بروزرسانی اینستاگرام

مشاهده ویژگی ها و تغییرات نسخه جدید اینستاگرام، ذکر قابلیت های جدید همراه با دانلود بروزرسانی جدید ترین نسخه اینستاگرام. همراه با آموزش های کاربردی و ترفند های اینستاگرامی در این صفحه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

بروزرسانی اینستاگرام به معنای آپدیت کردن و استفاده از قابلیت های جدید این برنامه می باشد. برای بروزرسانی اینستاگرام تنها کافی است وارد اپلیکیشن گوگل پلی google play شده و اینستاگرام را جستجو نمایید و گزینه update را انتخاب کنید.

ویژگی های به‌روزرسانی جدید اینستاگرام ۲۰۲۴ تمامی قابلیت های جدید اینستاگرام و بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۴ که باید حتماً آنها را بدانید! قبل از شروع توضیحات راجب بروزرسانی اینستاگرام شما می توانید بروزرسانی نرم افزار اینستاگرام را متناسب با نسخه اندروید گوشی خود از آریا تهران دانلود نمایید.

اگر از گوشی های جدید استفاده می کنید می توانید بروزرسانی اینستا نسخه ۸ به بالا را دانلود نمایید.

از آنجا که اینستاگرام امروزه یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین شبکه اجتماعی می باشد به صورت مداوم در حال تغییر و آپدیت های جدید می باشد از آنجا که این شبکه اجتماعی بسیار پرکاربرد است امکان استفاده از ویژگی‌های به‌روزرسانی جدید اینستاگرام برای کاربران اینستاگرام بسیار حائز اهمیت است.

اگر شما می‌خواهید ادمین یک پیج فروشی اینستاگرام بشوید آگاهی از ویژگی‌های به‌روزرسانی جدید اینستاگرام برای شما بسیار اهمیت دارد دانستن ویژگی ها و قابلیت های جدید اینستاگرام نقش بسیار مهمی در جذابیت پیج کاری شما و در نتیجه افزایش دنبال کنندگان و فالوور شما می شود. اگر به دنبال راه اندازی کسب درامد از اینستاگرام هستید دوره آموزش اینستاگرام آریا تهران رو از دست ندید!

ما در این مقاله سعی داریم یک فهرستی از به روز رسانی جدید اینستاگرام ۲۰۲۴ برای شما عزیزان گردهم آوردیم امیدواریم که این مطالب برای شما مفید باشد.

بروزرسانی جدید اینستاگرام 2024  همه چیز راجب آپدیت جدید و بزرگ اینستاگرام
بروزرسانی جدید اینستاگرام ۲۰۲۴ همه چیز راجب آپدیت جدید و بزرگ اینستاگرام

بروز رسانی خودکار اینستاگرام

شما میتوانید از طریق لینک هایی که در بالای این صفحه برای شما عزیزان قرار دادیم اقدام به بروز رسانی اینستاگرام کنید و آخرین ورژن اینستاگرام را نصب نمایید.

یکی دیگر از راه هایی که میتوانید به جدیدترین نسخه اینستاگرام دسترسی داشته باشید و به روز رسانی اینستاگرام را در کمتر از یک دقیقه انجام دهید کمک گرفتن از برنامه های معتبر مانند گوگل پلی و اپ استور میباشد.

شما میتوانید در هر کدام از این برنامه ها اکانت کاربری خود را بسازید و از آن به بعد اقدام به دانلود اینستاگرام ورژن ۲۰۲۱ و دانلود اینستاگرام ورژن ۲۰۲۴ و سایر برنامه های کنید. مزیت دانلود برنامه از این طریق این است که میتوانید اطمینان داشته باشید نسخه اصلی برنامه در اختیار شما قرار میگیرد و از طریق دانلود این برنامه امینت صفحه اینستاگرام و سایر برنامه های گوشی تان به خطر نمیفتد.

بروز رسانی خودکار اینستاگرام یکی از کار هایی است که میتوانید انجام دهید تا هر بار مجبور نباشید زمانی را برای به روز رسانی اینستاگرام تان صرف کنید و این کار به صورت اتوماتیک انجام شود.

برای بروز رسانی خودکار اینستاگرام شما باید در برنامه گوگل پلی برنامه اینستاگرام تان را سرچ کنید و صفحه مربوط به آن را باز نمایید. در این صفحه روی آیکن ۳ نقطه در بالای صفحه کلیک کنید و گزینه Enable auto update را انتخاب کنید.

با انتخاب این گزینه برنامه اینستاگرام و انواع اینستاگرام شما به صورت اتوماتیک به جدیدترین ورژن آپدیت میشود و شما میتوانید از قابلیت های جدید اینستاگرام بهره مند شوید.

بروز رسانی خودکار اینستاگرام
بروز رسانی خودکار اینستاگرام

قابلیت های جدید اینستاگرام ۲۰۲۴

از جمله قابلیت های جدید اینستاگرام ۲۰۲۴ عبارت اند از:

  • حالت Quiet
  • اضافه کردن موزیک به عکس هنگام پست کردن
  • ارسال درخواست در دایرکت اینستاگرام
  • تردز Threads
  • مشاهده تعداد Share یک پست
  • قالب آماده برای ساخت انواع ریلز
  • جایگزین شدن ریلز بجای شاپ در Navigation Bar
  • انتخاب Topic یا موضوع برای هر Reels

اگر می‌خواهید محتوای لایو اینستاگرام برای کسب‌وکارتان کارساز باشد، بهتر است به این فکر کنید که چه کسی را هدف قرار می‌دهید. اگر یک کسب و کار محلی هستید، ویدیوهای لایو اینستاگرام ابزاری عالی برای استوری اینستاگرام شما خواهند بود.

شما به راحتی می توانید ویدیوهای لایو اینستاگرام را در استوری های اینستاگرام خود تبلیغ کنید تا مخاطبان بیشتری را به دست آورید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آیکون اینستاگرام را اضافه کنید تا مردم بتوانند آنها را در استوری اینستاگرام خود تماشا کنند.

علاوه بر این، می‌توانید ویدیوهای لایو اینستاگرام خود را در دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر تبلیغ کنید.

حالت سکوت در به روز رسانی جدید اینستاگرام بیشتر بر روی ارسال نکردن نوتیفیکیشن ها تمرکز دارد. تمامی لایک ها، کامنت ها و پیامهای دایرکت مسیج دیگر در این حالت به صورت Notification به نمایش در نخواهند آمد.

پیشنهاد میشود برای یادگیری صفر تا صد پیج کاری اینستاگرام وهمچنین نحوه نصب اینستاگرام جدید کلیک کنید.  

قابلیت نظرسنجی در آپدیت جدید اینستا ۲۰۲۴

همانطور که اینستاگرام و مالک اینستاگرام به پیشرفت خود ادامه می دهد، مهم است که شما نیز این کار را انجام دهید. اگر می‌خواهید استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما در آینده موفقیت‌آمیز باشد، نظرسنجی‌ های اینستاگرام تأثیر بزرگی بر نحوه عملکرد آن‌ها برای کسب‌وکار شما در سال ۲۰۲۴ خواهند داشت.

