کسب درآمد از اینترنت

گسترش ارتباطات و فناوری های نوین سبب شده تا افراد در حوزه کسب و کارهای خود از شیوه های سنتی و رایج فاصله گرفته و به شیوه های مدرن برای افزایش تبلیغات و بازدهی بیشتر امور تجاری خود روی بیاورند. در این میان، اینترنت به عنوان یکی از بسترهای اصلی و پایه و اساس تمام […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: معرفی مشاغل
  • زمان مطالعه: 15 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

گسترش ارتباطات و فناوری های نوین سبب شده تا افراد در حوزه کسب و کارهای خود از شیوه های سنتی و رایج فاصله گرفته و به شیوه های مدرن برای افزایش تبلیغات و بازدهی بیشتر امور تجاری خود روی بیاورند. در این میان، اینترنت به عنوان یکی از بسترهای اصلی و پایه و اساس تمام امور شغلی نقش مهمی در راه اندازی یک کسب و کار و موفقیت آن دارد. در این مقاله پولساز ترین روش های کسب درآمد از اینترنت را به شما توضیح خواهیم داد و بهترین مسیر موفقیت را برای کسب درآمد هرچه بیشتر به شما نشان خواهیم داد.

اگر میخواهید شغلی را برای خود انتخاب کنید که درآمد بالایی داشته باشد پیشنهاد میکنیم مقاله پردرآمدترین شغل های ایران را مطالعه کنید و مسیر موفقیت را سریع تر از دیگران بپیمایید.

کسب درآمد از اینترنت

کسب و کارهای اینترنتی بر پایه چه اصولی بنا می شود؟ چطور از طریق اینترنت درآمد کسب کنیم؟ کسب درآمد اینترنتی یا آنلاین چگونه است؟

اگر یکی از افراد تازه کار و مبتدی در این حوزه باشید؛ به طور حتم با این سوالات مواجه می شوید. بسیاری از افراد بدلیل تنبلی برای رشد و رونق کسب و کار خود درگیر شناخت حوزه های اینترنتی نشده و با گذشت زمان دچار مشکل می شوند. پایه و اساس تمام شغل ها و حرفه های امروزی، به کسب درآمد از اینترنت محدود می شود.

در یک تعریف عامیانه، کسب درآمد از اینترنت در واقع همان کسب پول و اعتبار به واسطه فضای مجازی است. در گذشته افراد برای خرید لباس، تجهیزات جانبی موبایل و یا حتی خوراکی به بازار رفته و زمان بسیاری را برای پیدا کردن اقلام مورد نیاز خود می کردند.

موفقیت یک کسب و کار هر چند کوچک به میزان درآمد آن بستگی دارد. گاها مشاهده کرده اید که افراد با اینکه یک فروشگاه کاملا مجهز و بزرگ را اداره کرده سود چندان قابل توجهی در مقایسه با فروشگاه های کوچک ندارند. اما تفاوت این دو فروشگاه به نظر شما چیست؟

کسب درآمد از اینترنت
کسب درآمد از اینترنت

برخی از کسب و کارهای کوچک با روی آوردن به شیوه های مدرن و استفاده از فضای مجازی شروع به بازاریابی و فروش محصولات خود به صورت آنلاین بوده که این کار در دنیای مدرن امروزی شیوه ای کاملا منطقی محسوب می شود. کسب درآمد از اینترنت بستگی به نوع فعالیت و حرفه کاری شما دارد. اگر مابل به شروع یک کسب و کار اینترنتی هستید؛ با ما همراه باشید!

امروزه، کسب و کارهای اینترنتی دشواری های گذشته را سهولت بخشیده و می توان با مراجعه به یک وب سایت یا پیج معتبر اینستاگرام، اقلام مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن سفارش داد و به صورت غیر حضوری سفارش های خود را تحویل گرفت. تضمین کیفیت و اصالت سفارش به اعتبار سایت مرجع بستگی دارد.

کسب درآمد از اینترنت همانند سایر شیوه های سنتی نیازمند مهارت و دانش خاص خود است. چه بسیار کسانی که بدون شناخت به این حیطه وارد شده و نه تنها سودی عاید نکرده بلکه خسارات مالی جبران ناپذیری را متحمل شده اند. این نوع کسب و کار هیچ گونه محدودیت سنی نداشته و افراد به راحتی با چند آموزش ساده و یادگیری فوت و فن های آن می توانند در این حوزه کسب درآمد شخصی خود را داشته باشند.

بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت

  • بلاگر

یکی از بهترین شیوه های کسبدرآمد از طریق اینترنت، بلاگر شدن در فضای اینستاگرام است. اگر دنبال کنندگان خود در صفحه شخصی را با تولید محتواهای جذاب افزایش دهید، با تبلیغات مناسب می توانید کسب درآمد خوبی از این فضای مجازی داشته باشید. برای بلاگر شدن و کسب درآمد از اینستاگرام و سایر فضاهای مجازی میتوانید در دوره آموزش اینستاگرام شرکت کنید و تکنیک های کسب درآمد هرچه بیشتر از اینستاگرام را در آموزشگاه اریا تهران یاد بگیرید.

  • نوشتن و فروش کتاب های الکترونیکی

بسیاری از افراد وقت کافی برای مطالعه کتاب های چاپی نداشته از این رو، استقبال بی نظیری از کتاب های الکترونیکی دارند. شما می توانید با مهارت نوشتاری خود، کتاب ها را به صورت نسخه پی دی اف در اختیار افراد قرار داده و کسب درآمد کنید.

  • طراحی نرم افزار

امروزه، نرم افزارهای کاربردی نقش قابل توجهی در زندگی روزمره افراد دارد. با در نظر گرفتن تقاضای افراد می توان برنامه های نرم افزاری کاربردی یا بازی های اندرویدی را طراحی کرد و در بسترهای اینترنتی و به صورت انلاین در اختیار افراد قرار داد. این شیوه کسب درآمد اینترنتی کاملا مطمئن بوده و تنها به کمی دانش در حیطه برنامه نویسی نیازمند است.

اگر میخواهید بردانید که یک برنامه نویس در ایران و کشور های خارجی چه درآمدی دارد و میخواهید وارد این حوزه شوید حتما مقاله درآمد برنامه نویسی را مطالعه کنید تا بیشتر از میزان درآمد برنامه نویسان جهان مطلع شوید.

بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت
بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت
  • طراحی ربات تلگرام

ربات های تلگرامی به نوعی شبیه یک کاربر مجازی بوده و مزیت های بسیاری دارند. برای آغاز کسب و کار خود می توانید یک ربات تلگرامی طراحی کرده و برای تبلیغات خود از آن استفاده کنید.

  • طراحی سایت

یکی از راه هایی که میتوانید حتی بدون سرمایه کسب درآمد از اینترنت داشته باشید راه اندازی یک وبسایت میباشد. شما میتوانید این کار را به شرکت های طراححی سایت بسپارید و یا خودتان سایت بسازید. برای ساخت یک وبسایت شما میتوانید به صفحه ساخت سایت رایگان مراجعه کنید و روش هایی که میتوانید برای کسب و کارتان وبسایت راه اندازی کنید را یاد بگیرید.

ساده ترین راه کسب درآمد از اینترنت

امکان رشد سریع و درآمد بالا یکی از عوامل موثر در میزان محبوبیت افراد به موضوع کسب و کارهای اینترنتی است. کسب درآمد از اینترنت برخلاف روش های سنتی نیاز به هزینه های اولیه زیاد نداشته و حتی می توان با کمترین هزینه، یک کسب و کار اینترنتی را پایه گذاری کرد. اگر برای شروع یک کسب و کار اینترنتی ساده مردد هستید؛ راهکارهای زیر را امتحان کنید.

ساده ترین راه کسب درآمد از اینترنت
ساده ترین راه کسب درآمد از اینترنت
  • آموزش آنلاین

یکی از ساده ترین راهکارهای کسب درآمد از اینترنت، آموزش آنلاین است. این روزها بسیاری از افراد بدنبال معلم خصوص و آنلاین برای فرزندان خود در رشته های مختلف هستند. شما می توانید برای شروع از برنامه هایی همانند واتساپ و یا اینستاگرام برای ایجاد ارتباط با شاگردان خود استفاده کنید.

در حال حاضر، افراد زیادی با این شیوه از طریق اینترنت کسب درآمد داشته و با ایده های خلاقانه یا در اختیار گذاشتن ویژگی های مدرن و شهریه کم در میدان رقابت با سایر مدرسان، موفق بوده و تعداد شاگردان بیشتری را در اختیار خود قرار خواهند داد.

  • ضبط پادکست

اگر صدای خوب شما جزئی از مهارت ها و ویژگی های شخصیتی شما است؛ برای ضبط پادکست و کسب درآمد اینترنتی فرصت را از دست ندهید. بسیاری از افراد بدلیل مشغله های کاری و فکری فرصتی برای تماشای فیلم و یا خواندن کتاب نداشته و کتاب های صوتی یا پادکست ها را ترجیح می دهند.

