پکیج قناد شو شامل تمامی دوره های کیک پزی و شیرینی پزی در آریا تهران است که شما میتوانید با انتخاب این پکیج به راحتی تمامی مهارت های لازم برای راه اندازی یک قنادی را یاد بگیرید. در این دوره جامع شیرینی پزی و کیک پزی مدرک بین المللی و معتبر فنی و حرفه ای اعطا میشود و شما میتوانید از مزایای این دوره برای کسب درآمد در ایران و حتی خارج از کشور اقدام کنید. این مدرک معتبر بوده و شما میتونید از امتیازات این مدرک بین المللی برای مهاجرت به خارج از کشور نیز استفاده کنید.

این دوره با تخفیف استثنایی از 20,361,750 تومان  ارائه شده است که میتوانید با این هزینه به یک قناد حرفه ای تبدیل شده و از مهارت های کسب شده در این دوره کسب درآمد کنید. این قیمت در بین سایر آموزشگاه های قنادی بسیار مناسب و ارزان بوده و بهترین فرصتی است که میتوانید استعداد های خود را شکوفا کرده و به درآمد بالا برسید.

این کلاس ها کاملا به صورت عملی برگزار میشود و شما شخصا صفر تا صد تمامی امور را انجام میدهید.

مهمترین ویژگی که این پکیج دارد این است که ابزار و مواد اولیه در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد و نیازی نیست نگران تهیه مواد اولیه باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر  درباره هر دوره آموزشی میتوانید ادامه مطلب را مالعه کنید که سرفصل هایی که در هر دوره از ان پکیج جامع به شما آموزش داده میشود را بررسی کرده ایم.

اگر تمایل داشته باشید میتوانید با مراجعه به صفحه مربوطه به هر دوره اطلاعات جامعی درباره هر دوره بدست آورید و با اگاهی بیشتری برای شرکت در این دوره اقدام کنید.

مزایا پکیج قناد شو

اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که چرا باید این پکیج را در میان پکیج های آریا تهران انتخاب کنم؟ مزایای شرکت در پکیج قناد شو در آریا تهران این است که :

  • دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای به تعداد دوره هایی که در این دوره وجود دارد

در پکیج کیک و شیرینی ۶ دوره کیک ساز تر ساز و شیرینی خشک و آموزش باقلوا و کیک کافی شاپی و دکور کیک پیشرفته و دسر بین الملل برگزار میشود و شما میتوانید به ازای هر دوره یک مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید.

  • تخفیف ۲۵٪ به مبلغ ۶٫۷۸۷٫۲۵۰ تومان

اگر شما بخواهید این دوره ها را به صورت مجزا شرکت کنید باید هزینه ای بیشتر از هزینه در نظر گرفته شده در این پکیج بپردازید اما با انتخاب این پکیج کاربردی میتوانید به مبلغ ۶٫۷۸۷٫۲۵۰ تومان تخفیف بگیرید و هزینه کمتری برای یادگیری مهارت های کیک پزی بپردازید.

  • یادگیری سریع و کوتاه مدت هر ۶ دوره این پکیج 

با شرکت در این دوره میتوانید در مدت زمان کوتاهتری به صورت پیوسته مهارت های مورد نیاز را یاد بگیرید و نیازی نیست منتظر بمانید تا هر دوره به حد نصاب برسد تا برگزار گردد.

  • تامین ابزار و مواد اولیه توسط آموزشگاه آشپزی آریا تهران

یکی از مهمترین مزایا پکیج قناد شو این است که شما بدون هیچ گونه استرسی از بابت مواد اولیه متوانید در کلاس شرکت کنید و تمام تمرکز خود را برای یادگیری مهارت های آموزش داده شده صرف کنید.

آموزش شیرینی دانمارکی میوه ای
آموزش کیک پزی در تهران
 
کلاس آموزش کیک کافی شاپی خرما و گردو

دوره کیک ساز تر ساز

آموزش کیک ساز ترساز را در بهترین آموزشگاه کیک پزی تهران تجربه کنید.

