آموزش ساخت اپل ایدی جدید

همیشه وقتی صحبت از ساخت اپل ایدی جدید می آید دغدغه هر مخاطب و کاربر عادی و عامی این محصول، پیچیدگی این کار و سپردن گوشی نزد شخص سومی که این فرایند مبهم را انجام دهد. ما در این مقاله می خواهیم که شما دیگر علاوه بر اینکه ساخت اپل ایدی جدیدتان را خودتان انجام می دهید بتوانید این کار را برای دوستان و آشنایان تان هم انجام دهید. با ما باشید.
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: آموزش مجازی
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

 

در اولین گام در آموزش ساخت اپل ایدی جدید به این قضیه پی می بریم که این کار را به وسیله های مختلف اعم از گوشی اندروید،ایفون و سایت می توان انجام داد. اپل ایدی شناسنامه شخصی شماست که بعد از خرید یک گوشی اپل به عنوان هویت مجازی تان باید نزد اپل اهراز هویت کنید.

پس اگر از دوستداران این کمپانی بزرگ و خوشنام هستید باید این کار را جدی بگیرید و ما را در این مقاله با دقت دنبال کنید.

در ادامه به صورت جز به جز تمامی مراحل ساخت یک اپل ایدی را شرح می دهیم و برای تمام مشکلات و ابهامات در طول این مسیر ساده ترین و جذاب ترین راه حل ها را به شما ارائه می دهیم.

پیشنهاد ویژه: شرکت در دوره آموزش icdl در آموزشگاه آریاتهران

 

 

 

آموزش ساخت اپل ایدی رایگان با گوشی و کامپیوتر

 

قبل تر در آموزش ساخت اپل ایدی جدید گفتیم که شما این کار را از سه کانال گوشی اندروید، ایفون و سایت می توانید انجام دهید و حالا در آموزش ساخت اپل ایدی رایگان با گوشی و کامپیوتر علاوه برچگونگی روند این قضیه از هدر رفت مالی شما و پرداخت هزینه برای این کار هم جلوگیری می کنیم.

در طی ماه های گذشته و با بروز رسانی های آخری که اپل و ساختار آن در خود دیده است شاهد راحتی و کاربرپسند تر شدن هر روزه ی این فرآیند شده ایم که البته اگر سختی ای هم در گذشته وجود داشت به دلیل تمرکز بالای کمپانی اپل بر روی امنیت کاربران خود و هم چنین بستر اطلاعاتشان بوده است.

اما اولین قدم در آموزش ساخت اپل ایدی چیست ؟

در ادامه به شما خواهیم گفت که با هر دانش و اطلاعاتی که دارید از کجا و چطور شروع کنید تا کاملا مستقل این ار را انجام دهید.

 

 

مراحل ساخت اپل ایدی ۲۰۱۹

 

 

در قدم اول با ورود به سایت applied.apple.com  و با فشردن نشانگر موس بر روی گزینه ی  creat my new account می توانید اقدام به پرکردن اطلاعات شخصی خود در سایت اپل کنید.

در قدم دوم از مراحل ساخت اپل ایدی ۲۰۱۹ باید تمام اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و با ذکر تمام جزییات وارد کنید و این را هم در نظر داشته باشید که اطلاعات باید واقعی باشد.

 

در بخش ایمیل، ایمیلی را وارد کنید که از آن استفاده می کنید و رمز آن را به خاطر دارید در غیر این صورت در ادامه کار را برای خودتان سخت می کنید. کشوری که به عنوان کشور مرجع و محل تولد انتخاب می کنید.

 

باید آمریکا باشد و هم چنین رمز عبوری تان باید ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ و اعداد تصادفی باشد.

این نکته را مد نظر قرار دهید که اگر ایمیلی ندارید باید قبل از ورود و ادامه ی روند ساخت اپل ایدی، اقدام به ساخت اکانت گوگل کنید.

 

در ادامه از شما سه سوال امنیتی پرسیده می شود که در جهت ارتقا امنیت هویت دیجیتالی شماست پس به سوال ها با دقت پاسخ دهید و جواب هایتان را به خاطر بسپارید تا در صورت لزوم بتوانید بعد ها به این پرسش ها پاسخ مشابه دهید.

حالا دیگر شما آماده ی رفتن به مرحله بعد هستید پس گزینه ی ادامه را فشار دهید تا به قسمت بعد وارد شوید.

 

در مرحله سوم شما ایمیلی حاوی یک کد ۶ رقمی در بستر ایمیل خود دریافت می کنید که اپل این کد را برای تایید ایمیل شما ارسال میکند پس کافی است به بخش دریافتی های ایمیل تان بروید و کد ۶ رقمی را تایید کنید. در تمامی مراحل دقت داشته باشید که کشور انتخابی بر روی آمریکا تعیین شده باشد.

 

 

در مرحله نهایی شما نیاز به یک مرجع برای گرفتن یک آدرس فرضی در کشور آمریکا هستید که با کمی جست و جوی سایت های زیادی را می توانید در این خصوص بیابید.

 

 

بعد از وارد کردن آدرس و ذخیره کردن اطلاعات تکمیل شده دیگر عملا کار شما به پایان رسیده است ولی حتما پیشنهاد می کنیم که ایمیلی را به عنوان ایمیل پشتیبان وارد کنید تا بعد ها به مشکل بر نخورید. این کار روندی مثل وارد کردن ایمیل قبلی دارد و مجددا کدی حاوی تاییدیه ایمیل دریافت می کنید که باید آن را تایید کنید.

 

 

تبریک می گوییم شما در نهایت توانستید یک اکانت اپل ایدی بدون کمک گرفتن از کسی برای خود به وجود آورید.