همان طور که گفته شد نرم افزار رویت (Revit) یکی از ابزار های قدرتمند برای طراحی مدل های سه بعدی ساختمان می باشد که به نوعی می توان گفت که یادگیری این ابزار برای تمامی کسانی که در رشته های معماری و طراحی داخلی فعالیت می کنند الزامی می باشد. نرم افزار رویت محصول شرکت Autodesk می باشد. این شرکت همچنین سازنده نرم افزار های بسیار کاربردی دیگری نیز در حوزه معماری و طراحی های سه بعدی مانند اتوکد و ۳D max می باشد.

از جمله ویژگی های بارز نرم افزار رویت می توان به این مورد اشاره کرد که این نرم افزار علاوه بر این که ام کان ترسیم های سه بعدی ساختمانی را برای شما میسر می کند این امکان را به شما نیز می دهد که بتوانید هزینه های مالی و مدت زمان ساخت را بر اساس الگو هایی که شما به آن می دهید حتی با هزین نرخ تورم برای شما محاسبه نماید. این نرم افزار جزو دسته ی BIM یا همان مدل سازی اطلاعات ساختمانی است و قادر است که با دیگر نرم افزار جزو این دسته مانند اتوکد و ۳D max نیز ارتباط برقرار نماید.

در سال های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ نسخه های دیگر این نرم افزار با نام Revit Structure و Revit MEP که در همین حوزه فعالیت داشتند توسط شرکت اتودسک معرفی شدند.

کلاس آموزش نرم افزار رویت

معرفی دوره آموزش رویت

در دوره آموزش نرم افزار رویت شما به صورت کامل با این نرم افزار و مباحث حرفه ای آن در طراحی سه بعدی مدل های ساختمانی آشنا شده و می توانید اقدام به خلق انواع مدل های ساختمانی سه بعدی نمایید.

کلاس آموزش نرم افزار رویت در آموزشگاه آریا تهران به صورت پروژه محور همراه با ذکر نکات کاربردی می باشد و سعی می شود در آن تجربیات عملی استاد در حوزه طراحی و کار با این نرم افزار منتقل شود. علاوه بر آن فیلم کلاس  به همراه حل تمارین ظبط شده و پس از اتمام هر کلاس یا در انتهای دوره برای شما داده می شود.

یکی دیگر از ویژگی های کلاس آموزش نرم افزار رویت در مجتمع فنی آریا تهران این است که در پایان دوره به شما در رابطه با کاریابی و کسب در آمد در این حوزه نیز توضیحاتی داده می شود و در صورت کسب نمره لازم شما برای کاراموزی در شرکت های مربوط به حوزه طراحی های سه بعدی و معماری برای تکمیل کردن و کسب تجربه بیشتر البته در صورت رضایت خود شما معرفی خواهید شد.

همچنین لازم به یاد آوری می باشد که کلاس آموزش نرم افزار revit و تمامی کلاس ها دیگر در آموزشگاه آریا تهران با رعایت نکات بهداشتی (ماسک + مایع ضد عفونی) به صورت کامل برگذار می شود.

نسخه نرم افزار رویت

شما دوستان باید بدانید که نسخه آموزشی نرم افزار رویت در آموزشگاه آریا تهران از جدید ترین نسخه آن یعنی revit 2020 می باشدم بنابراین شما در آموزشگاه آریا تهران اقدام به آموزش رویت ۲۰۲۰ به صورت کامل و حرفه ای می کنید.

شما دوستان می توانید برای دریافت توضیحات و راهنمایی های بیشتر در خصوص بهترین کلاس رویت با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

قیمت کلاس آموزش رویت

شما دوستان باید بدانید که قیمت کلاس آموزش نرم افزار رویت در آموزشگاه آریا تهران به این صورت در صورتی که شما در کلاس های عمومی آموزش های این نرم شرکت نمایید هزینه آن برای شما ۵۸۰ تومان می باشد و اگر اقدام به آموزش خصوصی نرم افزار رویت نمایید هزینه آن برای شما ساعتی ۶۰ هزار تومان می باشد.

مدرک دوره آموزش Revit

شما پس از گذراندن دوره آموزشی در صورت نیاز می توانید از آموزشگاه آریا تهران اقدام به درخواست صدور مدرک داخلی خود آموزشگاه یا مدرک فنی و حرفه ای قابل ترجمه معماری نمایید. در این صورت روند دریافت هرکدام از این مدارک برای نرم افزار رویت به این صورت می باشد.

مدرک داخلی آموزشگاه آریا تهران: معتبر برای دیگر آموزشگاه ها و مراکز خصوصی می باشد و شما پس از دوره آموزشی باید اقدام به دادن آزمون آنلاین رویت در سایت آریا تهران به صورت رایگان نمایید. سپس در صورت دریافت نمره قبولی می توانید اقدام به اخذ مدرک معتبر آموزشگاه آریا تهران نمایید.

