چگونه یوتیوبر شویم

چگونه یوتیوبر شویم سؤالی است که امروزه بسیاری از کاربران به دنبال پاسخی شفاف و البته بسیار ساده برای این سؤال خود هستند.یوتیوب یکی از شبکه‌های بسیار گسترده اجتماعی در سراسر جهان است که میلیون‌ها کاربر را به سمت خود جذب کرده است. به همین دلیل برای بسیاری از فعالان در این شبکه اجتماعی شاید […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

چگونه یوتیوبر شویم سؤالی است که امروزه بسیاری از کاربران به دنبال پاسخی شفاف و البته بسیار ساده برای این سؤال خود هستند.یوتیوب یکی از شبکه‌های بسیار گسترده اجتماعی در سراسر جهان است که میلیون‌ها کاربر را به سمت خود جذب کرده است. به همین دلیل برای بسیاری از فعالان در این شبکه اجتماعی شاید یک منبع درآمد عالی به‌حساب آید. ما در ادامه شمارا راه‌های کسب درآمد از یوتیوب بیشتر آشنا می‌کنیم.

اگر نمیدانید یوتیوب چه قابلیت های پنهانی دارد و شما از چه راه هایی میتوانید در آن فعالیت کرده و درامد دلاری داشته باشید حتما مقاله یوتیوب چیست را مطالعه کنید.

علت فعالیت در یوتیوب

علت فعالیت در یوتیوب
علت فعالیت در یوتیوب

آموزش یوتیوبر شدن قطعاً می‌تواند با توجه به مزایایی که فعالیت در یوتیوب دارد، یک آموزش ضروری برای کسب درآمد در بستر اینترنت باشد. YouTube سایتی برای منتشر کردن ویدیوها است و یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌های ویدیویی در جهان معرفی می‌شود و اگر به مزایای استفاده از یوتیوب بیندیشید، قطعاً علت فعالیت در این پلتفرم را متوجه خواهید شد.

شما به‌عنوان صاحب کانال می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید و همان‌گونه که میدانید در ایران قیمت دلار آن‌چنان کم نیست. همین امر می‌تواند یک روش درآمدی بسیار عالی به‌حساب آید.

آن دسته از افرادی که در یوتیوب فعالیت خاصی را دنبال می‌کنند، یوتیوب برای همکاری بیشتر و قدردانی از این افراد به برندسازی و تبلیغات آن‌ها کمک کرده و می‌تواند یک موقعیت کسب‌وکار عالی را فراهم کند.

یوتیوبر چیست

یوتیوبر به شخصی گفته می‌شود که از طریق شبکه اجتماعی یوتیوب به کسب درآمد می‌پردازد؛ چراکه شبکه‌های اجتماعی ازجمله بهترین روش‌های پربازده برای بازاریابی معرفی می‌شوند و به‌هرحال محتوای عالی و جذاب می‌تواند بازدید زیادی را از آن خود کند و همین امر در مورد یوتیوب هم به همین شکل صدق می‌کند.

یوتیوبر با در نظر گرفتن مراحل، مهارت و تجهیزاتی که به آن نیاز دارد می‌تواند به یک منبع درآمد عالی دست یابد.

یوتیوبر باید با الگوریتم های یوتیوب و جذب مخاطب آشنایی زیادی داشته باشد تا بتواند در این حوزه فعالیت مثمر ثمری داشته باشد. فعالیت مفید و تخصصی در یوتیوب این امکان را برای شما فراهم میکند با تایم کاری نسبتا کمتری درآمد بالایی داشته باشید ولی یک یوتیوبر باید با اصول تولید محتوا و جذب کاربر آشنایی لازم را داشته باشد. در ادامه به شما راه هایی را آموزش خواهیم داد که پاسخ به سوال چگونه در یوتیوب معروف شویم را به راحتی بدهید.

چگونه یوتیوبر شویم

چگونه یوتیوبر شویم
چگونه یوتیوبر شویم

سؤال بسیاری از افراد مبتدی این است که چگونه یوتیوبر شویم و چگونه در کمترین زمان پیشرفت کنیم. معمولاً برای افراد مبتدی به این شکل است که باید یک هدف جدی را انتخاب کنند و سپس موضوع مشخصی را برای هدف خود مدنظر قرار دهند.

