ری اکت یا react یکی از فریم ورک های open source یا متن باز و رایگان جاوا اسکریپت است. این فریم ورک توسط فیسبوک و برای بهبود طراحی رابط کاربری در وب عرضه شده است. هدف ری اکت توسعه ساده و سریع آن است. ویژگی ‌های کاربردی این فریم ورک باعث شده که برنامه ‌نویسان جاوا اسکریپت به یادگیری و استفاده از آن تمایل نشان دهند.

دوره آموزش ری اکت در آریا تهران شما را به خوبی با کتابخانه React آشنا می‌کند و شما را برای شروع به کار در شرکت های طراحی سایت اماده می کند. برای آشنایی بیشتر با این برنامه و نحوه شرکت در دوره ادامه مطلب را مطالعه کنید.

ری اکت یا React چیست

ری اکت (React) یک کتابخانه متن باز جاوا اسکریپت برای ساخت رابط ‌های کاربری (UI) است که توسط فیسبوک توسعه و نگهداری می ‌شود. این کتابخانه برای ساخت اجزای قابل استفاده مجدد رابط کاربری که به عنوان “کامپوننت” شناخته می‌ شوند، طراحی شده است. از ویژگی های ری اکت می توان به سادگی ساختار، استفاده از DOM مجازی برای ایجاد رابطه کاربری بهتری، استفاده از JSX برای سازگاری کدهای HTML در جاوا اسکریپت و همینطور جامعه بزرگ و فعال اشاره کرد.

معرفی دوره آموزش ری اکت
معرفی دوره آموزش ری اکت

معرفی دوره آموزش ری اکت

دوره آموزش React برای کسانی که به دنبال یادگیری یک کتابخانه قدرتمند و محبوب برای توسعه رابط کاربری پویا و تعاملی هستند، ایده‌ آل است. این دوره به شما کمک می‌ کند تا با استفاده از  ری اکت، وب‌سایت ‌ها، برنامه‌ های تک صفحه ‌ای (SPA) و برنامه‌ های موبایل را به صورت کارآمد و با کیفیت بالا توسعه دهید.

در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود:

  • رابط‌ های کاربری پویا و تعاملی با استفاده از React بسازید.
  • از کامپوننت‌ ها برای استفاده مجدد از کد و افزایش خوانایی کد خود استفاده کنید.
  • با استفاده از state و props، داده‌ ها را در رابط کاربری خود مدیریت کنید.
  • از hooks برای اضافه کردن قابلیت‌ های جدید به کامپوننت‌ های خود استفاده کنید.
  • با استفاده از Redux، وضعیت برنامه خود را به طور موثر مدیریت کنید.
  • از ابزارهای مختلف React برای توسعه کارآمدتر استفاده کنید.

این دوره برای برنامه نویسان جاوا اسکریپت که به دنبال یادگیری React هستند، توسعه دهندگان فرانت اند و کسانی که به دنبال یادگیری یک کتابخانه محبوب و پرکاربرد برای توسعه رابط کاربری هستند مناسب است.

کلاس آموزش ری اکت
کلاس آموزش ری اکت

کلاس آموزش ری اکت

کلاس آموزش ری اکت در آموزشگاه آریا تهران با بیشترین کیفیت و با آخرین روش های تدریس روز دنیا برگزار می شود. در این دوره ها بهترین اساتید ری اکت تهران تمام مهارت های بکارگیری این برنامه ها را به زبان ساده آموزش می دهند. این دوره ها به صورت حضوری یا آنلاین به مدت ۴۰ ساعت برگزار می شود و در انتها مدرک فنی حرفه ای به کارآموزان اعطاء می شود. برای حضور در این کلاس ها با شماره های آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

کلاس حضوری آموزش ری اکت

کلاس های حضوری آموزش ری اکت در آموزشگاه آریا تهران برگزار می شود. در این کلاس ها کارآموزان دارای سیستم جداگانه هستند و آموزش های اساتید را در کلاس تمرین می کنند و دانش و مهارت های خود را با همکلاسی های خود به اشتراک می گذارند. این کارآموزان در اخر مدرک فنی حرفه ای خود را دریافت میکنند و می توانند در شرکت های بزرگ نرم افزاری مشغول به کار شوند و یا با ترجمه مدرک خود برای مهاجرت کاری اقدام کنند.

