آموزش مجازی حسابداری

با به وجود آمدن شرایط حاد کرونایی در کشور، مجتمع فنی آریا تهران تصمیم گرفته تا علاوه بر برگذاری دوره های حضوری، برای دوستانی هم که علاقه مند به شرکت در دوره های مجازی هستند دوره های مختلف حسابداری و فتوشاپ و... با بهترین سطح کیفیت به صورت مجازی و آنلاین برگذار کند.

تضمین میشه که کیفیت دوره های مجازی آریا تهران از جمله دوره آموزش مجازی حسابداری با بهترین کیفیت آموزشی و صدا و تصویر برگذار بشه به گونه ای که هیچ تفاوتی با دوره حضوری حس نشه. شما می تونید برای ثبت نام در دوره های مجازی آریا تهران با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

سلام دوستان، با توجه به شرایطی که ویروس کرونا به وجود آورده و بسیاری از هنرجویان نمی‌توانند به صورت حضوری در کلاسهای آموزشی شرکت کنند مجتمع فنی آریا تهران تصمیم گرفته که بخشی از دوره های خودش رو هم به صورت حضوری برای دوستانی که می خوان به صورت حضوری در دوره های شرکت کنند و هم به صورت مجازی برگزار کند.

علیرغم اینکه مجتمع فنی آریا تهران در زمان شروع ویروس کرونا تمام دوره های خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کرده اما بنا به درخواست تعداد زیادی از هنرجویان عزیز ما تصمیم گرفتیم که دوره های پرطرفدار خود را به صورت مجازی و آنلاین برگزار کنیم.

لازم به ذکر است تمام مباحثی که در دوره های مجازی و آنلاین ارائه می شود، دقیقا مشابه آن چیزی است که در دوره‌های آموزش حضوری ارائه می شود. علاوه بر اون در پایان دوره لینک دانلود فیلم آموزش تمامی قسمت ها برای شما در دسترس خواهد شد.

همچنین باید بدونید که برای آموزش مجازی دوره هایی مانند حسابداری که نیازمند انجام امور ریاضی هست این مجتمع با ایجاد بستری برای ایجاد محیط های یادگیری روان در طول دوره مجازی برای انجام امور حسابداری بهترین کیفیت آموزش مجازی رو ایجاد کنه.

آموزش مجازی استانداردهای حسابداری

مجتمع فنی آریا تهران در راستای ارائه و توسعه خدمات آموزشی خود به صورت مجازی و آنلاین سعی بر این دارد که ارائه دوره های خود را به صورت مجازی و آنلاین را به بهترین شکل ممکن در اختیار هنرجویان علاقه مند به دوره های مختلف آموزشی قرار دهد.

شما در دوره های مجازی بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران، تمامی مباحثی که نیازمند بازار کار رشته حسابداری می باشد را در اختیار خواهید داشت.

به طوری که شما پس از گذراندن این دوره آموزشی قادر خواهید بود که به عنوان یک حسابدار حرفه ای و کاربلد در شرکت های خصوصی و دولتی مشغول به کار شوید.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال گرفتن دیپلم حسابداری هستید، همین امروز از خدمات مجتمع فنی آریا تهران استفاده کنید.

آموزش مجازی حسابداری با مدرک معتبر

نکته خاصی که در خصوص آموزش های مجازی آریا تهران وجود دارد این است که ما علاوه بر ایجاد بستری برای برگذاری دوره های مجازی خود نموده این اقدام به ایجاد آزمون های آنلاین مشابه سوالات فنی و حرفه ای نیز کرده ایم که دوستانی که در این دوره های شرکت می کنند با شرکت در آزمون های آنلاین ما بتونن مهارت های خودشون رو به صورت رایگان بسنجن.

یکی از ویژگی های دوره آنلاین حسابداری این است که در این دوره آموزشی همانند دور حضوری به شما مدرک معتبر فنی حرفه ای قابل ارائه به سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی ارائه می شود.

همچنین علاوه بر مدرک فنی حرفه ای، مجتمع فنی آریا تهران به هنرجویان دوره آنلاین حسابداری مدرک داخلی آموزشگاه را ارائه می دهد.

آموزش مجازی حسابداری ویژه بازار کار

با توجه به این که امروزه بسیاری از افراد تحصیل کرده با مشکل پیدا کردن یک شغل مناسب مواجه هستند، بویژه در رشته بسیار پرطرفدار و پردرآمد حسابداری که متاسفانه امروزه بالاترین میزان بیکاری مختص دانشجویان فارغ التحصیل این رشته می باشد.

بسیاری از هنرجویانی که به مجتمع فنی آریا تهران مراجعه می کنند، هدف اصلی آن ها این است که بتوانند پس از گزراندن دوره های آموزشی در بازار کار مرتبط با رشته تحصیلی خود مشغول به کار شوند.

به همین دلیل همکاران در این مجموعه با به کارگیری بهترین اساتید حسابداری، که خودشان در اکثر شرکت های معتبر به عنوان حسابدار ارشد و مدیر مالی مشغول به کار هستند، و همچنین ارائه سرفصل های این دوره آموزشی که علاوه بر سرفصل های سازمان فنی حرفه ای، سرفصل های مورد نیاز بازار کار  رشته پرطرفدار حسابدای هم در دوره های آنلاین حسابداری ارائه می شود.

و ما در این جا این تضمین را به شما می دهیم که در صورتی که در دوره های آنلاین حسابداری به صورت منظم در جلسات این دوره شرکت نمایید، و از مشاوره و راهنمایی اساتید حسابداری به نحو احسن بهره مند شوید، قطعا نمی توانید در بازار کار این رشته پردرآمد مشغول به کار شوید.

برای شرکت در دوره های حسابداری ویژه بازار کار مجتمع فنی آریا تهران همین حالا اقدام کنید.

مخاطبین دوره آموزش مجازی حسابداری

حسابداری یکی از ۱۰ شغل پرطرفدار دنیا محسوب می شود، برای اطمینان از این موضوع شما می توانید نگاهی به آگهی های استخدامی بیاندازید، که اکثر شرکت ها و سازمان های مختلف به دنبال استخدام حسابدار برای مجموعه خود هستند.

بدون علم حسابداری فهمیدن کسب و کار و ارتباطات شغلی به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد.

تمامی کار ها در هر سازمان و نهادی نیازمند حسابداری می باشد.

از تجارت و گزارش سالانه صندوق جهانی پول تا خرید های منزل نیازمند به دانش و مهارت این دوره می باشد، به همین علت است که تقاضای این شغل بسیار زیاد می باشد.

با توجه به توضیحات ارائه شده اکثر مخاطبین دوره آنلاین حسابداری، دانشجویان رشته حسابداری، کارمندان بانک ها، کارشناسان بورس و سرمایه گذاری، صاحبان مشاغل که علاقه مند هستند که خودشان امور حسابداری مجموعه خود را انجام دهند، کارشناسان امور مالیاتی، مدیران مالی که نیازمند افزایش دانش خود برای مدیریت بهتر مجموعه خود هستند.

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره آنلاین حسابداری با همکاران ما در مجتمع فنی آریاتهران تماس بگیرید.

در قسمت زیر مباحثی که در دوره آنلاین حسابداری ارائه می شود را می توانید مشاهده نمایید.