کارت گرافیک مناسب برای فتوشاپ

کارت گرافیک یکی از مهمترین اجزائ سیستم شما برای داشتن یک طراحی خوب با نرم افزار فتوشاپ می باشد، کارت گرافیک مناسب برای فتوشاپ متناسب با سیستم های خریداری شده توسط شما متغیر می باشد که در این مقاله قصد داریم تمامی آن ها را با یکدیگر بررسی کنیم. اگر میخواهید بدانید حداقل کارت گرافیک […]
  • تعداد نظرات: 1
  • دسته بندی ها: COREL / فتوشاپ
  • زمان مطالعه: 17 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

کارت گرافیک یکی از مهمترین اجزائ سیستم شما برای داشتن یک طراحی خوب با نرم افزار فتوشاپ می باشد، کارت گرافیک مناسب برای فتوشاپ متناسب با سیستم های خریداری شده توسط شما متغیر می باشد که در این مقاله قصد داریم تمامی آن ها را با یکدیگر بررسی کنیم. اگر میخواهید بدانید حداقل کارت گرافیک برای فتوشاپ چقدر است و با لیستی از بهترین کارت گرافیک ها برای فتوشاپ آشنا شوید در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

اگر به فکر خرید سیستم برای کار با فتوشاپ هستید و میخواهید از این راه کسب درآمد کنید به شما پیشنهاد میکنیم روی مهارت های خود نیز تمرکز کنید. شما میتوانید با بهره گیری از تخصص اساتید فتوشاپ به مهارت های خود بیفزایید و به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنید.

اگر میخواهید به صورت رایگان فتوشاپ را یاد بگیرید میتوانید ۵۰ قسمت فیلم آموزشی رایگان را در صفحه آموزش فتوشاپ رایگان مشاهده کنید.

انواع کارت گرافیک

کارت گرافیک متناسب با نیاز شما از سیستم مورد نظرتان متنفاوت می باشد به عنوان مثال اگر شما یک طراح گرافیست هستید و کارهای گرافیکی انجام میدهید باید سیستمی را برای شروع کار انتخاب کنید که کارت گرافیکی بهتری نسبت به دیگر سیستم ها داشته باشد.

فتوشاپ بیشتر به CPU بستگی دارد، این نرم افزار دارای ویژگی ها یا افکت های بسیاری است که از کارت گرافیک برای شتاب دهی استفاده می کنند. جلوه هایی مانند Blue Gallery ، Camera Raw ، Lens Blur ، Select and Mask ، اندازه تصویر و غیره، از ویژگی های بسیار مهم فتوشاپ هستند.

برخی از ویژگی ها بدون GPU ویژگی هایی مانند ۳D ، Flick panning ، Perspective Wrap ، Oil Paint و چند ویژگی دیگر به خوبی کار نمی کنند. GPU با حداقل ۴ گیگابایت VRAM یا بیشتر برای فتوشاپ توصیه می شود.

ویرایشگران حرفه ای فتوشاپ در درجه اول روی تصاویر خام کار می کنند برای عکس های خام در فتوشاپ مدتی طول می کشد تا تصویر مورد نظر شما و یا به اصطلاح پرونده باز شود و برای کار بر روی آنها به انرژی و قدرت کارت گرافیک نیاز دارد. با بهترین کارت گرافیک برای فتوشاپ می توان این کار را سریع و روان انجام داد.

کارت گرافیک مناسب برای فتوشاپ ۲۰۲۱

Adobe Photoshop، Lightroom و Illustrator برنامه هایی هستند که منابع گرافیکی بالایی را مصرف می کنند. GPU پایین یا به عبارتی کارت گرافیک پایین باعث خروجی گرافیک ضعیف می شود. بنابراین، برای استفاده از این برنامه ها باید روی یک رایانه شخصی رده بالا سرمایه گذاری کنید.

