آرم استیشن چیست

همان طور که میدانید لوگو یکی از فاکتور هایی است که میتواند سبب بولد شدن و برندینگ سازی اصناف مختلف شود. آرم استیشن یکی از راه هایی است که میتوانید لوگو سازمانی خود را در ذهن کاربران و مشتریان تثبیت کنید. اگر نمیدانید آرم استیشن چیست و چه کاربردی دارد و نحوه طراحی آرم استیشن […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: COREL
  • زمان مطالعه: 9 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

همان طور که میدانید لوگو یکی از فاکتور هایی است که میتواند سبب بولد شدن و برندینگ سازی اصناف مختلف شود. آرم استیشن یکی از راه هایی است که میتوانید لوگو سازمانی خود را در ذهن کاربران و مشتریان تثبیت کنید. اگر نمیدانید آرم استیشن چیست و چه کاربردی دارد و نحوه طراحی آرم استیشن چگونه است حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اگر میخواهید صفر تا صد طراحی آرم استیشن و یا لوگو با کورل را یاد بگیرید و با دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید شرکت در کلاس های آموزش کورل آریا تهران بهترین گزینه برای شماست. برای اطلاعات بیشتر وارد صفحه زیر شوید.

با مشاهده فیلم آموزش کورل دراو آموزشگاه آریا تهران به صورت بازارکاری و با دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای اصول طراحی لوگو و آرم استیشن را یاد خواهید گرفت. 

آرم استیشن چیست

با شنیدن کلمه آرم استیشن اولین سوالی که در ذهن شما شکل میگیرد این است که آرم استیشن چیست و چه کاربردی دارد. در واقع آرم استیشن ساخت یک لوگو سازمانی میباشد که با ظرافت و ریتم هماهنگی طراحی شده باشد که به صورت متحرک یا انیمیشنی باشد و افکت های گرافیکی خاصی روی آن اعمال شده باشد و بتواند در ذهن مخاطب ثبت شود.

آرم استیشن یا لوگو موشن به عنوان تبلیغات گرافیکی انیمیشنی محسوب میشوند که در فیلم ها و کلیپ های تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرند. کاربرد آرم استیشن میتواند برای کلیپ های تبلیغاتی و یا وب سایت ها مورد استفاده قرار گیرد.

برای ساخت آرم استیشن شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که ابتدا لوگو شما حرفه ای و بیان گر حرفه شما باشد. برای آن که یک لوگو حرفه ای برای کسب و کار خود داشته باشید میتوانید از راهکار های گفته شده در مقاله طراحی لوگو با کورل استفاده کنید. در این مقاله به صورت کاربردی صفر تا صد ساخت لوگو با کورل را به شما آموزش داده ایم.

آرم استیشن ها انواع مختلفی دارند و شما میتوانید آرم استیشن بادکنک های رنگی، آرم استیشن درختچه دایره و آرم استیشن رادیویی و انواع دیگر را برای ویدیو های تبلیغاتی خود استفاده کنید. در صورتی که در طراحی آرم استیشن نکات تخصصی را رعایت کرده باشید میتوانید این اطمینان را داشته باشید کسب و کار شما بهبود بخشیده خواهد شد و سود بیشتری کسب خواهید کرد.

آرم استیشن چیست
آرم استیشن چیست

تاریخچه آرم استیشن

پیشینه آرم استیشن برای تحرک لوگو به حرکت دادن نماد ها در غار ها برمیگردد. همچنین در گذشته مردم نقاشی هایی را روی سفال تکرار میکردند که این میتوانست بیانگر انیمیشن و تحرک نقوش باشد. این نقوش میتوانست به عنوان لوگو و یا نمادی برای معرفی موضوعی خاص باشد. اگر نمیدانید لوگو چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا بیشترین تاثیر را روی مخاطب داشته باشد مقاله لوگو چیست را مطالعه کنید.

از گذشته این تفکر وجود داشته که نقوش متحرک و انیمیشنی میتوانستند بیشتر در ذهن ها حک شوند و تاثیرگذارتر باشند به همین دلیل میتوان تاریخچه آرم استیشن را دوره نوسنگی دانست.

