رپورتاژ نویسی چیست

رپورتاژ نویسی در واقع یک فرآیندی است که نویسنده یک متن تبلیغاتی و جذاب در سایت دیگری که اعتبار و بازدیدکنندگان بالایی دارد منتشر میکند و از آن سایت بک لینک معتبر دریافت میکند. رپورتاژ نویسی میتواند در سئو تاثیرات بسیار مثبتی داشته باشد و در عین حالل به برندینگ سازی خدمات و محصولات شما […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: مقالات سئو
  • زمان مطالعه: 12 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

رپورتاژ نویسی در واقع یک فرآیندی است که نویسنده یک متن تبلیغاتی و جذاب در سایت دیگری که اعتبار و بازدیدکنندگان بالایی دارد منتشر میکند و از آن سایت بک لینک معتبر دریافت میکند. رپورتاژ نویسی میتواند در سئو تاثیرات بسیار مثبتی داشته باشد و در عین حالل به برندینگ سازی خدمات و محصولات شما کمک کند.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که رپورتاژ نویسی چیست و چگونه رپورتاژ بنویسیم که مخاطبان زیادی را جذب کند و آن ها را به سایت ما هدایت کند؟

همان طور که میدانید کاربران از تبلیغات بیزارند و به دنبال سایت هایی هستند که خدمات شان را صادقانه معرفی کنند و از تبلیغ و اغراق به دور باشند. تبلیغ نویسی اصولی دارد که در عین حال که خدمات و محصولات خود را تبلیغ میکنید کاربران را ترغیب کنید که روی لینک داده شده کلیک کنند و به سایت شما وارد شوند.

شما میتوانید برای آموزش تبلیغ نویسی از خدمات آموزشی ما در آری تهران بهره ببرید و بهترین آموزش ها را زیر نظر بهترین و متخصص ترین اساتید تهران دریافت کنید. در انتهای این دوره به شما مدرک بین المللی فنی و حرفه ای اعطا میشود و میتوانید به سرعت جذب بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید و بهترین ریپورتاژ ها را تولید کنید.

چگونه رپورتاژ بنویسیم

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی اصولی دارد و شما باید متنی را به عنان رپورتاژ منتشر کنید که درآن ها نکات جزیی و کلی رعایت شده باشد تا بتواند نتیجه موثر و پربازدهی برای شما داشته باشد. در این مقاله میخواهیم نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی را با ذکر تمام جزییات بگوییم تا بتوانید بهترین ریپورتاژ را بنویسید و پاسخ چگونه رپورتاژ بنویسیم را با تمرین و تست زیاد به دست آورید.

مهمترین کاری که شما باید در نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی رعایت کنید این است که سعی کنید کاربرانی که مطلب شما را مطالعه میکنند را به مشتری تبدیل کنید. دراین زیمنه شما باید مخاطب شناسی داشته باید و حتی بهره گیری از اصول روانشناسی نیز میتواند بسیار به شما کمک کند.

شما بادی برای نوشتن رپورتاژ آگهی در نظر داشته باشید که نیاز کارب را تشخیص دهید و بدانید که کاربر برای چه نیازی و با چه هدفی متن شما را مطالعه میکند. وقتی نیاز کاربر را بشناسید باید تلاش کنید که بری رفع نیاز کاربر بنویسید.

سعی کنید در همان ابتدا نیاز کاربر را پاسخ دهید و با کلمات جذاب و ترغیب کننده کاری کنید که کاربر ادامه متن را مطاله کند و به صفحه هدف شما در سایت تان هدایت شود.

اگر میخواهید از این رپرتاژ محصول تان را معرفی کنید باید سعی کنید ویژگی های بازر و اصلی آن را ذکر کنید و ا اغراق و زیاده گویی بپرهیزید.

مهمترین مسائلی که باید برای نوشتن ریپورتاژ آگهی در نظر داشته باشید در لیست زیر خلاصه شده است:

  • عنوان مناسب
  • مقدمه جذاب
  • جمله بندی های کوتاه
  • پاراگراف بندی مناسب
  • بررسی ویژگی های خدمات ذکر شده
  • تاکید روی وجه تمایز شما با سایرین
  • توضیح درباره خدمات پس از فروش و گارانتی
  • بیان واضح قیمت و نحوه سفارش محصولات و خدمات
  • لینک دهی مناسب به صفحات هدف در موقعیت های مناسب که امکان کلیک کردن بیشتر است
  • بهره گیری از کلملت کلیدی ترغیب کننده
  • بهره گیری از تکنیک های سئو برای بهبود رتبه ریپورتاژتان و افزایش ورودی رپورتاژ و در نهایت افزایش ورودی به سایت شما\
  • خودداری از اغراق و زیاده گویی