با این حال، همیشه مجبور نیستید یک رایانه شخصی جدید برای GPU بهتر بخرید. اگر رایانه شخصی شما اجازه دهد، می توانید کارت گرافیک خود را به سادگی ارتقا دهید. عواملی وجود دارد که باید هنگام خرید کارت گرافیک در نظر بگیرید.

از نظر بهترین پردازنده گرافیکی برای فتوشاپ، کارت های گرافیک Nvidia حرف اول را زدند، اگرچه کارت گرافیک AMD مانند AMD RX 5700 XT نیز در فتوشاپ عملکرد بسیار خوبی دارد اما کارت های گرافیک Nvidia بیشتر مورد توجه Adobe Applications هستند. بنابراین ما بهترین کارت های گرافیک را انتخاب کردیم که عملکرد خوبی داشته باشند.

همان طور که میدانید فتوشاپ یکی از نرم افزار هایی است که قابلیت های زیادی دارد و شما میتوانید بر اساس مهارت های خود از این قابلیت ها استفاده کنید و کسب درآمد داشته باشید.

اگر نمیدانید با فتواشپ میتوانید در چه حوزه هایی فعالیت کنید و این نرم افزار چه کاربرد هایی دارد حتما مقاله فتوشاپ چیست را مطالعه کنید.

لیست بهترین کارت گرافیکی برای فتوشاپ

  1. MSI GTX 1660 Super Gaming X
کارت گرافیک مناسب برای فتوشاپ
کارت گرافیک مناسب برای فتوشاپ

هسته های Cuda: 1،۴۰۸ | تقویت ساعت: ۱۸۳۰ مگاهرتز | ساعت پایه: ۱۵۳۰ مگاهرتز | حافظه: ۶ گیگابایت GDDR6 | ساعت حافظه: ۱۴ گیگابیت بر ثانیه | خروجی ها: ۳ برابر نمایشگر ، ۱ برابر HDMI

پردازنده گرافیکی برای اکثر گرافیست هایی که با عکس کار می کنند، به ویژه برای محصولات مجموعه Adobe که می توانند از هسته های CUDA برای سرعت بخشیدن به کارهای فشرده محاسباتی استفاده کنند عملکرد بسیار کم اما قابل مشاهده ای را فراهم می کند. MSI GTX 1660 Super دارای حافظه ۶ گیگابایتی ، GDDR6 ، ۱۹۲ بیتی است که سرعت آن ۱۴ گیگابیت بر ثانیه است و این بیش از حد توصیه شده می باشد.

هنگام کار بر روی تصاویر در ابعاد بزرگ و یا استفاده از فیلترهای زیاد بر روی هر تصویری، با مشکلی از جمله بارگیری آهسته یا ویرایش مواجه نخواهید شد. این GPU همچنین بهترین نسبت قیمت و عملکرد را فراهم می کند.

کارآموزان دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی طی یک دوره فشرده ۱۰۰ درصد پروژه محور و عملی در مدت کمتر از ۱ ماه می توانند با تمام ابزارهای فتوشاپ آشنا شده و با دریافت جزوات و فیلم های آموزشی کاملا رایگان، مدرک معتبر فتوشاپ را از سازمان فنی و حرفه ای اخذ نمایند.

اگر در مورد عملکرد فتوشاپ آن صحبت کنیم مانند بارگذاری تصویر خام MSI GTX 1660 Super تقریباً همان عملکرد GTX 1660 Ti و GTX 1070 را دارد. بنابراین GTX 1660 Super مقرون به صرفه تر می شود.

اگر نمی خواهید صدای بلندی از کارت گرافیک بشنوید این GPU راه حل این مشکل را نیز به شما ارائه می دهد، زیرا MSI با خنک کننده های این کارت کار بسیار خوبی انجام داده است.

کولرهای دو شیار و دو فن آن خنک کننده فوق العاده و صدای بسیار کمی را ایجاد می کنند. یک ویژگی توقف فن نیز وجود دارد که در حین کار عادی روی دسک تاپ فن را کاملاً خاموش می کند.

