi نیز مطابق با استاندارد های سازمان فنی و حرفه ای تنظیم می شود.

ویژگی‌های دوره آموزش اصول مقاله‌ نویسی ISI چیست؟

در این دوره هم به صورت کاملا عملی و پروژه محور هنرجو یاد می گیرد که چگونه یک مقاله ISI به صورت استاندارد و حرفه ای نگارش نماید.

کارگاه مقاله نویسی جهاد دانشگاهی تهران؟

کارگاه مقاله نویسی جهاد دانشگاهی تهران نیز در مجتمع فنی و حرفه ای تحت نظر برترین اساتید تولید محتوا و مقاله نویسی برگزار خواهد شد.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش مقاله نویسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.