اگر میخواهید در مدت زمان فشرده کلیه اصول حسابداری را یاد بگیرید و با مهارت های کاربردی که نیاز بازار کار است کسب درآمد بالایی داشته باشید پکیج حسابدار شو سکوی پرش شما به سوی موفقیت و کسب درآمد بالا است. در پکیج حسابدار شو تعدادی از پرکاربرد ترین دوره های آموزش حسابداری تدریس میشود و شما میتوانید با سپری کردن این دوره علاوه بر دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی به سرعت در این حوزه اشتغال یابید و به عنوان یک حسابدار حرفه ای مشغول به کار شوید.

در پکیج حسابدار شو برترین اساتید حسابداری ایران حضور دارند و شما میتوانید از تخصص و تجارب این اساتید برای یادگیری مقدماتی تا پیشرفته اصول حسابداری نهایت بهره را ببرید. در پکیج حسابدار شو بدون هیچ پیش نیازی میتوانید شرکت کنید و صفر تا صد حسابداری را به صورت حرفه ای یاد بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید.

در پکیج حسابدار شو انواع پکیج های آموزش صفر تا صد حسابداری را جای داده ایم که برای آشنایی شما با سرفصل های آموزشی هر دوره آموزشی در قسمت پایین اطلاعات تکمیلی را در مورد آن ها ارائه داده ایم.

سرفصل های پکیج حسابدار شو

در پکیج حسابدار شو تعدادی از پرکاربرد ترین و پرطرفدارترین پکیج های حسابداری قرار داده شده اند و کارآموزان و علاقه مندان به یادگیری حسابداری میتوانند هم به صورت مجزا در این دوره های اموزشی شرکت کنند و هم میتوانند در قالب پکیج حسابدار شو مطالب آموزشی را به صورت پست سرهم و مرتبط با یکدیگر آموزش ببینند و در روند آموزشی خود سرعت داشته باشند.

سرفصل های پکیج حسابدار شو به صورت زیر تدوین شده است. لازم به ذکر است که کلیه سرفصل ها مطابق با سرفصل های استاندارد سازمان فنی حرفه ای کشور تدریس میشود و به شما مدرک فنی حرفه ای اعطا میگردد و میتوانید از مزایای این مدرک برای اشتغال سریع تر و حتی مهاجرت به کشور های خارجی استفاده کنید.

  • حسابداری مقدماتی ( اصول حسابداری )
  • حسابداری حقوق و دستمزد
  •  لیست بیمه 
  • نرم افزار حسابداری هلو
  • مالیات و ارزش افزوده
  • معاملات فصلی
  • اظهارنامه مالیاتی
  • حسابداری تکمیلی
  • حسابداری صنعتی
  • نرم افزار حسابداری سپیدار
  • آموزش اکسل مقدماتی و پیشرفته
  • آموزش تحریر دفاتر

مزایا پکیج حسابدار شو

یکی از سوالاتی که علاقه مندان به یادگیری حسابداری از ما میپرسند این است که چرا در پکیج حسابدار شو شرکت کنیم؟ مزایا پکیج حسابدار شو چیست؟ این قسمت میخواهیم مزایا این پکیج پرطرفدار و کاربردی را به شما اعلام کنیم تا با اگاهی بیشتر برای شرکت در پکیج حسابدار شو اقدام کنید.

  • دریافت مدرک فنی حرفه ای به تعداد دوره های موجود در پکیج
  • سرعت بالاتر یادگیری
  • امکان یادگیری بدون پیش نیاز
  • آماده سازی برای ورود به بازار کار در مدت زمان فشرده
  • بهره مندی از تدریس برترین اساتید حسابداری ایران
  • مناسب بودن هزینه پکیج نسبت به شرکت در دوره ها به صورت مجزا
  • ارزان بودن هزینه پکیج حسابدار شو نسبت به سایر آموزشگاه ها
  • تدریس نکات بازار کاری و هرآنچه نیاز بازار کار است برای ورود سریع تر کارآموزان به بازار کار

در این قسمت شما را با انواع دوره هایی که در پکیج حسابدار شو به صورت یکجا ارائه شده است بیشتر آشنا میکنیم. برای شرکت در هر دوره به صورت مجزا میتوانید وارد صفحه مورد نظر شوید و اطلاعات تکمیلی را به دست آورید.

