آزمون آنلاین حسابداری رایگان

سلام برای شرکت در آزمون حسابداری به صورت آنلاین و رایگان می توانید کمی پایین تر شروع کنید. این آزمون کاملا مشابه آزمون فنی و حرفه ای هست و اگه بتونید اینجا نمره قبولی رو بیارید قطعا در آزمون فنی و حرفه ای هم موفق خواهید شد. معمولا آزمون فنی و حرفه ای حسابداری ۴۰ سوال داره و شما اگه بتونید به ۲۰ تاش پاسخ درست بدهید قبول می شوید. اما ما اینجا ۶۰ تا سوال آوردیم که شما اگه بتوانید به ۳۰ تا از اون پاسخ درس بدهید قبول خواهید. شد.

شما می توانید بی نهایت در آزمون حسابداری ما شرکت کنید و اشتباهات خودتونو و گزینه های صحیح و غلط خودتون رو در پایان آزمون مشاهده نمایید. برای پایان آزمون روی دکمه پایان کلید نمایید.

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.


نمی دانیم در این آزمون قبول شدید یا خیر. اما امیدواریم حداقل با نحوه آزمون فنی و حرفه ای حسابداری آشنا شده باشید. 🙂 اگر نظری یا انتقادی در این مورد داشتید حتما در قسمت نظرات همین صفحه مطرح کنید. همچنین اگر به آزمون رایگان خاصی نیاز دارید می توانید در قسمت نظرات درخواست کنید تا در سریع ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار بگیرد.

اگر به تکرار آزمون آنلاین حسابداری با تعداد سوالات بیشتر در محیط ۱۰۰ درصد مشابه آزمون فنی و حرفه ای علاقمند هستید وارد بخش آزمون تله تیچرز شوید تا از خدمات رایگان این وب سایت نیز استفاده کنید.

راهنمای آزمون حسابداری فنی و حرفه ای

در ابتدا باید اطلاع داشته باشید آزمون های فنی و حرفه ای حسابداری دو مرحله ای هستند. مرحله آزمون کتبی حسابداری و مرحله آزمون عملی حسابداری.

آزمون کتبی حسابداری

باید بدانید که تمامی آزمون های فنی و حرفه ای از جمله آزمون آنلاین حسابداری مقدماتی فنی حرفه ای، ۴۰ سوال دارند که اگه شما بتوانید به ۲۰ عدد از این تعداد در مدت زمان ۴۰ دقیقه پاسخ صحیح بدهید قبول خواهید شد. یعنی کسب نمره ۵۰ از ۱۰۰

با قبولی در این مرحله اجازه شرکت در آزمون عملی حسابداری را خواهید داشت.

برای دانلود رایگان برخی نمونه سوالات آزمون حسابداری فنی حرفه ای می توانید از لینک زیر استفاده کنید

امتحان عملی حسابداری فنی حرفه ای

پس از قبولی در آزمون کتبی یا همان آزمون آنلاین حسابداری با سوالات چهار گزینه ای شما باید در مرحله نهایی یعنی آزمون عملی حسابداری شرکت کنید. در این مرحله وابسته به مهارتی که برای آن در حال آزمون دادن هستید بخش هایی در نظر گرفته شده است.

مثلا اگر شما در دوره رایانه کار حسابداری شرکت کرده باشید آزمون عملی شما کار با نرم افزار هلو خواهد بود. یا اگر در دوره حسابداری مقدماتی و یا حسابداری حقوق و دستمزد شرکت کرده باشد آزمون عملی شما بصورت سوالات تشریحی در حضور یک بازرس برگزار می گردد.

فراموش نکنید که برای دریافت مدرک حسابدرای، می بایست مجموع نمره هر دو آزمون بالا ۷۰ از ۱۰۰ باشد.

آزمون آنلاین حسابداری مجتمع فنی آریا تهران

در مورد آزمون آنلاین حسابداری مجتمع فنی آریا تهران باید گفت که، ما سعی کردیم سوالات را مشابه آزمون فنی و حرفه ای حسابداری ایجاد کنیم. البته باید بدانید که سوالات آزمون فنی و حرفه ای حسابداری ۴۰ عدد بوده و ما برای اینکه شما بیشتر با اینگونه سوالات آشنا شوید تعداد سوالات آزمون حسابداری این صفحه را ۶۰ عدد در نظر گفتیم.