کیفیت کار نیز می‌تواند در اینجا بسیار مؤثر و اثربخش باشد. فعالیت مستمر را یک فرد مبتدی نباید از یاد ببرد تا بتواند همگام با تحقیق و پژوهش به یک یوتیوبر حرفه‌ای تبدیل شود، البته بهینه‌سازی ویدئو نیز خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در پایان افراد مبتدی نباید پروموت کردن ویدئو را از یاد ببرند.

برای اینکه پاسخ به این سؤال که چگونه یوتیوبر شویم شفاف باشد، مراحل زیر را دنبال کنید که شامل:

انتخاب هدف برای یوتیوبر شدن

هدف خود را از همان ابتدا مشخص کنید. به هیچ عنوان بدون هدف و ایده نباید به یوتیوبر شدن بیندیشید. این موضوع را در نظر بگیرید که شما اگر از همان آغاز حوزه خود را مشخص کنید بسیار آسان‌تر می‌توانید به تولید و محتواهای مورد نظر خود بپردازید.

تهیه تجهیزات برای یوتیوبر شدن

زمانی که هدف خود را مشخص کرده اید، باید کلیه تجهیزات مورد نیاز خود را تهیه کنید. به هر حال در صورت عدم وجود هرکدام از تجهیزات شما نمی‌توانید کار و فعالیت خود را به نحو احسن در یوتیوب دنبال کنید و بازدهی قابل قبولی را انتظار داشته باشید.

یکی از مهمترین مسائلی که باید برای یوتیوبر شدن در نظر داشته باشید این است که مهارت هایی که باید یاد بگیرید را تحت نظر یک فرد حرفه ای یاد بگیرید تا بتوانید به یک یوتیوبر معروف تبدیل شوید. یکی از مقالاتی که در این حوزه بسیار پیشنهاد میشود مطالعه کنید ادیت ویدیو برای یوتیوب میباشد. در این مقاله راه هایی که میتوانید ویدیوهای حرفه ای تولید کنید را به شما آموزش داده ایم.

کیفیت صدا و تصویر برای یوتیوبر شدن

قطعاً کیفیت تصویر و صدا برای جذب فالوور موضوع بسیار مهمی است که نباید آن را نادیده گرفت. هرگونه تصویر تار، نویز در صدا و مشکلات اینچنینی قطعاً شما را از یک یوتیوبر حرفه ای شدن دور می‌کند. امروزه انواع نرم افزارهای ادیت این گونه مشکلات را برطرف می‌کنند و کیفیت قابل قبولی را به نمایش می‌گذارند.

شما برای آن که بتوانید ویدیو های باکیفیت و تخصصی تولید کنید که کاربران زیادی را جلب کند نیاز است باید در کلاس ادیت فیلم حرفه ای شرکت کنید و بهتر است آموزشگاهی را برای این آموزش انتخاب کنید که به شما مدرک فنی حرفه ای بین المللی نیز بدهد.

پریمیر یکی از نرم افزار هایی است که میتوانید با استفاده از آن ویدیو های حرفه ای بسازید. در آریا تهران میتوانید در کلاس آموزش پریمیر شرکت کرده و از مزایا مدرک فنی حرفه ای پریمیر دریافتی خود برای اشتغال در حوزه های مختلف و حتی مهاجرت به کشور های خارجی استفاده کنید.

سئو و بهینه سازی ویدئو برای یوتیوبر شدن

سئوی یوتیوب جزء مواد بسیار مهم و البته ضروری به حساب می‌آید که بهتر است بدانید شما اگر به عنوان یوتیوبر از سئوی یوتیوب اطلاعی نداشته باشید، قطعاً نمی توانید در طولانی مدت فعالیتی چشمگیر داشته باشید. به همین دلیل، سعی کنید با ساختار سئوی یوتیوب بیشتر آشنا شوید.

برای سئو یوتیو شما اول از همه باید تولید محتوا تخصصی داشته باشید که برای این کار هم باید از منابع آموزشی نهایت بهره را برده و از هر فرصتی برای آپدیت خود و تولید محتوا حرفه ای استفاده کنید.