اگر قبلاً از نظرسنجی های اینستا استفاده نکرده اید یا اگر برای استراتژی بازاریابی فعلی اینستاگرام شما خیلی خوب کار نمی کنند، اکنون زمان آن است که از این ابزار عالی استفاده کنید.

Story در قابلیت جدید اینستاگرام ۲۰۲۴

طول عمر کوتاه و عناصر تعاملی استوری های اینستاگرام آنها را برای جذب فالوور در مدت زمان کوتاهی ایده آل می کند. اگر تا به حال یک استوری ایجاد کرده اید، می دانید که اینستاگرام با ویژگی هایی مانند استیکرها، فیلترها، انیمیشن ها و موارد دیگر آنها را سرگرم می کند.

به همین دلیل است که امروزه یکی از محبوب ترین فرمت های اینستاگرام است – بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام هر روز استوری ایجاد می کنند.

ذکر استوری اینستاگرام چیست؟
مشتریان و وفاداران به برند اغلب برندها و مشاغل را در این استوری ها با ذکر «@» برچسب گذاری می کنند. تگ کردن برندها یکی از راه هایی است که کاربران اینستاگرام می توانند با کسب و کارهای مورد علاقه خود تعامل داشته باشند و در عین حال محصولات را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارند.

از لحاظ تاریخی، برای برندها آسان نبوده است که با این ذکر داستان در مقیاس درگیر شوند. اما با استفاده از اتوماسیون اینستاگرام توسط ManyChat، می‌توانید به تک تک منشن‌های استوری با استفاده از پاسخ نام‌گذاری مناسب استوری پاسخ دهید.

از آنجایی که هر بار که کاربر از حساب شما نام می برد، این اتوماسیون فعال می شود، آن را ساده نگه دارید یا آن را به دلخواه شخصی سازی کنید.

توصیه ما این است که با استفاده از اطلاعاتی که از مشتریان خود جمع آوری کرده اید، پاسخ های ذکر داستان خود را شخصی کنید. برای مثال، فرض کنید مشتریان را به عنوان افراد «سگ» یا «گربه» برچسب‌گذاری کرده‌اید. بگذارید همچنین بگوییم که شما تبلیغی را اجرا می کنید اما فقط می خواهید آن را به سگ ها ارائه دهید.

در پاسخ به Story Mention شما (واقع در Flow Builder)، اولین قدم شما این است که یک شرط را انتخاب کنید، که CRM ManyChat را بررسی می کند تا ببیند آیا شخصی یک سگ است یا خیر. اگر آنها هستند، می‌توانید فقط برای سگ‌ها یک کوپن بفرستید.

ایده هایی برای استفاده از Story Mention Reply
فراتر از تشکر ساده از مشتریان برای ذکر یا اجرای تبلیغات هدفمند، راه‌های عالی دیگر برای استفاده از پاسخ ذکر داستان عبارتند از:

هدایا را مشخص کنید.
برند خود را معرفی کنید.
اگر کسی از ویژگی محصول شما شکایت دارد، مشکلات را به پشتیبانی مشتری افزایش دهید.
نظرسنجی های رضایت مشتری را ارسال کنید و در صورت دریافت بازخورد منفی، به مشکلات رسیدگی کنید.
با پیگیری سریع تعامل مشتری، سرنخ ایجاد کنید.

برای کسب اطلاعات در رابطه با پیدا کردن پیج اینستا با شماره وهمچنین نحوه دانلود عکس از اینستاگرام کلیک کنید.

قابلیت Guide در بروزرسانی جدید اینستاگرام ۲۰۲۴

همانطور که میدانید مزیت قابلیت راهنما در اینستاگرام یا همان قابلیت guides در اینستاگرام بسیار زیاد و متنوع می باشد.به عنوان مثال: یکی از بارزترین مزیت های این قابلیت یعنی قابلیت راهنما در اینستاگرام و یا همان قابلیت guides در اینستاگرام، خسته نشدن دنبال کنندگان و فالوور های شما از پیج کاری شما و همینطور دسترسی سریع کاربران به محتوای مورد نظرشان می باشد.از جمله دیگر مزیت‌های قابلیت راهنما در اینستاگرام و مزیت قابلیت جدید اینستاگرام جذب کاربران می باشد.

چگونگی استفاده از قابلیت جدید اینستاگرام guides و استفاده از قابلیت گاید اینستاگرام یا همان قابلیت راهنما در اینستاگرام ۲۰۲۴

عکس ها و ویدیوهای موجود در بخش راهنما و یا گاید می تواند از پست ها و ویدیوهای کاربران باشد و حتی می تواند به صورت جداگانه تولید شده باشد.

شما برای تولید یک بخش باید در پیج بیزینسی و کاری خود این امکان را به کاربر می دهید که با لمس کردن هر یک از این راهنما ها در پیج شما به پست اصلی مربوط به همان محتوا ارجاع داده شود.

چگونگی استفاده از قابلیت جدید اینستاگرام و قابلیت راهنما در اینستاگرام بسیار ساده می باشد شما حتی می‌توانید راهنماهای موجود در پیج کاری خود را در استوری اینستاگرام و یا پیام های دایرکت به پیج کاری خود به اشتراک بگذارید همین طور قسمت راهنما و باید در اینستاگرام در چند روز آینده در بخش اکسپلور هم نمایش داده خواهد شد.

پس می توان گفت قابلیت گاید در اینستاگرام و قابلیت راهنما در اینستاگرام می تواند برای شما پولساز و درآمدزا باشد و در عین حال کاربر را راحت‌تر خواهد کرد.

کامنت در بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۴

Instagram یک برنامه رسانه اجتماعی شناخته شده است که توسط میلیون‌ها نفر در سراسر مرزها استفاده می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌ها و ویدیوهای خود را با دوستان، خانواده و غیره به اشتراک بگذارند. اشتراک‌گذاری عکس یا ویدیوی کاربر در اینستاگرام در نمایه نمایش داده می‌شود که هر فالوور می‌تواند روی آن نظر بدهد. حال اگر کاربر اینستاگرام هستید و با هر نظری در پست های خود برخورد کردید که حاوی هرزنامه یا محتوای توهین آمیز است، می توانید به سادگی این نظرات را گزارش دهید یا آن را غیرفعال کنید.

متأسفانه، هیچ راهی برای غیرفعال کردن نظرات در سراسر صفحه وجود ندارد و باید آنها را به صورت پست به پست غیرفعال کنید. اما به خاطر داشته باشید، وقتی کامنت گذاری را خاموش می کنید، هر نظری که در حال حاضر روی پست شما وجود دارد پنهان می شود.

