دوره پایتون چیست

دوره آموزش پایتون چیست؟ اگر به دنبال یادگیری زبان پایتون هستید، دوره آموزش برنامه نویسی پایتون را در آموزشگاه آریا تهران بگذرانید، ما دوره آموزش برنامه نویسی پایتون Python را با بهترین اساتید و به صورت بازار کاری به مخاطبین خود ارائه میدهیم.

اگر به دنبال دریافت مدرک بین المللی پایتون هستید میتوانید با گذراندن دوره حرفه ای پایتون با مدرک بین المللی پایتون (مدرک پایتون) در آموزشگاه پایتون آریا تهران قادر به دریافت مدرک باشید.

یکی از اصلی ترین تفاوت های ما با سایر آموزشگاه های برگزار کننده دوره فشرده پایتون، قیمت کلاس آموزش برنامه نویسی پایتون می باشد. شهریه دوره برنامه نویسی پایتون در آموزشگاه آریا تهران بسیار کمتر از سایر آموزشگاه ها بوده و به صورت بازار کاری و عملی تدریس میگردد.

زبان برنامه نویسی پایتون (Python) یک زبان برنامه نویسی همه منظوره، شی گرا و مفسر و داینامیک است که می توان از آن در نرم افزار ها و تکنولوژی های متنوع بهره برد.

پایتون مدل‌های مختلف برنامه نویسی (از جمله شیء گرا و برنامه نویسی دستوری و تابع محور) را پشتیبانی می‌ کند و برای مشخص کردن نوع متغییرها از یک سامانه پویا استفاده می‌کند.

شما عزیزان با شرکت در آزمون بین المللی پایتون و دریافت مدرک برنامه نویسی پایتون به آسانی میتوانید مهاجرت کرده و در کشور هایی همچون ایتالیا مشغول به کار شده و کسب درآمد نمایید.

کلاس آموزش پایتون
کلاس آموزش پایتون

کلاس آموزش پایتون

آموزشگاه فنی حرفه ای تهران (آریا تهران) کلاس های پایتون و بهترین دوره پایتون فنی حرفه ای را با بهترین اساتید آموزش پایتون به مخاطبین و هنرجویان عزیز خود ارائه میدهید. در کلاس پایتون شما میتوانید به صورت آنلاین و حضوری به یادگیری صفر تا صد پایتون بپردازید و سوالات خود را مطرح نمایید. علاوه بر دوره پایتون آنلاین، می توانید با خرید دوره پایتون، از مزایای این دوره بهره مند شوید.

ما در آموزشگاه آریا تهران کلاس پایتون را با سرفصل هایی مطابق سرفصل های مجتمع فنی برگزار می نماییم، همچنین مدرک فنی حرفه ای پایتون را نیز به هنرجویان خود پس از دریافت آزمون و کسب نمره قبولی هنرجو ارائه میدهیم.

تمامی سرفصل های آموزشی دوره جامع پایتون، مطابق دوره پایتون مجتمع فنی تهران می باشد. این دوره به دو صورت دوره آموزش پایتون مقدماتی و دوره آموزش پایتون پیشرفته (دوره پایتون پیشرفته) به هنرجویان دوره برنامه نویسی با پایتون آموزش داده میشود.

لارم به ذکر است که اگر کودک یا نوجوان شما به یادگیری این زبان برنامه نویسی علاقه مند است و به دنبال بهترین دوره پایتون کودکان و دوره پایتون نوجوانان هستید، نگران نباشید. آموزشگاه آریا تهران با برگزاری دوره پایتون فنی و حرفه ای (بهترین دوره یادگیری پایتون) برای کودکان و نوجوانان، این نگرانی را برای شما برطرف خواهد کرد.

ویژگی های پایتون

از ویژگی های پایتون می توان به این اشاره کرد که یک زبان اسکریپتی و بسیار قدرتمند و گسترده است و این روزها می توانید آثاری از نفوذش رو تقریبا همه جا ببینید.

از پروژه های ساده و بسیار کوچک گرفته تا پروژه های عظیم چون برخی از نرم افزار های NASA پایتون در ویژگی‌ها با زبانهای تفسیری پرل، روبی، اسکیم، اسمال تاک و تی سی ال مشابهت دارد و از مدیریت خودکار حافظه استفاده می‌کند.

همچنین برخی افراد معتقد هستند که پایتون بهترین زبان برنامه نویسی برای هک می باشد.

در زبان پایتون از نویسه فاصله و جلو بردن متن برنامه برای مشخص کردن بلاک‌ های کد استفاده می‌شود. شما عزیزان اگر به دنبال کلاس پایتون حضوری هستید، آموزشگاه آریا تهران این امکان را به شما داده است که بتوانید به صورت حضوری به آموزشگاه تشریف آورده و اقدام به یادگیری پایتون از صفر نمایید.

