دوره آموزش پیتزا پزی مجتمع فنی آریا تهران یک دوره جامع و حرفه ای برای شروع کار در فست فود است. در این دوره آموزشی مباحث کاربردی مانند طرز تهیه پیتزا خانگی در توستر، طرز تهیه پیتزا مخصوص رستورانی، طرز تهیه پیتزا ساده، طرز تهیه پیتزا پپرونی، طرز تهیه پیتزا مرغ، طرز تهیه پیتزا مخصوص و آموزش طرز تهیه انواع پیتزا به شما ارائه می شود.

در واقع در این دوره آموزشی سعی شده است که آموزش طرز تهیه پرطرفدارترین پیتزا های خانگی و رستورانی به هنرجویان این ارائه شود. فراموش نکنید که شرکت در این دوره با دریافت مدرک بین المللی همراه است.

پیشنهاد ویژه: اگر به دوره های شیرنی پزی و کیک پزی علاقمند هستید، می توانید سایر دورهای آموزشگاه شیرینی پزی آریا تهران بخصوص آموزش انواع دسر بین المللی را بررسی کنید. یک عالمه دوره خوشمزه در انتظار شماست.

آموزش پیتزا پزی
پیتزا پزی
دوره پیتزا پزی

آموزش پیتزا پزی

باشرکت در دوره آموزش پیتزا مجتمع فنی آریا تهران، طی یک دوره فشرده با اصول و بهترین روش های پخت پیتزا آشنا خواهید شد و تمام نکات مربوط به پیتزا پزی به شما آموزش داده می شود.

در صورتی که شما جز افراد تازه کار هستید و قصد دارید برای عزیزان خود یک پیتزا خوشمزه درست کنید، و یا قصد دارید در آینده از این طریق کسب درآمد کرده و در فست فودی ها مشغول به کار شوید، گذراندن این دوره آموزشی در این راه بسیار به شما کمک خواهد کرد.

شما در این دوره با طرز درست کردن انواع خمیر پیتزا و تمام نکات مربوط به آموزش پیتزا زنی آشنا می شوید. با شرکت در این دوره می توانید هر نوع پیتزایی را به بهترین شکل سرو نمایید.

فراموش نکنید که، این دوره به صورت فشرده برگزار می‌شود (۲ روز). بنابراین می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن پخت پیتزا را به صورت اصولی یاد بگیرید و در این کار مهارت لازم را پیدا کنید. آموزش پیتزا را با بهترین آموزشگاه پیتزا تهران تجربه کنید.

پیشنهاد ویژه: اگر به شیوه درست کردن انواع غذا های فست فودی علاقمند هستید، حتما در دوره فست فود فنی حرفه ای شرکت کنید. این دوره  شامل آموزش انواع ساندویچ ها،سالاد، پیتزا و… است.

فیلم آموزش پیتزا پزی

اگر به هر دلیلی امکان حضور در دوره های آموزش پیتزا حرفه ای را ندارید، حتما از فیلم آموزش پیتزا پزی مجتمع فنی آریا تهران استفاده کنید. این فیلم توسط اساتید برجسته و بنام بخش آموزش آشپزی، آموزشگاه آریا تهران تهیه و تدوین شده. شما به کمک این فیلم امکان دریافت مدرک بین المللی پیتزا را نیز خواهید داشت. برای استفاده از فیلم آموزش پیتزا از لینک زیر استفاده کنید.

لازم به ذکر است که فیلم مربوطه پس از تدوین نهایی به زودی در این قسمت درج خواهد شد.

شما در انتهای این دوره آموزشی می توانید پخت انواع پیتزا را یاد بگیرید و از این راه برای خود یک پیتزا فروشی باز کرده و کسب درآمد نمایید.

کلاس پیتزا پزی
طرز تهیه پیتزا خانگی در توستر
کلاس آموزش پیتزا پزی

کلاس آموزش پیتزا پزی

شما در آموزشگاه پیتز آریا تهران می توانید به دو صورت حضوری و آنلاین در کلاس آموزش پخت پیتزا شرکت کنید. شرکت در کلاس های آنلاین پیتزا پزی برای کسانی که مشکل رفت و آمد و یا حضور در کلاس را دارند بسیار گزینه مناسبی است.

برای شرکت در کلاس های آنلاین شما باید به یک کامپیوتر و یا موبایل و همچنین اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشیم تا بدون هیچ گونه قطعی در کلاس شرکت نمایید.

لازم به ذکر است که تمام کلاس های حضوری آموزشگاه آریا تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و هیچ گونه نگرانی از جهت شرکت در کلاس های حضوری وجود نخواهد داشت.