شما عزیزان میتوانید با داشتن انواع بنر تبلیغاتی اینستاگرام پیج خود را به دیگران معرفی نمایید و کسب و کار خود را در فضای مجازی گسترش دهید.

نحوه فعال یا غیرفعال کردن نظرات برای پست های اینستاگرام ۲۰۲۴

برای غیرفعال کردن یا فعال کردن نظر دادن برای پستی که به اشتراک گذاشته‌اید، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله ۱: برنامه اینستاگرام را در دستگاه خود باز کنید.

مرحله ۲: برای خاموش کردن نظرات، آن پست خاص را باز کنید.

مرحله ۳: روی سه نقطه (منو) بالای پست خود ضربه بزنید.

مرحله ۴: از گزینه های داده شده Turn Off Commenting را انتخاب کنید.

با دنبال کردن مراحل بالا می توانید نظرات را خاموش و روشن کنید. اگر نظرتان تغییر کرد، نظر دادن را برای یک پست دوباره روشن می‌کنید، نظرات قبلی بازیابی می‌شوند و افراد می‌توانند دوباره نظر بدهند.

حتی می‌توانید نظر دادن برای یک پست را قبل از به اشتراک گذاشتن آن غیرفعال کنید. در صفحه‌ای که در آن عنوان یا موقعیت مکانی به پست خود اضافه می‌کنید، روی تنظیمات پیشرفته ضربه بزنید، سپس روی Turn Off Commenting ضربه بزنید.

میتوانید با ورود به لینک زیر نیز قادر به مشاهده به روز رسانی های جدید برنامه اینستاگرام باشید:

https://about.instagram.com/blog

Post در بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۴

آخرین به‌روزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۴ شامل روش جدیدی برای اشتراک‌گذاری مجدد پست‌ها در استوری شما است. اکنون که نماد “مثلث” مفید ناپدید شده است، کاربران با این ویژگی سردرگم شده اند. بنابراین، دقیقا چگونه یک پست اینستاگرام را در استوری خود به اشتراک می گذارید؟

برنامه های رسانه های اجتماعی به آزمون و خطا معروف هستند. از «Fleets» توییتر گرفته تا گزارش فعالیت اینستاگرام، نمی‌توان پیش‌بینی کرد که کدام ویژگی‌ها شکست می‌خورند و کدام یک مورد علاقه طرفداران خواهد بود.

به‌روزرسانی اینستاگرام در سال ۲۰۲۴ شامل یک روش کاملاً جدید برای اشتراک‌گذاری مجدد پست‌ها در استوری‌های شما بود. پس از موفقیت آمیز بودن آزمایشات در ماه دی، اینستاگرام شروع به ارائه این ویژگی کرد.

قابلیت های جدید اینستاگرام ۲۰۲۴

ازجمله بروزرسانی جدید اینستاگرام ۲۰۲۴ قرار دادن تم های جدید می باشد

حالت تاریکی یا حالت دارک

اینستاگرام این قابلیت را به کاربران داده است که بتوانند متناسب با موقعیتی که در آن قرار دارند به پیج اینستاگرام خود را تغییر میدهند برای فعال و غیرفعال کردن حالت تاریک اینستاگرام در آیفون ابتدا به تنظیمات تلفن رفته و گزینه Display and brightness را انتخاب کنید.

همینطور برای فعال سازی حالت تاریک اینستاگرام در تلفن های اندروید به تنظیمات تلفن بروید و تیم را انتخاب کرده و متناسب با تیمی که میخواهید دارک تیم را روشن کنید.(حالت تاریک)

تم تاریک یا دارک در اینستاگرام
قرار دادن حالت تم تاریک و دارک مود در اینستاگرام

قرار دادن چک ایمیل در اینستاگرام
قبلا از بسیاری از کلاهبرداران ایمیلی را به پیج اینستاگرام شما ارسال می‌کردند که در این ایمیل شما با وارد کردن رمز عبور وارد شدن داخل ایمیلهای اینستاگرامتان به طور کل اکانت خود را پاک می کردید.

اینستاگرام برای اینکه راه حل مناسبی به کاربران بدهند تا کاربران بتوانند تشخیص بدهند که ایمیل وارد شده از طرف اینستاگرام اصلی و تقلبی و جعلی می باشد.

که این امکان را برای کاربران قرار داد که بتوانند ایمیل‌هایی که طی ۱۴ روز گذشته توسط اینستاگرام دریافت کردند را ببینند که در این صورت می‌توانند به راحتی از صحت ایمیل دریافتی اطمینان حاصل کنند.

شناخت انواع اکانت های اینستاگرام و چگونگی ساخت اکانت های کاری و بیزینسی در اینستاگرام در مقاله انواع اکانت اینستاگرام اریا تهران !

فعال سازی ایمیل اینستاگرام

برای فعالسازی چک ایمیل اینستاگرام ابتدا به قسمت پروفایل اینستاگرام خود بروید و سپس در قسمت تنظیمات پروفایل قسمت امنیت را انتخاب کنید در بخش امنیت اینستاگرام قسمت دریافت ایمیل از اینستاگرام را انتخاب کرده و لیست تمامی ایمیل‌هایی که طی ۱۴ روز گذشته برای شما ارسال شده است را مشاهده کنید.

اگر می خواهید از صحت ایمیل ارسال شده به اینستاگرامتان مطمئن شوید ایمیل‌هایی که با این محتوا که در تصویر زیر میبینید برای شما ارسال شدند واقعی بوده و از طرف سایت رسمی اینستاگرام به شماره ارسال شدند.

فعال سازی ایمیل اینستاگرام در بروزرسانی اینستاگرام 2021
فعال سازی ایمیل اینستاگرام و تشخیص فیک و اصل بودن ایمیل ارسال شده از اینستاگرام

محدود کردن پیج هایی که دوست ندارید در اینستاگرام ببینید

گاهی ممکن است شما یک پیج در اینستاگرام را دوست نداشته باشید و نخواهید هیچ گونه پیام و یا پستی از طرفین اکانت ببینید یکی از راه حل ها محدود کردن پروفایل می باشد شما می توانید با استفاده از گزینهrestrict بدون آنکه شخص از این قضیه مطلع شود اکانت او را در اینستاگرام محدود کنید.
اینستاگرام به تازگی به‌روزرسانی جدیدی را با نام محدود کردن به کاربران ارائه داده است محدود کردن با بلاک کردن پیج اینستاگرام تفاوت‌های بسیاری دارد به عنوان مثال هنگامی که یک نفر را در اینستاگرام بلاک می کنید فرد متوجه این قضیه می‌شود.

اما اگر در حالت محدود کردن قرار دهید شخص متوجه این قضیه نخواهد شد و تا ممکن است روی پست های اینستاگرام شما کامنت و لایک نیز بگذارد اما فقط خودش بتواند این کامنت را مشاهده کند.