در این دوره علاوه بر حضور در دوره آموزش کیک پزی فنی حرفه ای می توانید مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای را دریافت کنید.

علاقمندان با شرکت در دوره آموزش صفر تا صد کیک پزی مجلسی می توانند از دو نوع کلاس حضوری و آنلاین ما استفاده کنند.

شما می توانید این دوره را در شعبه تهران و یا کرمانشاه مجتمع فنی آریا تهران تحت نظر اساتید با تجربه بگذرانید.

امروزه با توجه به شرایط پیش آمده، اکثر افراد علاقه دارند که کیک و شیرینی های مورد نیاز خود را در خانه به وسیله خودشان پخت کنند تا از کیفیت و سلامت آن مطمئن باشند. در این میان تهیه انواع کیک های ساده مجلسی و کیک تولد از طرفداران زیادی برخوردار است. بنابریان با آموزشگاه شیرینی پزی آریا تهران همراه باشید تا در مورد بهترین دوه آموزش کیک پزی حرفه ای در غرب تهران اطلاعات لازم را کسب کنید. شما در این دوره تبدیل به یک کیک ساز ترساز می شوید. شاید سوال کنید که کیک ساز ترساز یعنی چه؟

کیک ساز و ترساز کسی است که تمام کارهای مربوط به تهیه انواع کیک و تزئینات و نگهداری کیک را بصورت کامل انجام داده و اصول کاربردی استفاده از ابزار و دستگاه ها را برای تهیه و تزئین کیک می داند.

ما در دوره آموزش کیک ساز ترساز سعی کرده ایم تا علاوه بر سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای، به آموزش صفر تا صد کیک پزی و دوره تخصصی تزیین کیک نیز پردازیم. در این دوره آموزشی شما با بیش از ۱۸ نوع کیک ساد، کیک مجلسی و کیک تولد آشنا خواهید شد که تماما از بهترین و به روز ترین کیک های  است.

دوره آموزش کیک ساز ترساز در تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت انجام خواهد شد. کارآموزان در انتهای این دوره علاوه بر یادگیری بسیاری از کیک های معروف مثل، کیک مافین، کاپ کیک شکلاتی، کیک فوندانت، کیک پرتقالی و… قادر خواهند بود مدرک بین المللی دریافت کرده و به عنوان کیک ساز ترساز شرینی پزی ها و قنادی ها مشغول به کار شوند.

لازم به ذکر است که در این دوره علاوه بر آموزش کیک، به آموزش تخصصی تزیین کیک نیز پرداخته خواهد شد. در این قسمت از دوره به بسیاری فنون جالب تزئین کیک مثل آموزش خامه کشی کیک پرداخته خواهد شد.

آموزش کیک پزی فنی حرفه ای در تهران
دوره آموزش کیک ساز ترساز در تهران
کلاس کیک پزی و تزیین کیک در تهران

 

این دوره آموزشی به تنهایی به قیمت 4,500,000 تومان برگزار میشود که شما میتوانید با انتخاب پکیج قناد شو انتخاب به صرفه تری داشته باشید و با هزینه کمتری تمام مهارت ها را به صورت جامع کسب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر این دوره میتوانید به صفحه دوره کیک ساز ترساز مراجعه کنید.

دوره دکور کیک پیشرفته

کلاس آموزش دکور کیک پیشرفته یک دوره جذاب برای علاقمندان به دکوراتوری کیک است. اگر به دوره های دکوراتوری کیک علاقمند هستید، پیشنهاد می کنیم حتما در این دوره شرکت کنید. چرا؟

  • آموزش حرفه ای
  • استاد حرفه ای
  • آموزشگاه حرفه ای
  • تجهیزات به روز
  • مدرک بین المللی

شما با حضور در دوره آموزش دکور کیک پیشرفته می توانید انواع دکورهای مختلف کیک را آموزش ببینید.