دوره حسابداری بازار کار مقدماتی

دوره حسابداری بازار کار مقدماتی آریا تهران را می توان پکیجی شامل دوره های حسابداری ویژه بازار کار نام نهاد. چرا که این دوره، یک پکیج در قالب یک کارگاه تئوری/عملی و شامل دوره های ضروری و مور نیاز بازار کار خرد و کلان است.

دانشجو در دوره آموزش حسابداری ویژه کار، ضمن آشنایی با تمام مفاهیم اصول حسابداری و حسابداری حقوق و دستمزد، کار با نرم افزار هلو را نیز بطور کامل فرا خواهد گرفت. در کنار این سه درس مهم شما نرم افزار اکسل، اکسل حسابداری، لیست بیمه و اظهارنامه مالیاتی را نیز آموزش خواهید دید. بعد از از گذراندن تمام کلاس های حسابداری موجود در این پکیج، علاوه بر مدرک فنی حرفه ای حسابداری، کارآموزان می توانند مدرک داخلی مجتمع فنی آریا تهران را نیز دریافت کنند.

اگر به دنبال دوره فشرده حسابداری ویژه بازار کار با مدرک معتبر هستید با ما تماس بگیرید.

این دوره علاوه بر افرادی که در شرکت ها و سازمان های دولتی و کارخانجات بزرگ به عنوان حسابدار، حسابرس یا کمک حسابدار می خواهند مشغول به کار بشوند به عموم افراد که قصد یادگیری کامل حسابداری را دارند نیز توصیه می شود.

مدت زمان دوره حسابداری بازار کار مقدماتی

مدت زمان دوره حسابداری بازار کار، به مدت ۲٫۵ الی ۳ ماه بوده و هر هفته متناسب با شرایط کارآموزان و اغلب در تایم عصر آموزشگاه آریا تهران برگزار می گردد.  فراموش نکنید که تمایز ما نسب به سایر رقبا علاوه بر آموزش تخصصی و ویژه بازار کار، امکان اعطای مدرک فنی و حرفه ای حسابداری و مدرک معتبر داخلی است.

قیمت این دوره آموزشی ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان ۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان میباشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این دوره آموزشی میتوانید به صفحه دوره حسابداری مراجعه کنید.

دوره حسابداری حقوق و دستمزد

حسابدار حقوق و دستمزد کسی است که پس از گذراندن دوره‌های آموزشی لازم، توانایی محاسبه حقوق و دستمزد و تنظیم گزارش‌های لازم را با توجه به اصول و مفاهیم حسابداری، قوانین جاری و اطلاعات فردی کارکنان داشته باشد.

پس کسانی که در رشته‌های امور مالی مشغول به تحصیل می‌باشند و در شرکت‌ها و کارخانه‌ها مشغول به کار هستند ضروری است بر این دوره تسلط داشته باشند.

دوره حسابداری حقوق و دستمزد در بهترین آموزشگاه حسابداری تهران با ارائه مدرک فنی حرفه ای و قابل ترجمه حسابداری برگزار می شود.

شما علاقه مندان به رشته حسابداری و شاخه های مختلف آن بویژه حسابداری حقوق و دستمزد پس از گذراندن این دوره که مباحث ارائه شده در آن ویژه بازار کار طراحی شده است، می توانید در سازمان ها و شرکت های مختلف مشغول به کار شوید.

کلاس های دوره حسابداری حقوق و دستمزد به دو صورت کلاس های عمومی و خصوصی برگزار می شود، که در هر دو کلاس عمومی و خصوصی سرفصل های حسابداری حقوق و دستمزد که در بخش بعدی درج شده است تدرس می شود.

قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس های خصوصی ۱ تا ۲ نفر می باشد و در کلاس های عمومی حسابداری حقوق و دستمزد حداقل ۳ نفر می باشد.

طبیعتا در کلاس های خصوصی حسابداری حقوق و دستمزد زمان بیشتری برای رفع اشکال وجود دارد و کلاس سریعتر و با کیفیت بالاتری دنبال می شود، اما اساتید مجتمع فنی آریا تهران همواره سعی کرده اند که با صرف کردن زمان بیشتر در کلاس های عمومی و ارتباط موثر با هنرجویان حتی بعد از تایم قانونی کلاس، فرصت لازم جهت رفع اشکال و پرسش و پاسخ بیشتر در اختیار هنرجویان کلاس های عمومی نیز فراهم باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره آموزشی که با قیمت ۹۵۰,۰۰۰ تومان  ۵۸۰,۰۰۰ تومان برگزار میشود میتوانید به صفحه دوره حقوق و دستمزد مراجعه کنید.

آموزش نرم افزار هلو

کلاس آموزش نرم افزار حسابداری هلو، دوره ای ویژه جهت اشتغال به کار است. کارگاهی ۹۸ درصد عملی، که بصورت ویژه شما را برای ورود به بازار کار آماده خواهد کرد.

کارآموزان در دوره آموزش نرم افزار هلو  آموزشگاه حسابداری آریا تهران، ضمن آشنایی کامل با مفاهیم تئوری بطور کامل با تنظیمات مختلف و روش کار نرم افزار هلو آشنا خواهند شد.

آموزشگاه حسابداری هلو آریا تهران دو نوع کلاس برای آموزش هلو بصورت آنلاین و حضوری برگزاری می کند. هر یک از این دو کلاس در دو شکل  عمومی و خصوصی  برگزار خواهند شد.

لازم به ذکر است که در هر دو کلاس سرفصل های دوره آموزشی هلو یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد، اما مسلما در کلاس آموزش خصوصی نرم افزار هلو، زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت.

کلاس های آموزشی نرم افزار هلو  طی ۱۰ تا ۱۲ ساعت توسط اساتید مجرب در آموزشگاه حسابداری آریاتهران تدریس می گردد.

قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس های خصوصی آموزش هلو ۱ تا ۲ نفر می باشد و در کلاس های عمومی آموزش نرم افزار هلو حداقل با ۳ نفر شروع خواهد شد.

با توجه به مدت زمان بالا برای آموزش صفر تا صد نرم افزار هلو، امکان انجام تمرین های مختلف در نرم افزار هلو وجود دارد.

کارآموزان پس از اتمام دوره آموزش نرم افزار هلو، بلااستثنا قادر خواهند بود مشغول به کار شوند. البته این قول ارتباط مستقیم به حضور مستمر در کلاس و میزان تمرین کارآمزوان خواهد داشت

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره آموزشی که با قیمت ۵۷۰,۰۰۰ تومان  ۴۵۰,۰۰۰ تومان برگزار میشود میتوانید به صفحه آموزش نرم افزار هلو مراجعه کنید.

آموزش حسابداری صنعتی

اگر به دنبال آموزش حسابداری صنعتی صفر تا صد ویژه بازار کار هستید، دوره حسابداری صنعتی عملی در آموزشگاه حسابداری آریا تهران یکی از بهترین کلاس های تخصصی برای یادگیری حسابداری صنعتی و بهای تمام شده کالا در شرکت های تولیدی و… است.

در دنیای امروزی هر فعالیتی اهدافی دارد و نمی تواند بدون داشتن هدف خاصی کاری را انجام داد، در زمینه حسابداری صنعتی نیز به همین صورت است و فرد حسابدار وظیفه خاصی دارد که باید از عهده آن بر بیاید.