با مراجعه به صفحه آموزش تولید محتوا میتوانید تا حدودی با اصول تولید محتوا برای انواع فضای مجازی آشنا شوید و برای یادگیری بیشتر در این حوزه گام مثبتی بردارید.

پروموت کردن ویدئو برای یوتیوبر شدن

پروموت کردن یعنی افراد گوناگون بتوانند محتوای شما را در یوتیوب به راحتی مشاهده کنند. برای پروموت کردن ویدئو شما می‌توانید محتوای خود را در شبکه‌های اجتماعی دیگر منتشر کنید. حتی می‌توانید از طریق ایمیل کاربران خود را به تمایش ویدئو تشویق کنید.

چگونه در ایران یوتیوبر شویم

چگونه در ایران یوتیوبر شویم
چگونه در ایران یوتیوبر شویم

شما در ایران نیز با این سؤال بسیار روبه‌رو می‌شوید که چگونه یوتیوبر شویم؟

در ایران می‌توان از طریق youtube به کسب درآمد بیندیشید، اما درآمد حاصله هیچ‌وقت به‌حساب شما به‌صورت مستقیم واریز نخواهد شد.

به همین دلیل باید فردی امین و مطمئن را در خارج از کشور برای این کار انتخاب کنید. این‌چنین که شما به‌صورت مشترک می‌توانید فعالیت خود را در یوتیوب آغاز کنید و سپس، پول دریافتی از یوتیوب که به‌حساب شخص موردنظر واریز می‌شود، آن شخص پول را از طریق صرافی به شما برساند.

البته اگر شما حسابی در آمریکا داشته باشید، قطعاً نیازی به‌واسطه دراین‌بین نخواهد بود.

آموزش یوتیوبر شدن برای حرفه ای ها نیز اینچنین است که باید از طریق تبلیغات به کسب درآمد بیندیشند و فروش محصولات را اولویت کار و فعالیت خود قرار دهند.

از سابسکرایبرها حق عضویت دریافت کنند. سوپر چت و سوپر استیکر نیز می‌تواند برای فعالیت حرفه‌ای بسیار کارساز باشد.

یوتیوب پرمیوم هم یک راهکار عالی به شمار می‌آید که از تبلیغات مزاحم خبری در ویدئوهای نیست و یوتیوب با توجه به تعداد بازدیدها و دانلودها ۵۵% حق عضویت را پرمیوم را به یوتیوبر اختصاص می‌دهد.

یکی از سوالاتی که افراد میرسند این است که چطور از یوتیوب فیلم ها بدون دردسر دانلود کنیم؟ اگر شما هم به دنبال روشی هستید که تنها با یک کلیک ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنید حتما مقاله بهترین روش دانلود از یوتیوب را بخوانید.

چگونه با گوشی یوتیوبر شویم

چگونه با کمترین امکانات یوتیوبر شویم سؤال آن دسته از افرادی است که با استفاده از گوشی قصد دارند یوتیوبر موفقی باشند.

در ابتدا در یوتیوب ثبت‌نام کرده و به ساخت کانال جدید بیندیشید. بعد از انتخاب نام بنری و تصویر مناسب برای کانال باید لینک دیگر شبکه‌های مرتبط مجازی خود را نیز درج کنید. یک گوشی هوشمند می‌تواند برای ضبط ویدئو مناسب باشد. البته نوع دوربین، میزان نور همگی در کیفیت ویدئو تأثیرگذار هستند، به همین دلیل سعی کنید از تجهیزات نوری و صوتی مناسبی در کنار گوشی هوشمند خود یا حتی نرم‌افزارهای مناسب در این راستا استفاده کنید.

میکروفن‌های یقه‌ای می‌تواند برای کسانی که امکانات چندان جالبی ندارند نیز مناسب باشد. با استفاده از گوشی تنها نرم‌افزارهای ادیت، تولید محتوای جذاب و گیرا، ایده پردازی عالی و خلاقانه در کنار بارگذاری درست و بهینه‌سازی ویدئوها همگی ازجمله معیارهای اصلی برای موفق شدن در این حوزه بدون امکانات آن‌چنان خاصی به شمار می‌آیند.

اگر میخواهید با کمترین امکانات و حتی با یک گوشی کسب درآمد در بستر اینترنت داشته باشید مقاله کسب درآمد از اینترنت راهکار ها و راز هایی را به شما معرفی میکند که شما را در مسیر کسب درآمد چند برابر قبل راهنمایی میکند.