شما میتوانید متن های آرامش بخش را با صدای دلنشین خود ضبط کرده و با کمک یک نرم افزار ساخت پادکست، آهنگ پشت زمینه مناسب را تدوین کنید. به همین ترتیب اولین پادکست موفقیت و انگیزشی شما در اختیار سایر کاربران قرار خواهد گرفت.

  • کسب درآمد با مهارت های شخصیتی

تمامی افراد استعدادهای فوق العاده ای در زمینه های متفاوت دارند. اگر کمی به ویژگی های شخصیتی خود دقت کنید، مهارت های ذاتی و اکتسابی خود را مشاهده خواهید کرد. برخی از افراد مهارت منحصر به فردی در طراحی وب سایت و کارهای گرافیکی داشته و برخی دیگر در هنرهای دستی شامل بافتنی یا … مهارت دارند.

هیچ یک از مهارت های خود را کوچک نشمارید. شما می توانید با آموزش یا فروش محصولات حاصل از مهارت های خود، ساده ترین راه کسب درآمد از اینترنت را طی کرده و بدون هیچ گونه سرمایه اولیه، کسب و کار خاص خود را داشته باشید.

اگر به فکر کسب درآمد از اینترنت هستید اولین مهارتی که باید بیاموزید icdl میباشد. شما میتوانید با شرکت در دوره آموزش icdl کار با کامپیوتر، اینترنت، ویندوز، ورد، پاورپوینت و اکسل و اکسس را یاد بگیرید و به راحتی برای کسب درآمد بالا از اینترنت اقدام کنید.

– بازاریابی آنلاین برای شرکت های بزرگ

در گذشته شرکت ها برای بازاریابی از بازاریاب های حضوری استفاده کرده که این خود باعث اتلاف وقت و نیروی انسانی می شد. اما، امروزه شیوه مدرن و آنلاین جایگزین شیوه سنتی شده و یک بازاریاب آنلاین به راحتی می تواند تمامی کاربران را تحت پوشش خود قرار داده و به صورت کاملا حرفه ای محصولات مورد نظر را معرفی نماید.

شما می توانید با توجه به محدوده کاری شرکت، ابتدا یک صفحه رسمی برای تبلیغات آنلاین خود در فضای مجازی تشکیل داده و سپس راهکارهای دیگر همانند ایمیل مارکتینگ یا محتوا نویسی های جذاب در سایت شرکت، طرفداران بسیاری را جذب کنید.

  • فیلم کوتاه بسازید

این روزها افراد فرصت کافی برای تماشای فیلم نداشته و ترجیح می دهند تا فیلم را به صورت کلیپ و مدت زمان محدود مشاهده کنند. در این میان، اگر ذوق هنری دارید و یا اهل پایه گذاری ایده های خلاقانه به صورت فیلم های کوتاه هستید؛ این فرصت را برای کسب درامد از اینترنت از دست ندهید.

شما برای ساخت فیلم نیاز دارید که با نرم افزار های پریمیر و افتر افکت کار کنید. اگر میخواهید کار با نرم افزار پریمیر را به صورت تخصصی یاد بگیرید و با دریافت مدرک فنی و حرفه ای وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنید میتوانید به صفحه آموزش پریمیر مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی

تا به حال کسب درآمد اینترنتی یا آنلاین به سایت های پولساز خارجی را شنیده اید؟ در این قسمت میخواهیم بهترین سایت هایی که میتوانید اقدام به کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی کنید را به شما معرفی کنیم.

کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی
کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی
  • سایت آمازون

یکی از بهترین راهکارهای کسب درآمد آنلاین، همکاری در فروش از طریق سایت های خارجی است. شما می توانید به راحتی از طریق سایت آمازون به صورت آنلاین، محصولات معتبر را تبلیغ کرده و کسب درآمد کنید.

برای همکاری در فروش از طریق سایت آمازون، بایستی ابتدا درخواست خود را برای همکاری در فروش ثبت کرده و پس از تائید نهایی، لینک مربوط به محصول در اختیار شما قرار می گیرد. لینک هر محصول و بازاریاب متفاوت بوده و در صورتی که فرد از طریق لینک شما اقدام به خرید محصول کند، پورسانت به شما تعلق خواهد گرفت.

