گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام اندروید و آیفون

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام اندروید و آیفون کار آسانی میباشد اما اگر بخواهید آنها را سرگرم کننده بسازید می توانید فکرهای زیادی برای آن داشته باشید خوشبختانه اینستاگرام ابزارهای متفاوتی را برای کمک به سرگرم کننده ترین استوری های خود ارائه داده است که یکی از آن قابلیت موزیک استوری اینستاگرام می باشد. گاهی […]
  • تعداد نظرات: 1
  • دسته بندی ها: اینستاگرام
  • زمان مطالعه: 7 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام اندروید و آیفون کار آسانی میباشد اما اگر بخواهید آنها را سرگرم کننده بسازید می توانید فکرهای زیادی برای آن داشته باشید خوشبختانه اینستاگرام ابزارهای متفاوتی را برای کمک به سرگرم کننده ترین استوری های خود ارائه داده است که یکی از آن قابلیت موزیک استوری اینستاگرام می باشد.

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام اندروید و آیفون
گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام اندروید و آیفون

گاهی اوقات شما ممکن است یک فیلم بسیارخوب به همراه عکسهایی با فیلترها و برچسب های جالب را داخل استوری اینستاگرام خود گذاشته باشید اما استوری شما هنوز یک عامل مهم را از دست داده است و آن عامل مهم موسیقی و یا آهنگ می باشد.

برای گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام اندروید و آیفون و گذاشتن آهنگ روی عکس در اینستاگرام ios، اینستاگرام مجموعه آهنگهایی را از کتابخانه خودش و سرویس های پخش موسیقی مورد علاقه شما مانند اسپاتیفای به شما ارائه داده است.
در این مقاله هر آنچه باید در مورد قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام خود بدانید را برایتان آورده ایم.

اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام
اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام

اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام

گاهی ممکن است ببینید گزینه موزیک در استوری اینستاگرام شما نیست و نمیتوانید اقدام به گذاشتن آهنگ روی عکس در استوری اینستاگرام کنید، در این حالت باید فیلتر شکن خود را روشن کرده و دوباره وارد اکانت اینستاگرام خود شوید .

برای گذاشتن اهنگ در استوری ابتدا موسیقی را مستقیماً به اینستاگرام اضافه خواهیم کرد. برای شروع استوری دکمه دوربین یا بر روی نماد your story ضربه بزنید.
اکنون در صفحه دوربین عکس یا فیلم مورد نظر خود را قرار بدهید و همینطور می توانید از هر فیلتر و یا جلوه خاصی که می خواهید نیز در استوری اینستاگرام خود استفاده کنید.
هنگام نوشتن متن در استوری خود روی نماد برچسبی که در بالای صفحه قرار گرفته است ضربه بزنید.

اکنون این سوال براش شما پیش می اید که چگونه موزیک اینستاگرام را فعال کنیم، در این مرحله شما تنها کافی است که روی قسمت موزیک و یا موسیقی ضربه زده و در پنجره ظاهر شده نام آهنگ مورد نظرتان را جستجو کنید.
در صفحه موزیک از قسمت جستجو که در بالای صفحه قرار دارد آهنگ خاص مورد نظر خود را انتخاب کنید شما در این قسمت میتوانید بر اساس آهنگ هنرمند و یا آلبوم مورد نظرتان را جستجو کنید.
اکنون میتوانید برای شنیدن ۱۴ ثانیه از آهنگ مورد نظرتان بر روی صفحه ضربه بزنید.

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام اندروید
گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام اندروید

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام اندروید

برای گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام اندروید همینطور شما می توانید قسمتی از آهنگی که میخواهید داخل استوری اینستاگرام خود قرار بدهید را پیدا کنید.
همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید هنگام اهنگ گذاشتن روی فیلم در اینستا برای انتخاب قسمت خاصی از آهنگ مورد نظرتان مستطیل قرمز رنگی که در پایین صفحه تلفن شما نمایش داده شده است را حرکت داده و در قسمت مورد نظر خود قرار دهید.
اگر آهنگ و یا هنرمند خاصی را در ذهن دارید می توانید در قسمت فهرست محبوب ترین آهنگ ها ژان ها و یا حالت ها که شامل پاپ، کلاسیک، سینمایی،  سرگرم‌کننده و عاشقانه هستند را بررسی کنید.

وقتی برای انجام اهنگ در استوری اینستاگرام اندروید آماده شدید روی آهنگ مورد نظر خود در استوری ضربه بزنید. اگر شما از یک عکس و یا تصویر ثابت در استوری خود استفاده می کنید آهنگ مورد نظر شما حداکثر ۱۵ ثانیه پخش خواهد شد.

برای کسب درآمد از اینستاگرام و راه اندازی کسب و کار مورد نظر خودتان پیشنهاد میکنیم کلاس اینستاگرام آموزشگاه آریا تهاران رو از دست ندید !