پیشنهاد میشود جهت دریافت مدرک بین المللی پایتون و کسب اطلاعات در رابطه با دوره های برنامه نویسی با مدرک بین المللی آریا تهران با یکی از شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا مشاوران ما اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

بهترین آموزشگاه برنامه نویسی پایتون

بنظر شما بهترین آموزشگاه برنامه نویسی پایتون باید چه معیارهایی داشته باشد؟

یکی از مهم ترین ویژگی های ثبت نام دوره پایتون آموزشگاه آریا تهران، آموزش زیر نظر اساتید مجرب و متخصص است. شما عزیزان با شرکت در کلاس آموزش برنامه نویسی پایتون میتوانید این زبان برنامه نویسی را با بهترین اساتید و به صورت بازار کاری آموزش ببینید.

علاوه بر کلاس های حضوری و آنلاین، آموزشگاه برنامه نویسی آریا تهران به عنوان مرکز اصلی آموزش پایتون در تهران، یک کلاس آموزشی به صورت کلاس خصوصی برنامه نویسی پایتون برگزار می کند. در کلاس خصوصی برنامه نویسی پایتون مسلما زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت.

قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس های خصوصی ۱ تا ۲ نفر می باشد و با در نظر گرفتن مدت زمان بالا برای آموزش کامل برنامه نویسی پایتون امکان انجام تمرین های مختلف درنرم افزار  پایتون وجود دارد

دانشجویان پس از اتمام دوره پایتون فنی حرفه ای بلااستثنا قادر خواهند بود با پایتون برنامه نویسی کنند. برای کسب اطلاعات در رابطه با بهترین کلاس برنامه نویسی پایتون در تهران همین حالا با یکی از شماره تلفن های ما در آموزشگاه آریا تهران تماس حاصل فرمایید.

آموزشگاه اریا تهران دوره پایتون حضوری را با بهترین اساتید برنامه نویسی برگزار کرده و مدرک معتبر برنامه نویسی پایتون را به هنرجویان خود ارائه میدهد که یکی دیگر از مهم ترین مزایای شرکت در دوره پایتون پروژه محور آریا تهران محسوب می شود.

جهت آشنایی با انواع دوره های برنامه نویسی که در آموزشگاه آریا تهران برگزار می شود، به صفحه دوره های برنامه نویسی مراجعه کنید.

یکی دیگر از ویژگی های گذراندن کلاس آموزش برنامه نویسی پایتون Python در آموزشگاه آریا تهران، دریافت فیلم دوره پایتون رایگان پس از اتمام آموزش دوره پایتون تهران می باشد.

جهت مشاهده فیلم دوره برنامه نویسی پایتون رایگان (دوره ی رایگان پایتون)، وارد وب سایت آریا تهران شوید و فیلم دوره آموزشی پایتون رایگان (دوره پایتون وب) را که همکاران ما برای شما به صورت رایگان قرار داده اند را مشاهده نمایید.

برای یادگیری برنامه نویسی دسترسی به مقالات برنامه نویسی میتواند در روند یادگیری شما موثر باشد و به شما کمک می کند تا زمان کوتاه تری را طی کنید. به همین خاطر ما برای شما مقالات برنامه نویسی را در نظر گرفته ایم.

قیمت دوره آموزش برنامه نویسی پایتون
قیمت دوره آموزش برنامه نویسی پایتون

قیمت دوره آموزش برنامه نویسی پایتون

قیمت جامع ترین دوره پایتون چقدر است؟ قیمت دوره پایتون برای کودکان، دوره پایتون برای نوجوانان و همچنین برای بزرگسالان با توجه به عوامل مختلفی از جمله مدت زمان دوره، نوع دوره، آنلاین یا حضوری بودن دوره، تجربه و تخصص اساتید، زمان برگزاری این دوره، مدرک معتبر، سرفصل های ارائه شده و…متغیر است.

در برخی موارد، دوره‌ های کوتاه مدت و مقدماتی می‌ توانند با قیمت پایین‌ تری نسبت به دوره های پیشرفته و تخصصی ارائه شوند.

به طور کلی قیمت دوره پایتون حضوری تهران در بهترین آموزشگاه برنامه نویسی پایتون یعنی آریا تهران، ساعتی ۲۵۰ هزارتومان می باشد. شما میتوانید دوره های پایتون را به صورت آنلاین و مجازی نیز در آموزشگاه آریا تهران سپری کنید.

برای کسب اطلاعات در رابطه با هزینه کلاس برنامه نویسی پایتون با یکی از شماره تلفن های ما در آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید تا مشاوران ما اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

علاوه بر این هزینه کلاس آموزش برنامه نویسی پایتون (دوره زبان پایتون) متناسب با میزان سطح یادگیری شما متغیر می باشد.

