میزان درآمد از اینستاگرام

درآمد اینستاگرام از کجاست میزان درآمد اینستاگرام نیز مانند فیسبوک از طریق تبلیغات است. گرچه در ابتدای کار خرید اینستاگرام توسط زاکربرگ همه شوکه شده بودند و این عمل را احمقانه می‌خواندند اما در حال حاضر طبق ادعای خود اینستاگرام ماهانه یک میلیون دلار درامد از طریق تبلیغات به دست می‌آورد. اگر هنوز نمیدانید اینستاگرام […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

درآمد اینستاگرام از کجاست


میزان درآمد اینستاگرام نیز مانند فیسبوک از طریق تبلیغات است. گرچه در ابتدای کار خرید اینستاگرام توسط زاکربرگ همه شوکه شده بودند و این عمل را احمقانه می‌خواندند اما در حال حاضر طبق ادعای خود اینستاگرام ماهانه یک میلیون دلار درامد از طریق تبلیغات به دست می‌آورد.

اگر هنوز نمیدانید اینستاگرام دقیقا چه کاربردی دارد و چرا استفاده می شود مقاله اینستاگرام چیست آریا تهران رو حتما مطالعه کنید .


اما علاوه بر آن که خود اینستاگرام ماهانه به درامدهای بالا دست می‌یابد افراد زیادی نیز در این شبکه اجتماعی مشغول فعالیت هستد که از کار کردن در آن درآمد کسب می‌کنند.

 میزان درامد از اینستاگرام


میزان متوسط درامد از اینستاگرام چقدر است


میزان درآمد از اینستاگرام به فاکتور های مختلفی بستگی دارد. تعداد مخاطبان، تعداد استوری های پیج در طول روز و هفته، نحوه تولید محتوا، گروهی یا انفرادی بودن فعالیت پیج، تعداد پست در هفته، قیمت هر تبلیغ به صورت پست یا استوری و … جزو مواردی هستند که می‌توانند میزان درآمد یک اینفلوئنسر را تعیین کند.

اگر می خواهید در اینستاگرام کسب و کار خودتان را راه بندازید به شما پیشنهاد می شود مقاله کلاس اینستاگرام را حتما مطالعه کنید !


میزان درامد ماهیانه از اینستاگرام


درآمد های متفاوتی می‌توان به صورت ماهیانه از اینستاگرام به دست آورد. ممکن است موفق به کسب هیچگونه درآمدی نشوید و در مقابل این حالت، افرادی هستند که ماهانه حدود یک میلیارد تومان از اینستاگرام درآمد کسب می‌کنند.
با توجه به گستردگی حجم درامد های کسب شده از اینستاگرام نمی‌توان مبلغی به عنوان میانگین میزان درآمد ماهیانه از اینستاگرام تعیین کرد.
عوامل مختلفی در تعیین درامد یک فرد از اینستاگرام تاثیر می‌گذارند که در ادامه به بررسی آن ها می‌پردازیم.

اگر به فکر کار های آنلاین و کسب درآمد از اینترنت هستید پیشنهاد میکنیم شغل هایی که در صفحه کسب درآمد از اینترنت به شما معرفی کرده ایم را مطالعه کنید و بدون سرمایه از طریق اینترنت درآمدزایی خود را تضمین کنید.


پردرآمدهای اینستاگرام


افراد مختلفی هستند که در اینستاگرام به کسب درآمد مشغولند و می‌توان آن ها را در دسته های متعدد جای داد.
در این مقاله به بررسی دسته بندی افرادی پرداخته ایم که با تولید محتوا از اینستاگرام درامد کسب می‌کنند. در واقع کسب درامد از پیج های فروشگاهی اینستاگرام موضوع دیگری است که جدا از مباحث این مقاله است.


درآمد شاخ های اینستا


شاخ های اینستا با اینفلوئنسر ها فرق دارند!
اصولا این عبارت معمولا برای افرادی به کار می‌روند که هنر خاصی برای ارائه کردن ندارند و صرفا با ارائه محتوا های سخیف و بیهوده، موفق به جذب فالوور بالا شده اند . اکثر این افراد با اقداماتی مانند عمل های زیبایی فراوان و ظاهر های عجیب و غریب توانسته اند توجه افراد را جلب کنند که از میان آن ها می‌توان به افرادی مانند «سحر تبر» اشاره کرد.

بسیاری از افراد معروف اینستاگرام درآمدشان از طریق اینستاگرام است . بعضی از شاخ های اینستا از طریق تبلیغات و به دلیل داشتن بازدید بالا در اکانت اینستاگرامشان کسب درامد می کنند.به طور مثال با گرفتن تبلیغاتی از جمله تبلیغات لباس و یا محصولات آرایشی و بهداشتی و تبلیغ کردن برند های مختلف یک مبلغ مشخصی را میگیرند.