کلاس آموزش دکور کیک در مجتمع فنی آریا تهران به صورت یک دوره فشرده برگزار می شود و آموزشگاه کیک پزی و شیرینی پزی آریا تهران پذیرای علاقه مندان به یادگیری دکور کیک پیشرفته می باشد. شما در دوره آموزش دکور پیشرفته می‌ توانید به صورت فشرده بهترین مدل های دکور کیک را یاد بگیرید.

اگر شما قصد دارید که یک قنادی و یا شیرینی فروشی راه اندازی کنید، شرکت در دوره های دکوراتوری کیک به شما بسیار توصیه می شود زیرا می توانید با نکاتی که در این دوره آموزش داده می شود بهترین کیک ها را تزیین کنید و از این راه کسب درآمد داشته باشید.

البته مهم ترین قسمت کار بعد از یادگیری امکان دریافت مدرک بین المللی دکور کیک است که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

این دوره به صورت فشرده برگزار می شود و نیازی نیست که نگران زمان خود برای حضور در کلاس در روزهای مختلف باشید. شما می توانید در یک مدت زمان استاندارد تمامی نکات مربوط به آموزش تزیین کیک را مطابق با جدیدترین روشهای دنیا آموزش ببینید.

آموزشگاه کیک پزی و شیرینی پزی آریا تهران برای شما عزیزان دو نوع کلاس آموزش دکور کیک پیشرفته تدارک دیده است.

شما می توانید برای یادگیری تزیین کیک هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین و مجازی از محتوای آموزشی که توسط اساتید مجرب و ماهر آموزشگاه شیرینی پزی و کیک پزی آریا تهران برگزار می شود بهره مند شوید.

میتوانید از فرم ثبت نام که در قسمت پایین صفحه قرار داده شده است اقدام به ثبت نام برای حضور در کلاس آموزش تزیین کیک پیشرفته نمایید فقط در هنگام ثبت نام به آنلاین بودن و یا حضوری بودن دوره دقت داشته باشید.

برای شرکت در کلاسهای حضوری آموزش دکور کیک پیشرفته میتوانید در کلاسهای عمومی و خصوصی آریا تهران شرکت نمایید.

تمامی محتوای آموزشی کلاسهای عمومی و خصوصی یکسان بوده و کوچکترین تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها ویژگی که این دو کلاس را از یکدیگر حمایت کرده است تعداد افرادی است که در این کلاس ها شرکت می کنند.

قطعاً شما در کلاس خصوصی تزیین کیک فضای بهتری برای آموزش خواهید داشت و به راحتی می توانید تمامی ابهاماتی را که در آموزش برای شما وجود دارد را برطرف نمایید.

تعداد افرادی که در کلاس‌های خصوصی شرکت می‌کنند می ‌تواند از یک نفر تا سه نفر متغیر باشد و برای کلاس‌های عمومی حداقل ۴ نفر باید حضور داشته باشند تا این کلاس برگزار شود.

دوره آموزش دکور کیک پیشرفته
آموزش دکور کیک پیشرفته 
دوره دکور کیک پیشرفته

 

این دوره به تنهایی با قیمت 5,500,000 تومان برگزار میشود که شما میتوانید با انتخاب این پکیج جامع انتخاب به صرفه تری داشته باشید.

در این دوره شما طرز تهیه موارد زیر را آموزش میبینید:

  • آموزش خامه فرم گرفته
  • خامه کشی با پلکسی
  • خامه کشی بدون پلکسی
  • کاور گاناش
  • خزه خوراکی
  • تکنیک تنه درخت
  • باترکریم
  • تکنیک استنسیل
  • گل رز باترکریم
  • کار با ابزار فوندانت
  • نصب دکور فوندانت روی کاور خامه
  • تکنیک برفی روی خامه
  • حباب کریستالی
  • تکنیک پوسته سنگ کهکشانی
  • توپ شکلاتی

برای اطلاعات بیشتر درباره این دوره میتوانید به صفحه دکور کیک پیشرفته مراجعه کنید.