لازم به ذکر است آموزشگاه آریا تهران تمامی رشته های فنی حرفه ای را به صورت حضوری و آنلاین تدریس می نماید.

مدرک بین المللی پایتون

آموزشگاه برنامه نویسی آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای به فراگیران دوره برنامه نویسی پایتون بعد از گذرندان کامل دوره دو نوع مدرک معتبر برنامه نویسی پایتون و مدرک بین المللی پایتون قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف ارائه می دهد.

مدرک فنی حرفه ای برنامه نویسی پایتون
– مدرک معتبر داخلی برنامه نویسی پایتون

سر فصل های دوره پایتون مطابق با استاندارد های سازمان فنی و حرفه ای تنظیم شده است. در رابطه با هزینه دوره پایتون باید بگوییم هزینه دوره آموزشی پایتون نیز مطابق با هزینه دوره پایتون سازمان فنی حرفه ای می باشد.

کلاس های برنامه نویسی پایتون در آریا تهران به صورت صفر تا صد بوده و مناسب برای افرادی می باشد که هیچ پیش زمینه ای از این زبان برنامه نویسی ندارند.

علاوه بر مواردی که ذکر شد، شما می توانید با شرکت در دیگر دوره های آموزش زبان پایتون این آموزشگاه، از جمله دوره سقوط پایتون، دوره شی گرایی پایتون، دوره رایگان پایتون جادی (جادی دوره پایتون)، دوره مستری پایتون، دوره هک با پایتون، دوره استادی پایتون، دوره ضمن خدمت پایتون و… مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید و در کوتاه ترین زمان وارد بازار کار شوید و درآمد کسب کنید.

با توجه به گفته های بالا، یکی از اصلی ترین ویژگی های آموزشگاه آریا تهران ارائه مدرک بین المللی و فنی حرفه ای برای دوره آموزشی پایتون می باشد. شما عزیزان میتوانید زبان برنامه نویسی پایتون را با بهترین قیمت و از صفر تا صد با دریافت مدرک فنی حرفه ای قابل ترجمه در آریا تهران بگذرانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مدرک بین المللی برنامه نویسی پایتون و نحوه صدور مدرک بین المللی در آموزشگاه آریا تهران با یکی از شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا مشاوران ما اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

سرفصل های دوره برنامه نویسی پایتون

سرفصل های دوره پایتون حرفه ای چیست؟ درمورد سرفصل های دوره آموزش زبان پایتون (دوره آموزشی زبان پایتون) باید بدانید همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد سرفصل های این دوره کاملا مطابق با سرفصل های ارائه شده توسط سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد.

در این بخش سرفصل دوره آموزش برنامه نویسی پایتون فنی حرفه ای را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

نصب پایتون
محیط برنامه نویسی IDLE
ورود ی، پردازش و خروج ی

نمایش خروجی
متغیر ها
دریافت ورودی از صفحه کلید
محاسبات
قالب بندی خروجی
ثابت های نام دار

ساختار های تصمیم گیری و منطق بولی

If
If-else
If-elif-else
مقایسه رشته ها
ساختار های انتخاب تو در تو
عملگر های منطقی
متغیر های بولی

معرفی ساختار های تکرار

حلقه while
حلقه for
محاسبه مجموع
مقدار مراقبتی
حلقه های اعتبار سنج ورودی
حلقه های تو در تو

تابع

معرفی تابع
تابع void
طراحی برنامه با توابع
متغیر محلی
ارسال آرگومان به تابع
متغیر و ثابت سراسری
توابع برگشت دهنده مقدار
ماژول math
توابع ذخیره ساز در ماژول ها

لیست و تاپل (مقدماتی)

لیست:
عملگر تکرار
حرکت در لیست با حلقه
متصل کردن لیست ها
برش لیست
جست جو در لیست
کپی کردن لیست
تاپل:
دلایل وجود تاپل
تبدیل مابین لیست و تاپل

دیکشنری و مجموعه (مقدماتی)

دیکشنری:
ایجاد دیکشنری
بازیابی مقدار از دیکشنری
تست مقدار در دیکشنری
افزودن و حذف ع نصر
تعیین تعداد ع ناصر
حرکت در میان دیکشنری با حلقه
مجموعه :
ایجاد مجموعه
تعداد عناصر در مجموعه
افزودن و حذف عنصر
حلقه و حرکت در مجموعه

رشته ها

دسترسی به کاراکتر ها در رشته
حرکت در م یان رشته با حلقه
اتصال رشته
برش رشته
تست، جستجو و دستکاری رشته

