ادیت فیلم برای یوتیوب با پریمیر

هنگامی که ویدیو های یوتیوبی را مشاهده میکنید ممکن است از خودتان بپرسید این یوتیوبر ها و یا گیمیر های یوتیوبی چگونه فیلم ها وویدیو های خود را ادیت و ویرایش میکنند؟ و یا اینکه برنامه و نرم افزاری که آن ها ویدیو هایشان را ادیت و تدوین میکنند چه نرم افزار هایی هستن؟ در […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: پریمیر
  • زمان مطالعه: 9 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

هنگامی که ویدیو های یوتیوبی را مشاهده میکنید ممکن است از خودتان بپرسید این یوتیوبر ها و یا گیمیر های یوتیوبی چگونه فیلم ها وویدیو های خود را ادیت و ویرایش میکنند؟ و یا اینکه برنامه و نرم افزاری که آن ها ویدیو هایشان را ادیت و تدوین میکنند چه نرم افزار هایی هستن؟ در این مقاله صورت جامع ادیت فیلم برای یوتیوب با پریمیر را برای شما عزیزان قرار داده ایم، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

قبل از شروع ادیت فیلم با استفاده از نرم ابزار پریمیر ابتدا با خودتان بررسی کنید که دقیقا چه نوع ویدیویی مد نظر شما می باشد. به عنوان مثال اگر میخواهید ویدیو های طنز و سرگرمی بذارید حتما این نکته را در نظر داشته باشید که چه کانال یوتیوبی را الگوی خود قرار داده اید تا بتوانید ویدیوهایتان را نیز شبیه به آن تدوین و ادیت کنید یوتیوبر ها معمولا از نرم افزار پریمیر برای ادیت و تدوین ویدو های خود استفاده میکنند.

فیلم آموزش ادیت فیلم برای یوتیوب

در این بخش فیلم اموزشی نحوه ادیت فیلم برای یوتیوب با پریمیر را برای شما عزیزان قرار داده ایم امیدواریم از این آموزش راضی بوده باشید. اگر به دنبال یادگیری نرم افزار پریمیر به صورت فیلم های آموزشی هستید پیشنهاد میکنیم پکیج فیلم آموزش پریمیر اریا تهران را حتما مشاهده کنید.

در این آموزش ما تمامی افکت ها و فیلتر هایی که یوتیوبر ها از آن در تدوین ویدیو های کانال خود استفاده میکنند را قرار داده ایم تا شما عزیزان نیز به آسانی بتوانید از این آموزش و افکت ها استفاده کنید.

اگر میخواهید راز ادیت ویدیو های یوتیوبر ها و گیمیر های یوتیوبی را بدانید ابتدا باید با این افراد آشنا شوید و بفهمید دقیقا یوتیوبر چه کسی است و چه کاری را انجام میدهد. از زمانی که اولین ویدیوی یوتیوب (با عنوان “من در باغ وحش”) توسط یکی از بنیانگذاران پلتفرم جاوید کریم در سال ۲۰۰۵ آپلود شد، یوتیوب به یکی از قدرتمندترین موتورهای جستجوی اینترنت (در رتبه دوم پس از گوگل) و سومین پربازدید تبدیل شده است. وب سایت در جهان، بر اساس آمار جمع آوری شده توسط Search Engine Land. امروزه، این غول اشتراک‌گذاری ویدیو بیش از ۱٫۵ میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان دارد و هزاران سازنده محتوای ویدئویی مغناطیسی به نام یوتیوب‌رها یا اینفلوئنسرهای یوتیوب، در پی رشد تصاعدی یوتیوب به شهرت رسیده‌اند.

ظهور یوتیوبرها
از آنجایی که مخاطبان همچنان تلویزیون و سایر اشکال سرگرمی سنتی را به نفع پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و تعامل اجتماعی از طریق برنامه‌ها، کانال‌های آنلاین و شبکه‌ها کنار می‌گذارند، یوتیوب میلیون‌ها کاربر درگیر را جذب کرده است که اکنون بیش از ۴ میلیارد ویدیو در روز و بیش از ۶ میلیارد ساعت تماشا می‌کنند.

ویدیوهای هر ماه یوتیوب‌بران برتر پلتفرم هم از این رشد سرمایه‌گذاری کرده‌اند و هم به عنوان انگیزه‌ای برای این رشد عمل کرده‌اند و با ایجاد محتوایی که هم سرگرم‌کننده و هم معتبر است و در عین حال روابط تأثیرگذاری با دنبال‌کنندگانشان ایجاد می‌کند، مخاطبان زیادی را جذب کرده‌اند.

اگر شما هم میخواهید به یک یوتیوبر حرفه ای تبدیل شوید و کسب درآمد در این حوزه داشته باشید و به دلار پول دربیاورید حتما مقاله چگونه یوتیوبر شویم را مطالعه کنید.