کسانی مانند دنیا جهان بخت نیز با استفاده از جذب مخاطب در اینستاگرام آن ها را به دام سایت های بت و شرط بندی انداخته و از این راه درآمد کسب می‌نمایند که بهتر است از فالو و دنبال کردن این افراد خودداری کنید تا از محتویات پوچ، هدر رفتن وقت و پول خود جلوگیری نمایید.

اینستاگرام همواره آپدیت های جدیدی در رابطه با اینستاگرام و نحوه کسب درامد از اینستاگرام به کاربران ارائه کرده است .جدیدترین آپدیت های اینستاگرام را در مقاله همه چیز درباره قابلیت جدید اینستاگرام دنبال کنید !


درامد اینفلوئنسرهای ایرانی


اینفلوئنسر در معنای لغوی کسی است که شخصیتی تاثیر گذار دارد. اینفلوئنسر های اینستاگرام نیز با تاثیر گذاری روی انتخاب مردم، با تبلیغ یک محصول می توانند باعث بالا رفتن فروش آن شوند. بسیاری از کمپانی ها و شرکت های تولیدی یا پیج های فروشگاهی درمقابل یک استوری این افراد حاضرند هزینه های میلیون بپردازند. درامد این افراد بسته به تعداد فالوور، تعداد استوری های تبلیغاتی و میزان نفوذ آن ها در میان مردم بستگی دارد.
به طور کلی می‌توان اینفلوئنسر ها را به دسته های مختلف مانند واینر ها، بلاگر ها و سلبریتی ها تقسیم کرد.


درآمد واینر های اینستاگرام


واینر به شخصی گفته می‌شود که مخاطبان پیج خود را از طریق تولید محتوای طنز به دست آورده است. چیزی که امروزه مردم حاضرند تمام هزینه های خود را خرج آن بکنند حس خوب است و حس مثبت همیشه خریدار دارد.
واینر های اینستاگرام با تولید محتوای طنز علاوه بر ایجاد حس مثبت در میان مردم می‌توانند درامد خوبی را نیز از این راه کسب نمایند.

شناخت انواع اکانت های اینستاگرام و چگونگی ساخت اکانت های کاری و بیزینسی در اینستاگرام در مقاله انواع اکانت اینستاگرام اریا تهران !
درآمد واینر ها نیز با توجه به تعداد استوری ها و مخاطبین آن ها متفاوت است.
از میان واینر های موفق اینستاگرام می‌تواند به میلاد قاسمی خواه و هومن ایران منش اشاره داشت.

درامد بلاگر های ایرانی


درامد بلاگر های ایرانی


شاید شما هم جزو افرادی باشید که کار بلاگر ها را چندان مهم نمی‌شمارید. در حالی که عملیات بلاگینگ از اشتراک گذاری عادی مسائل روزمره بسیار متفاوت است و با هدفمندی خاص صورت می‌گیرد. بلاگر ها ابتدا باید هدف پیج خود را مشخص کرده و در آن راستا اقدام به تولید محتوا نمایند.
به طور مثال فشن بلاگرها و یا بیوتی بلاگر ها عملکردی کاملا متفاوت با یکدیگر دارند.
تبلیغاتی که بلاگر ها انجام می‌دهند نسبت به تبلیغات واینر ها کاملا متفاوت است و اصولا باید مرتبط با حوزه کاری آن ها باشد.
به طور مثال یک واینر با توجه به مخاطبین گسترده ای که دارد می‌تواند تبلیغ یک پیج کنکوری را در پیج خود انجام دهد ولی یک بیوتی بلاگر معمولا به تبلیغات محصولات آرایشی و یا معرفی آرایشگاه ها و آرایشگر ها می‌پردازد.
البته تبلیغات محصولات و خدمات غیر مرتبط نیز میان بلاگر ها مشاهده می‌شود که کاری غیر اصولی است ولی ممکن است برای کسب درآمد بیشتر توسط بلاگر انجام گردد.
احتمالا معروفترین پیج بلاگینگ اینستاگرام متعلق به صدف بیوتی است. بهناز برگزیده را نیز می‌توان جزو بلاگر های معروف ایرانی نام برد.

دریافت اطلاعات در رابطه با جدیدترین الگوریتم های اینستاگرام در مقاله قوانین جدید اینستاگرام ۲۰۲۱ آریا تهران !


