ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام

از آنجا که امروزه اینستاگرام یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین نرم افزار های جهان به شمار می آید، دانستن اصول جذب مشتری در آن بسیار کارآماد خواهد بود. یکی از موثر ترین راه ها برای جذب مشتری در اینستاگرام و یا زیبا سازی محیط صفحه مجازی خودتان طراحی طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام […]
  • تعداد نظرات: 3
  • دسته بندی ها: اینستاگرام
  • زمان مطالعه: 10 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

از آنجا که امروزه اینستاگرام یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین نرم افزار های جهان به شمار می آید، دانستن اصول جذب مشتری در آن بسیار کارآماد خواهد بود. یکی از موثر ترین راه ها برای جذب مشتری در اینستاگرام و یا زیبا سازی محیط صفحه مجازی خودتان طراحی طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام است که ما در این مقاله تمامی اصول در انتخاب رنگ و حتی نحوه نوشتن متن تبلیغاتی را به شما آموزش خواهیم داد، با ما همراه باشید.

برای سفارش بنر تبلیغاتی اینستاگرام و پکیج تولید محتوا با شماره ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ تماس بگیرید.

در این آموزش نحوه طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام را در فتوشاپ به شما آموزش خواهیم داد.

ساخت بنر اینستاگرام

یکی از مهم ترین معیار ها برای کسب درآمد در اینستاگرام طراحی نبر اینستاگرام می باشد، برای ساخت بنر اینستاگرام اول از هر چیزی باید بدانید بنری که میخولاهید طراحی کنید دقیقا چه مغهومی دغارد و برای چه هدفی میخواهید بنر را طراحی کیند.به عنوان مثال اگر بخواهید یک بنری را طراحی کنید که مربوط به استخدام و کاریابی باشد باید از رنگ هایی استفاده کنید که اولین چیز چشم افراد و کاربران آن را ببیند ، اگر میخواهید بنر اینستاگرامتان چشم گیر و جذاب باشد بهتر است از رنگ های جیغ و نوشته و متن های بزرگ و انگیزشی استفاده کنید.

ساخت بنر اینستاگرام
ساخت بنر اینستاگرام

برای طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام بهتر است از نرم افزار های طراحی گرافیکی استفاده کنید که کیفیت و همینطور جذابیت بنر شما را افزایش می دهند. به عنوان مثال نرم افزار های کامپیوتری مانند فتوشاپ و ایلاستریتور برای طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام مناسب است و اگر دقت کرده باشید تمامی پیج ها و صفحه های اینستاگرامی که کار تبلیغات انجام می دهند معمولا افراد متخصصی را در زمینه طراحی استخدام کرده اند که بنر ها و پست های اینستاگرامشان را طراحی و بارگزاری می کنند.

ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام

طراحی بنر اینستاگرام و ساخت بنر های اینستاگرامی، از جدید ترین روش های تبلیغاتی می باشد که در سال های اخیر رواج بسیار زیادی یافت. شاید تاکنون بنر تبلیغاتی اینستاگرام به گوش شما نخورده باشد اما در این مقاله ما شما را به طور کامل با طراحی بنر اینستاگرام و نحوه ی ساخت آن آشنا خواهیم کرد.

در واقع آریا تهران خود یکی از بهترین ارائه دهندگان طراحی بنر اینستاگرام می باشد. قیمت طراحی بنر اینستاگرام در آریا تهران بسیار مناسب تر و با کیفیت تر از سایر مراکز است. باید بدانید که این موضوع نتوانسته از کیفیت کار این سایت کم نماید از این رو شما می توانید بهترین، زیباترین و با کیفیت ترین طرح های بنر را از آریا تهران تحویل بگیرید.

اگر میخواهید فتوشاپ را به صورت کامل و صفر تا صد یاد بگیرید به شما پیشنهاد می کنیم دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی آریا تهران را از دست ندید.

مراحل طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام

ابتدا متن مورد نظر خود را نوشته و یا انتخاب کنید، یادتان باشد که متن درون بنر شما باید یک متن عالی و چشمگیر باشد مثلا اگر میخواهید بنر تبلیغاتی در رابطه با استخدام طراحی کنید متن بنر خود را نوشته هایی از قبیل : جای شما در مجموعه ما خالیست ۱ استفاده کنید تا افراد و کاربرانی که بنر شما را می بینند چند لحظه روی بنر مکث کرده و توجهشان جلب شود.

اینستاگرام اغلب با عکس های سلفی و تأثیرگذار همراه است. اما میتوان گفت اینستاگرام خیلی گسترده تر از این ها است. مشاغل مختلف در سراسر جهان از این بستر برای تبلیغات استفاده می کنند و نتایج جدی می گیرند. از مارک های بزرگ گرفته تا فروشگاه های خانوادگی ، هرکسی می تواند در اینستاگرام تبلیغ کند و باید این کار را انجام دهد ، مخصوصاً وقتی این شبکه اجتماعی بزرگ را بشناسد!