شما با شرکت در دوره آموزش کورل دراو CorelDraw در کمتر از  دو ماه بصورت فشرده و بازارکاری با تمام قابلیت های این نرم افزار گرافیکی آشنا خواهید شد.  داوطلبان شرکت کننده در دوره های آموزشگاه آریا تهران علاوه بر یادگیری کامل می توانند مدرک معتبر فنی و حرفه ای دریافت کنند.

به عنوان مثال ، اگر به دنبال تصاویر سهام یا چیزهای مربوط به گرافیک در اینترنت هستید، طرفداران برای یک تجربه بی صدا کامل کاملاً خاموش می شوند.

۲٫ Gigabyte GTX 1650 Super Windforce OC

کارت گرافیک مناسب برای فتوشاپ
کارت گرافیک مناسب برای فتوشاپ

هسته های Cuda: 1،۲۸۰ | تقویت ساعت: ۱۷۵۵ مگاهرتز | ساعت پایه: ۱۵۳۰ مگاهرتز | حافظه: ۴ گیگابایت GDDR6 | ساعت حافظه: ۱۲ گیگابیت بر ثانیه | خروجی ها: ۱x HDMI ، ۱x DVI و ۱x DisplayPort

Gigabyte GTX 1650 Super a GPU مناسب برای کسانی می باشد که بوجه کمتری دارد GTX 1650 Super بهترین کارت گرافیک مناسب فتوشاپ با قیمت پایین است که می توانید برای فتوشاپ دریافت کنید. GTX 1650 Super دارای یک رابط حافظه ۱۲۸ بیتی GDDR6 است که ۴ گیگابایت حافظه دارد.

این کارت هنگام استفاده از Gaussian Blur ، Lens Blur به طرز شگفت انگیزی عمل می کند. سطح سر و صدا در این کارت گرافیک میتوان گفت بیشتر از کارت گرافیک قبلی می باشدو این امر تنها نقطه منفی در این کارت گرافیک است.

نرم افزار ایلوستریتور نیازی اساسی در طراحی گرافیکی می باشد، به کمک نرم افزار ایلوستریتور میتوان هر طرح گرافیکی را با کیفیتی فوق العاده ایجاد کرد. با توجه به تقاضای بسیار زیاد کارآموزان دوره آموزش ایلوستریتور را راه اندازی کرده ایم.

GPU در حال بارگذاری ۳۸ dBA سر و صدا تولید می کند، که این امر برای بسیاری از طراحان گرافیست بلند استو به نوعی آزار دهنده می باشد، اما اگر در یک مورد PC مناسب نصب شود سطح سر و صدا بسیار کاهش می یابد. از طرف دیگر، دمای این کارت فقط ۶۴ درجه سانتی گراد است که این امر فوق العاده می باشد.

این شرکت همچنین ویژگی Idle Fan-stop را برای کاربران در نظر گرفته است تا در هنگام کار با GPU کمتر مانند مرور وب و ویرایش عکس سبک، از یک تجربه بدون سر و صدا برخوردار شوند.

۳٫ MSI GeForce GTX 1050 Ti Gaming X

کارت گرافیک مناسب برای فتوشاپ
کارت گرافیک مناسب برای فتوشاپ

این کارت گرافیک برای فتوشاپ و دیگر نرم افزار های گرافیکی بسیار مناسب بوده و قابل استفاده می باشد. ازجمله ویژگی های این کارت گرافیک به صورت ذیل می باشد:

هسته های Cuda: 768 | تقویت ساعت: ۱۴۶۸ مگاهرتز | ساعت پایه: ۱،۳۵۴ مگاهرتز | حافظه: ۴ گیگابایت GDDR 5 | ساعت حافظه: ۷ گیگابیت در ثانیه | خروجی ها: ۱x DVI ، ۱x HDMI و ۱x DisplayPort

اگر شما نیاز به آموزش و یادگیری ویندوز یازده دارید می توانید با شرکت در دوره icdl و یا مشاهده آنلاین آموزش icdl اقدام به یادگیری نحوه کار با ویندوز یازده نمایید.