دوره کیک کافی شاپی

اگر به دنبال کلاس آموزش کیک های کافی شاپی در تهران هستید، بهترین گزینه روی میز، آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی آریا تهران است. آموزشگاه کیک پزی و شیرینی پزی آریا تهران با برگزاری دوره یک روزه درست کردن کیک های کافی شاپی، پذیرای علاقمندان به یادگیری درست کردن کیک ها و شیرینی های کافی شاپی می باشد.

شما عزیزان علاقه مند می توانید با شرکت در این دوره درست کزدن انواع کیک ها و شیرینی های کافی شاپ را یاد گرفته و از این هنر مهارت، کسب درآمد نمایید.

یکی از آیتم های جذاب منوی کافی شاپ ها، کیک ها و دسرهای خوشمزه و مختلف است که مکمل خوبی برای نوشیدنی های کافی شاپ به حساب می آیند. به همین دلیل و با توجه به استقبال بسیاری از مشتریان عموم کافه ها، کیک و دسرهای هایی که هم ظاهر خوبی دارند و هم خوشمزه هستند را همیشه در منوی خود دارند.

بعضی از این کافی شاپ ها، کیک های کافی شاپی خود را به صورت آماده خریداری می کنند، حال آنکه تهیه ی کیک های کافی شاپی متناسب با نوشیدنی های موجود در منوی هر کافی شاپ، می تواند برای مشتریان جذابیت خاصی ایجاد کند.

اگر صاحب یک کافی شاپ هستید، یا به طرز تهیه و پخت کیک و شیرینی کافی شاپی عاقمنداید حتما با ما همراه باشید.

آموزش کیک های کافی شاپی در مجتمع فنی آریا تهران زیر نظر بهترین مربیان شیرینی پزی کشور اتفاق می افتد. شما در دوره آموزش کیک های کافی شاپی با طرز تهیه خوشمزه ترین و پر طرفدار ترین کیک های کافی شاپی آشنا خواهید شد.

این کلاس مخصوص کسانی است که دارای یک کافی شاپ بوده و یا می خواهند یک کافی شاپ مدرن با ارائه کیک های بسیار سطح بالا و زیبا  راه اندازی کنند. همچنین این دوره برای افرادی مناسب است که به عنوان استاد کار کیک های کافی شاپی قرار است ارائه دهنده کیک های کافی شاپی جدید و مدرن باشند.

کلاس کیک کافی شاپی در آموزشگاه شیرینی پزی آریا تهران به دو صورت حضوری و آنلاین برگزاری می گردد. همچنین امکان شرکت در این دو کلاس به شکل عمومی و خصوصی نیز فراهم است.

دوره آموزش کیک و شیرینی کافی شاپی را در یکی از مجهزتزین و معتبر ترین کارگاه های آموزش کیک و شیرینی سازمان فنی و حرفه ای در تهران تجربه کنید. آموزش تخصصی کیک های کافی شاپی بصورت فشرده با فروملاسیون به روز و مورد پسند مشتری های کافی شاپی.

این دوره به تنهایی با قیمت 3,700,000 تومان برگزار میگردد که شما میتوانید با انتخاب پکیج قناد شو با هزینه معقولانه ای تمام مهارت هایی که برای راه اندازی یک قنادی حرفه ای باید بلد باشید را آموزش ببینید.

کلاس آموزش کیک و شیرینی کافی شاپ 
آموزش کیک و شیرینی کافی شاپ با مدرک فنی حرفه ای 
هزینه آموزش کیک و شیرینی کافی شاپ 

 

در این دوره شما بیش از ۱۱ نوع مختلف شیرنی خشک را آموزش خواهید دید. بنابراین به هیچ وجه کلاس قنادی فنی حرفه ای موسسه آریا تهران را از دست ندهید.