کلاس و برنامه نویسی شی گرا

کلاس
ذخیره کلاس در ماژول
کار با نمونه ها
تکنیک های طراحی کلاس
سازنده
مخرب
سطح دسترسی
کپسوله کردن
خواص
ارث بری
چند ریختی
مدیریت استثنا و خطا یابی

پیشنهاد میشود برای دریافت جزوه آموزش برنامه نویسی پایتون pdf و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سرفصل‌های دوره آموزش پایتون با یکی از شماره تلفن های ما در آموزشگاه اریا تهران تماس بگیرید تا مشاوران ما اطلاعات لازم را درباره دوره برنامه نویسی پایتون حضوری (دوره حضوری پایتون)، در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

توضیحات بیشتر درباره پایتون

زبان پایتون دارای کاربردهای متنوعی در شرکت‌های توسعه نرم‌افزار مانند بازی‌سازی، شرکت های طراحی وب سایت، برنامه‌های کاربردی، توسعه زبانی، پیش‌نمونه‌سازی، برنامه‌های طراحی گرافیکی و دیگر موارد است.

این موارد موجب شده‌اند پایتون جایگاه ویژه‌ای در میان زبان‌های برنامه‌نویسی پیدا کند. پایتون دارای کتابخانه‌های استاندارد بسیاری در زمینه‌های گوناگون مانند عملیات روی رشته‌ها، اینترنت، ابزارهای وب سرویس، رابط‌های سیستم‌عامل و پروتکل‌ها است.

برند های معتبری مثل یوتیوپ، گوگل، یاهو، شاپ زیلا و اولتراسیک از پایتون استفاده می کنند. ناسا (NASA) نیز از پایتون برای برنامه‌نویسی تجهیزات و ماشین‌آلات فضایی خود بهره می‌برد.

تمامی افراد علاقه مند به برنامه نویسی و افراد جویای کار در حوزه IT مخاطبین دوره آموزشی برنامه نویسی پایتون می باشند.

برای دریافت مدرک معتبر پایتون و شرکت در دوره ۰ تا ۱۰۰ پایتون (دوره صفر تا صد پایتون) تنها کافیست با یکی از شماره تلفن های ما تماس بگیرید و یا به صورت حضوری جهت ثبت نام به آموزشگاه مراجعه نمایید.

پیشنهاد ویژه: اگر قصد دارید یک برنامه نویس حرفه ای شوید و قبل از هر چیزی می خواهید اطلاعات کاملی درباره حقوق و درآمد برنامه نویسی در ایران و جهان بدست آورید، مقاله درآمد برنامه نویسی می تواند بهترین راهنمای شما باشد.

آینده شغلی برنامه نویسی پایتون
آینده شغلی برنامه نویسی پایتون

آینده شغلی برنامه نویسی پایتون

می توانید پس از گذراندن کلاس آموزش پایتون با مدرک بین المللی (دوره های یادگیری پایتون) به عنوان برنامه نویس پایتون در شرکت ها و سازمان های مختلف مشغول به کار شوید.

آینده شغلی برنامه‌ نویسی پایتون به دلیل مزایای این زبان و کاربردهای وسیعی که دارد، بسیار روشن و چشمگیر است. در زیر تعدادی از جوانب مثبت آینده شغلی برنامه‌ نویسی پایتون آورده شده است:

کاربرد وسیع: پایتون در حوزه‌ های مختلفی از جمله توسعه وب، علم داده، هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل داده، توسعه بازی‌ ها و غیره کاربرد دارد. به همین دلیل، پس از اتمام دوره کارآموزی پایتون، فرصت‌ های شغلی بسیاری برای برنامه‌ نویسان پایتون وجود دارد.

پیشنهاد ویژه: استخدام برنامه نویسی به صورت دورکاری و حضوری در مجتمع فنی حرفه ای آریا تهران با مزایای عالی انجام می پذیرد. اگر به دنبال فرصت های شغلی در حوزه برنامه نویسی هستید، مقاله استخدام مدرس برنامه نویسی را مطالعه کنید.

تقاضا بالا: به دلیل گستردگی کاربردها و سهولت یادگیری، تقاضای برنامه‌ نویسان پایتون در بازار کار بسیار بالاست. بنابراین شما پس از پایان دوره کامل پایتون (دوره کامل یادگیری پایتون)، هیچ نگرانی بابت پیدا کردن شغل مناسب نخواهید داشت.

وب و توسعه نرم‌ افزار: پایتون برای توسعه وب و توسعه نرم‌ افزار نیز کاربردهای بسیاری دارد. فریم‌ ورک‌ های معروفی مانند Django و Flask برای توسعه وب از پایتون استفاده می‌ کنند.

