آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید بدون برنامه نویسی

این روزها که بازار اپلیکیشن گوی سبقت را از سایت ها و بستر های مجازی دیگر ربوده است و با توجه به همه گیریسیستم عامل اندروید، بهترین هدیه که به یک کسب و کار و صاحبین مشاغل می توان داد. بی شک آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید حرفه ای بدون دانش برنامه نویسی است. با خواندن این مقاله طراحی اپلیکیشن اندروید کسب و کار خود را انجام دهید.
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: اندروید
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

 

برای دنبال کردن ادامه ی این مقاله به تنها چیزی که نیاز دارید صرفا یک ایده ی خام است با این تفاوت که احساس می کنید ارزش سرمایه گذاری زمان و انرژی شما را دارد.
بر خلاف چیزی که فکر می کنید در قدم اول اصلا نیازی به شروع برنامه نویسی با کامپیوتر و وارد شدن به فضای پیچیده زبان های برنامه نویسی مختلف نیست و شما صرفا باید سوال های درست بپرسید و به دنبال جواب های آن ها باشید.

تفکر عمومی این است که صرفا ورود به دنیای دیجیتال و فعالیت در آن برای پیشبرد کسب و کار کافی است اما ما در مقاله ی آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید حرفه ای بدون دانش برنامه نویسی قصد داریم به شما بگوییم که باید برای موفقیت هر چه بیشتر، مدل درآمدزایی و نگرش بازارتان را دیجیتال و مدرن کنید.

در نهایت اپلیکیشن فقط یک ابزار دیجیتال است وباید تنها به چشم یک ابزار کارامد به آن نگاه کرد و می توان آن را به راحتی در کلاس آموزش ساخت اپلیکیشن فرا گرفت.

پیشنهاد ویژه: شرکت در دوره آموزش icdl در آموزشگاه آریاتهران

 

شروع ساخت اپلیکیشن

 

شروع ساخت اپلیکیشن

 

قدم اول چیست؟

مسیر کدام است؟

مقصد کجاست؟

 

در شروع ساخت اپلیکیشن پرسیدن این سوال ها در شفاف شدن اهداف و مقاصد انتخابی تان کمک شایانی می کند پس مهم ترین بخش این فرایند پرسیدن سوال های درست و سعی در پیدا کردن جواب برای آن هاست. مهم ترین این سوال ها عبارتند از:

 

دقیقا سعی در حل چه مشکلی دارید؟

مخاطبین هدف شما چه کسانی هستند؟

آیا آن مشکل و راه حل شما به قدری همه گیر و با اهمیت هستند که جامعه هدف تان را مجاب به پرداخت هزینه مادی کنند؟

چه برنامه ای برای توسعه و معرفی اپلیکیشن خود در بازار دارید؟

آیا با شروع ساخت اپلیکیشن، شما بهترین مسیر را در نزدیک شدن به مخاطبان خود و ارایه تان به آن ها کردید؟

 

و …  .

 

پیدا کردن جواب هر کدام از این سوال ها شما را یک قدم در رسیدن به اهدافتان نزدیک تر میکند زیرا باعث می شود شما  با پیدا کردن شناخت بهتری از خود، کاربران و بازارتان تصمیمات درست تری بگیرید و مسیرهای کوتاه تر و آسان تری را انتخاب کنید تا دیگر زمان زیادی صرف پیدا کردن کلاس آموزش ساخت اپلیکیشن نکنید.

 

آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید حرفه ای

 

با اندکی جست و جو درباره ی آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید حرفه ای  در فضای وب و بستر اینترنت با نتایج زیادی از جمله کلاس آموزش ساخت اپلیکیشن رو به رو می شوید که در آن ها ابزار ها و نرم افزار هایی را برای طراحی هر چه بهتر و آسان تر اپلیکیشن شما ارایه می دهند اما حلقه ی گمشده در این بین این است که تمرکز هیچ کدام از این سایت ها بربوم کسب و کار شما که شمال زنجیره ی تامین محصولات شما، شرکا کلیدی شما، نحوه ی ارتباط با مشتری، بخش بندی مشتریان و مدل درآمدی شما نیست و تنها به دنبال این هستند که محصول و برند خود را مطرح کنند و شما را قانع کنند برای ورود به دنیای پر فراز و نشیب اپلیکیشن ها که قطعا اگر آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید حرفه ای بدون دانش برنامه نویسی را فرا گرفته باشید به سود شماست.

 

توجه: اگر با اطلاعات درست و مشاوره ی هوشمندانه مسیر خود را انتخاب کنید اپلیکیشن شما بهترین دوست و همراه شما می شود.

 

کلاس آموزش ساخت اپلیکیشن

 

زمانی که صحبت از کلاس آموزش ساخت اپلیکیشن به میان می آید بسیارند سایت ها، آموزشگاه و مدرسینی که مدعی بهترین و سریع ترین شیوه ی آموزش هستند اما مساله مهم برای کارآموزان امروز نزدیک شدن هرچه بیشتر آن ها به بازار کار و معرفی به صاحبین کسب و کار و مشاغل است.

 

پس باید آموزش های پروژه محور را در یک شرکت طراحی اپلیکیشن دریافت کنند تا هر چه بیشتر فضای کسب و کار آینده شان را متصور شوند.

 

گروه دیگری که متقاضی کلاس آموزش ساخت اپلیکیشن هستند کارفرمایانی هستند که تمایل دارند این مهارت را به صورت مستقل و فردی به کار گیرند تا بتوانند محصول و خروجی را تا جایی که می توانند مطابق سلیقه خودشان سفارشی سازی کنند و دیگر نیازی به فرد یا سازمان دیگری در جهت برآورده کردن نیازهای شان در زمینه ساخت اپلیکیشن نداشته باشند.

 

جمع بندی

 

در این مقاله از باید ها و نباید های ملزم در ساخت اپلیکیشن صحبت کردیم. شما را به نیاز سنجی درست و پرسیدن سوال های کلیدی ترغیب کردیم و اگاهی درست و تفکر و نگرش دیجیتال را به طراحی و داشتن اپلیکیشن اولویت دادیم.

 

و این نکته را ذکر کردیم که شما در انتخاب یک آموزشگاه برای یادگیری آموزش ساخت اپلیکیشن باید تمام فاکتور هایی که در این مقاله عنوان شد را در نظر بگیرید به علاوه ی آن که با در نظر گرفتن تجربه و سابقه ی آن ها و هم چنین میزان رضایت و اشتغال کارآموزان قبلی، حالا شما ابزاری ارزشمند برای تصمیم گیری و انتخاب هوشمندانه دارید.