کارت گرافیک مناسب برای فتوشاپ MSI GeForce GTX 1050 Ti Gaming X بهترین کارت ارزان قیمت برای Adobe Photoshop است. این نسخه MSI خارج از جعبه اورکلاک شده و ۵٪ عملکرد بهتری نسبت به مدل مرجع ارائه می دهد.

GTX 1050 Ti شامل ۷۶۸ هسته CUDA ، ۳۲ ROP و یک حافظه ۱۲۸ بیتی GDDR5 با ۴ گیگابایت حافظه و مشخصات توصیه شده برای فتوشاپ است. با استفاده از این کارت، هرگز با مشکل سرعت پایین یا خرابی روبرو نخواهید شد. این کارت گرافیک در فتوشاپ کاملا خوب کار می کند.

بر اساس تجربیات و دانش گسترده ما در زمینه طراحی گرافیک می خواهیم برخی از تفاوتهای مهم بین Adobe Illustrator و CorelDraw (تفاوت کورل دراو و ایلوستریتور)را برای شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

این بی صدا ترین و باحال ترین کارت در بهترین کارت گرافیک برای فتوشاپ است. حتی با اورکلاک، دمای هوا از ۶۴ درجه سانتیگراد به ۶۵ درجه سانتیگراد رسیده است. پردازنده گرافیکی تقریباً در صورت نصب در کیس قابل شنیدن نیست.

ویژگی توقف فن نیز در کارت گنجانده شده است که تجربه ای کاملاً بی صدا، دمای بسیار پایین و مصرف برق کمتر در هنگام ویرایش نور و استفاده روزمره را فراهم می کند.

این کارت به طور قابل توجهی مصرف برق کمتری دارد و برای کارکرد حتی یک PSU 350W که در آن نیازی به منبع تغذیه قدرتمند نیست کاملاً مناسب است. این کارت گرافیک به اندازه GTX 1650 Super قدرتمند نیست، اما ساکت تر، خنک تر و با مصرف انرژی بیشتر است.

۴. ZOTAC GeForce RTX 3060 Twin Edge

این کارت گرافیک به عنوان بهترین کارت گرافیک مناسب برای فتوشاپ به شمار میرود. سری ZOTAC GeForce RTX 30 مبتنی بر معماری NVIDIA Ampere است. این کارت گرافیک در درجه اول یک کارت گرافیک بازی است اما برای Photoshop، Lightroom و Illustrator نیز به خوبی کار می کند.

این یک کارت گرافیک با کارایی بالا است زیرا دارای حافظه پرسرعت GDDR6، هسته های RT و Tensor پیشرفته و چند پردازنده جدید است. هسته های RT نسل دوم هستند و توان عملیاتی ۲ برابری را ارائه می دهند.

هسته های تانسور نسل سوم هستند و همچنین تا ۲ برابر در سراسر آن ارائه می شوند. این کارت گرافیک از Ray Tracing پشتیبانی می کند. با این کار می توانید عکس ها و فیلم های خود را با بهترین کیفیت ویرایش کنید.

این کارت گرافیک از رندر NVIDIA DLSS AI استفاده می کند. از هوش مصنوعی برای افزایش نرخ فریم بدون تأثیر بر کیفیت خروجی استفاده می کند. می توانید وضوح و سایر تنظیمات صفحه نمایش خود را در سطوح بسیار بالاتر تنظیم کنید.

به لطف سیستم خنک کننده پیشرفته IceStorm 2.0 نیازی نیست نگران گرمای بیش از حد سیستم باشید. همچنین چیدمان لوله های حرارتی بهبود یافته و هیت سینک آرایه آلومینیومی گسترده ای از ویژگی های آن است.