  • یوتیوب

یوتیوب یکی دیگر از سایت های خارجی بوده که کسب درآمد بالائی می توان داشت. شما می توانید یک کانال در یوتیوب ساخته و ویدئوهای خود را به اشتراک بگذارید. برای کسب درآمد از طریق یوتیوب بایستی کانال پرطرفداری داشته باشید. این شبکه اجتماعی بر اساس نرخ بازدید هر ویدئو، پورسانت یا حقوق برای شما در نظر می گیرد.(مطالعه بیشتر : یوتیوب چیست)

همان طور که میدانید یوتیوب یک سایت رایگان میباشد که میتوانید میلیون ها ویدیو در حوزه های مختلف را در این سایت رایگان مشاهده کنید و فیلم های مورد نظر خود را نیز با دیگران به اشتراک بگذارید و با بازدید بیشتر کاربران یوتیوب کسب درآمد دلاری داشته باشید.

اگر میخواهید کسب درآمد ساده ای داشته باشید و با تولید محتوا ویدیویی و انتشار فیلم ها در یوتیوب کسب درآمد به دلار داشته باشید حتما مقاله چگونه یوتیوبر شویم را مطالعه کنید.

  • Up work

از دیگر بسترهای خارجی برای کسب درآمد اینترنتی، سایت Upwork است. این سایت در واقع تمامی کارفرماها به صورت گروهی با یکدیگر در زمینه تولید محتوای متنی، طراحی سایت، پیاده سازی اصول سئو و … با یکدیگر همکاری داشته و شما می توانید با انجام هر یک از پروژه های ارائه شده ۵ تا ۲۰ درصد از کل پروژه را به خود اختصاص دهید.

  • Wonder

اگر به کارهای تحقیقاتی و پژوهشی علاقه ای دارید، سری به سایت wonder بزنید. ثبت نام در این وب سایت تنها چند دقیقه طول کشیده و پس از ثبت نهائی مشخصات خود می توانید با استفاده از داشبورد اختصاصی خود کارهای تحقیقاتی را قبول کرده و کسب درآمد خوبی به همراه رزومه داشته باشید.

  • Shutterstock

اگر در زمینه هنر عکاسی و ثبت لحظات زیبا مهارت دارید، سایت هایی برای فروش عکس بوده که می توان درآمد خوبی از این طریق کسب کرد. Alamy، iStock Photo، Getty Images، CanStock Photo از دیگر سایت های معتبر برای فروش عکس بوده که شما می توانید عکس های خود را با توجه به تعداد نرخ های بازدید به کسب درآمد نزدیک کرده و پول خوبی دریافت کنید.

سایت کسب درآمد رایگان

  • وب سایت نت باکس

این سایت یک سایت تبلیغات کلیکی بوده که شما بسیار راحت می توانید با کلیک کردن بر روی آگهی های تبلیغاتی، بازدید تبلیغ را افزایش داده و کسب درآمد کنید.

  • سایت آپارات

کسب درآمد از طریق سایت آپارات همانند سایت یوتیوب بوده با این تفاوت که با تولید ویدئو و اشتراک گذاری آن درآمد ریالی به شما اختصاص می یابد. به هر میزان که نرخ بازدید و لایک ویدئو شما افزایش یابد، درآمد روزانه شما نیز افزایش خواهد یافت.

  • سایت پونیشا

عضویت معمولی در این سایت رایگان بوده و در صورتی که نیاز به خرید اشتراک های ویژه داشته باشید، هزینه مورد نظر را پرداخت خواهید کرد. این سایت در واقع راه ارتباطی کارفرمایان و کاربران است. شما می توانید مهارت های خود را ثبت کرده و با توجه به پیشنهادات کارفرماها، کار مورد نظر را قبول و در وقت معین تحویل دهید.

سایت کسب درآمد رایگان
سایت کسب درآمد رایگان

بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی

  • دیجی کالا

یکی از سایت های معتبر ایرانی برای کسب درآمد اینترنتی، سایت دی جی کالا است. شما از دو طریق می توانید در کسب درآمد آن شریک شوید. اگر محصول خاصی برای فروش دارید می توانید فروشگاه اختصاصی خود را طراحی کرده و کسب درآمد کنید. در صورتی که محصول خاصی برای فروش ندارید، می توانید برای همکاری در فروش پورسانت خوبی دریافت کنید.

  • باسلام

از دیگر بسترهای ایرانی برای کسب درآمد اینترنتی، فروشگاه آنلاین باسلام است. این سایت در واقع شبیه به یک جمعه بازار آنلاین طراحی شده و قیمت ها بدون هیچ گونه واسطه ای در اختیار افراد قرار خواهد گرفت. شما می توانید با ایجاد یک غرفه شخصی به فروش محصولات خود پرداخته و یا در فروش سایر محصولات همکاری داشته و پورسانت خود را دریافت کنید.

