جدیدترین مدل پیرسینگ

مدل پیرسینگ چیست؟ یکی از ترند های بسیار محبوب میان افراد در دنیای مد، پیرسینگ می باشد. مب توان گفت تقریبا اکثر بانوان و آقایان در سراسر جهان یک بار تجربه استفاده از پیرسینگ را داشته اند. در برخی از کشور ها در سنین کودکی افراد پیرسینگ انجام می شود. امروزه مدل های گوناگون و […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: piercing
  • زمان مطالعه: 10 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

مدل پیرسینگ چیست؟ یکی از ترند های بسیار محبوب میان افراد در دنیای مد، پیرسینگ می باشد. مب توان گفت تقریبا اکثر بانوان و آقایان در سراسر جهان یک بار تجربه استفاده از پیرسینگ را داشته اند. در برخی از کشور ها در سنین کودکی افراد پیرسینگ انجام می شود. امروزه مدل های گوناگون و جذابی از پیرسینگ روانه بازار می شود که موجب استقبال فراوان افراد شده است. با ما همراه باشید در این پست قصد داریم شما را با جدیدترین مدل های پیرسینگ(گوشواره مدل پیرسینگ) آشنا کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پیرسینگ پیشنهاد می کنیم حتما مقاله پیرسینگ چیست را مطالعه نمایید.

مدل پیرسینگ گوش

مدل پیرسینگ گوش

مدل پیرسینگ برای گوش (مدل پیرسینگ گوش نی نی سایت)، همانطور که در بخش ابتدای پست ذکر شد پیرسینگ گوش دارای انواع شکل های گوناگونی می باشد. که این تفاوت و گوناگونی طرح های پیرسینگ به دو عامل کلی بستگی دارد که شامل: گذشت زمان، پیشرفت روز افزون تکنولوژی می باشد. طراحان توانسته اند با استفاده از تکنولوژی تولید زیورآلات طرح های جدیدتر و طریف تری را ارائه دهند. با گذر زمان طراحان شناخت بیشتری نسبت به مواد اولیه گوناگون کسب کردند و همین امر موجب شد تا بتوانند قطعاتی ضد حساسیت از فلز های نرم تولید کنند. در نهایت با گذشت سالیان زیادی مدل های مختلف پیرسینگ گوش (زیباترین مدل پیرسینگ) وجود دارد که قصد داریم در ادامه به معرفی آنها بپردازیم. همچنین شما می توانید در ادامه عکس مدل های پیرسینگ گوش (مدل های جدید پیرسینگ گوش) را مشاهده نمایید.

هزینه پیرسینگ گوش چقدر می باشد؟ شما می توانید برای استعلام قیمت پیرسینگ گوش پست مربوطه در آیا تهران را مطالعه نمایید.

انواع مدل پیرسینگ گوش

انواع مدل های پیرسینگ (مدل انواع پیرسینگ)، پیرسینگ گوش از آن دسته پیرسینگ هایی می باشد که دارای طرفداران زیادی می باشد و افراد زیادی به دنبال طرح های متفاوت و مدل های پیرسینگ گوش هستند. همانطور که در بخش بالا ذکر شد مدل های مختلفی برای پیرسینگ گوش وجود دارد. پیرسینگ گوش یکی از محبوب‌ترین نوع پیرسینگ‌هاست و در انواع مختلفی وجود دارد که در بخش زیر به معرفی انواع مدل پیرسینگ گوش (مدلهای مختلف پیرسینگ) می پردازیم.

  • پیرسینگ نرمه گوش
  • پیرسینگ در پهنای نرمه
  • پیرسینگ تراگوس یا زبانه ی گوش
  • پیرسینگ آنتی تراگوس یا زبانه ی بزرگ
  • پیرسینگ صنعتی
  • پیرسینگ پیچه یا هلیکس
  • پیرسینگ حلزونی
  • مدل پیرسینگ لاله گوش
  • پیرسینگ اوربیتال یا مداری
  • مدل پیرسینگ غضروف گوش (غضروف داخلی)