هدف اصلی یک حسابدار صنعتی برآورد هزینه های اورده شده و خارج شده از یک شرکت و یا صنعت خاص  است. که در نهایت به محاسبه یکی از مهمترین هزینه ها تولیدی، یعنی بهای تمام شده کالا می پردازد.

البته روشی که حسابداران صنعتی در شرکت های صنعتی استفاده می کنند هیچ تفاوتی با سایر شغل های آزاد و دولتی ندارد و همه حسابدار ها از اصول و روش های یکسانی برای برآورد هزینه ها و … استفاده می کنند.

سرفصل های حسابداری صنعتی

  • تعیین بهای اولیه و هزینه تبدیل
  • سیستمهای حسابداری ثبت موجودیها
  • روشهای مختلف هزینه یابی در سیستمهای مختلف
  • هزینه سربار ساخت و فرآیند تخصیص و انتساب آن
  • سیستم هزینه یابی سفارش کار
  • سیستم هزینه یابی مرحله ای و ضایعات تولید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره که با قیمت ۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان  ۹۵۰,۰۰۰ تومان برگزار میشود میتوانید به صفحه آموزش حسابداری صنعتی مراجعه کنید.

آموزش نرم افزار سپیدار

اگر برای استخدام در شرکت های خوب به دنبال یادگیری و شرکت در کلاس آموزش نرم افزار سپیدار هستید، ما بهترین دوره های آموزشی حسابداری سپیدار در تهران را به شما معرفی می کنیم. مجتمع فنی آریا تهران با بهره گیری از اساتید باتجربه تمام خدمات آموزشی در حوزه نرم افزار سپیدار را به شما ارائه خواهد کرد.  ما یکی از بهترین برگزار کنندگان دوره های آموزش نرم افزار سپیدار  به صورت حضوری، آنلاین و مجازی و یا با ارائه بسته های آموزشی هستیم.

همانطور که مقاله نرم افزار سپیدار چیست توضیح دادیم، نرم افزار سپیدار یکی از پرکاربردترین نرم افزار های حسابداری شرکتی فروشگاهی است. نرم‌افزاری مناسب برای مدیریت هوشمندانه شرکت‌ های کوچک، متوسط و بزرگ و همچنین ویژه اصناف و فروشگاه ها. یکی از مزیت ‌های اصلی سپیدار کاربری آسان و عدم بروز خطای سیستمی است که نیاز به هرگونه پشتیبانی فنی را به حداقل می‌ رساند. با وجود امکانات بی نظیر این نرم افزار می توان محاسبات را بدون هر نقصی انجام داد.

متناسب دلیل شما برای یادگیری، و سطحی که قرار است آموزش ببیند شما به ترتیب به دوره های زیر، قبل از این دوره احتیاج پیدا خواهید کرد.

آشنایی با حسابداری مقدماتی برای افرادی که قرار است مقدمات استفاده از نرم افزار سپیدار را یادبگیرند.

آشنایی به حقوق و دستمزد برای افرادی که قرار است در بخش مالی و کارگزیی یک شرکت بصورت حسابدار مشغول به کار شوند. این افراد می بایست علاوه بر حسابداری معمولی به قوانین حسابداری حقوق و دستمزد نیز آشنا باشند.

آشنایی با حسابداری صنعتی برای افرادی که قرار است در شرکت های تولید از این نرم افزار استفاده کرده و می بایست به مفهوم بهای تمام شده تسلط داشته باشند.

آشنایی با حسابداری فروش برای افرادی که با فروش سرو کار دارند.