علاقه مندان به شرکت در دوره آموزش پیتزا پزی می‌ توانند از طریق لینک ثبت نام که در این صفحه قرار داده شده است جهت ثبت نام اقدام کرده و یا در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر دارند  با همکاران ما در آریا تهران تماس برقرار کنند. ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۶

کلاسهای حضوری به دو صورت عمومی و خصوصی برگزار می‌ شود و تمام محتوای آموزشی دو کلاس با یکدیگر یکسان می باشد. تنها تفاوت کلاس های عمومی و خصوصی در قیمت آنها می باشد و علت تفاوت قیمت آن نیز تعداد نفرات شرکت کننده در این کلاس هاست.

در کلاسهای خصوصی و نیمه خصوصی تعداد نفرات کمتری حضور دارند و به همین دلیل شما می توانید زمان بیشتری را برای رفع اشکال داشته باشید و یا در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید وقت بیشتری را برای حضور در کلاس رزرو کنید.

تعداد نفرات در کلاس های خصوصی ۱ نفر در کلاس های نیمه خصوصی آموزش پیزا ۳ الی ۵ نفر ، و در کلاس های عمومی حداقل از ۵ نفر خواهد بود.

مدت زمان کلاس اموزش پیتزا

کل کلاس اموزش پیتزا طی ۲ روز پشت سرهم از ساعت ۱۰ صبح الی ۵ بعدا ظهر خواهد بود.

آموزش آنلاین پیتزا پزی

آیا تهران برای کسانی که تمایل به شرکت در کلاسهای حضوری را ندارند این امکان را فراهم کرد تا بتوانند به صورت غیر حضوری تمام محتوای آموزش آنلاین پیتزا پزی را یاد بگیرند.

شرکت در کلاسهای آموزش آنلاین پیتزا پزی میتوانید با همکاران متولد تهران تماس گرفته و اقدامات لازم را انجام دهید.

مدرک بین المللی پیتزا

یکی از مزیت های دوره های آموزشی مجتمع فنی آریا تهران این است که شما در انتهای دوره می توانید مدرک بین المللی پیتزا دریافت کنید. این گواهی، یک مدرک فنی حرفه ای بوده که علاوه بر قابل ترجمه بودن در بیشتر کشورها جهان به عنوان یک مدرک مهارتی معتبر است.

از آنجا که مجتمع فنی آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای بوده و تمام دوره های آموزشی خود را طبق استانداردها و سرفصل‌ های سازمان فنی و حرفه ای برگزار می کند. شما عزیزان می توانید پس از گذراندن دوره آموزش پیتزا پزی، علاوه بر دریافت مدرک بین المللی پیتزا، مدرک پیتزا داخلی خود آموزشگاه را نیز دریافت کنید. این مدرک برای تمام شرکت‌ ها و سازمان‌ های مختلف داخلی معتبر است.

پیشنهاد ویژه: اگر به غذاهای فست فودی علاقمند هستید، در کنار دوره تخصصی پیتزا، ساندویچ، و… حتما از کلاس فینگر فود غافل نشوید. دوره جامعی از آموزش انواع فینگر فود و پیش غذا های حرفه ای.

هزینه آموزش پیتزا پزی

هزینه کلاسهای خصوصی و عمومی آموزشگاه آریا تهران با یکدیگر تفاوت بوده شما عزیزان با توجه به نوع کلاسی که قصد دارید در آن شرکت کنید هزینه متغیری را پرداخت خواهید کرد.

هزینه کلاس عمومی آموزش پیتزا پزی

هزینه کلاس عمومی آموزش پیتزا پزی 4,990,000 تومان است.

هزینه کلاس خصوصی آموزش پیتزا پزی

هزینه کلاس خصوصی آموزش پیتزا پزی که به صورت ساعتی محاسبه می شود، ساعتی 900,000 تومان است.

آموزش آنلاین پیتزا پزی
هزینه آموزش پیتزا پزی
سرفصل دوره آموزش پیتزا پزی

سرفصل دوره آموزش پیتزا پزی

سرفصل آموزش پیتزا در آموزشگاه آریا تهران متناسب با نیاز بازار و همچنین در برگیرنده سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای برای این دوره می باشد. در این دوره آموزش تهیه حدود ۴۰ نوع پیتزا و خمیر پیتزا را فرا خواهید گرفت.

سرفصل های در نظر گرفته شده برای شرکت در دوره آموزش پیتزا پزی دوره تخصصی آموزش انواع پیتزاهای به صورت زیر می باشد:

  • آموزش تخصصی پیتزا ایتالیایی
  • آموزش پیتزا چانو
  • آموزشپیتزا سوپریم
  • آموزش پیتزا چیکن گورمهآموزش
  • آموزش پیتزا بیف گورمه
  • آموزش پیتزا پپرونی
  • آموزش پیتزا کاپریچیوزا
  • آموزش پیتزا آل پلو پیتزا پستو
  • آموزش پیتزا دیابلو
  • آموزش پیتزا پن پن
  • آموزش پیتزا پاستا
  • آموزش پیتزا سبزیجات
  • آموزش پیتزا میلانو
  • آموزش پیتزا سیسیلی
  • آموزش تخصصی پیتزا آمریکایی
  • آموزش پیتزا مخصوص
  • آموزش پیتزا مخلوط
  • آموزش پیتزا آمریکانو
  • آموزش پیتزا آپاچینو
  • آموزش پیتزا پپرونی
  • آموزش پیتزا سبزیجات
  • آموزش کار با تجهیزات پخت پیتزا
  • آموزش تخصصی سس های ترکیبی
  • آموزش روش های مختلف پخت پیتزا
  • آموزش روش های باز کردن خمیر
  • آموزش تهیه خمیر پیتزا ایتالیایی و آمریکایی و..
  • آموزش ترکیب پنیرهای مختلف
  • آموزش بهترین ترکیب گوشت و …

برای شرکت در دوره تخصصی پیتزا همین الان اقدام کنید.