اگر هنوز رپورتاژ نویسی و اصول سئو را به طور کامل بلد نیستید و میخواهید یک وبمستر حرفه ای بشید و به راحتی تمام امور یک سایت را مدیریت کنید میتوانید در دوره آموزش وبمستر آریا تهران شرکت کنید. در این دوره html , css , javascript و سئو و نحوه کار با ابزار های تخصصی سئو مانند سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس به شما آموزش داده میشود و تمام این آموزش ها متناسب با نیاز بازار کار میباشد.

شما در انتهای این دره میتوانید با مهارت های کسب شده خود به راحتی جذب بازار کار شده و به عنوان یک وبمستر کسب درآمد چندین برابری داشته باشید. استخدام شدن شما با مهارت های کسب شده این دوره جامع قطعی میباشد.

چگونه رپورتاژ بنویسیم
چگونه رپورتاژ بنویسیم

البته شما باید بدانید که هرچه رپورتاژ اگهی شما مطابق با اصول سئو نوشته شده باشد میتواند با عنوان انتخابی تان در گوگل رتبه برتری را به خود اختصاص دهد و به این ترتیب ترافیک بیشتری را به رپرتاژ شما و درنتیجه به سایت تان هدایت کند.

در دوره آموزش سئو اصول نوشتن متنی که هم برای کاربر جذاب باشد و هم اصل سئو برای بهبود رتبه رعایت شده باشد به شما آموزش داده میشود تا یک ریرتاژ موثر بنویسید.

اگر در عنوان تان بیان کرده اید که میخواهید در این مطلب قیمت را بیان کنید سعی کنید قیمت را حتما در متن رپورتاژتان بیان کنید تا کاربر را به هدفش برسانید و حس اعتماد را در او ایجاد کنید.

اگر در نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی این نگکته را رعایت نکنید و مثلا قیمت را بیان نکنید اول از همه کاربر متوجه این موضوع میشود که هدف شما رفع نیاز او نیست و صرفا برای تبلیغ میخواهید او را به سایت تان هدایت کنید.

انتخاب یک عنوان مناسب اولین قدم برای جذب کاربران و تبدیل آن ها به مشتری است. اگر شما بتوانید یک عنوان مناسب برای رپورتاژ تان انتخاب کنید که مورد نیاز کاربران باشد. شما باید دغدغه کردم را بشناسید و سعی کنید متنی بنویسید که رفع کننده نیاز و درخواست کردم باشد تا بتواند این متن برای کاربران جذاب باشد و آن ها را به سایت شما هدایت کند.

در نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی باید این نکته را در نظر داشته باشید که متن خیلی طولانی هم ننویسید که در آن داستان بگویید و سعی کنید در ههمان ابتدا نیاز کاربر را رفع کنید لین دهی به سایت تان را انجام دهید زیرا قطعا همه کاربران برای مطالعه متن شما زمان زیادی صرف نخواهند کرد. پس از همان ابتدا شانس خود را امتحان کنید و آن ها را به سایت تان هدایت کنید.

ویژگی های رپورتاژ آگهی

ویژگی های رپورتاژ آگهی موفق زیاد میباشد و برای ان که بتوانید یک ریرتاژ آگهی پربازده داشته باشید بایدنکات ریز و درشت زیادی را در آن در نظر داشته باشید.

رپرتاژ آگهی مانند یک سکوی پرش است که میتواند سایت شما را در مدت زمان کوتاهتری به اهداف خود برساند. ویژگی های رپورتاژ آگهی موفق این است که در آن از ایده های جدید بهره گرفته شود و تمایز با سایر رپرتاژ آگهی ها داشته باشد تا همه به آن اعتماد کرده و به سایت شما وارد شوند.

شما باید از این سکوی پرش در زمان مناسب استفاده کنید و از همان ابتدای راه اندازی سایت تان به فکر نوشتن ریپورتاژ آگهی نباشید زیرا این کار میتواند ربات های گوگل را به سایت شما مشکوک کند و حتی ممکن است سبب شود گوگل به سایت شما امتیاز منفی دهد.