گستردگی تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی و رابطه منحصر به فردی که یوتیوب‌برها با دنبال‌کنندگان ایجاد کرده‌اند، مشارکت با تولیدکنندگان برتر محتوای ویدیویی امروزی را به یک کانال بازاریابی مؤثر برای برندها و تبلیغ‌کنندگانی تبدیل می‌کند که به دنبال هدف قرار دادن میلیون‌ها مشتری متعهد هستند.

از آنجایی که بهترین یوتیوب‌برها می‌توانند به صورت ارگانیک محتوای حمایت شده از برند (از طریق قرار دادن محصول، جعبه‌گشایی ویدیوها، ویدیوهای تجربی و غیره) را با استفاده از برخی از محبوب‌ترین قالب‌های ویدیوی YouTube برای ایجاد تجربه‌ای معتبر برای مشترکین ادغام کنند، همکاری‌های بازاریابی تأثیرگذار معمولاً بسیار بیشتر است. تعامل و ROI بالاتر از هر شکل دیگری از تبلیغات.

پیشنهاد ویژه : آموزش افتر افکت در آموزشگاه آریا تهران بهترین آموزشگاه گرافیک و انیمیشن در تهران تحت نظر اساتید مجرب گرافیک و انیمیشن

بهترین نرم افزار ها برای ادیت ویدیو برای یوتیوب
بهترین نرم افزار ها برای ادیت ویدیو برای یوتیوب

بهترین نرم افزار ها برای ادیت ویدیو برای یوتیوب

اکنون یوتیوب بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال دارد که روزانه ۲۵۰ میلیون ساعت ویدیو تماشا می کنند. بهترین بخش در مورد یوتیوب، برخلاف تلویزیون، این است که شما می توانید انتخاب کنید که چه نوع محتوایی را جذب کنید. برندهای بیشتری محتوای ویدیویی را به استراتژی بازاریابی خود اضافه می کنند. اگر متخصص نیستید و نمی دانید از کجا شروع کنید، نرم افزار حرفه ای ویرایش ویدیو با کیفیت بالا می تواند استراتژی محتوای شما را جلوتر از منحنی ها نگه دارد.

آیا می دانید مردم زمان بیشتری را صرف تماشای فیلم می کنند تا خواندن هر متن یا عکسی؟ بیش از ۸۵ درصد از مخاطبان اینترنتی ایالات متحده هر روز ویدیوها را به صورت آنلاین تماشا می کنند. ویدئوها یکی از ساده ترین انواع محتوا برای مصرف هستند، برای مثال، تماشای یک دستور غذایی ویدیویی آسان تر از خواندن آن است. ویدئو محتوایی عالی برای جذب کاربران و به اشتراک گذاری ایده ها است.

۱-نرم افزار تدوین ویدیو شاتکات Shortcut
ابتدا آنها این برنامه را برای کاربران لینوکس طراحی کردند و تنها پس از چند سال کار تصمیم گرفتند نسخه هایی را برای کاربران مک و رایانه شخصی بسازند که دارای ویژگی های بصری زیادی است، مانند کشیدن یک فایل برای وارد کردن آنها به پروژه شما.

طرفداران Shortcut :
طرفداران Shortcut :

طرفداران Shortcut :

منوی قابل تنظیم؛
انتخاب گسترده ای از گزینه های اصلاح و فیلترها؛
تحرک وظایف، به عنوان مثال، بازگشت به هر مرحله از ویرایش؛
اتوماسیون تمام فرآیندهای کاری برای درخواست کاربر.
پیکربندی در مانیتورهای متعدد
معایب:

امکان پیش نمایش فیلترها وجود ندارد. CTA طراحی Fotor

پیشنهاد ویژه : دوره پریمیردر آموزشگاه آریا تهران بهترین آموزشگاه گرافیک و انیمیشن در تهران تحت نظر اساتید مجرب گرافیک و انیمیشن

Adobe Premiere Pro CC
Adobe Premiere Pro CC

Adobe Premiere Pro CC
این یک ویرایشگر ویدیوی محبوب است که می تواند به راحتی ویدیو را تغییر دهد، رنگ ها را تنظیم کند و صدا را پردازش کند. مجموعه‌ای از ویژگی‌های منحصر به فرد برای ویرایش ویدیو امکان پردازش هر نوع محتوای چندرسانه‌ای را در قالب اصلی در رایانه‌های شخصی رومیزی و دستگاه‌های تلفن همراه می‌دهد.

این نرم افزار برای iOS، macOS و Windows قابل استفاده است. شما می توانید فقط در Premiere Pro مشترک شوید یا آن را به عنوان بخشی از بسته Adobe دریافت کنید. آنها پشتیبانی ۳۶۰ VR و ۴K را ارائه می دهند که آن را به ابزاری حرفه ای برای ویرایش هر نوع ویدیو تبدیل می کند. این کامل ترین ابزار در این لیست برای متخصصان و تازه کارها است.