توسعه بازی‌ ها: پایتون برای توسعه بازی‌ های کامپیوتری نیز استفاده می‌ شود و ابزارهایی مانند Pygame این امکان را به برنامه‌ نویسان می‌ دهد تا بازی‌ های ساده تا پیچیده‌ تری را ایجاد کنند.

هوش مصنوعی و رباتیک: در حوزه‌ های هوش مصنوعی و رباتیک نیز پایتون مورد استفاده قرار می‌ گیرد و ابزارهایی مانند ROS (Robot Operating System) از این زبان برای برنامه‌ نویسی ربات‌ ها استفاده می‌ کنند.

استخدام انعطاف‌ پذیر: کار آموزانی که در دوره آموزش پایتون پروژه محور (دوره متخصص پایتون) ثبت نام می کنند، می‌ توانند به راحتی در زمینه‌ های مختلف به عنوان برنامه‌ نویس، متخصص امنیت، توسعه وب و موارد مشابه استخدام شوند.

به طور خلاصه، آینده شغلی برنامه‌ نویسی پایتون به دلیل تنوع کاربردها، سهولت یادگیری، تقاضا بالا و رشد پیوسته در صنعت فناوری اطلاعات بسیار پررونق است. دوره تخصصی پایتون (دوره یادگیری عمیق با پایتون) آریا تهران متناسب با بازار کار بوده و شما تمامی مهارت های لازم را برای ورود به بازار کار کسب خواهند کرد.

جهت انجام انواع پروژه های برنامه نویسی پایتون، می توانید با تیم پروژه آریا تهران در ارتباط باشید. تیم پروژه آریا تهران با اعضای متخصص و حرفه ای در زمینه انواع زبان های برنامه نویسی از جمله زبان برنامه نویسی پایتون، آماده پذیرش انجام پروژه پایتون شما عزیزان می باشد. جهت مشاوره با ما تماس بگیرید.

مزایای دوره برنامه نویسی پایتون

دوره ی پایتون (دوره ی مستری پایتون) دارای مزایای زیادی برای دانش‌ آموزان است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • یادگیری ساده: پایتون یک زبان برنامه‌ نویسی ساده است که از سینتکس ساده‌ ای برخوردار است. این امر به کار آموزان تازه‌ کار کمک می‌ کند به سرعت اصول برنامه‌ نویسی را یاد بگیرند. علاوه بر این اساتید در طی دوره پایتون مقدماتی و پیشرفته مطالب را به صورت ساده و قابل فهم به شما آموزش خواهند داد.
  • کاربردهای متنوع: پایتون در حوزه‌ های مختلفی از جمله توسعه وب، علم داده، هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل داده، رباتیک و غیره کاربرد دارد.
  • سهولت یادگیری: به دلیل سادگی سینتکس و نحوه نوشتن کد در پایتون، یادگیری آن برای مبتدیان به شکلی راحت‌ تر انجام می‌ شود.
  • بازار کار: تقاضای برنامه‌ نویسان پایتون در بازار کار بسیار بالاست. این زبان در حوزه‌ های مختلفی از توسعه نرم‌ افزار تا علم داده و امنیت اطلاعات مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
  • توسعه وب: با استفاده از فریم‌ ورک‌ های معروف مانند Django و Flask، می‌ توانید برنامه‌ های وب پیچیده و کارآمدی ایجاد کنید.
  • جامعه فعال: پایتون دارای یک جامعه بزرگ و فعال از برنامه‌ نویسان است. این به شما امکان می‌ دهد تا از منابع آموزشی غنی، ابزارها و کتابخانه‌ های متعددی برای توسعه پروژه‌ های خود استفاده کنید.

با توجه به این مزایا، دوره پایتون برنامه نویسی (دوره پایتون با مدرک فنی حرفه ای) می‌ تواند برای افرادی که می‌ خواهند با دنیای برنامه‌ نویسی آشنا شوند یا مهارت‌ های خود را توسعه دهند، بسیار مفید باشد.

نظرات کارآموزان دوره پایتون

آزمون پایتون فنی حرفه ای

آن دسته از افرادی که در دوره آموزش پایتون با مدرک شرکت کرده اند، می توانند پس از اتمام دوره آموزشی، اقدام به ثبت نام در آزمون کنند.

برای ارائه مدرک فنی حرفه ای پایتون همانند سایر زبان های برنامه نویسی نیاز به دادن آزمون فنی و همچنین کسب نمره قبولی می باشد.

اگر شرایط ثبت نام در دوره پایتون پیشرفته مجتمع فنی تهران به صورت حضوری را ندارید، شما عزیزان میتوانید دوره جامع آموزش برنامه نویسی پایتون را در آموزشگاه آریا تهران به صورت مجازی و در گوگل میت نیز آموزش ببینید.