مهارت‌های لازم برای یوتیوبر شدن

مهارت‌های لازم برای یوتیوبر شدن
مهارت‌های لازم برای یوتیوبر شدن

برای شروع هر فعالیتی قطعاً مهارت‌هایی ریزودرشت لازم است. در آموزش یوتیوبر شدن نیز این موضوع صدق می‌کند و باید مهارت‌هایی را مدنظر داشت. سخت کوشی و تلاش، خلاقیت، آموزش سئوی یوتیوب و بسیاری از مهارت‌های دیگر که یوتیوبر بر ادامه کار خود به آن نیاز دارد. ما در ادامه شما را با چند نمونه از این مهارت‌های مورد نیاز بیشتر آشنا می‌کنیم که شامل:

  • خلاقیت برای یوتیوبر شدن

خلاقیت مهم‌ترین و کارآمدترین مهارتی است که شما برای یوتیوبر شدن به آن نیاز دارید. چنانچه ذهن خلاقی نداشته باشید، آنچنان که باید و شاید در ساخت محتوا و ویدیو قادر نخواهید بود، فعالیت قابل قبولی را ارائه دهید. به همین دلیل لطفا این مهارت کلیدی و البته بسیار مهم را در این میان از یاد نبرید.

  • استفاده از نرم افزارهای ویرایش فیلم برای یوتیوبر شدن

مهارت بعدی که برای یوتیوبر شدن بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، تدوین و ویرایش ویدیو است. شما به عنوان یک فرد مبتدی که قصد دارید حرفه ای شوید، باید با انواع نرم افزارهای ویرایش فیلم آشنایی کامل داشته باشید تا بتوانید این چنین ویدیویی جذاب، کارآمد و البته بسیار خاص را به نمایش بگذارید.

یکی از نرم افزار هایی که شما را برای ادیت فیلم و تولید ویدیوهای حرفه ای کمک میکند افترافکت میباشد. شما با شرکت در آموزش افتر افکت میتوانید در مدت زمان فشرده و با هزینه ای مناسب صفر تا صد کار با افترافکت را یاد بگیرید و با دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی وارد بازار کار شده و کسب درامد بالایی داشته باشید.

  • فن بیان برای یوتیوبر شدن

مهارت مهم دیگری که بسیاری از افراد با آن آشنایی کامل دارند، این است که یوتیوبر باید فن بیان خوبی داشته باشد. در صورتی که یوتیوبر فن بیان مناسبی نداشته باشد خصوصاً در ویدیو آموزشی، نمی‌تواند مخاطب بیشتری را جذب کند. همین امر به ناکارآمد بودن یوتیوبر اشاره واضحی می‌کند.

تجهیزات یوتیوبر شدن

در آموزش یوتیوبر شدن برای حرفه ای ها قطعاً یوتیوبر باید بداند که از چه تجهیزاتی می‌تواند برای بازخورد بالای فعالیت خود استفاده کند. متناسب با نوع فعالیت شما قطعاً تجهیزات نیز متفاوت است. ما در ادامه شما را با تجهیزات کاربردی و البته ضروری بیشتر آشنا می‌کنیم که عبارتند از:

  • گوشی تلفن همراه از تجهیزات یوتیوبر شدن

گوشی موبایل مهم‌ترین وسیله‌ای است که یوتیوبر به آن نیاز دارد. شما برای تولید محتوای ویدیویی صددرصد باید از گوشی موبایل خود استفاده کنید. موبایل‌هایی با برند سامسونگ و شیائومی نیز حتی برای شروع کار بسیار مناسب هستند؛ چرا که با گوشی موبایل نیز می‌توان حتی از نرم افزار‌های ادیت عکس نیز استفاده کنید.  

  • میکروفن یقه‌ای از تجهیزات یوتیوبر شدن

میکروفن یقه‌ای نیز در بین تجهیزات یوتیوب جزء تجهیزات کاربردی به شمار می‌آید؛ چرا که می‌تواند به ارتقا کیفیت صدا کمک کند. میکروفون روی کیفیت ویدیو تاثیر ویژه‌ای می‎گذارد. میکروفون‌های یقه‎ای امروزه با قیمت‌های متفاوت در بازار و در برند‌های گوناگون به فروش می‌رسند.