  • آموزش کیک هویج
  • آموزش کیک شکلاتی
  • آموزش کیک صبحانه با کرم فندق
  • آموزش کیک خرما و گردو
  • آموزش کیک پر
  • آموزش ماربلد برانیز

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره میتوانید به صفحه کیک کافی شاپی مراجعه کنید.

دوره شیرینی خشک

دوره شیرینی پزی مجتمع فنی آریا تهران یک ورکشاپ حرفه ای برای علاقمندان به قنادی است. در این دوره آموزشی فشرده (۲ روزه) تمامی مهارت های لازم جهت آموزش شیرینی پزی یاد داده می شود و می توانید طرز تهیه بهترین و متنوع ترین شیرینی ها خشک را آموزش ببینید. شما می توانید به دو صورت حضوری و آنلاین در این دوره ها شرکت کنید.

در این دوره ابتدا به شما طرز کار با ابزارهای مختلف شیرینی پزی یاد داده می شود. در صورتی که قصد دارید برای خود یک قنادی راه بیندازید و یا از این کار کسب درآمد کنید گذراندن دوره شیرینی پزی به شما کمک می کند تا تمامی مراحلی را که برای راه اندازی یک شیرینی پزی و قنادی لازم است آموزش ببینید و با آگاهی کامل از آموزش خود کسب درآمد کنید.

در این دوره سعی شده تا به صورت فشرده و در حداقل زمان ممکن کاملترین آموزش به شما داده شود. به همین دلیل این دوره زمان زیادی از شما نخواه گرفت و شما می توانید در حداقل زمان ممکن بیشترین استفاده را از دوره آموزش شیرینی پزی ببرید.

دوره آموزش شیرینی پزی
دوره شیرینی پزی 
دوره شیرینی پزی درجه ۱

در این دوره شما بیش از ۱۱ نوع مختلف شیرنی خشک را آموزش خواهید دید. بنابراین به هیچ وجه کلاس قنادی فنی حرفه ای موسسه آریا تهران را از دست ندهید.

  • آموزش شیرینی نخودچی
  • آموزش شیرینی نارگیلی
  • آموزش شیرینی مشهدی
  • آموزش شیرینی فرانتینه
  • آموزش شیرینی ملکه
  • آموزش شیرینی هزارلا
  • آموزش شیرینی زبان
  • آموزش شیرینی پاپیونی
  • آموزش شیرینی ناپلئونی
  • آموزش شیرینی نازک ارمنی
  • آموزش شیرینی گاتا

این دوره تحت عنوان دوره دوره شیرینی پزی در اریا تهران با قیمت 3,999,000 تومان برگزار میشود ولی شما با شرکت در پکیج قناد شو میتوانید این اطمینان را داشته باشید تمام مهارت ها را در بالاترین حد یاد میگیرید و برای ورود به بازار کار آماده میشوید.

دوره آموزش باقلوا

در دوره آموزش طرز تهیه باقلوا به شما نکات خاصی برای پخت انواع باقلوا آموزش داده خواهد شد تا بتوانید این شیرینی بی نظیر و خوش طعم را با روش های نوین  و به روز دنیا تهیه کنید.

همانطور که می دانید باقلوا انواع مختلفی دارد و ما در این دوره آموزشی تلاش کرده‌ایم تا طرز تهیه انواع باقلوا را برای شما عزیزان آموزش دهیم. شما در پایان این دوره آموزشی می‌توانید خوشمزه ترین باقلوا ها را برای عزیزان خود تهیه کنید و یا از این طریق اقدام به کسب درآمد و راه اندازی یک قنادی نمایید.

باقلوا در کشور ایران و ترکیه تهیه می‌شود و معمولا با نوای استانبولی معروف در این نوع باقلوای است که در ترکیه سرو می‌شود. در این دوره ما به شما طرز تهیه انواع باقلوا را آموزش خواهیم داد و شما به طور اصولی و استاندارد می توانید با طرز تهیه انواع باقلوا آشنا شوید.