درآمد کمدین های اینستاگرام


پرمخاطب ترین پیج ایرانی اینستاگرام متعلق به حسن ریوندی، یک کمدین ایرانی است که به استندآپ کمدی هایش مشهور است. همانطور که می‌دانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام که درآمد در اثر تعامل افراد کسب می‌شود، مخاطب بیش تر به معنی درآمد بیشتر است و بیش ترین مخاطب های پیج های ایرانی را حسن ریوندی، یک کمدین دارد که نشانگر اهمیت بالا و همچنین تقاضای زیاد تولید محتوای طنز می‌باشد.

البته همواره قیمت تبلیغات کمدین های ایرانی متناسب با آپدیت ها و بروزرسانی های اینستاگرام متغیر است ، اگر میخواهید از بروزرسانی های ینستاگرام ۲۰۲۱ مطلع شوید مقاله بروزرسانی اینستاگرام۲۰۲۱ رو مطالعه کنید !

 کمدین های اینستاگرامی


کمدین های اینستاگرامی

ایرانی دیگری نیز مانند مکس امینی هستند که احتمالا بین ترند های طنز قسمت سرچ اینستاگرام خود با پست های آن ها مواجه شده اید.


درامد سلبریتی های اینستاگرام


سلبریتی ها نیز جزو دسته اینفلوئنسر ها طبقه بندی می‌شوند. گرچه قطعا همه اینفلوئنسر ها سلبریتی نیستند و دسته های دیگری را نیز شامل می‌شوند.


بعد از حسن ریوندی که بیش ترین مخاطب را در اینستاگرام ایرانی دارد، به ترتیب مهناز افشار، رامبد جوان، بهنوش بختیاری و الناز شاکر دوست رتبه های دوم تا چهارم پرفالوورترین های اینستاگرام را در اختیار دارند که نشان دهنده علاقه مردم به دنبال کردن سلبریتی هاست.
این افراد به خاطر نفوذی که در میان مردم دارند جزو اینفلوئنسر ها محسوب می‌شوند و با توجه به پرستیژ و جایگاهی که اکثر مردم برایشان قائل هستند، تاثیر زیادی روی انتخاب مردم می‌گذارند چرا که خیلی از افراد آن ها را الگوی خود از نظر لایف استایل قرار می‌دهند و سعی می‌کنند از آن ها تقلید نمایند.
بنابراین در صورتی که یک سلبریتی از یک محصول استفاده کند سعی می‌کنند همان را تهیه کرده و مشابه او رفتار نمایند و این موضوع این افراد را گزینه های بسیار مناسبی برای انجام تبلیغات انواع محصولات می‌کند.


درآمد این افراد نیز مانند سایر دسته های اینفلوئنسر ها به تعداد پست ها و استوری های تبلیغاتی و میزان نفوذشان در میان مردم بستگی دارد.
اگر بخواهیم در سطح جهانی نیز درامد سلبریتی ها از اینستاگرام را بررسی کنیم، باید به رونالدو به عنوان پر مخاطب ترین فرد در اینستاگرام اشاره کنیم که درآمدش از طریق تبلیغ اینستاگرام نسبت به بازی فوتبال بیشتر است.

 درآمد پیج های اینستاگرام


درآمد پیج های اینستاگرام


همان طور که گفته شد، فاکتور های متفاوتی هستند که روی درآمد یک شخص از پیج اینستاگرام تاثیر می‌گذارند.
در پیج های فروشگاهی میزان فروش و حاشیه سودی که از هر محصول دریافت می‌شود و در تولیدکنندگان محتوا میزان هزینه ای که یک کمپانی، شرکت یا پیج حاضر است به ازای تبلیغات به یک اینفلوئنسر بپردازد تعیین کننده میزان درآمد هستند.
همچنین تعداد استوری های روزانه، پست های تبلیغاتی و تعداد مخاطبین تاثیر مستقیمی روی میزان درامد پیج های اینستاگرامی دارند.


بیشترین درآمد از اینستاگرام در ایران


گرچه تخمین زدن درامد اینفلوئنسر های ایرانی تنها به صورت حدودی ممکن است، اما گفته می‌شود که بیش ترین درآمد متعلق به حسن ریوندی است که بیش ترین مخاطبان را نیز دارد.
طبق تعرفه ای که برای تبلیغ در پیج این شخص تعیین شده است برای هر استوری تبلیغاتی باید مبلغ شش میلیون تومان پرداخت شود و اگر به طور میانگین تعداد استوری های او را در طول روز پنج اسلاید در نظر بگیریم، درآمد ماهیانه پیج او حدود یک میلیارد تومان تخمین زده می‌شود.

اینفلوئنسر های ایرانی دیگر نیز هستند که با انجام تبلیغات درامدزایی می کنند. معمولا تمامی کاربران معروف اینستاگرام که تعداد بالایی دنبال کننده دارند و تعداد ویو ها و کامنت های بالایی دارند از طریق اینستاگرام و به صورت مجازی کسب درامد می کنند.