سر فصل های کلاس آموزش نرم افزار سپیدار

  • تنظیم دوره مالی
  • تعریف و تنظیم سرفصل حسابها
  • معرفی طرف حسابها
  • معرفی کالاها
  • عملیات فاکتور خرید و فروش
  • صدور اسناد حسابداری
  • تهیه گزارشها
  • اصلاح حسابها و فاکتورها
  • گزارش‌گیری کامل، دقیق و آسان
  • محاسبه دقیق بهای تمام‌شده و پیش‌بینی میزان تولید و کنترل و مدیریت موجودی انبار
  • پیگیری مطالبات تسویه نشده هر صورت‌وضعیت
  • تعیین خودکار ضرایب افزاینده و کاهنده هر قرارداد
  • تهیه صورت‌حساب طرف مقابل در هرلحظه
  • تهیه صورت مغایرت بانکی به‌طور خودکار
  • کنترل تمام عملیات مربوط به چک
  • چاپ چک و کلر بانک

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این دوره به صورت مجزا با قیمت ۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان  ۸۰۰,۰۰۰ تومان میتوانید به صفحه آموزش نرم افزار سپیدار مراجعه کنید.

آموزش حسابداری تکمیلی

درواقع حسابداری یک سیستم اطلاعاتی است که با فراهم کردن اطلاعات لازم کمک می‌کند تا سرمایه‌گذارها، اعتباردهندگان، مدیران و دولت، بتوانند نسبت به مسائل اقتصادی بهترتصمیم بگیرند. حسابداری تکمیلی یکی از ابزارهای موردنیاز همه مدیران است. آشنایی با گزارش‌های حسابداری نظیر صورت‌های سود و زیان، ترازنامه و آشنایی با ثبت حساب‌ها از مواردی است که مدیران با آن در ارتباط هستند.

این دوره برای افرادی مناسب است که در دوره حسابداری قبل تر آن یعنی دوره های حسابداری ویژه بازار کار شرکت کرده باشند. همچنین مهارت حسابداری عمومی تکمیلی یکی از مهارت های مهم برای افرادی است که قصد گرفتن دیپلم حسابداری را دارند.

حسابداری تکمیلی در واقع یک دوره تئوری/عملی در خصوص مباحث تکمیلی حسابداری می باشد. این دوره برای افرادی مناسب است که بعد از گذراندن آموزش حسابداری از پایه آماده افزایش توانایی های خود در حسابداری هستند.

حسابداری تکمیلی دوره ای می باشد که مورد نیا برای تمامی مدیران و تمامی دانشجویان و دانش آموختگان رشته حسابداری می باشد. زیرا مباحثی که در آن مطرح می شود در خصوص گزارش گیری و انجام محاثبات سود و زیان می باشد.

لازم به ذکر است که دوره حسابداری تکمیلی یکی از دوره های حسابداری فنی و حرفه ای می باشد که در رشته های کار و دانش و فنی و حرفه ای نیز موجود می باشد.

سرفصل های حسابداری تکمیلی

  • بررسی مفاهیم نظری حسابداری به صورت زیر می باشد.
  • توانایی تشخیص و کاربرد مفاهیم نظری حسابداری
  • توانایی انجام عملیات مربوط به مطالبات
  • توانایی انجام عملیات مربوط به سفارشات و پیش پرداخت ها
  • توانایی انجام عملیات مربوط به موجودی ها
  • توانایی انجام عملیات مربوط به دارایی های ثابت مشهود
  • توانایی انجام عملیات مربوط به دارایی های ثابت نا مشهود
  • توانایی انجام عملیات مربوط به سایر دارایی ها
  • توانایی تشخیص مفاهیم سرمایه گذاری
  • توانایی انجام عملیات مربوط به بدهی ها و تعهدات
  • توانایی تهیه و تنظیم صورتهای مالی
  • توانایی تجزیه و تحلیل صورتهای مالی و تهیه نسبتهای مالی
  • آشنایی با توانایی تشخیص و کاربرد مفاهیم نظری حسابداری
  • آشنایی با مجموعه صورت های مالی اساسی
  • شناسایی کاربرد مفروضات ، اصول و مفاهیم بنیادی حـسابداری در تهیـه صورت های مالی و اجزای آن
  • آشنایی با ویژگی های کیفی اطلاعات مالی
  • ـ ویژگی های کیفی مرتبط با محتوای اطلاعات
  • ـ ویژگی های کیفی مرتبط با چگونگی ارائه – اطلاعات
  • شناسایی اصول تشخیص مفاهیم نظری حسابداری
  • و … که در صفحه زیر به طور کامل این سرفصل ها با جزییات توضیح داده شده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره که به صورت مجزا با قیمت ۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان  ۱,۱۹۹,۰۰۰ تومان برگزار میشود میتوانید به صفحه حسابداری تکمیلی مراجعه کنید.