آمار افراد در اینستاگرام :

یک میلیارد کاربر
۹۰٪ یک تجارت را دنبال می کنند
۵۰۰ میلیون نفر هر روز ازstory استفاده می کنند
بله ، یک پلت فرم قدرتمند در زمینه آگاهی از رانندگی ، افزایش مشتری و به اشتراک گذاشتن story برند شما است.

نحوه ایجاد تبلیغات اینستاگرام
نحوه ایجاد تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام در فید اینستاگرام کاربر نمایش داده می شود. تبلیغات شخص یا مارک برای ارسال پیام حمایت شده ، که به صورت یک عکس ثابت یا فیلم ظاهر می شود ممکن است برای شما هزینه بر باشد هدف طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام دستیابی به مخاطبان خاصی است که به عنوان مخاطب هدف شناخته می شوند و این گروه توسط شما انتخاب می شود.

جالب اینجاست که اینستاگرام در سال ۲۰۱۲ توسط فیس بوک خریداری شده و در نتیجه ، اینستاگرام از پلتفرم تبلیغاتی فیس بوک برای راه اندازی و اجرای تبلیغات استفاده می کند ، بنابراین برای شروع کار باید یک حساب فیس بوک داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر درباره بروز رسانی های جدید اینستاگرام مقاله قوانین جدید اینستاگرام ۲۰۲۱ آریا تهران رو مطالعه کنید.

نحوه ایجاد تبلیغات اینستاگرام

هرکسی می تواند یک تبلیغ اینستاگرام و بنر تبلیغاتی اینستاگرام ایجاد کند، برای این کار بهتر است خدماتی که قرار است در اختیار کاربران قرار بدهید را حتما ذکر کنید. انجام این کار خود به معنای کنترل کاربران و هدایت آن ها به سمت هدف مورد نظرتان است . هنگام تهیه تبلیغات توسط خودتان ، دو روش اصلی برای خرید ، اجرا و پیگیری تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد.

پیشنهاد ویژه: آموزش رایگان و صفر تا صد اینستاگرام در آموزش صفر تا صد اینستاگرام آریا تهران را مطالعه کنید

شروع با تبلیغات اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام ممکن است طاقت فرسا به نظر برسد ، بنابراین در اینجا یک راهنمای گام به گام برای اولین تبلیغ یا کمپین خود آورده شده است.

مرحله ۱: یک صفحه فیس بوک و یک حساب کاربری ایجاد کنید
قبل از ایجاد تبلیغات ، ابتدا به یک صفحه فیس بوک و همچنین یک حساب کاربری رایگان در اینستاگرام نیاز دارید. که می توانید آن را به راحتی ایجاد کنید.

  • برای ایجاد یک صفحه فیس بوک
  • به facebook.com/pages/create بروید.
  • برای انتخاب نوع صفحه کلیک کنید.
  • اطلاعات مورد نیاز را پر کنید.
  • ادامه را کلیک کنید و دستورالعملهای روی صفحه را دنبال کنید
  • برای تغییر نمایه اینستاگرام خود به یک حساب کاربری:
  • به نمایه خود بروید و در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
  • روی تنظیمات ضربه بزنید.
  • روی حساب ضربه بزنید.
  • روی «سوئیچ به حساب حرفه ای» ضربه بزنید.
  • روی کسب و کار ضربه بزنید.
  • مطمئن شوید که مراحل اتصال حساب کاربری خود به صفحه فیس بوک خود را دنبال می کنید ، استفاده از همه ویژگی های موجود برای مشاغل در سراسر خانواده برنامه های فیس بوک را آسان تر می کنید. در حال حاضر ، فقط یک صفحه فیس بوک می تواند به حساب کاربری شما متصل شود. جزئیات را اضافه کنید ، مانند دسته کسب و کار و اطلاعات تماس. روی «تمام شد» ضربه بزنید.
ایجاد بنر اینستاگرام
ایجاد بنر اینستاگرام

مرحله ۲: Ad Manager را تنظیم کنید
برای کنترل کامل بر مبارزات خود ، اهداف تبلیغات ، مخاطبان هدف و قالب های تبلیغات خود را تعیین کنید. Ad Manager همچنین محلی است که می توانید موفقیت تبلیغات خود را کنترل کنید.

حساب Ad Manager خود را تنظیم کنید
Ad Manager از صفحه Facebook شما از منوی “تنظیمات” قابل دسترسی است. هنگامی که برای اولین بار به تنظیمات مدیر تبلیغات خود می روید ، راه اندازی حساب تبلیغات به شما ارائه می شود.

منطقه زمانی و ارز را انتخاب کنید
در این مرحله اطلاعات تجاری و هدف تبلیغاتی خود را اضافه کنید

استفاده از حساب Ad Manager
استفاده از حساب Ad Manager

پیشنهاد ویژه: بررسی دقیق نرم افزار اینستاگرام در مقاله اینستاگرام چیست آریا تهران!