مدرک فنی و حرفه ای قابل ترجمه رویت: ممکن است شما بخواهید پس از گذراندن دوره آموزش رویت در آموزشگاه آریا تهران اقدام به محاجرت به کشور های دیگر و یا استخدام در شرکت های خارجی و یا دولتی ایرانی شوید. مدرک فنی و حرفه ای قابل ترجمه برای این کار بسیار موئثر می باشد و شیوه اخذ آن این است که شما پس از کسب نمره قبولی در آزمون آنلاین بالا شما از طرف آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران به سازمان فنی و حرفه ای برای دریافت مدرک بین المللی یا همان فنی و حرفه ای در شهر خود معرفی می شود.

سپس در تاریخ مقرر نسبت به آزمون حضوری در جلسه باید حضور داشته باشید و اگر در آن آزمون نیز نمره قبولی را دریافت کردید می توانید اقدام به اخذ مدرک فنی و حرفه ای معتبر و قابل ترجمه از آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران نمایید.

لازم به ذکر است که آزمون آنلاینی که شما پس از دوره برای دریافت مدرک در آن شرکت می کنید کاملا مشابه آزمون فنی و حرفه ای می باشد اما در آزمون فنی و حرفه ای حضور فرد الزامیست.

دوره آموزش نرم افزار رویت (Revit)

سرفصل های دوره آموزش نرم افزار رویت

در بخش از سرفصل های دوره آموزش نرم افزار رویت به معرفی نرم افزار رویت کی پردازیم

بخش بعدی از آموزش نرم افزار نصب جدید ترین نسخه نرم افزار رویت و پلاگین های کاربردی و مورد نیاز می باشد

قطعا برای کار با هر نرم افزاری نیاز است به محیط آن مسلط باشید و قابلیت های آن را به طور کامل درک کنید

نسخه های مختلف نرم افزار رویت هر یک کاربرد های خاص خود را دارد که شما باید با هریک از آن ها آشنا شوید

در این بخش شما با منو های کاربردی نرم افزار آشنا می شوید

در این بخش نحوه بکارگیری ریبون و دسترسی سریع به داده ها را یاد می گیرید

این بخش مختص آموزش استفاده از پالت Properties

این قسمت هم مختص تنظیم محل پالت ها است

این بخش مختص آموزش استفاده از Project Browser است

در این بخش با گزینه های پیشرفته انتخاب آشنا می شوید

این بخش مختص دسترسی به Option هاست

در این بخش با آموزش درک محدوده دیدها و Crop Regions آشنا می شوید

در این مرحله هم با شروع ساخت پروژه نهایی کار خود را شروع می کنید

اهداف دوره آموزش نرم افزار رویت

از آنجایی که پروژه های ساختمانی بسیار پیچیده هستند، نرم افزار رویت نیز ممکن است تا حدی پیچیده به نظر برسد.

هدف از دوره آموزش رویت این است که دانشجویان را قادر به ایجاد مدل های ۳D کامل پروژه های معماری و استفاده کردن از آنها در طراحی های کاری خود نماییم.

این دوره مناسب برای:

دانشجویان و افراد جویای کار  و افراد علاقه مند در حوزه های ترسیمات سه بعدی ساختمانی و معماری می باشد.

مخاطبین دوره آموزش نرم افزار رویت

داﻧﺸﺠﻮﻳﺎن و ﻓﺎرغ اﻟﺘﺤﺼﻴﻼن رﺷﺘﻪ‌ﻫﺎی ﻣﻬﻨﺪﺳﻲ ﻣﻌﻤﺎری.

افراد علاقه مند به دکوراسیون و طراحی داخلی.

تمامی افراد جویای کار در حوزه مهندسی معماری.

سخن آخر

نرم افزار رویت قوی ترین و سریع ترین نرم افزار نقشه کشی و سه بعدی سازی در کارها و پروژه های معماری می باشد.

نرم افزار رویت بر اساس سیستم BIM  (مدل سازی اطلاعات ساختمان) کار می کند.

یعنی مدل واقعی پروژه در نرم افزار مدل گردیده، لذا بسیاری از خروجی ها به صورت خودکار توسط نرم افزار ارائه می گردد.

دلیل مزیت نرم افزار رویت بر دیگر نرم افزارهای نقشه کشی در این می باشد که در این نرم افزار.

با ترسیم پلان توسط کاربر، مقطع، نما و نمای سه بعدی و بسیاری از گزارشات توسط رویت ترسیم می گردد.

و در نهایت باید بدانید برای شرکت در دوره آموزش نرم افزار رویت پیشنیاز خاصی لازم ندارید و کلیه آموزش ها از ابتدایی ترین مباحث شروع خواهد شد اما در صورتی که شما با این نرم افزار آشنایی دارید پیشنهاد می شود در کلاس های خصوصی این نرم افزار شرکت نمایید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

مدرس

نجمه سرلک

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش نرم افزار رویت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.