ZOTAC GeForce RTX 3060 Twin Edge
ZOTAC GeForce RTX 3060 Twin Edge

۵. ZOTAC GeForce GTX 1650 OC 4GB

این یک کارت گرافیک فوق العاده فشرده از Zotac است. این یک گرافیک نسل جدید مبتنی بر معماری NVIDIA Turing و با حافظه فوق العاده سریع است.

کارت گرافیک Zotac GeForce GTX 1650 OC مشخصات قابل توجهی دارد. این کارت گرافیک دارای ۴GB GDDR6 VRAM است.

علاوه بر این، کارت گرافیک از HDCP، صفحه نمایش سه گانه و ۴٫۶ OpenGL پشتیبانی می کند. منبع تغذیه توصیه شده ۳۵۰ وات است در حالی که مصرف برق ۷۵ وات است. مصرف برق سبک یکی از دلایل اصلی خرید این کارت گرافیک توسط مشتریان است.

کارت گرافیک Zotac GeForce GTX 1650 OC یک کارت گرافیک دو اسلات و ۴K آماده است. اندازه آن فقط ۵٫۹ اینچ است و با ۹۹ درصد سیستم ها مطابقت دارد. از این رو، احتمال زیادی وجود دارد که با رایانه شخصی شما سازگار باشد.

این کارت گرافیک از سیستم خنک کننده تک فن استفاده می کند. اندازه این فن ۹۰ میلی متر با تیغه های بریده شده است. همچنین دارای دیسک حرارتی آفتابگردان برای توزیع یکنواخت گرما است که خنک کننده کارآمد را تشویق می کند.

علاوه بر این، گرافیک دارای رابط کاملاً جدید Zotac Firestorm است. این یک رابط ساده و بصری است که تنظیم تنظیمات و نظارت بر وضعیت سخت افزار را برای شما آسان می کند.

ZOTAC GeForce GTX 1650 OC 4GB
ZOTAC GeForce GTX 1650 OC 4GB

۶. XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition

این محصول در این لیست از بهترین کارت های گرافیک فتوشاپ، لایت روم و ایلاستریتور از XFX است. Radeon RX 580 یک کارت گرافیک ۸ گیگابایتی VRAM بر اساس آخرین معماری Polaris است.

دارای هسته‌های گرافیکی نسل چهارم GCN، هسته‌های چندرسانه‌ای جدید، موتور نمایشگر کاملاً جدید و فناوری پردازش Next FinFET 14 است. شما عملکرد و کارایی پیشرفته ای دریافت می کنید.

مشخصات کارت گرافیک شامل کلاک واقعی ۱۳۶۶ مگاهرتز، ساعت حافظه ۸۰۰۰ مگاهرتز، حافظه ۲۵۶ بیتی و پردازنده های جریانی ۲۳۰۴ است. قابل ذکر است که از فناوری XFX True Clock استفاده می کند که سخت افزار کنترل می شود.

فناوری XFX True Clock تضمین می کند که کارت گرافیک همیشه با سرعت مطلوب کار می کند. علاوه بر این، این کارت گرافیک دارای فن های حسگر خودکار بارگذاری XFX Zero dB است.

فن های حسگر خودکار نه تنها از گرمای بیش از حد جلوگیری می کنند، بلکه در صورت لزوم دور در دقیقه را کاهش می دهند تا از صدای مزاحم فن جلوگیری شود. تا RPM صفر می رسد و در صورت لزوم سرعت آن افزایش می یابد.

با این کارت گرافیک می توانید تصاویر و فیلم ها را با کیفیت ۴K ویرایش کنید. علاوه بر این، کارت گرافیک XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition دارای ضمانت ۳ ساله XFX است. برای هر گونه نقص تولیدی روی کارت، بازپرداخت یا جایگزینی دریافت خواهید کرد.

XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition
XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition

۷. MSI GeForce RTX 3070 LHR 8GB

در اینجا یک کارت گرافیک دیگر مبتنی بر معماری Nvidia Ampere وجود دارد که به عنوان کارت گرافیک مناسب برای فتوشاپ مطرح شده است. دارای SM جدید با توان ۲X FP32 است. همچنین دارای هسته های نسل دوم RT و هسته های تانسور نسل سوم است.

این کارت گرافیک ۸ گیگابایتی VRAM از شتاب هوش مصنوعی DLSS استفاده می کند. این حداکثر کیفیت و FPS را تضمین می کند که هنگام ویرایش ویدیوهای با کیفیت بالا با Lightroom از آن قدردانی خواهید کرد.

علاوه بر این، از Ray Tracing برای رندر با کیفیت سینمایی پشتیبانی می کند. با نرم افزار dragon center MSI به راحتی می توانید تنظیمات را کنترل و نظارت کنید. این نرم افزار برای تمام کارت های گرافیک MSI است و رابط کاربر پسند است.

این کارت گرافیک از سیستم حرارتی Tri Frozr 2 استفاده می کند. این سیستم تعادل بین خنک‌کننده و بی‌صدا را تضمین می‌کند تا سرعت فن هنگام کار مزاحم شما نشود.

یک کنترل جریان هوا برای بهبود دینامیک جریان هوا وجود دارد و منحرف کننده ها هوا را به مکان های مناسبی که نیاز به خنک کننده دارند هدایت می کنند. علاوه بر این، لوله‌های هسته‌ای با ماشینکاری دقیق، گرما را به طور مساوی در سراسر هیت سینک برای خنک‌سازی بهینه پخش می‌کنند.

قابلیت Zero Frozr فن را در دمای بسیار پایین متوقف می کند و با روشن شدن گرما به طور خودکار روشن می شود. این کارت گرافیک همچنین دارای چندین پد حرارتی برای توزیع موثر گرما است. تقریباً غیرممکن است که با این کارت گرافیک MSI GeForce RTX 3070 LHR گرمای بیش از حد را تجربه کنید.

MSI GeForce RTX 3070 LHR 8GB
MSI GeForce RTX 3070 LHR 8GB

۸. VisionTek Radeon 5450 2GB DDR3

با کارت گرافیک VisionTek Radeon 5450 2GB DDR3 هم ارزش و هم کارایی را خواهید داشت و به همین دلیل این کارت گرافیک به عنوان کارت گرافیک مناسب برای فتوشاپ شناخته میشود. کارت گرافیک VisionTek Radeon 5450 2GB DDR3 جمع و جور است و ۵٫۹ اینچ طول و ۰٫۶ اینچ ارتفاع دارد.

موتور گرافیکی Radeon 5450 و حافظه ۲ گیگابایتی برای رندرینگ GPU در فتوشاپ و لایت روم به اندازه کافی خوب هستند. از HDMI، VGA و DVI-I پشتیبانی می کند. برای نصب کارت گرافیک به حداقل ۱ گیگابایت حافظه سیستم نیاز دارید.

ویژگی جالب کارت گرافیک AMD Avivo HD Video & Display Technology است. در حالی که گیمرها بیشتر از آن استقبال می کنند، پردازش تصویر پیشرفته با پردازنده های گرافیکی سری ۵۰۰۰ ارائه می دهد.

این امر خروجی یکپارچه را تضمین می کند زیرا افکت ها و فیلترهای سنگین را هنگام ویرایش تصاویر و فیلم ها اعمال می کنید. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه فناوری AMD PowerPlay است.

مزیت اصلی فناوری AMD PowerPlay این است که در صورت کار با گرافیک های سنگین، مصرف انرژی را کاهش می دهد. قدرت و عملکرد را متعادل می کند.

VisionTek Radeon 5450 2GB DDR3
VisionTek Radeon 5450 2GB DDR3

۹. ASUS GeForce GTX 1050 Ti 4GB

این یک کارت گرافیک نسبتا محبوب و یکی از بهترین ها از نظر دوام است و بهترین کارت گرافیکی برای فتوشاپ محسوب میشود.