طرفداران:

بسیاری از ویژگی‌ها، گزینه‌ها و پلاگین‌های قابل تنظیم؛
رابط کاربری بسیار راحت؛
امکان صادرات یک پروژه تمام شده در هر یک از فرمت های موجود.
ادغام با سایر محصولات Adobe.
معایب:

افزودن و ویرایش عناوین نسبتاً مشکل است.
هزینه بسیار بالای یک مجوز رسمی. Fotor Design CTA

برای تغییر فونت در پریمیر ۲۰۲۱ راه ها و روش های متفاوتی وجود دارد که در مقاله تغییر فونت در پریمیر ۲۰۲۱ سعی کردیم سریع ترین و آسان ترین راه آموزش تغییر فونت در پریمیر را به شما عزیزان توضیح دهیم.

اپل iMovie
اپل iMovie

اپل iMovie
اگر به دنبال ظرافت و سادگی هستید، iMovie بهترین انتخاب برای شماست. این یکی از محبوب ترین ویرایشگرها برای Mac OS، iPhone و iPad است. این شامل هشت تم با موسیقی، انتقال و عناوین، ده فیلتر ویدیویی ایجاد شده توسط اپل، و بسیاری از افکت‌های مختلف است: تصویر در تصویر، حرکت آهسته، تقسیم صفحه، و سریع به جلو.

apple-imovie
این برنامه همچنین دارای ابزارهایی برای ایجاد موسیقی متن است. یکی از بهترین ویژگی‌های iMovie «صفحه سبز» آنهاست که به شما امکان می‌دهد سوژه خود را در هر مکان عجیب و غریب، مثلاً بالی یا گرینلند، قرار دهید.

طرفداران:

رابط کاربر پسند؛
مجموعه ای غنی از ابزارها برای کار با صدا؛
حالت تئاتر برای به اشتراک گذاری ویدیو با دستگاه های مختلف از اپل.
پشتیبانی از کار با ویدیوی ۴K.
معایب:

امکانات کافی برای ردیابی حرکت و ویدیوی ۳۶۰ درجه وجود ندارد؛ Fotor Design CTA

اگر به دنبال سریع ترین راه برای حل مشکل برعکس تایپ کردن فارسی در نرم افزار پریمیر هستید پیشنهاد میکنیم حتما مقاله تایپ فارسی در پریمیر ۲۰۲۱ را مطالعه کنید.

نرم افزار تدوین ویدیو  Lightworks
نرم افزار تدوین ویدیو Lightworks

نرم افزار تدوین ویدیو Lightworks

Lightworks یک گزینه نرم افزار رایگان برای ابزارهای ویرایش ویدیو است. این برنامه روی ویندوز، لینوکس و macOS کار می کند. این یک پلت فرم عالی برای اپراتورهای دوربین، ویرایشگران، مهندسان صدا، وبلاگ نویسان است. می توان از آن در تبلیغات و برای اهداف شخصی، برای ایجاد آرشیو ویدیوی خانگی و پر کردن شبکه های اجتماعی استفاده کرد.

نورپردازی
Lightworks یک گزینه عالی برای پروژه های کوچک یا بدون بودجه است. می‌توانید فیلم خود را در پس‌زمینه وارد کرده و رندر کنید، پنجره‌های ویرایش را به اطراف بکشید، و میانبرهای صفحه‌کلید سفارشی را برای ساده‌تر کردن فرآیند کار خود تنظیم کنید.

طرفداران:

ویژگی کراس پلت فرم؛
پردازش ویدیوی سه بعدی؛
پشتیبانی چند کاناله؛
امکان ویرایش و برش تایم لاین.
معایب:

سیستم مدیریت ویرایشگر سخت قابل درک. طراحی Fotor CTA

متحرک سازی عکس در پریمیر یکی از آپشن های این نرم افزار کاربردی می باشد که شما توسط آن میتوانید به اسانی عکس ها و تصاویر ثابت را به حرکت درآورید و آن ها را جذاب تر و گیرا تر کنید. در مقاله متحرک سازی عکس در پریمیر به صورت جامع نحوه حرکت دادن به تصاویر در پریمیر را آموزش داده ایم.

Final Cut Pro X
اپل این ویرایشگر ویدئو را برای سیستم عامل مک خود توسعه داده است. رابط کاربری بسیار شبیه به iMovie است. این مجموعه گسترده ای از جلوه ها دارد: ویدیو، صدا، انتقال، جلوه های عنوان، و امکان اضافه کردن موارد اضافی نیز وجود دارد. این آپلود در یوتیوب، فیس بوک، و Vimeo، و همچنین طیف گسترده ای از فرمت های خروجی ویدئو را ادغام می کند.

اگر به دنبال آموزش پروژه محور پریمیر به صورت رایگان و حرفغه ای می باشید پیشنهاد میکنیم مقاله آموزشی آموزش پروژه محور پریمیر آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران رو مطالعه کنید.