مزایا طراحی آرم استیشن

همان طور که گفته شد معنی آرم استیشن طراحی لوگویی متحرک با اعمال افکت های گرافیکی برای تاثیرگذاری بیشتر در ذهن مخاطب میباشد. آرم استیشن خام لوگو و یا نمادی است که انیمیشن و تحرک خاصی روی ان اعمال نشده است و امور گرافیکی خاصی روی آن انجام نشده به همین دلیل پیشنهاد میشود برای با دانلود آرم استیشن های مختلف ابتدا دید هوشمندانه تری برای طراحی های جذاب تر به دست آورید و سپس اقدام به ساخت آرم ایستیشن کنید.

اگر شما میخواهید کسب و کار خود را بهبود بخشید و به فکر سود بیشتر و برندینگ سازی کسب و کارتان و تثبیت در ذهن مشتریان تان هستید داشتن یک آرم استیشن حرفه ای میتواند شما را به این هدف برساند. مراجعه به انواع سایت آرم استیشن و مشاهده انواع نمونه آرم استیشن میتواند به شما دید تخصصی تری بدهد تا بتوانید آرم استیشن های حرفه ای تری داشته باشید.

از دیگر مزایا طراحی آرم استیشن برندینگ سازی کسب و کارتان میباشد. این یکی از اهداف بلند مدت آرم استیشن میباشد. با برندینگ سازی کسب و کارتان میتوانید مشتریان بیشتری را در بلند مدت جذب کنید و به ان ها این اطمینان را بدهید که با خرید و استفاده از خدمات شما میتوانند زمان و هرینه کمتری را صرف کنند.

اگر میخواهید با آرم استیشن به برندینگ سازی کسب و کارتان کمک کنید به شما پیشنهاد میکنیم ابتدا با مراجعه به صفحه ساخت لوگو یک لوگو حرفه ای برای خود طراحی کنید و سپس اقدامات لازم را در این حوزه انجام دهید.

آموزش ساخت آرم استیشن

آموزش ساخت آرم استیشن باید به صورت اصولی و گام به گام انجام شود و به شما پیشنهاد میکنیم حتما در کلاس های حرفه ای در این حوزه شرکت کنید تا بتوانید در آینده از آموخته های خود کسب درآمد داشته باشید.

پیشنهاد ما به شما ابتدا مشاهده فیلم های آموزشی رایگان در صفحه آموزش فتوشاپ رایگان میباشد که به شما دید حرفه ای تری برای ساخت آرم استیشن میدهد.

نکته ای که در آموزش ساخت آرم استیشن به کارآموزان توضیح میدهیم این است که به مدت زمان آرم استیشن بسیار توجه داشته باشید. طولانی بودن این زمان همیشه سبب تاثیرگذاری بیشتر آرم استیشن نمیشود. شما باید بتوانید با یک طراحی خاص و منحصر به فرد در کوتاه ترین زمان بیشترین تاثیر را داشته باشید.

دقت داشته باشید که اگر کسب و کار خود را تازه راه اندازی کرده اید اگر بتوانید با آموزش آر تی ام آرم استیشن های حرفه ای طراحی کنید و برای کسب و کارتان استفاده کنید میتوانید در مدت زمان کوتاهتری از رقبا پیشی بگیرید و در حوزه کاری خود پیشرفت چشمگیری داشته باشید.

مراحل ساخت آرم استیشن به صورت زیر است:

  • در اولین مرحله شما باید سناریویی برای معرفی برند و لوگو خود بچینید. این سناریو باید به گونه ای چیده شود که بتوانید در زمان کوتاهی معرفی جامعی از کسب و کارتان داشته باشید.
  • در مرحله بعد باید با استفاده از آموزش های ساخت آرم استیشن رایگان بتوانید شخصیت های مختلفی برای آرم استیشن خود در نظر بگیرید.
  • در مرحله آخر باید نرم افزار هایی که میتوانید با استفاده از آن ها آرم استیشن های حرفه ای طراحی کنید را در نظر بگیرید و با استفاده از آن ها لوگوموشن های حرفه ای بسازید.
  • دقت داشته باشید که برای ساخت آزم استیشن سلیقه مشتری و مخاطب را در نظر داشته باشید و متناسب با آن طراحی خود را انجام دهید.