کلاس آنلاین آموزش ری اکت

کارآموزان در کلاس های آنلاین آموزش ری اکت با آموزش همزمان به یادگیری مهارت ها می پردازند و می توانند سوالات خود را از استاد خود بپرسند و تمام مشکلات خود را برطرف کنند. آموزش ها در این کلاس ها به طور اصولی و طبق سرفصل های فنی حرفه ای می باشد. کیفیت آموزش های آنلاین آموزشگاه آریا تهران بسیار بالا است و  شما می توانید با فرا گیری این آموزش ها به راحتی در شرکت های نرم افزاری و طراحی سایت استخدام شوید و به درآمد های بالا برسید.

هزینه دوره آموزش ری اکت
هزینه دوره آموزش ری اکت

هزینه دوره آموزش ری اکت

دوره ری اکت در آموزشگاه آریا تهران دارای تخفیفات فصلی و مناسبتی می باشد. برای آگاهی از تخفیفات ما با شماره های آریا تهران تماس بگیرید و از هزینه نهایی برای ثبت نام مطلع شوید. از این مساله مطمئن باشید که هزینه ای که برای این دوره پرداخت می کنید در برابر مهارت هایی که بدست می آورید ناچیز است. با یادگیری این دوره می توانید به درآمد عالی برسید و امنیت شغلی خود را تضمین کنید.

سرفصل‌های دوره آموزش React

برای آموزش جاوا اسکریپت پیشرفته سرفصل های دور ری اکت به شرح زیر می باشند:

سرفصل ها:

مرور جاوا اسکریپت مقدماتی
مقدمات ری اکت و کار کردن با کامپوننت ها
پروژه تمرینی کار با کامپوننت ها
استیت ها در ری اکت و مدیریت رخداد ها
نمایش لیست ها و المنت های شرطی
چگونگی استایل دهی به کامپوننت های ری اکت
چگونگی دی باگ کردن یک اپلیکیشن ری اکت
اولین پروژه کامل
نگاه عمیق تر و یادگیری کار با فرگمنت ها و پرتال ها و رف ها
مدیریت کردن ساید افکت ها و استفاده از ریدیوسر ها و استفاده از کانتکس ای پی آی
ساخت پروژه سفارش غذا
نگاهی عمیق تر به ری اکت و بررسی روش های بهینه سازی ری اکت
تنظیم ارسال درخواست های اچ تی تی پی و اتصال به دیتابیس
ساختن هوک های سفارشی
روش کارکردن با فرم ها و مقدار های ورودی کاربر در ری اکت
اضافه کردن ارسال درخواست اچ تی تی پی به پروژه سفارش غذا
بررسی ریداکس و استفاده به عنوان جایگزین کانتکس ای پی آی
بررسی ریداکس به صورت پیشرفته
ساخت پروژه چند صفحه ای با استفاده از ری اکت روتر
آموزش چگونه اعتبار سنجی در یک اپلیکیشن ری اکت
چگونگی استقرار یک اپلیکیشن ری اکت
معرفی فریم ورک نکست جی اس
چگونگی استفاده از انیمیشن در اپلیکیشن ری اکت
چگونگی جایگزینی ریداکس با هوک های ری اکت
چگونگی تست کردن اپلیکیشن ری اکت (یونیت تست)
چگونگی افزودن تایپ اسکریپت به ری اکت
جمع بندی هوک ها در ری اکت
جمع بندی کلی ری اکت و قابلیت های اصلی آن

ویژگی های کلیدی React

ری اکت دارای ویژگی های خاصی است که آن را از سایر کتابخانه ها یا فریم ورک ها مجزا کرده است. از جمله این ویژگی ها می توان به یادگیری آسان البته برای کسانی که با جاوا اسکریپت آشنایی دارند، ساختار مبتنی بر کامپوننت ها برای ایجاد کدهای خواناتر و نگهداری آسانتر، استفاده از دام مجازی برای به روز رسانی کارآمد رابط کاربری، استفاده از JSX برای ایجاد بدون مشکل ترکیب کدهای HTML و جاوا اسکریپت و سرعت بالای آن به دلیل استفاده از Virtual DOM اشاره کرد.

همچنین ری اکت از جامعه بزرگ و فعالی از توسعه دهندگان برخوردار است. این جامعه، کتابخانه ها و ابزارهای زیادی را برای تکمیل عملکرد React ارائه می دهد. به علاوه از دیگر ویژگی های ری اکت می توان به مقیاس پذیری React به دلیل ساختار مبتنی بر کامپوننت اشاره کرد. البته ری اکت به طور پیش فرض برای SEO مناسب نیست، اما راه حل هایی برای این مشکل وجود دارد.