حال اگر بخواهید کامنتهایی که آن شخص برای شما گذاشته است را ببینید می توانید در قسمت کامنت های محدود شده اینستاگرام رفته و کامنتها را انتشار دهید.

محدود کردن پروفایل در اینستاگرام
در بروزرسانی اینستاگرام 2021
محدود کردن کاربران اینستاگرام که دوست ندارید ببیتید

روش استفاده از بروزرسانی جدید اینستاگرام و ویژگیrestrict

اگر اکانت مورد نظر شما از قبل برای شما کامنتی گذاشته است می توانید روی کامل تان پیج ضربه زده و کامل را انتخاب کنید و بر روی علامت تعجب ای که درباره صفحه ظاهر خواهد شد ضربه بزنید و گزینه محدود کردن را انتخاب کنید.

روش دیگری نیز برای محدود کردن پروفایل وجود دارد شما می توانید با استفاده از تنظیمات پروفایل به پروفایل خود رفته و در قسمت تنظیمات گزینه حریم شخصی را انتخاب کنید شما می توانید هر چند نفر را که دوست دارید به لیست محدود شده های اینستاگرام اضافه کنید بدون آنکه آنها متوجه بشود این کار را انجام بدهید.

رابط های جدید در بروزرسانی جدید اینستاگرام ۲۰۲۴

به روز رسانی جدید اینستاگرام ۲۰۲۴ قابلیت جالب و جدیدی در استوری های اینستاگرام به نام on this day قرار داده است که شما می توانید تمامی اتفاقاتی که سال های گذشته رخ داده است را یادآوری کنید و همین طور در استوری اینستاگرام تان به اشتراک بگذارید.
همینطور قرار دادن قابلیت راهنما و یا گاید در اینستاگرام ۲۰۲۴ یکی دیگر از آپدیت های جدید اینستاگرام میباشد.

قابلیت راهنما و یا گاید در اینستاگرام این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند محتویات پیج خود را دسته‌بندی کنند و به نوعی محتوای پیج اینستاگرام خود را تقسیم بندی کنند توضیحات بیشتر در رابطه با قابلیت راهنما و یا گاید در اینستاگرام را در مقاله معنی guides در اینستاگرام آریا تهران مطالعه نمایید.

دیگر قابلیت جدید اینستاگرام ۲۰۲۴ اضافه شدن الگوهای آماده می باشد الگوی آماده الگوهایی می‌باشند که از قبل برای استوری های اینستاگرام طراحی شده‌اند و همینطور برای پر کردن پاسخ های شما فضای خالی را برای شما به وجود آورده‌اند به عنوان مثال: قالبی وجود دارد که به شما میگوید سه اکانت برتر برای دنبال کردن یا همینطور اضافه کردن آهنگ های مورد علاقه تان به استوری های اینستاگرام.

برای استفاده از قالب ها در بروزرسانی جدید

اینستاگرام ۲۰۲۴ ابتدا قسمت استوری اینستاگرام خود را باز کرده و در پایین صفحه به صورت پیش فرض از روی حالت عادی قرار دارد شما این حالت را روی حالت ایجاد کردن گذاشته و می‌روی پایین را که شامل گیف ها و غیر است جابجا کنید تا ویژگی قالب‌ها را بینید.

هشتگ ها در بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۴

اینستاگرام به تازگی توانایی ردیابی و ارزیابی هشتگ های شخصی اینستاگرام را برای کاربران فراهم کرده است. ارزیابی میزان تاثیر گذاری و ایمپرشن هشتگ های اینستاگرام کار ساده‌ای نبود و به سختی انجام می‌شد. در بروزرسانی جدید اینستاگرام ۲۰۲۴ می توانیم متوجه شوید که کدام یک از هشتگ ها برای ما موثر هستند و منجر به افزایش دنبال کنندگان واقعی و یا افزایش فروش در اینستاگرام ما شده‌اند.

چگونگی استفاده از ایمپرشن هشتگ ها در به‌روزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۴

برای استفاده از ایمپرشن هشتگ ها به سراغ یکی از پست هایی که در آن از هشتگ استفاده کرده اید بروید و روی دکمه insight بزنید و در قسمت ایمپرشن ها به طور دقیق اشکهای ایمپرشن را مشاهده خواهید کرد.

اگر هیچ ایمپرشنی از هشتگهای خودتان می بینید دلیلش این است که از هشتگ های مناسبی استفاده نکرده‌اید برای انتخاب هشتگ های مناسب برای پست اینستاگرام تان هشتگ های پرکاربرد مربوط به محتوای پستتان را پیدا کنید.

حذف شدن فالوور های فیک در بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۴

بسیاری از افراد در شرکت اینستاگرام کار می‌کنند که وظیفه تشخیص دادن کاربران فیک و اصل و واقعی در اینستاگرام هستند.

از آنجا که تعداد فالوورها حتی اگر فیک باشند در پیج شما می تواند تاثیر روانی مثبت و بسزایی بر پیج شما داشته باشد معمولا فالوورهایی که به پیش شما سر می زنند با دیدن تعداد فالوور های شما به شما اعتماد خواهند کرد و همینطور افزایش فالوور و دنبال کننده واقعی با این روش باعث بالا رفتن مشارکت شما در اینستاگرام خواهد شد.

حذف فالوور های فیک از اینستاگرام در بروزرسانی اینستاگرام 2021
روش حذف فالور های فیک از اینستاگرام و تشخیص فالور فیک از اینستاگرام

روش استفاده از حذف فالوورهای فیک در به‌روزرسانی جدید اینستاگرام ۲۰۲۴

ابتدا به لیست فالوور های خود رفته و پیجی را که می‌دانید فیک است را انتخاب کنید پس از اینکه آن اکانت را انتخاب کردید روی سه نقطه در قسمت راست دکمه فالوور کردن کلیک کرده و حذف را انتخاب کنید این کار ممکن است تعداد فالوور های شما را پایین بیاورد اما در مقابل میزان تعامل شما در اینستاگرام را افزایش خواهد داد.

قرار دادن شمارش معکوس در استوری های اینستاگرام در به روز رسانی اینستاگرام ۲۰۲۴

در این بروزرسانی جدید اینستاگرام شما در استوری های اینستاگرام خود میتوانید از استیکر شمارش معکوس استفاده کنید شما با این کار می توانید فالوور های تان را به هرچیزی که دوست دارید جذب کنید شمارش معکوس به عنوان یک یادآور عمل می کند و یک استراتژی کلاسیک ارزیابی می باشد که باعث القای یک کاربر در اشخاص دیگر می شود شما با این کار و قرار دادن شمارش معکوس در استوری های اینستاگرام تان فالوور های تان را هیجان زده می کنید و این کار باعث بالا رفتن نرخ تعاملات شما در اینستاگرام خواهد شد.