شما میتوانید از نرم افزار های مختلفی برای طراحی های تخصصی استفاده کنید و پیشنهاد میشود برای طراحی لوگو و آرم استیشن زمان زیادی بگذارید تا بتوانید بیشترین تاثیر را روی مخاطبان خود داشته باشید. یکی از نرم افزار های حرفه ای در این حوزه ایلوستریتور میباشد که در آموزشگاه آریا تهران میتوانید با دریافت مدرک فنی حرفه ای از تخصص برترین اساتید کشور بهره مند شوید و در این حوزه متخصص شوید.

برای یادگیری ایلوستریتور مقدماتی تا پیشرفته به صفحه آموزش ایلوستریتور آموزشگاه آریا تهران مراجعه کنید!

آموزش ساخت آرم استیشن
آموزش ساخت آرم استیشن

دانلود آرم استیشن رایگان

در آموزشگاه آریا تهران امکان دانلود آرم استیشن رایگان را فقراهم کرده ایم. شما با شرکت در کلاس های آریا تهران میتوانید آرم استیشن های رایگان را دانلود کنید و برای پروژه های خود از آن ها استفاده کنید.

اگر شما هم سوال چگونه آرم استیشن بسازیم را در ذهن دارید باید به شما بگوییم که شما میتوانید با در اختیار داشتن برنامه آرم استیشن و کار با انواع نرم افزار های گرافیکی میتوانید ساخت آرم استیشن را تمرین کنید. دانلود آرم استیشن رایگان به شما کمک میکند پروژه ها را سریع تر پیش ببرید و با مدل ها و سناریو های مختلف آرم استیشن آشنا شوید.

آرم استیشن هایی که ما در آریا تهران به صورت رایگان در اختیار کارآموزان قرار میدهیم عبارتند از:

  • آرم استیشن سه بعدی
  • آرم استیشن رادیویی
  • آرم استیشن ماه رمضان

قیمت آرم استیشن

یکی از سوالاتی که برای یادگیری آموزش ساخت آرم استیشن از ما میپرسند این است که قیمت آرم استیشن چقدر است. ویدئوهای آرم استیشن قدرت زیادی در جلب مشتری و بهبود کسب و کار دارند به همین دلیل باتوجه به میزان حرفه ای اجرا شدن آن قیمت های متفاوتی برای آن ارائه میشود.

هرچه تیمی که برای شما این کار را انجام میدهد حرفه ای تر باشد هزینه آرم استیشن نیز افزایش پیدا میکند. معمولا تیم های حرفه ای از لوگوی انتزاعی برای معرفی کسب و کار شما استفاده میکنند (مطالعه بیشتر : لوگوی انتزاعی چیست) و تلاش میکنند سناریو تخصصی در حوزه کاری شما در مدت زمان مناسبی ارائه دهند که به جلب توجه بیشتر مشتری بیانجامد. به طور کلی هزینه آرم استیشن بسته به سناریو، کسب و کار و مدت زمان و افکت های مورد نیاز متغیر میباشد ولی ما میتوانیم به شما این اطمینان را بدهیم که شما با یادگیری طراحی آرم استیشن میتوانید کسب درامد خوبی از این راه داشته باشید.

جمعبندی

در این مقاله به شما توضیح دادیم آرم استیشن چیست و چه کاربردی دارد و روش های ساخت آرم استیشن را به شما معرفی کردیم. شما میتوانید برای حرفه ای شدن در این حوزه در کلاس های آموزشی آریا تهران شرکت کنید تا با بهره گیری از دانش برترین اساتید در این حوزه تخصص یابید. اگر سوالی در حوزه آرم استیشن دارید میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و یا در بخش نظرات این صفحه مطرح کنید تا اساتید ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

سوالات متداول

آرم استیشن چیست؟

آرم استیشن لوگویی میباشد که با ریتم هدفمندی ساخته میشود و به گونه ای در تبلیغات و کلیپ ها مورد استفاده قرار میگیرد که در ذهن مخاطب حک شود و از این طریق برندینگ سازی اتفاق میفتد.

نحوه ساخت آرم استیشن چگونه است؟

شما میتوانید در این صفحه جامع ترین آموزش ساخت آرم استیشن را دریافت کنید و با مشاهده انواع نمونه آرم استیشن که در این صفحه ارائه شده است میتوانید طراحی آرم استیشن های خاص و منحصر به فرد را یاد بگیرید.