  • نوپردازی مناسب از تجهیزات یوتیوبر شدن  

استفاده از تجهیزات مورد نیاز برای نورپردازی را نباید از یاد برد که در این بین، خرید رینگ لایت می‌تواند بسیار مقرون به صرفه باشد که البته نور طبیعی خورشید در برخی از شرایط کفایت می‌کند. البته تنها به کمترین امکانات اشاره کرده‎ایم. در صورتی که یوتیوبرهای حرفه‌ای حرفه ای از تجهیزات بسیار با کیفیت و مدرن‌تر استفاده می‌کنند.  

نحوه افزایش سابسکرایب یوتیوب

ضمن پاسخ به این سؤال که چگونه با کمترین امکانات یوتیوبر شویم باید در مورد نحوه افزایش سابسکرایب یوتیوب هم اطلاعاتی داشته باشید.

شما برای اینکه بتوانید سابسکرایب یوتیوب خود را افزایش دهید باید تنها روی یک موضوع جذاب، منسجم و البته بسیار به‌روز مانور بدهید. این‌یکی از راهکارهای اصلی برای افزایش سابسکرایب است.

خرید سابسکرایب یوتیوب یکی دیگر از روش‌های موجود است، البته ما این روش را پیشنهاد نمی‌کنیم، به این دلیل که اگر یوتیوب سابسکرایب فیک شمارا تشخیص دهد، قطعاً اعتبار اصلی خود را از دست خواهید داد و این امر برای یک یوتیوبر حرفه ای بسیار دردسرساز است.

شما می‌توانید ساده‌ترین راه را انتخاب کنید، بدین ترتیب که کاربران خود را برای سابسکرایب کردن کانال دعوت کنید. طبیعتاً زمانی که ویدئو جذاب و موردعلاقه کاربران را تولید کنید، آن‌ها نیز با کمال میل شمارا سابسکرایب خواهند کرد.

استفاده به‌جا از کلمات کلیدی را نادیده نگیرید که قطعاً در این راستا معجزه می‌کنند. به این دلیل که به جذب ترافیک بالاتر کمک می‌کنند. در Community Tab کانال خود را پروموت کنید که عمدتاً این روش بسیار جواب می‌دهد.

میزان درآمد یوتیوبر

میزان درآمد یوتیوبر
میزان درآمد یوتیوبر

قسمت جذاب آموزش یوتیوبر شدن قطعاً به درآمد آن مرتبط است. شما به‌عنوان یک YouTuber با توجه به ویدئو و تبلیغاتی که به دست می‌آورید، درآمد متغیری را باید برآورد کنید.

به‌عنوان‌مثال برای ۱ میلیون مشترک می‌توان چیزی حدود ۵۰۰۰ دلار در ماه و یا حتی ۶۰۰۰۰ دلار در سال را به‌عنوان درآمد در نظر گرفت.

بازهم این نکته را یادآوری می‌کنیم که همه‌چیز به شما بستگی دارد که تا چه حد برای فعالیت خود زمان بگذارید و با استقبال کاربران روبه‌رو شوید.

همان طور که گفته شد میزان درآمد شما از یوتیوب بیشتر از هر چیزی به میزان بازدید های ویدیو های شما بستگی دارد و شما باید سئو یوتیوب را بلد باشید تا بتوانید به کسب درآمد بالا برسید. این دقیقا همان چیزی است که شما در اینستاگرام برای چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم انجام میدهید و وقتی سئو یوتیوب را درست انجام داده باشید میتوانید این اطمینان را داشته باشید کاربران بیشتری ویدیو شما را میبینند و شما میتوانید به درآمد بالایی برسید.

میزان درآمد به ازای هر ویدیو در یوتیوب

برای اینکه بتوانیم میزان درآمد به ازای هر ویدیو در یوتیوب را بسنجیم، باید عوامل زیادی را در نظر بگیریم. موقعیت جغرافیایی مخاطبان، موضوع محتوای ویدیو، نحوه ساخت ویدیو و نحوه بهینه‌سازی ویدئو همگی جزء عوامل کلیدی و بسیار مهمی هستند که می‌توانند روی درآمد افراد برای هر ویدئو تأثیر چشمگیری بگذارند. در آموزش یوتیوبر شدن به این عوامل به شکل جامع‌تری می‌پردازند.