جدیدترین مدل پیرسینگ گوش

بهترین و جدیدترین مدل پیرسنیگ گوش کدام اند؟مدل پیرسینگ جدید گوش (مدل پیرسینگ گوش)، مدل های پیرسینگ گوش بسیار متفاوت هستند و دارای شکل های گوناگونی هستند. همانطور که در بخش بلا با انواع مدل پیرسینگ گوش آشنا شدید در این بخش قصد داریم شما را جدیدترین مدل پیرسینگ گوش آشنا کنیم. با ما همراه باشید در ادامه عکس مدل های جدید انواع پیرسنیگ گوش را قرار داده ایم. اگر قصد دارید پیرسینگ گوش انجام دهید پیشنهاد می کنم از طرح های زیر برای طرح انتخابی پیرسینگ خود استفاده نمایید. شما می توانید در بخش زیر انواع پیرسینگ گوش (مدل پیرسینگ گوش) مانند: مدل پیرسینگ گوش اسپرت، مدل پیرسینگ دکمه گوش را مشاهده نمایید.

برای انجام پیرسینگ به وسایلی نیاز دارید که با استفاده از آن ها باید پیرسینگ را انجام دهید برای این منظور پیشنهاد می کنم پست وسایل مورد نیاز پیرسینگ را مطالعه نمایید.

مدل پیرسینگ گوش پسرانه

مدل پیرسینگ گوش پسرانه

امروزه مدل های گوناگونی برای پیرسینگ گوش پسرانه (مدل پیرسینگ گوش مردانه) وجود دارند، که هر یک از آنها دارای طرح و اشکال گوناگونی می باشند. این مدل های پیرسینگ گوش پسرانه شامل طرح های کلاسیک، ساده، مدرن و فانتزی می باشد که برخی از انها برای استفاده در شنا و فعالیت های ورزشی نیز طراحی شده اند. شما می توانید برخی از مدل های پیرسینگ گوش پسرانه (مدل پیرسینگ مشکی) را در بخش بالا مشاهده نمایید.

مدل پیرسینگ گوش دخترانه

مدل پیرسینگ گوش دخترانه

مدل گوشواره پیرسینگ گوش جدید، یکی دیگر از انواع طرح های پیرسینگ گوش، مدل پیرسینگ گوش دخترانه(مدل پیرسینگ زنانه) می باشد که بسیار زیبا و ظریف طراحی می شوند. این نوع پیرسینگ ها به طور معمول از جنس پلاستیکی و یا فلزی تولید می شوند. پیرسینگ گوش دخترانه دارای طرح های متفاوتی هستند که در این بخش می توانید انواع آن را مشاهده نمایید. شما می توانید از طرح های پیرسنگ گوش دخترانه برای خود استفاده نمایید.

مدل پیرسینگ گوش طلا

مدل پیرسینگ گوش طلا

مدل پیرسینگ گوش طلا (مدل پیرسینگ گوش ساده)، یک نوع پیرسینگ گوش می باشد که از جنس طلا تولید شده است. این پیرسینگ گوش معمولاً شامل یک طرح زیبا و شیک می باشد. این مدل های گوناگون معمولا برای بانوانی که در جستجوی پیرسنیگ های زیبا و شیک هستند، بسیار مناسب می باشد. شما می توانید در بخش بالا انواع زراح های مدل پیرسینگ گوش را مشاهده نمایید. همچنین می توانید طرح های مدنظر خود را به طراح نشان داده و در خواست طرح ویژه برای خود را داشته باشید. همچنین شما می توانید طرح های مدل پیرسینگ ناف طلا (مدل پیرسینگ طلا) را در سایت های معتبر مشاهده نمایید و از آن استفاده نمایید.