  • سایت ترجمه ایران

یکی از شناخته شده ترین سایت های ایرانی در کسب درآمد از طریق ترجمه، سایت ترجمه ایران است. اگر با زبان های بیگانه آشنائی دارید، به راحتی عضو این سایت شده و پروژه های مربوط به مهارت خود را قبول کرده و از مهارت خود برای کسب درآمد آنلاین استفاده کنید. این سایت امکان امتیاز دهی و رتبه بندی کاربران را نیز دارد.

  • Skillshare

یکی از بهترین سایت های خارجی برای کسب درآمد دلاری، سایت Skillshare است. در این سایت شما به عنوان یک مدرس آنلاین، مهارت های آموزشی خود را به صورت کلیپ و فیلم ضبط کرده و با دیگران به اشتراک می گذارید.

کسب و کار اینترنتی چیست

کسب و کار اینترنتی واژه ای جالب که در دنیای مدرن به وفور شنیده می شود. افراد بسیار زیادی در حوزه کسب و کار اینترنتی مشغول فعالیت بوده که تمام آن ها یک سوال مشترک دارند؛ کسب درآمد اینترنتی یا آنلاین چگونه است؟

هدف از به کار بردن اصطلاح کسب و کار اینترنتی در واقع همان فروشگاه ها یا مکان هایی برای ارائه محصول بوده که در این شیوه به صورت کاملا مجازی و غیر حضوری خدمات به سایر افراد ارائه می شود. مجموعه خدمات کسب و کار با هدف فروش موفق در بستر آنلاین صورت گرفته و فرد با توجه به نوع محصولات خود می تواند شیوه های بازاریابی صحیح را بررسی کرده و انتخاب کند.

گسترش و توسعه ارتباطات سبب شده تا شما به راحتی تمامی نیازهای خود را تنها با یک کلیک در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم کرده و بدون هیچ گونه دغدغه یا استرس، سفارش خود را در زمان معین تحویل بگیرید.

مزایای کسب درآمد از اینترنت

  • هزینه پایین برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

راه اندازی هر یک از حرفه های معتبر در بازار نیازمند سرمایه اولیه بالائی است. یکی از مهم ترین مزیت های کسب درآمد از طریق اینترنت، پایین بودن هزینه های راه اندازی کسب و کار است. برخی از کسب و کارها بدون سرمایه اولیه و برخی دیگر با اندکی سرمایه راه اندازی شده و سود خوبی برای کاربر بدنبال خواهند داشت.

  • عدم محدودیت مکانی و زمانی

با یک تجارت آنلاین و کسب و کار اینترنتی به راحتی با تمام افراد در سراسر دنیا می توانید ارتباط داشته باشید.

  • اجرایی کردن ایده های ذهنی

هرآنچه که در ذهن دارید، با سرعت بر روی یک فروگشاه یا بستر آنلاین بدون هیچ سرمایه اولیه و نگرانی از خسارات جبران ناپذیر امتحان کنید.

  • سرعت بالای کاری بدون نیاز به حضور نیروی انسانی

اینترنت در واقع بخش مهمی از وظایف نیروهای انسانی را انجام داده و در کاهش نیروهای انسانی و فیزیکی بسیار موثر است.

  • فروش محصول به شیوه های مختلف

شما می توانید برای فروش محصولات خود به شیوه های متعددی دست زده و تمامی آن ها را تجربه کنید.

جمع بندی

دنیای امروز برخلاف گذشته بر پایه ارتباطات جمعی از طریق اینترنت بنا شده است. دسترسی آسان برای تمامی کاربران، امکان رشد سریع در زمان اندک و کسب درآمد قابل توجه از مزیت های این بستر حرفه ای بوده که تمام صنایع جهان را مورد هدف خود قرار داده است. کسب درآمد اینترنتی نیازمند مهارت های خاص و ساده بوده که بدون شناخت هر یک از اصول آن، درصد موفقیت و کسب درآمد شما کاهش خواهد یافت. پیروی از الگوهای حمایتی در فضای مجازی، اولین شرط موفقیت در این دنیای مجازی است.

سوالات متداول

روش های کسب درآمد از اینترنت چیست؟

در این مقاله ده ها روش پولساز کسب درآمد بالا از اینترنت را توضیح داده ایم و شما را با روش های تضمینی درآمدزایی آشنا کرده ایم. شما با این روش ها میتوانید درآمد خود را چندین برابر کنید.

چطور چند برابر دیگران از اینترنت کسب درآمد داشته باشیم؟

در صورتی که بتوانید مهارت های خود را ارتقا بخشید و به صورت تخصصی مهارت لازم را یاد بگیرید کسب درآمد شما تضمینی خواهد بود و میتوانید چند برابر دیگران کسب درآمد داشته باشید.