نحوه کار با youtube seo

زمانی که شما به آموزش یوتیوبر شدن فکر می‌کنید، باید برای یادگیری youtube seo هم تلاش کنید.

برای بهبود رتبه ویدئوهایی که تولید می‌کنید، توصیه ما این است که در ابتدا از کلیدواژه‌های مناسب استفاده کنید. هرچقدر کلیدواژه‌ها در جستجو بیشتر به کار آیند، صد درصد شما می‌توانید سئو یوتیوب خود را به بهترین شکل ممکن ارتقاء دهید.

خصوصاً در بین ویدیوهای محبوب همیشه کلیدواژه‌های ناب و منحصربه‌فردی یافت می‌شوند، برای آن دسته از افرادی که مخاطبین چندان زیادی ندارند، کلیدواژه‌هایی که رقابت کمی دارند، می‌توانند گزینه قابل‌قبول‌تری باشند.

استفاده از توضیحات، عنوان و تصاویر مناسب برای ویدئو با استفاده از فرمت‌های مناسب همچون JPG، BMP یا PNG می‌توانند در سئو یوتیوب تأثیرگذار باشند. شما بدین ترتیب می‌توانید از کلیدواژه‌های اصلی خود حتی به‌عنوان تگ هم استفاده کنید که قابلیتی مانند قابلیت پیشنهاد خودکار یوتیوب نیز می‌تواند برای انتخاب تگ مناسب به شما کمک کند.

مراحل یوتیوبر شدن

با توجه به این سؤال پرتکرار یعنی چگونه یوتیوبر شویم بهتر است بدانید که برای یوتیوبر شدن مراحل خاصی را باید مدنظر قرار دهید که این مراحل شامل:

  1. انتخاب موضوع مناسب
  2. مشخص کردن هدف
  3. شناخت و تحلیل رقبا
  4. مشخص کردن ایده‌های محتوا
  5. ایجاد تقویم محتوایی
  6. ارزیابی تجهیزات
  7. ایجاد کانال یوتیوب
  8. شخصی‌سازی کانال یوتیوب
  9. آپلود اولین ویدیو

سخن پایانی

ما به‌صورت مختصر و مفید به این سؤال که چگونه یوتیوبر شویم پاسخ داده‌ایم. به‌هرحال یوتیوب ۶۰ درصد مبلغ دریافتی خود را به صاحب کانال پرداخت می‌کند و می‌تواند یک فرصت فوق‌العاده برای فعالیت در این شبکه اجتماعی فوق‌العاده محبوب به شمار آید. دسترسی آسان و اشتراک‌گذاری مطالب گوناگون همگی جزء دلایل اصلی فعالیت در این شبکه اجتماعی به‌حساب می‌آیند که می‌تواند کاربران را به یوتیوبر شدن تشویق کند.

سوالات متداول

چگونه یوتیوبر شویم؟

مراحل مختلفی برای یوتیوبر شدن وجود دارد و شما باید برای ورود به این حوزه صرفا به این موضوع نگاه نکنید که میتوانید درآمد دلاری داشته باشید بلکه باید همه جوانب را بررسی کرده و مهارت های لازم برای یوتیوبر شدن که در این مقاله بررسی شده است را کسب کنید تا بتوانید به یک یوتیوبر حرفه ای و متخصص تبدیل شوید. در ایین زمان است که میتوانید کسب درآمد بالایی داشته باشید.

تجهیزات و مهارت های یوتیوبر شدن چیست؟

برای یوتیوبر شدن شما نیاز به یک موبایل هوشمند تقریبا حرفه ای، دوربین فیلمبرداری در صورت نیاز، میکروفون یقه ای، رینگ لایت درصورت تمایل و تجهیزات نوری مناسب و سایر تجهیزاتی که در مقاله معرفی شده است خواهید داشت و مهمترین مهارت های یوتیوبر شدن خلاقیت و داشتن برنامه راه و پشتکار و کسب مهارت های فنی و تخصصی تولید محتوا ویدیویی تخصصی میباشد که سایر مهارت ها در مقاله ذکر شده است.