اما اگر با ویدیویی کار می‌کنید که اینستاگرام آن را به قسمت های ۱۵ ثانیه جداگانه تقسیم می کند موسیقی شما تا زمانی که کل فیلم و ویدیو انتخابی شما اجرا شود پخش خواهد شد.
در این مرحله این فرصت را دارید که مشخص کنید چه بخشی از آهنگ مورد نظرتان در داستان شما پخش خواهد شد.

گذاشتن آهنگ روی عکس در استوری اینستاگرام
گذاشتن آهنگ روی عکس در استوری اینستاگرام

گذاشتن آهنگ روی عکس در استوری اینستاگرام

برای گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام اندروید و آیفون نوار لغزنده ای که در قسمت پایینی استوری شما قرار دارد را حرکت دهید تا بخشی از آهنگ مورد نظرتان را پیدا کنید.
بسیاری از آهنگ های قرار گرفته شده در اینستاگرام شعرهایی را ارائه می دهند که هنگام پخش موسیقی روی صفحه ظاهر می شوند.
شما با انتخاب کردن حالت قرار گرفتن آهنگ در استوری اینستاگرام تان بر روی تمام و Done ضربه بزنید که در این صورت آهنگ مورد نظر شما به صورت برچسب به استوری شما اضافه شده است.

آنشایی با جدیدترین اخبار و آپدیت های داغ اینستاگرام در مقاله بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱ آریا تهران !

زمانی که انتخاب آهنگ مورد نظر خود را نهایی کردید آهنگ به عنوان یک برچسب در استوری شما ظاهر می شود. در این مرحله چند گزینه پیش رو دارید که می توانید با حرکت انگشت خود در اطراف صفحه محل استیکر را در استوری خود تغییر دهید. شما می توانید با فشار دادن و یا باز کردن انگشت اندازه برچسب آهنگ در استوری اینستاگرام خود را تغییر دهید.

همینطور شما می توانید برای بازگشت به صفحه قبلی ظاهر برچسب آهنگ در استوری اینستاگرام را تغییر می دهد برای گذاشتن آهنگ کامل در استوری روی آن دو بار ضربه زده و سپس بر روی گزینه تمام ضربه بزنید تا به استوری خود بازگردید.
شما داخل استوری های اینستاگرام تان یک ویدیو ضبط کرده اید می توانید قبل از ارسال استوری و بارگذاری استوری مورد نظرتان با برچسب موسیقی کارهای بیشتری انجام دهید.

به طوری که میتوانید برچسب آهنگ را پایین صفحه نگه دارید و آن را به شخص و یا یک شیئی در ویدیو بچسبانید.
اگر بخواهیم این قسمت را ساده تر توضیح دهیم می‌توانیم بگوییم که شما می توانید یک برچسب را همزمان با حرکت در فیلم مورد نظر همراه با جسم حرکت دهید.

گذاشتن آهنگ روی فیلم در استوری اینستاگرام
گذاشتن آهنگ روی فیلم در استوری اینستاگرام

از آنجا که برنامه گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام وجود ندارد پس از پایان کار تان در موزیک روی نماد بارگذاری در بزنید تا استوری خود را با انتخاب موسیقی منتشر کنید.
در غیر این صورت اگر شما می‌خواهید فقط افراد خاص و کاربران خاصی از اینستاگرام استوری مورد نظرتان را ببینند می توانید روی close friends ضربه بزنید تا استوری مورد نظرتان برای گروه خاصی از افراد ارسال شود.

و یا می توانید روی گزینه ارسال به ضربه بزنید و انتخاب کنید که کدام یکی از کاربران و فالوورهای شما باید استوری مورد نظرتان را مشاهده کنند.
شما با ضربه زدن بر روی برچسب آهنگ در استوری های اینستاگرام تان چه از اندروید و چه از آیفون استفاده کنید می توانید از این قابلیت اینستاگرام بهره ببرید.

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام آیفون

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام آیفون
گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام آیفون

به منظور گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام آیفون با ضربه زدن بر روی برچسب آهنگ در استوری اینستاگرام موسیقی متوقف می‌شود و یک پخش کننده موسیقی با دکمه پخش و مکث و سایر گزینه ها به شما نمایش داده می شود فالوور های شما می تواند استوری شما را مشاهده کرده و آهنگ مورد نظر را به همان شیوه پخش کنند.

همچنین شما می توانید به یک تصویر و یا فیلم موجود که میخواهید در استوری خود قرار دهید آهنگ اضافه کنید.
به طوری که شما را نماد دوربین در قسمت بالا سمت چپ تلفن همراه خود ضربه بزنید برای دیدن کتابخانه عکس های خود صفحه را به سمت بالا کشیده و فیلم و یا تصویر مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه Next ضربه بزنید.

همان طور که در قسمت بالاتر نیز توضیح دادیم پس از انجام این مرحله برای افزودن آهنگ به استوری اینستاگرام خود در قسمت نوار ابزار بالای صفحه ضربه زده و سپس گزینه آهنگ را انتخاب کنید.