آموزش اکسل

آموزش EXCEL کاربردی تحت نظر بهترین مربیان سازمان فنی و حرفه ای.
در دوره نرم افزار اکسل مقدماتی شما با بسیاری قابلیت های کاربردی و اداری این نرم افزار از جمله وارد کردن اطلاعات عددی و متنی، استفاده از نمودارها و جداول، استفاده از فرمول نویسی و توابع آماده و… را یاد خواهید گرفت. برای اطلاعات کامل تر قسمت سرفصل اکسل مقدماتی را بررسی کنید.

دوره آموزش اکسل ویژه بازار کار مجتمع فنی آریا تهران در واقع ترکیبی از دوره آموزش اکسل مقدماتی و مقداری از دوره آموزش اکسل پیشرفته است.فراموش نکنید که آموزش نرم افزار اکسل Excel مقدماتی در آموزشگاه آریا تهران تحت نظر بهترین اساتید اکسل و حسابداری سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود.

اگر شما یک کارمند مشغول به کار هستید، یا یک داشجوی فعال و در حال تحقیق، و یا یک فرد مبتدی و درحال یادگیری برای ورود به بازار کار باید بدانید که نرم افزار اکسل یکی از نرم افزار های کاربردی و مهم اداری در حوزه محاسبات، حسابداری، ثبت اطلاعات و گزارش دهی آماری است. به همین دلیل کمتر شرکتی وجود دارد که از کارمندان خود کار با این نرم افزار را درخواست نکند.

از طرفی دیگر اگر شما یک دانشجو هستید مخصوصا دانشجویان مهندسی، به زودی برای مقاله نویسی و ثبت انبوهی از اطلاعات و گزارش گیری منظم سراغ نرم افزار اکسل خواهید آمد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد یادگیری کاربردی نرم افزار صفحه گسترده اکسل را دارید و می خواهید در دوره های آموزشی نرم افزار اکسل شرکت کنید بد نیست در ادامه کمی بیشتر با این نرم افزار قدرتمند آشنا شوید.

فراموش نکنید که، نرم افزار مایکروسافت اکسل یکی از نرم افزارهای مجموعه آفیس و مهارت پنجم از مهارت های هفتگانه ICDL است. این نرم به خاطر قابلیت های کاربردیش یکی از پربازدید ترین نرم افزار های دنیا است.

سرفصل مقدماتی اکسل:

  • آشنایی با محیط کار نرم افزار اکسل
  • کار با سلول ها
  • نوار ابزار و ابزار های اکسل
  • قالب بندی سلول ها
  • پرینت و تنظیمات مربوط به آن
  • کار با فرمول ها و توابع
  • استفاده مقدماتی از شرط ها
  • کار با نمودارها و جدول ها
  • آنالیز داده ها در اکسل
  • مدیریت و تطبیق خطاها

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره که به صورت مجزا با قیمت ۵۳۰,۰۰۰ تومان  ۳۵۰,۰۰۰ تومان برگزار میشود میتوانید به صفحه دوره اکسل مراجعه کنید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

1 دیدگاه برای پکیج حسابدار شو

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. یزدانی

    سلام وقت بخیر
    طول دوره چقدر هست؟

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز برای دوره حسابدارشو حدود ۳ الی ۴ ماه طول دورتون برای کسب اطلاعات بیشتر میتونید با اموزشگاه اریا تهران تماس بگیرید