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با فتوشاپ

استفاده از حساب Ad Manager
اهداف بازاریابی خود را مشخص کنید:

آگاهی از کسب و کار ، محصول ، برنامه یا خدمات خود را از طریق ، دستیابی ، دستیابی و فرکانس ، آگاهی از برند و آگاهی محلی هدایت کنید.
ملاحظه: مشتریان بالقوه را از طریق کلیک وب سایت ، بازدید از ویدیو ، یا دسترسی و تعداد دفعات بیشتر از محصولات یا خدمات خود آگاه کنید.
تبدیل: از طریق تبدیل وب سایت ، تبلیغات پویا در اینستاگرام ، نصب برنامه تلفن همراه یا تعامل با برنامه تلفن همراه ، فروش محصول ، بارگیری برنامه تلفن همراه و بازدیدکنندگان از فروشگاه خود را افزایش دهید.

مخاطبان خود را با استفاده از موارد زیر شناسایی کنید:
جمعیت شناسی مخاطب خود را بر اساس اطلاعاتی مانند سن ، جنسیت و زبان محدود کنید.
محل. افراد مستقر در مکانهای خاص مانند شهرستانها ، مناطق ، شهرها یا کشورها را هدف قرار دهید.
با توجه به علایقی مانند برنامه هایی که استفاده می کنند ، تبلیغاتی که روی آنها کلیک می کنند و حساب هایی که دنبال می کنند ، به افراد دسترسی پیدا کنید.
رفتار مخاطبان خود را با فعالیت هایی که در اینستاگرام و فیس بوک انجام می دهند مشخص کنید. مخاطبان سفارشی تبلیغاتی را برای مشتریانی که از قبل می شناسید بر اساس آدرس ایمیل یا شماره تلفن آنها اجرا کنید.
افراد جدیدی پیدا کنید که مشابه مشتریان فعلی شما هستند. هدف گذاری خودکار با استفاده از انواع سیگنالها از جمله مکان ، جمعیت و علایق ، مخاطبی ایجاد کنید که ممکن است به کار شما علاقه مند باشد.

اولین قدم برای تبلیغات در اینستاگرام چیست؟

اولین قدم برای تبلیغات در اینستاگرام چیست؟
اولین قدم برای تبلیغات در اینستاگرام چیست؟

از هشتگ ها استفاده کنید !
یکی از رازهای دیده شدن بنر تبلیغاتی شما، استفاده از هشتگ است. هشتگ‌ها باعث می‌شوند که بنر تبلیغاتی شما در زمینه‌ای که شما می‌خواهید بالا بیایند و دیده شوند. اما به شرطی که روش استفاده از آنها را بلد باشید. بله…درست شنیدید. برای استفاده از هشتگ باید مهارت داشت و طرز کار با آن را یاد گرفت. هشتگ های شما باید حرفه ای و حساب شده باشد. تعداد آنها نیز نباید بالا برود. برایتان خواهم گفت که چگونه این هشتگ‌ها را در زمینه فعالیت خود پیدا کرده و آنها را مدیریت کنید. هشتگ هایی که شما در کپشن خود استفاده می‌کنید دو نوع هستند:

طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام
طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام

هشتگ عمومی: ابتدا در قسمت سرچ اینستاگرام شما کلی‌ترین هشتگ را در زمینه‌ی کاری خود وارد می‌کنید. با وارد کردن این هشتگ، هشتگ‌های مرتبط با کسب و کار شما به ترتیب بیشترین استفاده خواهند آمد. حالا شمامتوجه شده‌اید که هر هشتگ در اینستاگرام چند پست دارد و درباره هشتگ های خود بررسی هایی انجام می‌دهید. علاوه بر استفاده از این هشتگ ها شما می‌توانید یکی از این پست‌ها را باز کنید تا هشتگ‌های مرتبط دیگر با کسب و کار خود را زیر آنها پیدا کنید. به همین ترتیب باز آن هشتگ را سرچ کنید و جستجوی پیاپی تا جایی که کاملا با هشتگ های کلیدی کسب و کار خود آشنا شوید. البته این را هم بگویم که قرار نیست وقت زیادی را صرف این قسمت بکنید. بررسی شما باید تا حدی پیش برود که بتوانید چند هشتگ کلیدی پیدا کنید.
هشتگ اختصاصی: این مدل هشتگ ها فقط و فقط متعلق به شما هستند. هدف از ساختن این هشتگ‌ها این است که کاربران اینستاگرام با کلیک کردن روی آنها فقط به پست‌های شما دسترسی پیدا کنند. پیشنهاد می‌کنم در نوشتن این هشتگ‌ها کمی خلاق باشید و سعی کنید که باحال و بامزه به نظر برسند.