علاوه بر این، کارت گرافیک دارای یک صفحه پشتی قوی است که از اجزای حساس در قسمت عقب محافظت می کند. این همچنین محافظت بیشتری برای برد مدار فراهم می کند.

این کارت گرافیک دارای چیپست NVIDIA با سرعت کلاک ۷۰۰۸ مگاهرتز و رابط PCI Express 3.0 است. این NVIDIA GPU Boost را پشتیبانی می کند که به صورت پویا سرعت ساعت را با توجه به حجم کاری شما به حداکثر می رساند.

ASUS GeForce GTX 1050 Ti 4GB
ASUS GeForce GTX 1050 Ti 4GB

۱۰. EVGA GeForce RTX 3070 Ti FTW3

این کارت گرافیک ۸ گیگابایتی از EVGA دارای هسته های تانسور پیشرفته و هسته های RT است. دارای حافظه فوق العاده سریع G6X با چند پردازنده های جدید. همچنین، نرخ داده I/0 نسبتاً بالایی دارد.

از ویژگی های قابل توجه کارت گرافیک EVGA GeForce RTX 3070 Ti FTW3 می توان به گذرگاه PCIe 4.0، ۶۱۴۴ هسته CUDA، عرض بیت حافظه ۲۵۶، ساعت حافظه ۱۹۰۰۰ مگاهرتز و ساعت تقویتی ۱۸۶۰ مگاهرتز اشاره کرد.

این کارت گرافیک مانند اکثر محصولات دیگر این لیست بر اساس معماری NVIDIA Ampere است. از DLSS AI Acceleration برای افزایش نرخ فریم استفاده می کند. این به شما امکان می دهد تصاویر را با وضوح بالا بدون تأثیر بر کیفیت آنها ویرایش کنید.

این کارت گرافیک به اندازه کافی قدرتمند است تا بتواند رندر پیچیده سه بعدی و همچنین ویرایش ویدیوی ۸k را انجام دهد. دارای بسیاری از ویژگی های نوآورانه برای جلوگیری از گرمای بیش از حد است. جیب های جریان هوا وجود دارد که جریان هوای مناسب را در اطراف هیت سینک و یک لوله حرارتی ۱۸۰ درجه جدید وجود دارد.

علاوه بر این، کارت گرافیک دارای سه فن است که عملکرد خنک کننده را بدون ایجاد نویز زیاد افزایش می دهد. هنگامی که سیستم شما به زیر ۵۵ درجه رسید، فن ها به طور خودکار خاموش می شوند و نویز صفر تولید می کنند.

EVGA GeForce RTX 3070 Ti FTW3
EVGA GeForce RTX 3070 Ti FTW3

جمعبندی

در این مقاله لیستی از انواع کارت گرافیک مناسب برای فتوشاپ را به شما معرفی کردیم و سعی کردیم با اطلاعات صحیحی که به شما ارائه میدهیم کمک کنیم تا بهترین کارت گرافیک برای فتوشاپ را خریداری کنید. اگر سوالی در این زمینه دارید میتوانید در بخش نظرات سوالتان را مطرح کنید تا اساتید ما در کوتاهترین زمان پاسخ شما را بدهند.

سوالات متداول

کارت گرافیک مناسب برای فتوشاپ چیست؟

در این مقاله ویژگی های بهترین کارت گرافیک برای فتوشاپ را برای شما توضیح دادیم و لیستی از انواع کارت گرافیک مناسب برای فتوشاپ را به همراه توضیح مشخصاتشان به شما ارائه دادیم.

چطور بهترین کارت گرافیک برای فتوشاپ را خریداری کنم؟

شما باید با ویژگی های انواع کارت گرافیک مناسب فتوشاپ آشنایی پیدا کنید و بر اساس کاربرد خود بهترین کارت گرافیک را خریداری کنید.