از ویژگی های رپورتاژ آگهی پربازده این است که در سایت های معتبر این ریپورتاژ منتشر شود تا بتواند تاثیر مثبت در رتبه سایت شما نیز داشته باشد. هرچه سایت ریپورتاژ آگهی معتبر تر باشد و فاکتور های لازم ر د اشته باشد میتواند شما را سریع تر به اهداف تان برساند و ورودی بیشتری را به سایت تان وارد کند و در برندینگ سازی خدمات و محصولات تان نقش موثری داشته باشد.

بهره گیری از اصول تبلیغ نویسی در این زمینه میتواند سبب شود هزینه ای که برای انتشار ریپورتاژ پرداخت میکنید بیهوده نباشد و نتیجه دلخواه را سبب شود. این اصول تنها در رپرتاژ های موفق دیده میشود به همین دلیل پیشنهاد میکنیم اگر با این حوزه آشنایی ندارید حتما مقاله تبلیغ نویسی چیست را مطالعه کنید تا با این ویژگی بیشتر آشنا شوید.

شاید در کمتر سایتی به این موضوع اشاره شده باشد اما این را بر اساس تجربه خدمت شما عرض میکنیم که برای آن که یک رپرتاژ پربازده داشته باشید باید سایت شما نیز جذاب باشد. بله وقتی کاربران از سایت ریپورتاژ به سایت شما وارد میشوند باید با یک سایت جذاب رو به رو شوند تا خدمات خود را ا آن دریافت کنند. اگر سایت شما در دستگاه های مختلف درست نمایش داده نشود و ریسپانسیو نباشد نمیتواند برای کاربرن جذاب باشد و آن ها را به دریفات خدمات شما ترغیب کند.

به همنی دلیل قبل از آن که بخواهید یک رپرتاژ منتشر کنید صفحات سایت تان را بررسی کنید و ببینید که مشکلی ندارد و اگر یک کاربر به آن وارد شود میتواند در اسرع وقت درخواست خود را رفع کند یا نه.

اگر سایت تان محیط کاربر پسندی نداشته باشد نمیتوانید این انتظار را داشته باشید که با انتشار ریپورتاژ مشتریان شما به طور چشمگیری افزایش یابد. پی شما باید زیرساخت های لازم را ایجاد کنید و سپس بهتنری و موقر ترین ریپورتاژ را منتشر کنید.

برای سفارش طراحی سایت ارزان و مشاهده قیمت نمونه کار های آریا تهران وارد صفحه طراحی سایت ارزان ما شوید.

ویژگی های رپورتاژ آگهی
ویژگی های رپورتاژ آگهی

هزینه نوشتن رپورتاژ آگهی

هزینه نوشتن رپورتاژ آگهی باتوجه به حوزه کاری شما و سایتی که میخواهید در آن مطلب تان را منتشر کنید. تعیین میشود. بر اساس درخواست های شما و مواردی که قصد داشته باشید در ریپورتاژتان رعایت شود هزینه نوشتن رپورتاژ آگهی متغیر خواهد بود.

شما میتوایند بری اطلاع از هزینه نوشتن رپورتاژ آگهی و ردیافت مشاوره رایگان با همکاران ما تماس بگیرید. ما در آریا تهران پکیج های مختلفی برای انتشار ریپورتاژ داریم و شما میتوانید بر اساس نیاز سایت تان مناسب ترین سایت ها را برای خرید ریپورتاژ انتخاب کنید.

آموزش رپورتاژ نویسی

یکی از خدماتی که آموزشگاه آریا تهران ارائه میدهد آموزش رپورتاژ نویسی با استفاده از جدیدترین تکنیک ها میباشد. شما میتوانید در کلاس های آموزش رپورتاژ نویسی اریا تهران شرکت کنید و از تخصص بهترین اساتید تهرن استفاده کنید.

در این کلاس ها انواع روش های رپرتاژ نویسی آموزش داده میشود و شما میتوانید نحوه نوشتن رپرتاژ نویسی برای موضوعات مختلف را یاد بگیرید.

مهمترین ویژگی که دوره آموزش رپورتاژ نویسی اریا تهران درد این است که شما در انتهای دوره مدرک بین المللی و معتب رفنی و حرفه ای دریافت میکنید و میتوانید از امتیازات این مردک برای ورود به بازار کار و کسب درآمد استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر درباره آموزش رپورتاژ نویسی میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و از روز های برگزاری کلاس و هزینه آموزش مطلع شوید.

آموزش رایگان رپورتاژ نویسی

در این قسمت تلاش کردیم تعدای از مهمترین نکاتی که برای رپرتاژ نویسی باید در نظر داشته باشید را به صورت رایگان در اختیار تان قرار دهیم. شما میتوانید با شرکت در دوره آموزش تولید محتوا با اصول این کار به صورت اکادمیک آشنا شوید. در ادامه آموزش رایگان ریپورتاژ نویسی با ما همراه باشید تا بیشتر با اصول این کار آشنا شوید.

