غذاهای دریایی یکی از سالم ترین و پرطرفدارترین غذاها در تمام نقاط دنیا محسوب می‌شود، یکی از مزایای شرکت در دوره آموزش تطبیق آبزیان این است که در این دوره شما با اصول استاندارد طرز تهیه انواع غذاهای دریایی آشنا می شوید، چرا که طرز تهیه غذا های دریایی برای بهتر شدن طعم و عطر غذا نیازمند یک سری نکات ضروری است که در این دوره آموزشی شما با این نکات آشنا خواهید شد.

همچنین شما عزیزان با شرکت در این دوره علاوه بر دریافت مدرک فنی و حرفه ای، با نکات کلیدی و مهمی مثل شناخت انواع آبزیان، نحوه پاک کردن و نگهداری، پوست کندن، قطعه قطعه کردن، فیله کردن و خواباندن انواع ماهی، میگو، لابستر، خرچنگ و غیره در مواد مختلف آشنا خواهید شد.

لازم به ذکر است تهیه مواد اولیه و ابزار و تجیهزات دوره آموزشی به عهده آموزشگاه میباشد و کارآموزان میتوانند بدون کوچکترین نگرانی در این دوره شرکت کنند.

پیشنهاد ویژه: آموزش کباب زنی و تخته کاری در اموزشگاه آشپزی آریا تهران به همراه ارائه مدرک فنی حرفه ای و قابل ترجمه به شما عزیزان برگزار می شود.

آموزش طباخ آبزیان
طباخ آبزیان 
طبخ غذای دریایی

آموزش طباخ آبزیان

دوره آموزش طبخ آبزیان در آموزشگاه آشپزی آریا تهران شامل آموزش مدل های مختلف طبخ انواع غذاهای دریایی شامل انواع ماهی های سردآب، گرم آب، انواع میگو، خرچنگ، صدف دریایی، لابستر وغیره می باشد.

طرز تهیه هر کدام از غذاهای ذکر شده دارای نکات کلیدی و مهم می باشد که شما در این دوره آموزشی صفر تا صد طرز تهیه انواع غذاهای دریایی را یاد میگیرید.

از جمله مهمترین نکاتی که در دوره آموزش طبخ آبزیان به شما گفته می شود نکاتی مانند آشنایی با بسته بندی آبزیان جهت نگهداری کوتاه مدت و طولانی مدت، آشنایی با اصول نگهداری بهینه آبزیان تازه و منجمد تا زمان تلخ، آشنایی با انواع ماهی های تازه و منجمد جهت طبخ، آشنایی با آماده سازی انواع ماهی ها برای قطعه قطعه کردن، فیله کردن و خواباندن در مواد مزه دار کننده، آشنایی با آماده سازی میگو جهت طبخ، پوست کندن، پاک کردن و قطع قطعه نمودن میگو، و همچنین آشنایی با روش‌های مختلف پخت مانند سرخ کردن، تنوری کردن، کبابی کردن، بخار پز کردن، آب پز کردن و ارائه روش های پخت انواع کباب ماهی، شنیسل ماهی، ماهی سوخاری، کوکو ماهی و همچنین غذاهای پرطرفداری مانند قلیه ماهی، ماهی شکم پر، سالاد میگو، میگو پلو و غیره

فیلم آموزش طباخ آبزیان

در این اساتید آموزشگاه آشپزی آریا تهران فیلم طرز تهیه و طبخ آبزیان را برای شما قرار داده اند، تا شما عزیزان با نحوه کار اساتید آموزشگاه آشنا شوید.

لازم به ذکر است که فیلم مربوطه پس از تدوین نهایی به زودی در این قسمت درج خواهد شد.

آموزش طبخ غذای دریایی
تهیه غذای دریایی 
نحوه درست کردن غذای دریایی 

کلاس آموزش طبخ آبزیان

مجتمع فنی آریا تهران جهت برگزاری دوره آموزش طبخ آبزیان سه نوع کلاس مختلف به صورت کلاس عمومی، کلاس خصوصی و کلاس آموزش آنلاین را در نظر گرفته است.