جمع بندی

دوره پایتون فنی حرفه ای (دوره های پایتون در تهران) آریا تهران یکی از کامل ترین و بهترین دوره های آموزشی برای افراد علاقه مند به یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون می باشد.

اگر می خواهید بدانید دوره های پایتون چیست (دوره پایتون چیه)، هزینه کلاس برنامه نویسی پایتون چقدر است، چگونه می توان مدرک معتبر برنامه نویسی پایتون گرفت و همچنین برای شرکت در دوره مقدماتی تا پیشرفته پایتون باید چکار کرد، همین حالا اسم و شماره تماس خود را در قسمت نظرات درج کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

سوالات متداول
شهریه دوره آموزش پایتون چقدر است؟

قیمت دوره پایتون در آموزشگاه آریا تهران به صورت ساعتی می باشد، برای کسب اطلاعات در رابطه با شهریه دوره پایتون با شماره تلفن های ما در آموزشگاه اریا تهران تماس حاصل فرمایید.

مدت زمان دوره پایتون چقدر است؟

مدت زمان دوره حضوری اموزش پایتون دو ماه بوده و متناسب با سطح یادگیری افراد متغیر می باشد.

آیا پس از گذراندن دوره پایتون مدرک فنی حرفه ای ارائه میشود؟

بله، در آموزشگاه آریا تهران پس از گذراندن دوره های زبان پایتون و قبولی در آزمون، می توانید مدرک فنی حرفه ای قابل ترجمه ارائه میشود.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

,

نام دوره در فنی و حرفه ای

برنامه‌نویسی پایتون Python

کد استاندارد

ــ

مهارت پیش نیاز

آشنایی اجمالی با برنامه نویسی

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

طول دوره

2 ماه و نیم

مخاطبین

این دوره آموزشی زبان برنامه نویسی, پایتون برای کلیه مدیران برنامه نویسی، پرسنل, پژوهان و علاقمندان به دوره های تخصصی برنامه نویسی و, شرکت ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی، اساتید دانشگاه ها و دانشجویان, علاقمندان به نوشتن ابزارهای امنیتی و ابزارهای تست نفوذ مناسب است, کارشناسی، کارشناسی ارشد ، دکترا علوم کامپیوتر و دانش

مشاغل مربوط

این دوره آموزشی با, طراحان سایت و مدیران برنامه نویسی در شرکت ها, و سازمان های دولتی و غیردولتی در ارتباط می باشد.

انتخاب زمان برگذاری دوره

۱۵ بهمن – یکشنبه و سه شنبه – 15 الی 17 (حضوری – آنلاین), ۱۹ فروردین – یکشنبه و سه شنبه – 15 الی 17 (حضوری – آنلاین), خصوصی (ساعتی)

مدرس

مهدی زبردست

40 دیدگاه برای دوره پایتون

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. علی مددی

    بسیار عالی و مفید بود
    استاد زبردست هم دانا و کاربلد بود ممنون از کادر خوب اریا تهران

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خوشحالیم که رضایت داشته اید هدف مجموعه ام فراهم کردن شرایط مناسب اموزشی برای ارائه بهترین اموزش به شما کاراموزان عزیز است

  2. بابک شاکر

    بسیار عالی و تدریس عالی استاد زبر دست

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خدمت شما دوست عزیز خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید برای دوره اموزشی پایتون و خورسندیم که توانسته ایم رضایت شما دوست عزیز را جلب نماییم

  3. زهرا تاجری

    دوره خوبی بود
    دوره آموزشی پایتون با استاد زبردست

    • aryatehran_B

      درود ممنونیم از حسن انتخاب شما اموزشگاه اریا تهران را میکوشد تا بهترین اموزش ها را برای جلب رضایت شما دوستان ارائه دهد

  4. Shayan

    عالی بود استاد زبردست خیلی عالی آموزش میدهند

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میشود

  5. عطا ملکی

    فوق العاده بودن استاد زبردست و دوره کامل و خوبی بود

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد دوست عزیز ممنونیم از حسن انتخاب شما و خورسندیم که رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  6. علی پشتکاری

    دوره پایتون با استاد زبردست خیلی خوش گذشت ،ممنون از زحمات استاد

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز مجموعه اریا تهران میکوشد بهترین اساتید را استفاده کند برای ارائه بهترین اموزش

  7. مهسا فرهادی

    در کل خوب بود

    • aryatehran_B

      درود ممنونیم از نظرات خوب شما خورسندیم که رضایت داشته اید

  8. ناشناس

    بسیار عالی بود

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میشود خورسندیم که رضایت داشته اید

  9. امیر حسین طاهری

    سلام طاهری هستم دانشجوی دوره پایتون.نحوه تدریس و انتقال مفاهیم خوب بود .بنده راضی هستم

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میشود

  10. ماهان حبیبی

    سلام،حبیبی هستم دانشجوی دوره پایتون، نحوه تدریس استاد زبر دست، بسیار عالی بود و مفاهیم رو به خوبی انتقال میداد
    پیشنهاد میکنم در دوره شرکت کنید،با تشکّر از پرسنل آموزشگاه و «استاد زبر دست».