کلاس آموزش طرز تهیه باقلوا در آموزشگاه آریا تهران به دو صورت آنلاین و و حضوری برگزار می شود و شما عزیزان میتوانید از محتوای آموزشی دوره آموزش طرز تهیه باقلوا به هر دو صورت بهره‌مند شوید.

شما عزیزان میتوانید برای شرکت در کلاس های آنلاین و مجازی از طریق فرم ثبت نام که در قسمت پایین این صفحه قرار گرفته است اقدام به ثبت نام دوره آنلاین آموزش طرز تهیه باقلوا نمایید. لازم به ذکر است که در هنگام ثبت‌نام حتماً به نوع برگزاری دوره به صورت آنلاین و حضوری توجه نمایید.

ما در آموزشگاه  کیک پزی و شیرینی پزی آریا تهران اقدام به برگزاری کلاس های حضوری در دو نوع خصوصی و عمومی کرده‌ایم و تمامی سرفصل های در هر دو نوع دوره آموزش داده می شود یکسان بوده و هیچ گونه تفاوتی بین محتوای آموزشی آنها وجود ندارد.

شما در کلاس خصوصی دوره آموزش طرز تهیه باقلوا فضای بهتری برای یادگیری و آموزش خواهید داشت و به راحتی می توانید هر گونه مشکل و ابهام در مورد آموزش دوره در کلاس برطرف کنید.

کلاس آموزش طرز تهیه باقلوا
کلاس خصوصی آموزش طرز تهیه باقلوا 
کلاس حضوری آموزش طرز تهیه باقلوا 

موردی که در این دوره یاد میگیرید :

  • طرز تهیه باقلوا رولی
  • طرز تهیه انواع باقلوا
  • طرز تهیه خمیر باقلوا
  • طرز تهیه باقلوای خانگی
  • طرز تهیه باقلوا استانبولی

این دوره با قیمت 4,500,000 تومان در آریا تهران برگزار میشود که شما با شرکت در پکیج اقتصادی قنادشو میتوانید با هزینه ای منصفانه تر تمامی موارد را آموزش ببینید و به عنوان یک قناد حرفه ای مشغول به کار شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره میتوانید به صفحه آموزش باقلوا مراجعه کنید.

دوره دسر بین الملل

دوره آموزش دسر در تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت انجام خواهید شد. کارآموزان در انتهای این دوره علاوه بر یادگیری بسیاری از دسر های معروف مثل، دسر روکش مخملی، دسر فرانسوی، دسر های بوتیکی و… قادر خواهند بود مدرک بین المللی دریافت کرده و به عنوان دسرساز بین الملل در رستوران ها و هتل ها مشغول به کار شوند.

کلاس آموزش دسر مجلسی بصورت حضوری و کلاس آموزش دسر بصورت آنلاین و مجازی. برای ثبت نام در کلاس های حضوری و یا اموزش آنلاین دسر بین الملل از فرم ثبت نام همین صفحه استفاده کرده و به آنلاین بودن یا حضوری بودن دوره توجه کنید.

در هر دو کلاس آموزش دسر ساز بین المللی سرفصل های دوره آموزشی طرز تهیه دسرهای مجلسی یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی بین این دوره وجود ندارد، اما مسلما در آموزش دسر خصوصی، زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت. البته نباید فراموش کرد که هزینه کلاس های خصوصی به مراتب بالاتر خواهد بود.

تعداد افراد در دوره آموزش انواع دسر بین المللی خصوصی و نیمه خصوصی ۱ تا ۳ نفر می باشد و در کلاس های عمومی آموزش انواع دسرهای، حداقل ۴ نفر است.

مدت دوره آموزش تخصصی انواع دسر مجلسی و بین المللی در آموزشگاه آریا تهران بصورت فشرده و  طی ۳ روز می باشد.  طی این  ۳ روز  کارآموزان به تمام شیوهای طرز تهیه دسرهای مجلسی مسلط خواهند شد.