از تصاویر یونیک و مناسب استفاده کنید

اگر میخواهید یک رپرتاژ موثر بنویسید نباید موضوع تان را در گوگل سرچ کنید و اولین نتایج تصویری را برای ریپورتاژتان انتخاب کنید. کمی خلاقیت داشته باشید و از تصاویر یونیک برای این کار استفاده کنید.

تصاویری که بری ریپورتاژ انتاب میکنید باید قوانین سایت ریپورتاژ را رعایت کند و در سایز و حجم مناسب تعیین شده توسط آن ها باشد. وجود نوشته در عکس میتواند به سئو تصاویر ریپورتاژتان نیز کمک کند و سبب شود کاربران بیشتر به سایت ریپورتاژ مراجعه کنند.

لینک گذاری در موقعیت مناسب

شما باید متن تان را بررسی کنید و دقیقا در موقعیت هایی که احتمال دارد کاربر بیشتر روی آن کلیک کند لینک دهی به سایت تان را انجام دهید. شما بهتر است همان ابتدا به اصلی ترین صفحه هدف تان لینک دهی داشته باشید تا کاربر را همان ابتدا برای ورود به سایت تان ترغیب کنید. این را در نظر داشته باشید که همه کاربران تمام متن شما را نمیخوانند پس اگر در انتهای متن تان لین دهی د اشته باشید احتمال ورود کاربران به آن صفحه کمتر است.

استفاده از تیتر مناسب

تیتر های طولانی و آسان را برای ریپورتاژتان انتخاب کنید که اول از همه توسط کاربران جستجو میشود و ثانیا با نوشتن این متن میتوانید مطمئن باشید که در نتایج برتر نمایش داده میشوید. اگر قرار باشد شما متنی بنویسی که کاربران گوگل آن را نبینند نمیتواند بری شما بازده زیادی داشته باشد. به همین دلیل انتخاب یک عنوان مناسب که اول از همه ترند باشد و با رعایت اصول سئو به راحتی بالا بیاید یکی از مهمترنی اقدامات است که ما در آموزش رایگان رپورتاژ نویسی به شما توضیح دادیم.

به دنبال تیتر هایی باشید که دغدغه کاربران باشد و در متن تان سعی کنید به دغدغه کاربران دقت داشته باشید و ان را بررسی کنید تا بتوانید اعتماد کاربان را جلب کنید.

آموزش رایگان رپورتاژ نویسی
آموزش رایگان رپورتاژ نویسی

تعداد کلمات مناسب برای ریپورتاژ

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که برای یک ریپورتاژ باید متن تان چند کلمه باشد. شما باید عنوان اصلی را سرچ کنید و رقبا را بررسی کنید. ببینید کاربران شما برای بالا آمدن در نتایج گوگل چقدر متن نوشته اند و از چه تیتر هایی استفاده کرده اند و چه نکاتی را رعایت کرده اند که اگر شما هم آن ها را رعایت کنید. تعداد مشخصی کلمه برای یک متن ریپورتاژ تعیین نشده اما این بررسی رقبا میتواند شما را در این زمینه بسیار کمک کند.

البته باید بدانید که داستان طولانی نوشتن نمیتواند تضمین کند که ریپورتاژ شما رتبه خوبی داشته باشد بلکه باید اصول سئو را در متن تان رعایت کنید تا توانید در رتبه های برتر نمایش داده شوید.

سایت های مناسب رپورتاژ نویسی

شما باید در سایت هایی ریپورتاژ تان را منتشر کنید که اعتبار بالایی داشته باشد و مرتبط با موضوع سایت شما باشد. سایت های معتبری در این حوزه هستن که میتوانید از آن ها بهره بگیرید اما به طور کلی اول از همه دقت داشته باشید که زیرساخت مناسب در سایت شما وجود داشته باشد تا بتوانید کاربران را در سایت تان به مشتری تبدیل کنید.

اگر به دنبال سایت های مناسب رپورتاژ نویسی هستید همکاران ما در این زمینه میتوانند شما را راهنمایی کنند و بهترین و معتبر ترین سایت ها را به شما معرفی کنند.

شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان انتخاب سایت های مناسب رپورتاژ نویسی متناسب با سایت تان با ماتماس بگیرید و با کارشناسان ما صحبت کنید.