مراقبت های میکرودرمال

مراقبتهای میکرودرمال موضوعی است که در این مقاله آموزشی قصد داریم آن را مورد بررسی قرار دهیم، پس اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که عمل زیبایی میکرودرمال یا پیرسینگ را بر روی نواحی مختلف بدن خود مانند بینی، لب، ناف، گوش و دیگر نقاط بدن انجام داده‌اید در ادامه این مطلب […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

مراقبتهای میکرودرمال موضوعی است که در این مقاله آموزشی قصد داریم آن را مورد بررسی قرار دهیم، پس اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که عمل زیبایی میکرودرمال یا پیرسینگ را بر روی نواحی مختلف بدن خود مانند بینی، لب، ناف، گوش و دیگر نقاط بدن انجام داده‌اید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا یک سری دستورالعمل‌ها و مراقبت‌های اولیه بعد از انجام میکرودرمال و پیرسینگ نیاز از شما به آن توجه نمایید را مورد بررسی قرار دهیم.

مراقبت های بعد از میکرودرمال
مراقبت های بعد از میکرودرمال

مراقبت های بعد از میکرودرمال

در ابتدا می خواهیم بررسی نماییم که میکرودرمال چیست؟ همانطور که می دانید عمل پیرسینگ یا میکرودرمال عملی است که در آن با سوراخ کردن قسمتی از بدن مانند بینی، چشم، گوش، ناف و سایر نقاط بدن و با قراردادن نگین یا فلز های دیگر در آن قسمت از بدن میکرودرمال گفته می شود.

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر در مورد میکرودرمال مقاله جامع میکرودرمال چیست را مطالعه کنید و اطلاعات بیشتری در مورد عوارض و نحوه اجرای میکرودرمال کسب کنید.

این عمل زیبایی در صورتی که یکسری دستورالعمل ها و نکات ایمنی در مورد آن را رعایت نشود و در بهترین مرکز میکرودرمال در تهران انجام نشود می‌تواند یک سری عوارض را برای بدن افراد مختلف در پی داشته باشد مخصوصا اگر این کار را تحت نظر افراد بی تجربه و غیر متخصص انجام شود قطعا عوارض بسیار زیادی از جمله عفونت، انرژی به فلزات مختلف خونریزی خطر ابتدا به کزاز و غیره را برای افراد در پی خواهد داشت.

برای اینکه این عوارض گریبانگیر ما نشود باید یکسری دستورالعمل ها را رعایت نمایند که در ادامه در مورد آن توضیح می دهیم.

مراقبت بعد از میکرودرمال چیست؟

پس از انجام میکرودرمال آیا پیرسینگ یک سری دستورالعمل های اولیه توسط پزشک در بهترین مرکز پیرسینگ تهران به شما ارائه می شود و برای اینکه شما دچار عوارض ناشی از انجام میکرودرمال آن نشوید ملزم است که این دستورالعمل ها را اجرا نمایید.

در ابتدا سعی کنید که به مدت ۷۲ ساعت دوش آب گرم نگیرید چرا که دوش حمام همانطور که می‌دانید دارای کلر است، به طور کلی از تماس پوست خود با آب های حاوی کلر مانند آب استخر نیز باید به مدت ۷۲ ساعت پرهیز نمایید.

بعد از انجام میکرودرمال یک سری آنتی بیوتیک های موضعی و خوراکی توسط پزشک به شما تجویز می‌شود که آنها را باید مصرف نمایید و حدود ۱۰ روز از تعویض نگین ها نیز خودداری نمایید.

بهتر از محل پیرسینگ خشک باشد تا احتمال خطر عفونت کمتر شود و با توجه به مکان پیرسینگ توضیح های مربوط به آن ناحیه نیز به فرد توسط پزشک متخصص ارائه خواهد شد.

مورد بعدی که باید به آن توجه نماید این است که سعی کنید از ضدعفونی کننده های قوی مانند بتادین پرهیز نمایید و به هیچ عنوان نباید از هیدروژنپراکسید، الکل و یا روغن درخت چای نیز برای تمیز کردن اطراف زخم استفاده کنید.

آیا بعد از میکرو درمان میتوان از مواد آرایشی استفاده کرد؟

سعی کنید که برای مراقبت از میکرودرمال به مدت دو هفته از مواد آرایشی استفاده نکنید، این مورد هم قطعا توسط پزشک متخصص به شما تجویز خواهد.

مراقبت های میکرودرمال گلو
مراقبت های میکرودرمال گلو

مراقبت های میکرودرمال گلو

یکی از روش های رایج میکرودرمال انجام میکرودرم و یا پیرسینگ بر روی نقاط مختلف گلو است.

که بعد از انجام میکرودرمال گلو هم شما باید یک سری دستورالعمل های لازم را انجام دهید علاوه بر مواردی که در بخش قبل گفته شد بعد از انجام میکرودرمال گلو هم سعی کنید که تا زمانی که پیرسینگ کاملا بهبود نیافته است میخ یا حلقه پیرسینگ را خارج نکنید و اگر میخ یا حلقه پیرسینگ خارج شود به عنوان مثال اگر شما پیرسینگ بینی انجام داده باشید در عرض چند ثانیه بسته خواهد شد.