آموزش دسر روکش مخملی
آموزش دسر تیرامیسو
آموزش دسر چیزکیک

سرفصل دوره دسرساز بین الملل در آموزشگاه دسر سازی آریا تهران علاوه بر اینکه  بر اساس استاندارد فنی و حرفه تدوین شده، شامل  یک سری سرفصل های بازارکاری نیز می باشد.

  1.  پخت کیک اسفنجی
  2.  فیلینگ کیک
  3. خامه کشی
  4. موس توت فرنگی
  5. دسر تخم مرغ
  6. موس سیب
  7. موس آلبالو و شکلات
  8. موس توت فرنگی
  9. سس فرانسوی
  10. روکش مخملی
  11. کار با شکلات
  12. تمپر کردن شکلات
  13. دسر نارگیل
  14. چیزکیک مارس
  15. اکلر
  16. روکش پوسماری
  17. تارت
  18. موس های توت فرنگی و کارامل ،فندق ،شکلات،دسر مخلوط
  19. دبل چاکلت
  20. چیز کیک
  21. تیرامیسو
  22. دسر پسته ای
  23. تراف
  24. کیک شکلاتی
  25. فیلینگ و خامه کشی کیک
  26. تارت با مغز بادام و نوتلا
  27. روکش مخملی و سس فرانسوی براق
  28. کار با شکلات

این دوره در آریا تهران با قیمت 4,950,000 تومان برگزار میشود که شما با انتخاب پکیج اقتصادی قنادشو میتوانید برای ورود به بازار کار قنادی آماده شوید و از این راه کسب درآمد بالایی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه آموزش دسر بین الملل مراجعه کنید.

سایر پکیج های پرطرفدار کیک پزی و شیرینی پزی آریا تهران

آریاتهران برای آن که همه بتوانند با هزینه کمتر تمام مطالب آموزشی را فرا بگیرند و با دریافت مدرک بین المللی و معتبر فنی و حرفه ای وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشند و یا از امتیازات آن برای مهاجرت به کشور های خارجی استفاده کنند پکیج های مختلف را برای علاقه مندان به این حوزه معرفی کرده است.

پکیج کیک و شیرینی

تعداد دوره هایی که شامل این پکیج میشوند کمتر از دوره های پکیج قناد شو میباشد و شما میتوانید دوره های زیر را در این پکیج آموزش ببینید:

  • کیک ساز تر ساز
  • دکور کیک پیشرفته
  • کیک کافی شاپی
  • شیرینی خشک
  • آموزش باقلوا

شما با شرکت در این پکیج میتوانید با صرف هزینه ای کمتر از شرکت در دوره های مجزا جدیدترین تکنیک های کیک پزی و شیرینی پزی را یاد بگیرید. برای کسب اطزلاعات بیشتر درباره این پکیج میتوانید به صفحه پکیج کیک و شیرینی مراجعه کنید.

پکیج ترکیبی

در این پکیج شما میتوانید دوره های کاربردی که برای حرفه ای شدن در حوزه قنادی نیاز است یاد بگیرید را آموزش ببینید. این دوره ها عبارتند از:

  • کیک ساز تر ساز
  • کیک کافی شاپی
  • شیرینی خشک
  • دسر بین الملل

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این پکیج و اطلاع از هزینه ها و روز های برگزاری میتوانید به صفحه پکیج ترکیبی مراجعه کنید.

پکیج مینی پک

در این پکیج شما میتوانید دوره های کاربردی تعدادشان کمتر از سایر پکیج هاست را برای حرفه ای شدن در حوزه قنادی یاد بگیرید. این دوره ها عبارتند از:

  • کیک ساز تر ساز
  • شیرینی خشک
  • آموزش باقلوا

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این پکیج و اطلاع از هزینه ها و روز های برگزاری میتوانید به صفحه مینی پک قنادی مراجعه کنید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

نوع

فروش ویژه, فروش معمولی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج قناد شو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.