چه در کلاسهای عمومی طرز تهیه غذاهای دریایی حداقل ۴ نفر شرکت می کنند، در کلاس خصوصی یک تا سه نفر از هنرجویان می توانند شرکت کنند، و در کلاس های آموزش آنلاین آریا تهران شما می توانید با استفاده از از سیستم کامپیوتر و یا تلفن همراه خود به اینترنت متصل شده و به صورت آنلاین این در دوره مربوطه شرکت نمایید.

لازم به ذکر است که اگر قصد شرکت در دوره آموزش آنلاین آموزش طبخ آبزیان را دارید با همکاران ما در مجتمع فنی آریا تهران تماس بگیرید تا در این مورد شما را راهنمایی نمایند.

آموزش طباخ آبزیان با مدرک فنی حرفه ای

شما عزیزان پس از شرکت در دوره آموزش طبخ آبزیان در فراگیری مباحث این دوره به صورت کامل مدرک فنی حرفه‌ای را از مجتمع فنی آریا تهران دریافت می‌کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارائه مدرک فنی حرفه ای می توانید همین حالا با مجتمع فنی آریا تهران تماس بگیرید و مشاوره لازم را از همکاران ما دریافت نمایید.

قیمت دوره آموزش طباخ آبزیان

قیمت دوره طباخ آبزیان با توجه به اینکه شما در هر کدام از کلاس های عمومی، خصوصی و یا کلاس های آموزش آنلاین طباخی آبزیان شرکت نمایید محاسبه می شود.

و قیمت در نظر گرفته شده برای هر کدام از کلاس های ذکر شده به شرح زیر می باشد :

قیمت کلاس عمومی دوره طباخ آبزیان

قیمت در نظر گرفته شده برای کلاس های عمومی دوره طباخ آبزیان ۱٫۴۰۰٫۰۰۰ هزار تومان است.

قیمت کلاس خصوصی دوره طباخ آبزیان

قیمت کلاس های خصوصی دوره طباخ آبزیان که به صورت ساعتی محاسبه می شود، ساعتی ۹۰ هزار تومان است.

قیمت کلاس آموزش آنلاین دوره طباخ آبزیان

جهت استعلام هزینه دوره آموزش آنلاین طباخ آبزیان با همکاران ما در مجتمع فنی آریا تهران تماس بگیرید.

درست کردن غذای دریایی 
آموزش طباخ آبزیان با مدرک فنی حرفه ای 
قیمت دوره آموزش طباخ آبزیان 

سرفصل های دوره آموزش طباخ آبزیان

با توجه به غذاهای دریایی متنوعی که در رستوران های مختلف عرضه می شود و بین مردم پرطرفدار است و همچنین با توجه به قوانین سازمان فنی و حرفه‌ای سرفصلهای در نظر گرفته شده برای دوره طباخ آبزیان به شرح زیر می باشد :

بیشتر بخوانید

در بخش های قبلی شما با با چگونگی برگزاری دوره آموزش طبخ آبزیان آشنا شدید، اما اگر علاقه مند هستید که در مورد این دوره آموزشی اطلاعات بیشتری داشته باشید

لازم است بدانید که در این دوره آموزشی شما علاوه بر دستور پخت انواع غذاهای دریایی با موارد مهمی مثل نحوه شستشوی انواع ماهی و همچنین مواردی مثل بعد از پاک کردن ماهی جهت برطرف نمودن بوی بد ماشین چه کار هایی لازم است انجام دهید.

و معرفی انواع ادویه جاتی که باعث خوشمزه تر شدن غذاهای دریایی می شود، استفاده از وسایل کاربردی برای گرفتن پولک ماهیان، آموزش جدا کردن تیغه های درشت ماهی پس از تخلیه امعاء و احشاء و باز کردن ماهی از پشت، آموزش جلوگیری از چسبیده شدن ماهی و میگو به ماهیتابه و موارد آموزشی دیگر که به شما در زمان طبخ انواع غذاهای دریایی کمک می کند.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش طباخ آبزیان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.