مدل پیرسینگ بینی

مدل پیرسینگ بینی

مدلهای پیرسینگ بینی (جدیدترین مدل پیرسینگ بینی)، یک نوع پیرسینگ می باشد که در بینی قرار می‌گیرد. این پیرسینگ معمولاً شامل یک سوزن کوچک است که از طریق بافت بینی عبور می‌کند و در نهایت در دو طرف بینی قرار می‌گیرد. همچنین لازم است بدانید پیرسینگ بینی دارای انواع مختلفی می باشد که انواع مدل پیرسینگ بینی (مدل پیرسینگ دماغ) شامل: پیرسینگ تکی در قسمت راست یا چپ غضرف کناره بینی(مدل پیرسینگ حلقه ای بینی)، پیرسینگ بینی در قسمت نازک بافت بین سوراخ های بینی، پیرسینگ تکی در زیر نوک بینی، پیرسینگ بینی چند تایی می باشد. همچنین شما می توانید در بخش بالا چند مدل پیرسینگ بینی (عکس مدل پیرسینگ بینی) اعم از مدل پیرسینگ بینی حلقه ای(مدل حلقه پیرسینگ بینی)، مدل پیرسینگ فیک بینی، مدل پیرسینگ بینی طلا و مدل جدید پیرسینگ بینی را مشاهده نمایید. البته می توانید طرح های انتخابی مدل های پیرسینگ بینی خود را به طراح ارائه دهید و مدل مد نظر خود را خریداری کنید.

همانطور که می دانید یکی از تجهیزات پیرسنیگ، دستگاه پیرسینگ می باشد. شما می توانید برای آشنایی با بهترین دستگاه پیرسینگ مقاله مربوطه را مطالعه نمایید.

انواع مدل پیرسینگ لب

انواع مدل پیرسینگ لب

مدل های پیرسینگ لب، پیرسینگ لب یک نوع پیرسینگ می باشد که در لب قرار می‌گیرد. این پیرسینگ شامل یک حلقه کوچک است که به لب متصل می‌شود. پیرسینگ لب دارای انواع مختلفی می باشد برخی از مدل‌های پیرسینگ لب شامل: پیرسینگ لب تکی، پیرسینگ ورتیکال یا عمودی لب، پیرسینگ لب اشلی، پیرسینگ مدل ژستروم لب‌ها و ….. می باشد. البته لازم است بدانید پیرسینگ لب در بخش های گوناگون نیز قرار می گیرد که شامل: مدل پیرسینگ لب بالا و مدل پیرسینگ پایین لب (مدل پیرسینگ زیر لب) هستند. همچنین پیرسینگ لب می‌تواند به صورت عمودی یا افقی نصب شود. شما می توانید در بخش بالا مدلهای پیرسینگ لب (مدل پیرسینگ لب) را مشاهده نمایید.

شما می توانید انواع طرح های ناخن را در صفحه طراحی ناخن اسپرت شیک مشاهده نمایید.

مدل پیرسینگ ابرو

مدل پیرسینگ ابرو

مدل های پیرسینگ ابرو، نوعی دیگر از پیرسینگ ها پیرسینگ ابرو می باشد که در ابرو قرار می گیرد. در این نوع پیرسینگ با استفاده یک سوزن کوچک که از بافت ابرو عبور می کند در نهایت در دو طرف ابرو قرار می گیرد. همچنین لازم است بدانید پیرسینگ ابرو نیز دارای مدل های گوناگونی می باشد. که برخی از این مدل ها شامل: پیرسینگ در بالا و پایین ابرو، پیرسینگ شیک و ساده ابرو، پیرسینگ ابرو به شکل توپی و صلیب، پیرسینگ ابرو حلقه ای و ….. می باشد. شما می توانید در بخش بالا عکس مدل های جدید پیرسینگ (مدلهای پیرسینگ ابرو) را مشاهده نمایید.

لازم است بدانید بعد از انجام پیرسینگ باید نکاتی را رعایت نمایید. برای شناخت بیشتر مراقبت های بعد از پیرسینگ روی لینک مربوطه کلیک نمایید و پست مورد نظر را مطالعه نمایید.

مدل پیرسینگ ناف

مدل های پیرسینگ ناف (مدل پیرسینگ ناف)، یپرسینگ ناف یکی از خاص ترین مدل های پیرسینگ می باشد که در سراسر جهان دارای طرفدارای زیادی می باشد. بنابراین می توان گفت پیرسینگ ناف دارای خواهان زیادی می باشد که افراد برای انجام آن از طرح های مدرن و فانتزی استفاده می کنند. مدل های مختلف پیرسینگ ناف، پیرسینگ ناف نیز دارای انواع و مدل های مختلفی می باشد.