استیکر شمارش معکوس معمولاً برای اعلام رویدادها و یا تبلیغات و همینطور افتتاحیه مورد استفاده قرار می گیرد فالوور های شما نیز می‌توانند با ضربه زدن بر روی استیکر شمارش معکوس در استوری شما هنگامی که شمارش معکوس تمام شد یک اعلان در نوتیفیکیشن های خود دریافت کنند.

قرار دادن شمارش معکوس در استوری های اینستاگرام در بروزرسانی اینستاگرام 2021
قابلیت قرار دادن شمارش معکوس در استوری اینستاگرام

چگونگی قرار دادن شمارش معکوس در به‌روزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۴

ابتدا یک استوری بسیار جذاب و هیجان انگیز در اینستاگرام ایجاد کنید پس از ایجاد کردن استوری بر روی آیکون استیکرهای اینستاگرام درب زده و آیکون شمارش معکوس را انتخاب کنید در این قسمت شما باید عنوان شمارش معکوس خود را وارد کرده و سپس تاریخ و زمان آن را تنظیم کنید همینطور شما می توانید با ضربه زدن بر روی رنگ های شمارش معکوس شخصی سازی کرده و بر روی زمان مشخصی تنظیم کنید.

قابلیت پست گذاری در حساب های چندگانه در به‌روزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۴

بسیاری از مواقع ممکن است برای شما پیش آمده باشد که وقت بسیار زیادی را برای نوشتن هشتگ و همینطور ویرایش عکس و پستی که میخواهید در اینستاگرام منتشر کنید کرده باشید و بعد از آن متوجه شده باشید که در حساب کاربری دیگری هستید، اینستاگرام در آپدیت جدید خود این مشکل را برای شما رفع نموده است.

شما با استفاده از قابلیت پست گذاشتن در حساب های چندگانه در به روز رسانی جدید اینستاگرام شما می توانید یک پست و یا استوری را به صورت همزمان در چند اکانت منتشر کنید.

این قابلیت جدید اینستاگرام برای افرادی که چندین پیج برای کسب و کار و کسب درآمد از اینستاگرام خود دارند بسیار موثر است چرا که آنها می توانند بدون اتلاف وقت و انرژی زیاد یک پست را در چندین پیج کاری خود منتشر کرده و از مزایای آن بیشترین استفاده را ببرند.

قابلیت قرار دادن متن جایگزین در بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۴

قابلیت جدید اینستاگرام با نام متن جایگزین و یا آلت تکست این امکان را برای کاربران فراهم کرده که از پلتفرم اینستاگرام استفاده کنند.

هنگامی که متن جایگزین برای پست اینستاگرام شما فعال بشود تمامی افراد که از صفحه خوان استفاده می کنند می توانند تمامی توضیحات مربوط به جزئیات پست شما را بشنوند.

میتوانید متن جایگزین اینستاگرام را سفارشی سازی کرده و خودتان بنویسید اگر اینکار را نکنید اینستاگرام به صورت خودکار این کار را برای شما انجام خواهد داد.

اما پیشنهاد می‌شود که متن جایگزین و Alt text پستهای اینستاگرام خود را خودتان بنویسید تا به صورت دقیق تر و کامل تر توضیحات را ارائه دهید.
همینطور برای بهینه سازی موتورهای جستجوگر سئو بهتر است از آلت تکست و متن جایگزین استفاده کنید.

روش استفاده از قابلیت متن جایگزین در به‌روزرسانی جدید اینستاگرام

هنگامی که می خواهید عکس جدیدی در اکانت اینستاگرام خود پست کنید و در قسمت تنظیمات پیشرفته گزینه دسترسی را انتخاب کرده و قسمت افزودن متن جایگزین را انتخاب کنید شما در این قسمت می توانید متن عکسی را که می‌خواهید منتشر کنید اضافه کنید و در این صورت بر روی پست اینستاگرام خود متن جایگزین قرار دهید.

دوستان نزدیک و کلوز فرند در بروز رسانی اینستاگرام ۲۰۲۴

در به روز رسانی جدید اینستاگرام ۲۰۲۴ شما می توانید با استفاده از دوستان نزدیک ارسالی های اختصاصی و مختص برای آنها را بفرستید و همینطور می توانید دوستان نزدیکتان را از سایر فالوور ها و دنبال کنندگانتان جدا کنید.

شما می‌توانید یک لیستی از کلوز فرند و دوستان نزدیک خود ایجاد کرده و استوری های مخفی را برای یکدیگر ارسال کنید همینطور شما می توانید با این کار استوری های خود را فقط به یک دسته از افراد و فالوور هایی که برای شما قابل اعتماد تر هستند نمایش دهید.

دوستان نزدیک و کلوز فرند در بروز رسانی جدید اینستاگرام ۲۰۲۱
قرار دادن دوستان نزدیک و کلوز فرندز در اینستاگرام و مشاهده دوستان نزدیک در اینستاگرام

چگونگی فعال سازی کلوز فرند و دوستان نزدیک (close friend)

برای فعال سازی کلوز فرند ابتدا باید به قسمت پروفایل خود رفته و بر روی گزینه سخت بالا کلیک کنید در این قسمت گزینه دوستان نزدیک و کلوز فرند را انتخاب کرده و به راحتی افرادی را که دوست دارید به این لیست اضافه کنید.

همین طور هنگامی که خواستید استوری را منتشر کنید قبل از انتشار در قسمت پایین سمت چپ استوری آیکون سبز رنگ می باشد ضربه زده و استوری خود را فقط برای دوستان نزدیک و کلوز فرند پیج اینستاگرام تان منتشر کنید.

گاهی ممکن است برای شما پیش آمده باشد که هنگام مشاهده استوری هایی که در قسمت فید اینستاگرامتان هستند استوری هایی را ببینید که دور آنها نوار سبز رنگ وجود دارد.

این نوار سبز رنگ به این معنا می باشد که شما در لیست کلاس فرند و دوستان نزدیک آن اکانت و پیج اینستاگرامی باشید و جزو کسانی باشید که برای آن افراد قابل اعتماد تر نسبت به سایرین فالوور هایشان هستید.

قرار دادن پست های برتر در به‌روزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۴ – top post

معمولاً بهترین پست هایی که در مورد هشتگ که میخواهیم جستجو کنیم گذاشته شده اند در بخش پست های برتر اینستاگرام قرار دارند قبلاً این بخش بر اساس محتوایی که اینستاگرام می‌کرد که شما به آن علاقه دارید سفارشی‌سازی می شد.

اما به دلیل مشکلاتی در رابطه با الگوریتم اینستاگرام کاربران تنها عکس های خود را در این بخش مشاهده می کردند.

این قضیه باعث شد که کاربران فعال اینستاگرام نتوانند موفقیت خود را در رابطه با هشتگ هایی که برای پست هایشان قرار داده اند ارزیابی کنند به همین دلیل به روز رسانی جدید اینستاگرام پست های برتر را برای کاربران قرار داد.