با استفاده از ری اکت، تنوع بالایی از برنامه ها، از جمله وب سایت ها، برنامه های تک صفحه ای (SPA) و برنامه های موبایل  قابل اجرا است. به علاوه React توسط فیس بوک پشتیبانی می شود، که به طور فعال آن را توسعه و بهبود می بخشد.

کاربرد های React

ری اکت دارای کاربردهای متنوعی است که در اینجا چند نمونه از کاربردهای React آورده شده است:

  • ساخت وبسایت‌های تعاملی
  • ساخت برنامه ‌های تک صفحه ای (SPA)
  • ساخت رابط‌ های کاربری داشبورد ری اکت
  • ساخت ابزارهای ویرایش React
  • ساخت بازی‌های سادهReact
  • ساخت برنامه‌های موبایلReact Native

در کل اگر به دنبال یادگیری یک کتابخانه محبوب و پرکاربرد برای توسعه رابط کاربری پویا و تعاملی هستید، React گزینه ای عالی است.

پیش نیازهای دوره آموزش ری اکت

اگر قصد شرکت در دوره ری اکت را دارید باید از پیش با برخی برنامه ها آشنایی داشته باشید. در غیر اینصورت شرکت در این دوره برای شما چندان موثر نخواهد بود. برای شرکت در این دوره آشنایی قبلی با HTML، CSS، JavaScript ضروری است. آشنایی با این برنامه ها به شما کمک می کند با بازدهی بسیار بالا برنامه ری اکت را آموزش ببینید.

اگرچه تسلط کامل به تمام پیش‌نیازها ضروری نیست، اما داشتن دانش پایه این برنامه ها بسیار مهم است. هر چند دوره‌های آموزشی React معمولا پیش ‌نیازها را به طور کامل توضیح می ‌دهند، اما آشنایی قبلی باعث یادگیری بهتر شما می شود.

بازار کار و درآمد React

تقاضا برای توسعه دهندگان React در بازار کار بسیار بالا است. دلیل این امر محبوبیت React، سرعت بالا، مقیاس پذیری، تنوع و پشتیبانی فیس بوک از این کتابخانه است. از جمله فرصت های شغلی برای توسعه دهندگان ری اکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کار در شرکت های بزرگ
  • کار در استارت آپ ها
  • کار به صورت فریلنسری
  • انجام کار در شرکت ها به شکل دورکاری
  • کار در شرکت ها به صورت حضوری

درآمد متخصص ری اکت در دنیا بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار دلار است. از جمله عواملی که می تواند در افزایش درآمد شما موثر باشد میتوان به سابقه کار، مهارت ها، سطح تحصیلات، موقعیت مکانی و جایگاه شغلی اشاره کرد. همچنین با یادگیری مداوم و بروز بودن می توانید درآمد خود را افزایش دهید. به علاوه تمرکز بر مهارت های Redux، GraphQL،TypeScript  و Next.js می تواند درامد شما را افزایش دهد.

سوالات متداول
یادگیری ری اکت چقدر طول می کشد؟

زمان یادگیری React به عوامل مختلفی بستگی دارد. با توجه به تجربه قبلی در برنامه نویسی، تعهد و زمانی که برای مطالعه اختصاص می دهید و همچنین کیفیتی منابع آموزشی که استفاده می کنید این زمان متفاوت است. اما به طور کلی برای یادگیری این مهارت حداقل به یک ماه زمان نیاز دارید تا به سطح مقدماتی برسید.

چرا باید ری اکت را یاد بگیریم؟

دلایل متعددی برای یادگیری React وجود دارد. ری اکت از محبوبیت بالایی برخوردار است و یادگیری آن آسان می باشد و کاربردهای فراوانی دارد. با انجام این شغل می توانید به درآمد بالایی برسید و امنیت شغلی بالایی را تجربه کنید.

آیا دوره ری اکت مناسب برنامه نویسان فول استک است؟

بله، دوره ری اکت برای برنامه نویسان فول استک مناسب است. ری اکت یک کتابخانه محبوب فرانت اند است و تقریبا تمام برنامه های وب مدرن از رابط کاربری بصری و تعاملی استفاده می کنند. ری اکت به عنوان یک کتابخانه قدرتمند و محبوب فرانت اند، به شما در ساخت رابط های کاربری جذاب و کاربرپسند کمک می کند.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

طول دوره

40 ساعت

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش ری اکت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.