از رفتن به درون وان آب جکوزی داغ و استخر داری کنید، خوابیدن بر روی روبالشتی کثیف خودداری نمایید، ضمن اینکه از دست دادن های غیر ضروری به ناحیه میکرودرمال نیز باید اجتناب کنید، ضمنا علاوه بر پیرسینگ گلو، پیرسینگ بینی هم یکی از روش های پرطرفدار این متد زیبایی است که شما می توانید در مقاله آموزشی مراقبت های بعد از پیرسینگ بینی با دستورالعمل های بعد از پیرسینگ بینی نیز آشنا شوید.

عفونت میکرودرمال گلو
عفونت میکرودرمال گلو

عفونت میکرودرمال گلو

در صورتی که این موارد را رعایت نکنید دچار عفونت میکرودرمال گلو خواهید شد و علائم عفونت میکرودرمال گلو نیز مواردی مانند گلو درد شدید، تنگی نفس، خونریزی در ناحیه دهان مواردی از این قبیل می باشد که شما باید فوراً برای درمان عفونت میکرودرمال گلو به یک پزشک متخصص مراجعه نمایید.

درمان عفونت میکرودرمال

روش های متعددی برای درمان عفونت میکرودرمال نیز وجود دارد که هنگام عفونت معمولا ناحیه مورد نظر دچار تورم و قرمزی می‌شود و حتی ممکن است محل پیرسینگ گرمتر از نواحی دیگر باشد و ترشحات زرد یا قهو های بدبو داشته باشد و یکی از علائم عفونت نیز می‌تواند تب هم باشد.

که در صورت مشاهده این علائم شما باید در سریع ترین زمان ممکن به یک پزشک مراجعه نمایید اگر هم از عفونت در موزه مطمئن نیستید و متخصص پیرسینگ خود مراجعه کنید و نشانه های مربوطه را به او بگویید که تشخیص دهد آیا شما دچار عفونت شده اید یا خیر.

البته در صورت اطمینان کامل از بروز عفونت رحم از خارج کردن فلزات و جواهرات پیرسینگ خودداری کرده و این کار را تحت نظر پزشک متخصص خود انجام دهید.

روش های خانگی برای درمان عفونت میکرودرمال

در عین حال یکسری روش های خانگی هم برای درمان عفونت میکرودرمال و مراقبت های بعد میکرودرمال وجود دارد، علت لازم به ذکر است که این روش های خانگی هم باید با مشورت پزشک متخصص پیرسینگ انجام شود.

از جمله این روش های خانگی می‌توان به این موارد اشاره کرد که کمپرس گرم و سرد می‌تواند سبب بهتر شدن حساسیت فرد به پیروزی می شود و یک کمپرسی گرم یا آب نمک می تواند موز را تمیز کرده و جریان خون را بهبود بخشد و همچنین کمپرس سرد هم سبب کم شدن گرما و تب برای افرادی که به عفونت مبتلا شده اند می شود.

همچنین استفاده از چای بابونه یا یک چای کیسه ای بابونه را اگر داخل آب جوش قرار دهید و اجازه دهید سرد شود و حداقل ۲۰ دقیقه زمان دهید و بعد از انجام این کار این چای را ته گلوی خود غرغره نمایید.

در نهایت هم با مشورت پزشک خود می توانید از داروهای مسکن و چرک خشک کن نیز استفاده نمایید، همچنین برای استفاده از روش های خانگی می توانید با مراجعه به مجله آرایشی و زیبایی آریا تهران اطلاعات بیشتری را در این خصوص بدست آوید.

سوالات متداول؟

مراقبت های بعد میکرودرمال شامل چیست؟

در ابتدا سعی کنید که به مدت ۷۲ ساعت دوش آب گرم نگیرید، بعد از انجام میکرودرمال یک سری آنتی بیوتیک های موضعی و خوراکی توسط پزشک به شما تجویز می‌شود که آنها را باید مصرف نمایید، بهتر از محل پیرسینگ خشک باشد تا احتمال خطر عفونت کمتر شود.
مورد بعدی که باید به آن توجه نماید این است که سعی کنید از ضدعفونی کننده های قوی مانند بتادین پرهیز نمایید و به هیچ عنوان نباید از هیدروژنپراکسید، الکل و یا روغن درخت چای نیز برای تمیز کردن اطراف زخم استفاده کنید.

مراقبت میکرودرمال گلو شامل چیست؟

مراقبت های میکرودرمال گلو نیز شامل تمامی این موارد خواهد شد، ضمن این که این روش زیبایی پوست باید حتما توسط یک پیرسینگ کار ماهر و متخصص انجام شود.

عوارض میکرودرمال چیست؟

عفونت، آلرژی به فلزات، آلوده شدن به ویروس های خطرناک در صورت ضد عفونی نبودن صحیح، خونریزی، امکان اختلال در جریان خون و خطر ابتلا به کزاز از جمله مهم ترین عوارض میکرودرمال در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های لازم که در این مقاله در مورد آن ها صحبت شد می باشد.

میکرودرمال باید توسط چه کسانی انجام شود؟

این متد زیبایی باید حتما توسط افراد ماهر و متخصص در حوزه زیبایی پوست انجام شود، ضمنا سوزن ها و وسایلی که بکار می رود، باید یکبار مصرف بوده و قبل از انجام این کار حتما همه چیز را به لحاظ بهداشتی چک کنید چون در صورت عدم رعایت بهداشت در این کار احتمال انتقال بیماری های مسری توسط سوزن آلوده و وسایل دیگر وجود دارد.