گذاشتن پست های منتشر شده در استوری در بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۴

این ویژگی یکی از پرطرفدارترین بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۴ است در بروز رسانی جدید اینستاگرام شما می توانید هر کسی را که دوست دارید که متعلق به شما باشد و چه متعلق به اکانت ها و پیج های دیگر باشد در اینستاگرام خود انتشار دهید.

شما می‌توانید هر پستی را که می‌خواهید در استوری به اشتراک بگذارید روی نماد فلش زیر و قسمت اضافه کردن به استوری را انتخاب کنید.

در این مرحله استوری شما باز خواهد شد و شما می توانید روی استوری متن گیف و یا هر محتوا و استیکر دیگری را اضافه کنید و سپس به راحتی آن را در استوری خود به اشتراک بگذارید حال تمامی دنبال کنندگان و فالوورهای شما می توانند روی پست مورد نظر شما کلیک کرده و وارد پیج مورد نظر به شوند.

نشان دادن میزان فعالیت شما در اینستاگرام در به‌روزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱

این ویژگی به شما نشان می دهد که روزانه چند دقیقه و یا چند ساعت در اینستاگرام فعالیت دارید ویژگی یکی از بهترین ویژگی ها برای کنترل خودتان در برابر فعالیت در اینستاگرام می باشد.

شما می توانید در تنظیمات جدید اینستاگرام یک مدت زمان برای حداکثر استفاده خود از اینستاگرام مشخص کنید و هنگامی که مدت زمان فعالیت شما در اینستاگرام به مقدار معین شده شما رسید اینستاگرام به شما هشدار می دهد که بیشتر از این دیگر نمی توانید داخل اینستاگرام فعالیت کنید.

برای استفاده از قابلیت کنترل فعالیت در اینستاگرام ابتدا به قسمت پروفایل رفته بر روی نماد سه نقطه بالا سمت راست ضربه بزنید و فعالیت خود را انتخاب کنید این قابلیت هم برای پیج های کاری و بیزینسی و هم برای اکانت های شخصی اینستاگرام فعال میباشد.

قابلیت گذاشتن چند عکس و فیلم باهم در استوری در بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۴

یکی از ویژگی هایی است که معمولاً تمامی کاربران اینستاگرام منتظر آن بودند شما برای گذاشتن همزمان چند عکس و فیلم باهم در استوری ابتدا باید یک عکس و یا فیلم را در قسمت استوری انتخاب کرده و روی آن را نگه دارید هنگامی که روی عکس و یا ویدیو موردنظرتان ضربه می زنید.

برای شما در قسمت راست بالا یک گزینه ای نمایش داده می شود که به معنی انتخاب زیاد و انتخاب چندین عکس و فیلم می باشد.

شما می توانید با انتخاب کردن چند عکس و ویدیو تمامی آنها را به صورت همزمان در استوری های اینستاگرام میتوانید بارگذاری کنید.

دسته بندی کردن دایرکت های اینستاگرام در بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۴

قابلیت جدید اینستاگرام با عنوان فیلتر کردن دایرکت های اینستاگرام یکی از پرکاربردترین قابلیت‌های اینستاگرام شده است. با استفاده از این ویژگی شما می توانید پیام های اینستاگرام خود را فیلتر و دسته بندی کنید.

برای استفاده از فیلتر های دایرکت اینستاگرام شما در قسمت های دایرکت اینستاگرام خود رفته و در سمت راست علامت جستجو را انتخاب کنید شما با زدن بر روی این گزینه می توانید تمامی پیام های خوانده نشده و تمامی پیام های ورودی و نشان داده شده اینستاگرام خود را پیدا کنید.

تمامی قوانین و الگوریتم های جدید ایسنتاگرام در سال جدید میلادی در مقاله قوانین جدید اینستاگرام ۲۰۲۴ آریا تهران

قابلیت نشان نام در به روز رسانی جدید اینستاگرام

ویژگی جدید اینستاگرام با نام نشان نام به شما این امکان را می دهد که یک تصویری با قابلیت اسکن برای حساب اینستاگرامی خود ایجاد کنید شما همین طور میتوانیم نشان نام را با فالوور ها و دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید و همینطور می توانید به جای دادن آیدی شبکه اجتماعی از نشان نام استفاده کنید.

چگونگی فعال کردن نشان نام یا name tag در اینستاگرام

برای فعال کردن نشان نام ابتدا به قسمت پروفایل خود رفته و بر روی نماد سخت بالا کلیک کنید در این قسمت بعد از گزینه insight گزینه نشانه نام را مشاهده خواهید کرد شما در این قسمت می توانید نیم تگ خود را ایجاد کرده و همینطور در گوشی خود بارگذاری کنید، شما می توانید این نشانه نام را نیز با دیگران به اشتراک بگذارید.

درخواست گرفتن تیک آبی در اینستاگرام در بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۴

تیک آبی معمولاً بیانگر اصل بودن و تایید واقعی بودن یک اکانت اینستاگرام می باشد هنگامی که تیک آبی در کنار پروفایل افراد مشهور قرار میگیرد تایید کننده واقعی بودن و غیر تقلبی بودن آن اکانت می باشد.

اگر می‌خواهید بدانید گرفتن تیک ابی اینستاگرام در چند ثانیه طول میکشد مقاله مربوطه در آریا تهران را حتما مطالعه کنید.

راه اندازی فروشگاه اینستاگرام با قابلیت خرید مستقیم

یکی از قابلیت های جدید بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۴ راه اندازی فروشگاه اینستاگرامی با قابلیت خرید مستقیم می باشد این قابلیت جدید برای افرادی که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار اینستاگرامی و فعال سازی فروشگاه اینستاگرام می باشند بسیار پرکاربرد است.

ممکن است شما هم در اینستاگرام پست هایی را دیده باشید که بازم به دادم برروی آنها قیمت یک محصول را مشاهده می کنید اما در واقع شما با کلیک کردن بر روی پست مورد نظر می توانید به صفحه خرید مربوط به آن کالا هدایت شده و به صورت مستقیم خرید کنید.
شما میتوانید از این ویژگی برای حسابهای خود نیز استفاده کنید.

قرار دادن وضعیت فعالیت کاربران در اینستاگرام در بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۴

اینستاگرام جدید این امکان را به کاربران داده است که بتوانند میزان فعالیت روزانه کاربران و دنبال کنندگان خود را و همینطور زمان آنلاین بودن آنها را مشاهده کنند.

برای دیدن آنلاین بودن یک پیج و یا اکانت در اینستاگرام شما میتوانید در قسمت دایرکت رفته و چراغ سبز رنگی که در دایرکت تا کنار پروفایل اکانت موردنظرتان مشاهده می شود را ببینید که تاریخ آنلاین بودن و فعال بودن آن کاربر در اینستاگرام می باشد.

اگر می خواهید در رابطه با فعال و غیر فعال سازی وضعیت فعالیت اینستاگرام و لست سین کاربران اینستاگرام بیشتر بدانید مقاله دیدن لست سین در اینستاگرام آریا تهران را مطالعه کنید.