عکس مدل پیرسینگ ناف (عکس مدل های پیرسینگ ناف)، شما می توانید در بخش بالا انواع مدل پیرسینگ ناف (مدل جدید پیرسینگ ناف) را مشاهده نمایید. همچنین لازم است بدانید این نوع پیرسینگ در طرح ها و جنس های گوناگونی موجود می باشد. برای مثال: مدل پیرسینگ ناف نقره (مدل پیرسینگ ناف) از طرح های پر فروش این نوع پیرسینگ می باشد.

اگر علاقه مند به یادگیری نحوه انجام پیرسینگ هستید می توانید به صفحه آموزش پیرسینگ مراجعه نمایید.

مدل پیرسینگ گردن

مدلهای جدید پیرسینگ (مدل برای پیرسینگ)، پیرسینگ گردن یکی دیگر از انواع پیرسینگ می باشد که میان افراد زیادی دارای محبوبیت فراوانی می باشد. شما می توانید طرح های گوناگون در خصوص پیرسینگ گردن را در سایت های معتبر پیرسینگ که به عنوان نمونه کار قرار داده اند را مشاهده نمایید. در نهایت طرح مد نظر خود را انتخاب و به طراح ارائه دهید. همچنین لازم است بدانید پیرسینگ در مناطق گوناگونی قابل انجام می باشد و شما می توانید مدل های آن ها را در سایت های معتبر مشاهده و انتخاب نمایید. برای مثال: مدل پیرسینگ شکم، مدل پیرسینگ ترقوه، مدل پیرسینگ بدن، پیرسینگ مدل چشم، مدل پیرسینگ ناخن، مدل پیرسینگ نیپل و ….. که می توانید طرح های مد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

مدل پیرسینگ چال گونه

یکی دیگر از انواع پیرسینگ که بسیار کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، پیرسینگ چال گونه یا لپ می باشد. این نوع پیرسینگ علاوه بر ایجاد جلوه زیبایی موجب ایجاد چال گونه نیز می شود. که افراد در صورتی که علاقه ای به نداشتن پیرسینگ نداشتن با برداشتن پیرسینگ اثر پیرسینگ روی چال گونه باقی می ماند. شما می توانید برای خرید این محصول به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید.

تاتو جزء یکی از ترندهای امروزی می باشد که میان اکثر افراد دارای محبوبیت های زیادی می باشد. اگر علاقه فراوانی به تاتو دارید می توانید انواع طرح تاتو را در پست طرح تاتو روی دست مشاهده نمایید.

عده زیادی از افراد برای موهای خود از جدید ترین مدل مو پیرسینگ نیز استفاده می کنند شما می توانید برای خرید این نوع پیرسینگ به سایت های معتبر مراجعه نمایید.

مدل پیرسینگ زبان

مدل های پیرسینگ زبان، پیرسنیگ زبان نیز از دیگر مدل های انواع پیرسینگ می باشد که این نوع پیرسینگ نیز دارای مدل های گوناگونی می باشد. برخی از انواع مدل های پیرسینگ زبان شامل : پیرسینگ خط وسط زبان، سوراخ کردن Tongue Web، سوراخ کردن Venom، سوراخ کردن اسکوپ زبان، پیرسینگ زبان چشم مار، پیرسینگ چند تایی می باشد. شما می توانید طرح های مد نظر خود را از سایت های معتبر خریداری کنید.

تیم متخصص آریا تهران اقدام به نشر مقاله های تخصصی زیبایی و آرایشی نموده است. شما می توانید با مراجعه به صفحه مجله آرایشی و زیبایی مطالب مورد نظر را مطالعه نمایید.

سوالات متداول

جدیدترین مدل پیرسینگ گوش کدام است؟

شما می توانید جدیدترین مدل پیرسینگ گوش را در این پست مشاهده نمایید. همچنین می توانید مدل مد نظر خود را از سایت های معتبر خریداری کنید.

پیرسینگ چال گونه چیست؟

پیرسینگ چال گونه علاوه بر جلوه زیبایی پیرسینگ، پیرسینگ موجب ایجاد چال گونه نیز می شود. که فرد با برداشتن پیرسینگ چال گونه ایجاد شده را می تواند مشاهده کند.

قیمت انواع مدل پیرسینگ چقدر می باشد؟

به طور کلی همانطور که می دانید تنوع در پیرسینگ بسیار زیاد می باشد و متناسب با کاربرد هایی که دارند قیمت آنها از ۵۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان به بالا است.