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیمک از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید خورسندیم که رضایت داشته اید و همواره پرسنل و استاد میکوشد تا با فراهم کردن شرایطی مناسب بهترین اموزش را به شما ارائه دهد

  11. سلیمانی

    من کلاس ها رو به صورت آنلاین با استاد زبردست برداشتم خیلی عالی بود کلاس ها و همینطور با کیفیت چه از نظر تدریس چه از نظر کلاس استاد عالی بود واقعا کیفیت بالایی داشت

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید به امید دیدار مجدد شما

  12. آریا برزگر پایتون (خریدار محصول)

    استاد زبردست مسلط هستن به مطالب در کل خوب بود من انلاین شرکت کردم راضیم

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و اموزشگاه سعی میکند کیفیت کلاس های انلاین ام مثل حضوری باشد و رضایت داشته اید

  13. مرسلی

    آموزش خوبه و استاد هم خوب توضیح می دهد

    • aryatehran_B

      سلام خدمت شما دوست عزیز خیلی خوشحالیم که توانسته ایم رضایت شما را جلب نماییم

  14. ایمان آسان کار

    کلاس های برنامه نویسی رو با استاد زبر دست سپری کردم و به مطالب کاملا مسلط بودن، از کیفیت تدریس راضی بودم.

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز اموزشگاه میکوشد تا با اساتید مجرب بهترین اموزش را ارائه دهد به کاراموزان عزیز

  15. مومنی

    کلاس پایتون با استاد زبردست کلاس مفیدی بوده

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میشود

  16. محمد امین رمضانی

    کلاس پایتون عالی استاد زبردست عالی تدریس میکنند درکل خیلی راضیم

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خوشحالیم که توانسته ایم پاسخ اعتماد شما را بدهیم به امید دیدار مجدد شما

  17. مبینا بهمنی

    سلام کلاس های دوره استاد زبر دست شرکت کردم همه چی عالی بود نحوه تدریس ایشون هم خیلی خوب بود

    • aryatehran_B

      سلام خیلی خوشحالیم از این که اموزشگاه اریا تهران را شرکت کرده اید هدف مجموعه ام بهترین اموزش و کسب رضایت شما است

  18. مصطفی زیوریان عظیمی

    کلاس پایتون با استاد زبردست.استاد خوبی بود و نحوه تدریسش مناسب بود درکل راضی بودم

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید به امید دیدار مجدد شما

  19. سعید ظاهری (خریدار محصول)

    کلاس های اموزشی پایتون استاد زبردست واقعا عالی بودن و همه مطالب رو کامل و واضح توضیح میدادن

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید هدف مجموعه ام جلب رضایت شما دوستان عزیز است

  20. امیر مهدی صدوقی

    کلاس های برنامه نویسی پایتون استاد زبردست عالی بود
    دراین کلاس های با اجزای برنامه نویسی آشنا شدم و وارد دنیا برنامه نویسی شدم که تجربه ی خوبیه

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خورسندیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و رضایت داشته اید

  21. راضیه وطنی

    با اینکه آموزشگاه از محل زندگی من دور و رفت و آمد کمی مشکل بود اما از زمان و هزینه‌ای که برای کلاس صرف کردم پشیمون نیستم. استاد زبردست بسیار ماهر و توانمند هستن و مطالبی رو حتی فراتر از بحث پایتون مقدماتی آموزش دادن. این دوره رو به تمامی کسانی که قصد یادگیری پایتون دارن شدیدا توصیه میکنم.

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید هدف مجموعه و استاد ام اموزش به بهترین نحوه ممکن برای کاراموزان عزیز است که رضایت دشاته باشند از شرکت در دوره به امید دیدار مجدد شما دوست عزیز

  22. علیرضا محمدی

    با استاد زبردست دوره پایتون رو گذروندم و دوره مفید و کارآمدی بود.

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از شما نظات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه است

  23. مهران کاشانی

    با آقای زبردست دوره پایتون رو گذروندم و کلاسی مفیدی داشتم

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب به امید دیدار مجدد شما

  24. مریم میثمی

    با استاد زبردست کلاس داشتم مفید و کاربردی بود ممنون

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید

  25. شاهین شاطرزاده (خریدار محصول)

    سلام
    بنده با استاد زبردست کلاس پایتون را گذراندم. از نحوه تدریس ایشان بسیار راضی بودم.