توضیحات بیشتر در مورد دوره آموزش پیتزا پزی

دوره آموزش پیتزا پزی به صورت فشرده برگزار می شود، شما پس از گذراندن این دوره می توانید پایه و اساس پخت هر نوع پیتزایی را یاد بگیرید. و برای خود یک فست فود راه بیندازید، گذراندن این دوره را بسیار به شما پیشنهاد می کنیم زیرا در این دوره علاوه بر آن که تمام نکات اصولی و استاندارد پخت پیتزا را یاد خواهید گرفت می توانید از آنچه آموخته اید کسب درآمد کنید.

طرز تهیه خمیر پیتزا

اولین چیزی که شما در این دوره آموزش یاد خواهید گرفت طرز تهیه خمیرپیتزا خواهد بود، با رعایت نکات زیر می توانید یک خمیر پیتزا خوشمزه و درجه یک درست کنید و از این خمیر برای پخت غذاهای دیگر نیز می توانید استفاده کنید.

خمیر پیتزای شما ترد و خوشمزه باشد و بافت مناسبی داشته باشد شما می توانید در انتهای کار نتیجه دلخواه تان را ببینید و یک پیتزای خوشمزه و ترد داشته باشید.

در این دوره آموزشی اساتید ما تمام نکات مربوط به طرز تهیه خمیر پیتزا را به شما آموزش خواهند داد.

طرز تهیه پیتزا بدون فر

در قسمتی از این دوره مهمترین نکته ای که شما باید در نظر داشته باشید این است که بتوانید با کمترین امکانات خوشمزه ترین غذا را درست کنید.

ما به شما در این دوره طرز تهیه پیتزا بدون فر را آموزش خواهیم داد، شما می توانید یک پیتزا بدون فر را با استفاده از یک ماهیتابه درست کنید. با این روش می توانید انواع پیتزاها را روی اجاق گاز بدون نیاز به فر و با روشی راحت و ساده درست کنید.

طرز تهیه پیتزا خانگی

معمولا طرز تهیه پیتزا خانگی با پیتزا های بازاری متفاوت است، همه سعی می کنند پیتزای خانگی را به صورت رژیمی و سالم درست کنند.

در این دوره آموزشی شما باید تمام چیزهایی را که درباره تهیه پیتزا خانگی شنیده‌اید دور بیندازید وبا اساتید ما رمزهای پخت یک پیتزای لذیذ و درجه یک خانگی را یاد بگیرید.

طرز تهیه پیتزا ساده

برای طرز تهیه پیتزای ساده روش های مختلفی وجود دارد. شما می توانید تمامی این روش ها را در آموزشگاه آریا تهران تحت نظر اساتید مجرب یاد بگیرید.

پخت پیتزای ساده پایه کار شما برای پخت انواع پیتزا می باشد و شما پس از یادگیری طرز تهیه پیتزای ساده می توانید انواع پیتزا مانند پیتزا کالباس، پیتزای مخلوط، پیتزا با مرغ، پیتزای ساده بدون گوشت، پیتزای ساده با سوسیس و به طور کلی همه انواع پیتزاها را یاد بگیرید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

طول دوره

16 ساعت (2 روز)

انتخاب زمان برگذاری دوره

۱۵ اردیبهشت – شنبه و یکشنبه و دوشنبه – 10 الی 18 (حضوری – آنلاین), خصوصی (ساعتی)

مدرس

سجاد پسندیده

5 دیدگاه برای دوره آموزش پیتزا پزی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. نسرین

    عالی بود تشکر از مجموعه خوب اریا تهران

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید

  2. رضایی

    دوره پیتزا رو شرکت کردم خیلی عالی بود از استاد و از همه همکاراشون تشکر میکنم

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنون از نظرات خوب شما باعث دلگرمی مجموعه است

  3. Mahdi

    دوره بسیار خوب بود حتما حتما پیشنهاد میکنم به همه

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنون از حسن انتخاب شما و خوشحالیم که از شرکت در دورتون راضی بوده اید

  4. کریم

    دوره خوبی بو د متشکرم

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم که از دورتون راضی بوده اید

  5. سپهری

    دوره عالی بود البته من وقتی اومدم بقیه رد هن ثبت نام کردم

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه است