همکاری در فروش

یکی از راه هایی که میتوان در دنیای امروز سود به کسب درآمد پرداخت و سودآوری کرد همکاری در فروش یا Affiliate Marketing میباشد. در مقاله افیلیت مارکتینگ چیست به طور کامل این مبحث را مورد بررسی قرار دادیم و شما را با افیلیت مارکتینگ آشنا کردیم. در این مقاله به طور کامل به این […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

یکی از راه هایی که میتوان در دنیای امروز سود به کسب درآمد پرداخت و سودآوری کرد همکاری در فروش یا Affiliate Marketing میباشد. در مقاله افیلیت مارکتینگ چیست به طور کامل این مبحث را مورد بررسی قرار دادیم و شما را با افیلیت مارکتینگ آشنا کردیم. در این مقاله به طور کامل به این موضوع پرداخته ایم که همکاری در فروش چیست و چگونه از آن کسب درآمد کنیم؟ رد ادامه مقاله با ما همراه باشید.

همکاری در فروش چیست

در دنیای امروز یکی از راه هایی که میتوانید به درآمدزایی از ان بپردازید بهره گیری از سیستم های همکاری در فروش میباشد. شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که همکاری در فروش چیست و چگونه از آن کسب درآمد کنیم؟

در واقع همکاری در فروش یک سری فعالیتی میباشد که فروش محصولات و یا ارائه خدمات را تسهیل میکند. همان طور که از نام این فرآیند مشخص است در فروش محصولات همکاری صورت میگیرد و نیازی نیست فرد و یا سازمانی که این کار را انجام میدهد تولیدکننده و یا صاحب محصول باشد.

در واقع سایت های همکاری در فروش موفق ایرانی از طریق معرفی محصولات و پرزنت ویژگی ها و کاربرد های این محصول سعی در جلب توجه مشتریان دارند و آن ها را به خرید هر چه بیشتر محصولات ترغیب میکنند.

به روش های مختلفی میتوان از طریق فرآیند همکاری در فروش یا افلیت مارکتینگ کسب درآمد کرد که شاید در دنیای دیجیتال امروزی بهره گیری از روش های آنلاین و در بستر اینترنت پربازده تر باشد.

در واقع در همکاری در فروش شما باید محصولی را به خریداران معرفی کنید و با بهره گیری از روش هایی آن ها را به خرید هرچه بیشتر این محصولات ترغیب کنید. با فروش این محصولات شما میتوانید پورسانت دریافت کنید و بدون آن که خودتان تولید کننده و یا صاحب کالا باشید میتوانید از فروش محصول کسب درآمد داشته باشید.

امروزه سیستم همکاری در فروش با پورسانت بالا وارد ایران شده و همه به دنبال آن هستند که با یک کار هوشمند درآمد بالایی را عاید خود کنند.

در واقع میتوان گفت همکاری در فروش یک کسب و کار خانگی میباشد و شمابرای این کار نیازی به سرمایه زیادی ندارید و لازم نیست مانند یک تولید کننده هزینه هایی را برای تولید کالا، انبار کالا و ارسال محصولات صرف کنید و صرفا به عنوان یک معرفی کننده محصول میتوانید کسب درآمد داشه باشید.

همکاری در فروش چیست
همکاری در فروش چیست

سیستم همکاری در فروش چگونه کار می‌کند

تا اینجای مقاله تا حدودی میتوانید به این سوال پاسخ دهید که همکاری در فروش چیست و چگونه از آن کسب درآمد کنیم؟ سوالی که ممکن است در این میان برای شما مطرح شود این است که نحوه کار سیستم همکاری در فروش به چه صورت است و شما در این سیستم باید چه فعالیت هایی داشته باشید.

درواقع سیستم همکاری در فروش یک سیستم بازاریابی محصولات است که بازاریابان به صورت مستقل از هم کار میکنند و در نهایت مانند یک اهرم میتوانند در پیشبرد هرچه بیشتر اهداف تولید کنندگان و صاحبان محصول نقش بسیار موثری داشته باشند.

به طور کلی میتوان گفت سیستم همکاری در فروش بر اساس ۳ مورد پایه گذاری شده است:

  1. تولید کننده و یا صاحب محصول
  2. همکاران در فروش و یا بازاریابان
  3. مصرف کنندگان

باید برای آن که به اهداف فروش و سودآوری بیشتر در مدت زمان کوتاهتری دست یافت بین این سه رکن ارتباط موثری شکل گیرد برای مثال تولید کنندگان باید برای آن که محصولات بیشتری در مکان و زمان های مختلفی به فروش برسد از همکاران در فروش کمک بگیرند و پورسانتی را به ازای هر فروش به این بازاریابان محصولات اختصاص دهند.

همکاران فروش باید بتوانند با استفاده از جدیدترین تکنیک های بازاریابی حس بهتری را به خریداران منتقل کنند و او را به خرید بیشتر محصولات ترغیب کنند.

در نهایت مصرف کنندگان که مهمترین نقش آفرینان در این پورسه به شما میروند میتوانند جنسی را خریداری کنند که شاید قیمتی کمتر از قیمت بازار داشته باشد و به این ترتیب با خرید این محصول هم نیاز خود را رفع کنند و هم به تولید کنندگان محصول و همکاران در فروش سودرسانی انجام شود. در اداه با ما همراه باشید تا همه‌چیز در مورد بازاریابی وابسته و سیستم همکاری در فروش را برای شما توضیح دهیم.

مزایا و معایب همکاری در فروش

همکاری در فروش نیز دارای مزایا و معایبی است که همین مزایا و معایب باعث شده این فرآیند دارای موافقان و مخالفانی باشد. در این قسمت قصد داریم با بررسی مزایا و معایب همکاری در فروش دید وسیعتری نسبت به این سیستم کسب درآمد پیدا کنید و با آگاهی بیشتر برای پیوستن به این سیستم اقدام کنید.

مزایا همکاری در فروش

در واقع میتوان موارد زیر را به عنوان مزایا همکاری در فروش و کسب پورسانت و درآمدزایی در نظر گرفت.

  • کسب درآمد در کمترین زمان

یکی از مهمترین مزایا همکاری در فروش این است که شما میتوانید بدون آن که زمانی را صرف خرید و انبار و نگهداری محصولات کنید میتوانید در کوتاهترین زمان وارد این حوزه شده و کسب درآمد خود را تضمین کنید. اگر شما فعالیت خود را به درستی آغاز کرده باشید میتوانید در آینده حتی در خواب نیز کسب درامد داشته باشید و با صرف وقت کمتر پول بیشتری به دست آورید.

  • عدم نیاز به پشتیبانی محصولات

وقتی به عنوان یک همکار فروش مشغول به فعالیت میشوید شما ضاحب محصول نیستید بلکه با فروش کالا پورسانت دریافت میکنید. این تولید کننده و یا صاحب محصول است که باید به مشتریان خدمات پشتیبانی ارائه دهد و پاسخگوی نظرات و انتقادات مشتریان باشد. به همین دلیل شما ازاین بابت راحت هستید و تنها با تبلیغ محصولات کالا برای فروش بیشتر میتوانید کار خود را به نحو احسن انجام دهید.

  • امکان انجام فرآیند در خانه

این شغل میتواند برای کسانی که میخواهند از مزایای خانه ماندن بهره برند و در عین حل کسب درآمد داشته باشند میتواند بسیار مناسب باشد. شما میتوانید افلیت مارکتینگ را در خانه و بدون نمیاز به محیط کاری خاصی انجام دهید و به درآمدهای بالایی برسید.

  • کم هزینه بودن و امکان انجام فعالیت بدون سرمایه

از دیگر مزایا همکاری در فروش این است که شما میتوانید بدون سرمایه و یا با سرمایه کم این کار را شروع کنید و با انجام این کار پول دربیاورید. این شغل از معدود شغل هایی است که نیاز به سرمایه اولیه ندارد و و شما میتوانید با کمترین دردسر و بدون هیچ سرمایه ای آن را شروع کنید.

  • بهره مندی از مزایا و پاداش در صورت عملکرد صحیح

از مهمترین مزایا همکاری در فروش این است که شما میتوانید با مدت زمان کار کمتر درآمدی برابر با ۸۰ ساعت کار در هفته بدست آورید. در صورتی که شما در این کار عملکرد خوبی داشته باشید میتوانید کمیسیون بیشتری دریافت کنید و در امد خود را روز به روز افزایش دهید.

از دیگر کار هایی که میتوان به درآمد بالایی رسید و با مدت زمان کار کمتری درآمد زیادی بدست آورد سئو مارکتینگ میباشد. در مقاله سئو مارکتینگ چیست صفر تا صد این کار را به شما توضیح داده ایم و در آمد این شغل را مورد بررسی قرار داده ایم.

معایب همکاری در فروش

با وجود مزایایی که برای افلیت مارکتینگ برشمردیم این فرآیند دارای معایبی نیز میباشد که این معایب سبب میشود عده ای با این کار مخالفت داشته باشند. این معایب همکاری در فروش عبارتند از:

  • نبود صداقت در سیستم همکاری در فروش

یکی از معایب همکاری در فروش این است که صداقتی در میزان پورسانت ها وجود ندارد و در صورتی که در یک سیستم غیر معتبر مشغول به فعالیت شوید ممکن است کسب درامد شما تداومی نداشته باشد.

  • نبود نظارت بر کیفیت کالا و خدمات

در این سیستم ها هیچ نظارتی بر کیفیت کالا و اصل بودن آن ها وجود ندارد و ممکن است شما محصولی را برای خرید مشتریان تبلیغ کنید که کالای باکیفیت و اوپرجینالی نباشد. به همین دلیل در این کار ممکن است نارضایتی مشتریان به دلیل بی کیفیت بودن کالا ها وجود دارد.

  • احتمال توقف همکاری در فروش

امنیت شغلی در این مورد بسیار پایین است و کارفرمایان میتوانند هرلحظه از ادامه همکاری با شما سرباز بزنند و شما شغل خود را از دست بدهید.

  • وجود قوانین یک طرف به نفع سیستم

در این سیستم ها بیشتر منافع سیستم سایت های همکاری در فروش در نظر گرفته میشود و به منافع بازاریاب توجه کمتری میشود. به همین دلیل بیشتر منفعت حاصل از این کار به سیستم میرسد و بازاریاب از معملات پورسانت کمی دریافت میکند.

انواع همکاری در فروش

تا اینجای مقاله با مزایا و معایبی که سایت های همکاری در فروش موفق ایرانی به همراه دارند آشنا شدید و دید وسیع تری نسبت به این سیستم پیدا کردید. به طور کلی برای آن که بتوان در سیستم همکاری در فروش با پورسانت بالا به درآمد بالایی رسید باید ابا انواع پرداخت ها در همکاری در فروش آشنا شد و بهتنری سیستم را برای دست یابی به سود بیشتر انتخاب کرد.

به طور کلی در سیستم های افلیت مارکتینگ به ۳ طزیق پرداخت انجام میشود که عبارتند از:

  • پرداخت سود هر محصول : این سود به ازای فروش هر محصول مبلغی به عنوان دستمزد به فرد اختصاص داده میشود و در صورتی که خرید کالایی صورت نگیرد پولی پرداخت نمیشود.
  • پرداخت دستمزد برای جذب مشتری : در این روش شما باید دیگران را ترغیب کنید که به یک مشتری تبدیل شوند. برای این کار میتوان آن ها را تزغیب کرد در سایت و یا صفحه اینستاگرام تان کامنت بگذارند و یا یک اپلیکیشن نصب کنند و یا در سایت و برنامه ثبت نام کنند.
  • پرداخت دستمزد برای بازدید سایت : در این روش کاربر با کلیک کردن و وارد لینک مورد نظ شدن میتواند شما را به اهداف تان برساند و شما از این طریق به درآمد بالایی برسید.
انواع همکاری در فروش
انواع همکاری در فروش

همکاری در فروش محصولات دیجیتال

از انواع همکاری در فروش میتوان همکاری در فروش محصولات دیجیتال را نام برد. سایت های زیادی در این حوزه وجود دارند که شما میتوانید در این سایت ها ثبت نام کنید و کاربران را به خرید محصولات دیجیتال ترغیب کنید. از این طریق میتوانید سود زیادی را به دست آورید و به راحتی بدون سرمایه کسب درامد کنید.

یکی از بهترنی سایت هایی که در این حوزه فعالیت میکند سایت آمازون میباشد. این سایت با همکاری در فروش توانست به جایگاه های ویژه ای برسد و امروزه در جای جای جهان از جمله ایران از این سایت ها الگوبرداری شده و سایت هایی برای همکاری در فروش محصولات دیجیتال راه اندازی شدند.

شما میتوانید با همکاری در فروش محصولات دیجیتال گام موثری در بهبود سطح علمی مردم بردارید و از این طریق کسب درآمد نیز داشته باشید. البته به محتوا محصول دیجیتال نیز بستگی دارد اما اگر دوره های آمومزشی آنلاین را در برنامه کاری خود قرار دهید میتوانید در این حوزه کار های مفیدی انجام دهید.

همکاری در فروش محصولات آموزشی

از دیگر انواع همکاری در فروش، همکاری در فروش محصولات آموزشی میباشد. به این ترتیب شما باید محصولات آموزشی فیزیکی و یا مجازی را به مشتریان بفروشید.

به این ترتیب شما باید محصول آموزشی را به کسانی که به دنبال این محصول هستند معرفی کنید و با توضیحات خود کاری کنید که این محصول را خریداری کرده و از قابلیت های آن بهره مند شوند. بعضی از این محصولات به صورتی میباشند که شما با فروش هر محصول میتوانید حتی تا ۵۰ درصد پورسانت بگیرید و به این ترتیب درامد خود را چندین برابر کنید.

گاهی ممکن است شما همکاری در فروش محصولات آموزشی مجازی داشته باشید که در این صورت کار شما راحت تر است و میتوانید در بستر اینترنت تبلیغات خود را انجام دهید و مشتریان زیادی را برای خرید محصول اموزشی مجازی ترغیب کنید.

همکاری در فروش محصولات آموزشی
همکاری در فروش محصولات آموزشی

همکاری در فروش محصولات لاغری

از دیگر راه هایی که میتوانید کسب درآمد داشته باشید همکاری در فروش محصولات لاغری میباشد. البته توصیه ما به شما این است که چون این مواد غذایی و یا ورزشی با سلامتی افراد در ارتباط است تا زمانی که از صحت نتیجه در این محصولات اطمینان نداشتید سلامت دیگران را با تبلیغات خود به خطر نیندازید.

همکاری در فروش محصولات لاغری با فروش محصولات ورزشی و یا مواد غذایی انجام میشود و به ازای هر فروش مبلغی به عنوان پورسانت به فرد داده میشود.

در ایران همکاری در فروش محصولات لاغری با محصولاتی مانند دمنوش و مواد غذایی رو به افزایش است که این موارد میتواند به کسب درامد هرچه بیشتر افراد کمک کند.

همکاری در فروش لباس

خوشبختانه لباس یکی از محصولاتی است که همه به آن نیاز دارند و ماهانه مقدار ی از درآمد خود را صرف خرید لباس میکنند. این محصول از جمله محصولاتی است که همیشه خواهان دارد و شما میتوانید با همکاری در فروش لباس از طریق جذب مشتری درآمد مورد نظر خود را به دست آورید.

همکاری در فروش لباس به این صورت میباشد که شما میتوانید با تبلیغ و معرفی پوشاک مورد نظر مشتریان را به خرید همان لباسی که میخواهید ترغیب میکنید و باعث میشوید مشتری لباس های بیشتری را نیز خریداری کند.

به این ترتیب با همکاری در فروش لباس و فروش لباس های بیشتر میتوان پورسانتی از هر فروش کسب کرد و به اهداف مالی خود دست یافت.

البته برای فروش بیشتر میتوانید از خدمات دیجیتال مارکتینگ بهره ببرید. دیجیتال مارکتینگ به شما کمک میکند از روش های مختلف مشتریتن بیشتری را جذب کنید و فروش خود را بهبود بخشید.

همکاری در فروش با پورسانت بالا

همکاری در فروش با پورسانت بالا یکی از مواردی است که همه به دنبال به دست آوردن همچین موقعیت شغلی هستند. وقتی شما همکاری در فروش با پورسانت بالا داشته باشید میتوانید با مدت زمان کار کمتر پول بیشتری به دست اورید و حتی زمانی که در استراحت به سر میبرید میتوانید کسب درآمد داشته باشید.

نکته ای که رد این مورد باید در نظر داشته باشید این است که همکاری در فروش با پورسانت بالا مربوط به محصولاتی است که فروش آن ها کمی دشوار تر است و یا قیمت بالایی دارند و زمانی که شما میتوانید این محصولات را به فروش برسانید پورسانت بیشتری عایدتان میشود.

البته در صورتی که شما بخواهید محصولات را با کمترین زحمت به فروش برسانید بهتر است از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ غافل نشوید.

اگر نمیدانید دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کاربرد هایی دارد حتما مقاله همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید.

همکاری در فروش با پورسانت بالا
همکاری در فروش با پورسانت بالا

بهترین سیستم همکاری در فروش پوشاک

بهترین سیستم همکاری در فروش پوشاک به این صورت میباشد که شما به عنوان یک واسط تنها معرفی کننده محصول مورد نظر باشید و به ازای هر فروش پوزسانت خود را دریافت کنید.

به این ترتیب نه درگیر انتقادات و شکایات کاربران در مورد اجناس فروخته شده میشوید و نه در مورد نحوه ارسال پوشاک و مساسل این چنینی نگرانی خواهید داشت.

در صورتی که یک وبسایت قوی در این حوزه داشته باشید میتوانید برای دسته بندی های مختلف محصولات پورسانت های متفاوتی تعریف کنید و به این ترتیب میزان پورسانت دریافتی از فروش محصولات مختلف را متغیر تعریف کنید.

اگر میخواهید یک وبسایت حرفه ای با همه قابلیت هایی که بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید داشته باشید میتوانید یا از خدمات شرکت های دیجیتال مارکتینگ در این حوزه کمک بگیرید و یا خودتان اقدام به یادگیری راه اندازی وبسایت کنید.

آموزشگاه دیجیتال مارکتینگ آریا تهران برای آموزش تخصصی این مهارت ها در خدمت شماست و شما میتوانید با آموزش این موارد و با دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای وارد بازار کار دشه و کسب درآمد کنید.

جمعبندی

در این مقاله به شما توضیح دادیم که همکاری در فروش چیست و چگونه از آن کسب درآمد کنیم و شما را با مزایا و معایب همکاری در فروش آشنا کردیم. اگر در این حوزه سوالی دارید میتوانید در بخش نظرات سوال تان را درج کنید تا کارشناسان ما در کوتاهترین زمان پاسخ شما را دهند. شما میتوانید برای آموزش دیجیتال مارکتینگ زیر نظر برترین اساتید تهران به آموزشگاه ما مراجعه کنید و با دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای در این حوزه به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنید.

سوالات متداول

همکاری در فروش چیست؟

همکاری در فروش به این معنا میباشد که شما بدون آن که صاحب محصولی باشید و یا محصولی را تولید کرده باشید از طریق فروش آن میتوانید پورسانت دریافت کنید و به این ترتیب کسب و کار خود را بهبود بخشید.

مزایا و معایب همکاری در فروش چیست؟

مزایای همکاری در فروش بسیار زیاد میباشد مانند بدون نیاز به سرمایه میتوانید کسب درآمد داشته باشید، با مدت زمان کار کمتری میتوانید درامد بیشتری داشته باشید و حتی میتوانید در منزل به این فعالیت بپردازید و از معایب آن میتوان به عدم امنیت شغلی اشاره کرد. سایر موارد در مقاله ذکر شده است.