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده و هدف استاد ام جلب رضایت شما است

  26. م.مهر

    کلاس های آقای زبردست خیلی خوبه
    فقط کاش تایم کلاس ها عوض بشه
    چون شاغلیم سخته ساعت ۳ خودمون رو برسونیم 😉

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از نظرات خوب شما باعث دلگرمی مجموعه است که رضایت دارید از شرکت در دوره و راجب تایم کلاس ها ام بگم بهتون که بر اساس تایم ازاد استاد و کلاس ها برنامه ریزی میشود

  27. hasti

    سلام دوره بسیار خوبی بود
    با استاد زبر دست که بسیار استاد خوبی هستن و تدریس بسیار عالی داشتند

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز ممنون از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و هدف اموزشگاه ام جلب رضایت شما است

  28. المیرا درفشی (خریدار محصول)

    دوره خوبی بود، بسیار از استاد زبردست راضی هستم، بسیار خوب تدریس میکنند.

    • aryatehran_B

      سلام خیلی خیلی ممنون از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه است دوست عزیز

  29. الهه اروجی

    Orooji
    کلاس خیلی مفیدی بود من با استاد زبردست آموزش دیدم راضی بودم.

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی خوشحالیم که از شرکت در دوره رضایت داشته اید هدف استاد ام اموزش به بهترین شکل ممکن و جلب رضایت شما است

  30. غفاری

    یزدان غفاری
    دوره خوب و مفیدی بود با استاد زبر دست کاملا اموزش متفاوت و قوی بود

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و از شرکت در دوره رضایت داشته اید

  31. مهاجری (خریدار محصول)

    امیر ارسلان حکیمی هستم
    اموزش عالی بود و تدریس استاد زبردست عالی بود

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و خوشحالیم که رضایت داشته اید

  32. درسا رضا زاده اصل

    بنظر من خیلی خوبه 👍🏻 با استاد زبردست

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید ممنون از حسن انتخحاب شما

  33. سهیلا محمدی

    سلام من اتباع هستم و در یزد زندگی می کنم می تونم تو این دوره آموزشی شرکت کنم ؟

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز بله میتوانید شرکت کنید هیچ گونه مانعی وجود نداره برای شرکت اتباع در دوره های اموزشی

  34. Morteza

    مدرک فقط داخل ایران معتبره یا در بقیه کشور ها ارزش داره؟!

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز دوره های اموزشگاه تماما مدرک فنی حرفه ایی دارد که بین المللی و قابل ترجمعه است برای خارج از کشور میتونید استفاده کنید

  35. Mkor

    سلام
    کلاس ها رو به صورت مجازی هم برگذار میکنید برای ماهایی که در شهرستان زنگی میکنیم؟؟

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد بله کلاس های ما به صورت انلاین ام برگزار میشود

  36. حسین

    سلام عرض شد یه سوال درباره اینکه فرمودید کلاس ها ساعتی ۲۵۰ هزار تومان هست ساعت و روزش رو خودمون میتونیم مشخص کنیم؟

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد بله خصوصی ها تایم ساعت ها دست خودتونه

  37. هستی

    سلام امکانش هست کلاس ها رو در روزهای ۵ شنبه و جمعه برگزار کنید تا کسانی که شاغل هستند نیز بتونند در این دوره شرکت کنند

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد دوست عزیز حتما این مورد و پیشنهاد شما مورد پیگیری قرار میگیرد

  38. باغبانی

    سلام،بنده دیپلم فنی حرفه ای کامپیوتر دارم میتونم با شرکت در دوره های آموزشیتون وارد کار در شرکت و یا سازمان بشم؟ یا اینکه باید ادامه تحصیل بدم بعد…

    • aryatehran-T

      سلام بستگی به محل استخدام شما دارد بعضی از کارفرما ها به توانایی و مدارک فنی حرفه ای بسنده میکنند و بعضی مدرک تحصیلی برایشان اهمیت دارد. در مورد برنامه نویسی توانایی شما برترین ملاک است و اگر بتوانید در این دوره مهارت لازم را کسب کنید قطعا میتوانید در این حوزه وارد بازار کار شوید و کسب درآمد داشته باشید

  39. محبی

    سلام کاش دوره ها و آزمونها بصورت مجازی هم برگزار میشد برای کسانی که شهرستان هستن و فرصت یا امکان حضور در کلاس رو ندارن

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد دوره پایتون در حال حاضر خصوصی داریم حتما نظر شما رو با مدیریت در میان میزارم برای برگزاری کلاس انلاین
      خیلی ممنون از شما

  40. حمیدرضا

    برای کسانی که می خواهند یکی زبان های برنامه نویسی کامپیوتر رو خوب یاد بگیرند حتما پیشنهاد می کنم