لازم به ذکر است برای دانلود اینستاگرام از کافه بازار کلیک کنید.

قابلیت پرسش و پاسخ در اینستاگرام

در آپدیت جدید اینستاگرام دو ویژگی پرسش و پاسخ در استوری و لایو با یکدیگر ادغام شده و پرسش و پاسخ زنده اینستاگرامی را ایجاد کرده است.

شما فقط می توانستید در لایو اینستاگرام پرسش و پاسخ فالوور ها و دنبال کنندگان تان را قرار دهید علاوه بر فالوورهای شما افراد دیگر می توانند به وضوح ببینند که شما به چه سوالی دارید پاسخ می دهید.

برای استفاده از این ویژگی پرسش و پاسخ در لایو اینستاگرام شما باید یک سوال را در استوری اینستاگرام خود منتشر کنید و سپس صبر کنید تا دیگران از شما چند سوال بپرسند سپس دوربین استوری خود را در حالت لایو و پخش زنده قرار دهید.

یک آیکون سوال در پایین سمت چپ مشاهده خواهید کرد که با ضربه زدن بر روی آن آیکن سوال مورد نظر برای شما و کاربرانی که شما را می‌بینند نمایش داده خواهد شد که در این صورت تنها کافیست که شما سوال مورد نظر را جواب داده و شروع به صحبت کنید.

اینستاگرام جدید فارسی ۲۰۲۴

یکی از چالش هایی که بعضی از فارسی زبانان با اینستاگرام دارند این است که به دلیل عدم تسلط به زبان انگلیسی نمیتوانند با بخش های مختلف این نرم افزار کار کنند و از بسیاری از امکانات آن بی بهره میمانند.

به همین دلیل این افراد به دنبال دانلود اینستاگرام جدید فارسی ۲۰۲۴ هستند و میخواهند با نصب این نرم افزار کار با بخش های مختلف اینستاگرام را یاد بگیرند.

اینستاگرام جدید فارسی ۲۰۲۴ این امکان را میدهد که بدون نیاز به دانستن زبان انگلیسی از قابلیت های این نرم افزار نهایت بهره را برده و با بخش های مختلف ان ارتباط برقرار کنند.

در اینستاگرام جدید فارسی ۲۰۲۴ شما میتوانید از تمام قابلیت هایی که در نسخه اصلی اینستاگرام وجود دارد استفاده کنید که این امکانات عبارتند از:

  • امکان اشتراک عکس و فیلم با فالورها
  • امکان استوری گذاشتن
  • امکان اضافه کردن آهنگ در استوری اینستاگرام
  • امکان تماس تصویری و مکالمه ویدیویی به صورت دو نفره یا در گروه های نهایت ۴ نفره
  • مشاهده ویدیو های بلند مدت با قابلیت IGTV
  • امکان اضافه کردن متن در استوری اینستاگرام
  • امکان اشتراک گذاری لایو (Live)
  • اضافه کردن فیلتر ها و افکت های مختلف در ویرایش عکس ها
  • وجود افکت واقعیت افزوده در بخش استوری
  • امکان لایک و کامنت گذاشتن در پست دیگران
  • حریم خصوصی بالا و امکان قفل کردن صفحه شخصی
  • امکان تگ کردن دوستان در پست ها و استوری ها
  • امکان اضافه کردن لوکیشن برای استوری و پست
  • قابلیت نظر سنجی در استوری
  • قابلیت پرسش و پاسخ در استوری
  • مشاهده پست های جذاب کاربران دیگر با توجه به سلیقه شخصی تان در اکسپلور
  • امکان مسدود کردن یا بلاک کردن افراد مزاحم
  • امکان بالا بردن امنیت با تایید دو مرحله ای

البته شما برای آن که برنامه های جانبی را نصب نکنید و امنیت گوشی خود را به خطر نیندازید میتوانید از همان نسخه اصلی اینستاگرام اضافه کنید و در بخش تنظیمات آن را فارسی سازی کنید.

برای استفاده از قابلیت های فارسی شدن اینستاگرام باید به setting -> account -> language بروید و در میان زبان های نمایش داده شده زبان انگلیسی را انتخاب کنید.

به این ترتیب میتوانید این اطمینان را داشته باشید که از اینستاگرام جدید فارسی ۲۰۲۴ در نسخه اصلی اینستاگرام با امنیت بالا استفاده میکنید و هیچ موضوعی نمیتواند امنیت ان را تهدید کند.

پاسخ تمامی سوالات در رابطه با شایعه بزرگ بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۴، تا آخر مقاله همراه ما باشید. لینک دانلود تغییرات و آپدیت جدید اینستاگرام ۲۰۲۴ در آخر صفحه قابل رویت می باشد.

گاهی ممکن است این سوال برای افراد پیش بی آید که در به روز رسانی جدید، دایرکت اینستاگرام کجاست برای پاسخ این سوال باید بگوییم دایرکت در اینستاگرام در بخش feed و در بالای صفحه سمت راست قرار دارد. (آیکون موشک)  

آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای

یکی از مهمترین قابلیت هایی که در بروز رسانی اینستا ۲۰۲۴ اضافه شده است قابلیت ریپلای میباشد. آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای از سوی کاربران اینستاگرام طرفدارن زیادی داشته و همه به دنبال راهی هستند که بتوانند در این شبکه اجتماعی مانند سایر برنامه ها ریپلای کرده و پاسخ پییام خاصی را بدهند.

در این بخش برای شما عزیزان آموزش تصویری ریپلای در اینستاگرام را قرار داده ایم تا بتوانید به صورت مرحله به مرحله از آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای نهایت بهره را ببرید.

برای پاسخ به یک پیام خاص اینستاگرام در لیست ارسال شده از طرف شخصی در حین استفاده از آیفون، موارد زیر را انجام دهید:

از قسمت بالا سمکت راست روی نماد «Messenger» ضربه بزنید.

آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای
آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای

مکالمه خصوصی یا گروهی را از پیام های خود انتخاب کنید.

آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای
آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای

پس از یافتن پیام خاص، آن را به سمت راست بکشید، روی نماد «reply» ضربه بزنید، سپس پیام خود را تایپ کنید. همچنین می توانید پیام فرستنده را نگه دارید و پاسخ خود را در پایین تایپ کنید.

آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای
آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای

اکنون پیام فرستنده را می‌بینید که در بالای کادر ورودی متن پیوست شده است. پاسخ خود را تایپ کنید و روی «Send» ضربه بزنید.

آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای
آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای

هر زمان که پیامی را برای پاسخ به آن انتخاب می‌کنید، به صورت نقل قول نمایش داده می‌شود تا بداند به کدام یک در مکالمه اشاره می‌کنید. در غیر این صورت، ابتدا با فشار دادن پاسخ در پایین، پیام شما به تنهایی ارسال می شود.

آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای برای اندروید و pc

پاسخ دادن به یک پیام اینستاگرام خاص در اندروید مشابه آیفون است. شما دو گزینه دارید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

اینستاگرام خود را باز کنید و روی نماد «Messenger» در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و دقیقا همان مراحلی که برای ریپلای پیام در اینستاگرام آیفون بررسی شد را انجام دهید.

پاسخ دادن به پیام خاص یک شخص در اینستاگرام نیز در نسخه دسکتاپ موجود است. در اینجا نحوه پاسخ دادن به پیام ها در اینستاگرام با استفاده از رایانه شخصی آورده شده است.

  • “Instagram.com” را در مرورگر رایانه خود باز کنید.
  • روی نماد «مسنجر» در بالای صفحه کلیک کنید.
آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای
آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای
  • مکالمه را باز کنید و پیام پاسخ جدید خود را پیدا کنید.
  • روی نماد “…” در کنار پیام کلیک کنید.
آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای
آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای
  • از گزینه‌های پیشنهادی «Reply» را انتخاب کنید.
آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای
آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای
  • پاسخ خود را تایپ کرده و ارسال کنید. پیامی که به آن پاسخ می دهید به پیام شما پیوست می شود.
آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای
آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات در رابطه با دی اکتیو اینستاگرام و همچنین مشاهده آموزش تصویری حذف پیام اینستاگرام مقالات مربوطه را مطالعه نمایید.

دانلود آخرین ورژن اینستاگرام ۲۰۲۴

ما در این قسمت لینک دانلود جدیدترین و آخرین آپدیت اینستاگرام ۲۰۲۲ را برای شما عزیزان قرار داده ایم، پس از دانلود برنامه اینستاگرام میتوانید به راحتی آن را نصب کرده و فعال کنید.

در این قسمت تغییرات جدید اینستاگرام در سال ۲۰۲۲ را از جهات مختلف مورد بررسی قرار خواهیم داد، تمامی این به روز رسانی ها و آپدیت های جدید در سال ۲۰۲۲ را اگر کنار یکدیگیر قرار دهیم مانند یک پازلی هستند که همه با هم یک راز را نمایان میکنند. شاید شما فکر کنید که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی مانند دیگر شبکه ها مانند تلگرام و واتس اپ می باشد ه درذ آن میتوانید تصاویر و یا ویدیو های خود را منتشر کرده و یا از تصاویر و ویدیو هایی که دیگران منتشر میکنند دیدن کنید. اما در واقع باید به شما گفت که اینستاگرام رمز آلود تر از آن چیزی می باشد که به آن می اندیشید و این مسئله در سال ۲۰۲۲ بیشتر نمایان خواهد شد.

پیشنهاد میشود برای کسب اطلاعات در رابطه با نحوه حذف سریع اکانت اینستاگرام و همچنین مشاهده پاسخ این سوال که چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد کلیک نمایید.

گر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینستاگرام و تمام ویژگی های شگفت انگیز آن برای رشد کسب و کار کوچک خود هستید، دوره آموزش اینستاگرام آریا تهران را بخوانید.

به روز رسانی اینستاگرام در گوگل پلی

یکی از راه هایی که میتوانید برای بروزرسانی اینستاگرام اقدام کنید این است که از گوگل پلی برای دانلود آخرین ورژن اینستاگرام اقدام کنید.

در گوگل پلی شما باید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید از میلیون ها برنامه که در این برنامه وجود دارد استفاده کنید. در گوگل پلی آخرین ورژن برنامه های مختلف قرار میگیرد و شما میتوانید هم برنامه هایی که در گوشی خود دارید را آپدیت نمایید و هم اقدام به دانلود برنامه های جدید کنید.

برای استفاده از این برنامه ها میتوانید به goole play مراجعه کنید و هر برنامه ای در حوزه های مختلف را دانلود کنید.

به روز رسانی اینستاگرام در بازار

یکی دیگر از سایت ها و برنامه هایی که میتوانید از آن اقدام به بروزرسانی اینستاگرام کنید بازار میباشد. بازار یک برنامه و سایت ایرانی است که تعداد زیادی از برنامه ها در ان برای دانلود رایگان و غیر رایگان قرار داده شده است و شما با مراجعه به آن میتوانید هر برنامه ای که در نظر دارید را دانلود کنید.

برای دانلود اینستاگرام ورژن ۲۰۲۴ و ورژن های جدیدتر میتوانید از لینک بازار استفاده کنید.

شما در بازار میتوانید اینستاگرام جدید فارسی ۲۰۲۴ و ۲۰۲۳ را دانلود کنید و از قابلیت های زیاد این برنامه استفاده کنید.

بروزرسانی اینستاگرام فارسی

یکی از ترند ترین سرچ های ایرانیان بروزرسانی اینستاگرام فارسی میباشد. با استفاده از اینستاگرام فارسی میتوانید بدون دانستن زبان انگلیسی از تمام قابلیت های اینستاگرام استفاده کنید به بخش های مختلف آن دسترسی داشته باشید.

یکی از مشکلاتی که معمولا فارسی زبانان با اینستاگرام دارند این است که نمیتوانند کاربرد بخش های مختلف اینستاگرام را درک کنند و به دلیل تسلط نداشتن به زبان انگلیسی نمیتوانند متوجه شوند که گزینه های مختلف اینستاگرام چه کاربردی دارند.

البته اگر میخواهید امنیت پیج اینستاگرام شما به هیچ طریقی به خطر نیفتد بهتر است از دانلود برنامه های جانبی اینستاگرام خودداری کنید و فقط دانلود برنامه های خود را از منابع معتبر مانند گوگل پلی اجام دهید.

در این بین برای بروزرسانی اینستاگرام فارسی افراد سودجو برنامه هایی را تولید میکنند که میتوانند از اطلاعات صفحه اینستاگرام شما سو استفاده کنند.

دانلود آخرین نسخه اینستاگرام همیشه از گوگل پلی و اپ استور بهترین گزینه است که هم منابع معتبری هستند و نسخه اصلی برنامه را در اختیار شما قرار میدهند و میتوانید اطمینان داشته باشید از اطلاعات شما سو استفاده نمیشود.

سوالات متداول

قابلیت های جدید در جدیدترین بروزرسانی اینستاگرام چیست؟

در این مقاله تمام قابلیت های ورژن های مختلف اینستاگرام را بررسی کرده ایم و لینک دانلود جدیدترین نسخه اینستاگرام را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

فعالسازی بروز رسانی خودکار اینستاگرام چگونه است؟

شما باید بعد از دانلود و یا به روز رسانی اینستاگرام از طریق گوگل پلی اقدام به فعالسازی بروز رسانی خودکار اینستاگرام کنید که در این مقاله به صورت تصویری آموزش داده شده است.