البته شما می توانید خیلی حرفه ای تر همراه با دریافت کارنامه و نمودار پیشرفت و بسیاری امکانات دیگر به صورت رایگان در سایت تله تیچرز ثبت نام کرده و نه تنها از آزمون آنلاین بلکه از فیلم های آموزشی رایگان نیز استفاده کنید.

برای شرکت در امتحان حسابداری فنی حرفه ای و دریافت مدرک حسابداری بین المللی با شماره های آموزشگاه حسابداری آریا تهران تماس بگیرید. ما برای آسودگی شما کارآموزان عزیز، زمان و مکان دقیق سریع ترین زمان آزمون حسابداری فنی حرفه ای را به اطلاع شما عزیزان می رسانیم.

پیشنهاد ویژه : برای دریافت خدمات آموزش حسابداری از پایه تا پیشرفته ، بهترین آموزشگاه حسابداری در غرب تهران را انتخاب کنید. ارائه مدرک فنی و حرفه ای حسابداری مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای

آزمون حسابداری فنی حرفه ای

شیوه ثبت نام در آزمون حسابداری فنی حرفه ای

پس از گذراندن هرکدام از دوره های حسابداری کارآموزان می توانند در آزمون حسابداری فنی حرفه ای جهت دریافت مدرک فنی حرفه ای شرکت نمایند.

پیش نیاز شرکت در آزمون حسابداری فنی حرفه ای ارائه مدارک زیر به منظور ثبت نام در آزمون می باشد:

  • ارائه فرم پرتال ویژه ثبت نام در آزمون حسابداری فنی حرفه ای
  • ارائه ۱ قطعه عکس ۴*۳
  • پرداخت هزینه ۲۳۵ هزار تومان
  • ارائه فیش تسویه حساب

پیشنهاد ویژه : بجای دریافت یک مدرک حسابداری، دو مدرک را همزمان دریافت کنید. با شرکت در دوره فشرده حسابداری ویژه بازار کار علاوه بر دریافت مدرک حسابداری رایانه کار مالی، مدرک حسابداری حقوق و دستمزد نیز دریافت کنید. و در کنار این دو با برنامه هلو، لیست بیمه و اظهارنامه نیز آشنا شوید.

زمان آزمون حسابداری فنی حرفه ای

بعد از ثبت نام در آزمون حسابداری فنی حرفه ای در پرتال، زمان آزمون مشخص شده و به تمام کارآموزان به صورت تلفنی و همچنین از طریق نرم افزار تلگرام و واتساپ اطلاع رسانی می گردد.

کارت ورود به جلسه آزمون حسابداری فنی حرفه ای یک هفته قبل از برگزاری آزمون به کارآموزان ارائه می گردد.

لازم به ذکر است ۱ روز قبل از موعد برگزاری آزمون جهت یادآوری مجدد با شما تماس می گیریم.

همچنین شما با ثبت نام در دوره های دپارتمان حسابداری آریا تهران می توانید قبل از آزمون در کلاس های رفع اشکال حضوری و آنلاین حسابداری شرکت کنید.

هزینه ثبت نام در آزمون حسابداری فنی حرفه ای

هزینه شرکت در آزمون حسابداری فنی حرفه ای ۱۰۰ هزار تومان می باشد.

مکان شرکت در آزمون حسابداری فنی حرفه ای

آزمون حسابداری فنی حرفه ای در یکی از مراکز فنی حرفه ای برگزار می گردد.

ساعت و آدرس دقیق محل برگزاری آزمون تحت هماهنگی سازمان فنی و حرفه ای بر روی کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.

کارت ورود به جلسه کارآموزان مجتمع فنی آریا تهران به عنوان بهترین سایت حسابداری ایران، قبل از آزمون توسط آموزشگاه از سایت سازمان فنی و حرفه ای اخذ و به کارآموزان اعطا می گردد. خواشمند است آزمون آنلاین فنی حرفه ای حتما از آزمون آنلاین فوق استفاده کنید.

شیوه برگزاری آزمون حسابداری فنی حرفه ای

همانطور که در ابتدا بصورت کامل توضیح داده شد، آزمون حسابداری فنی حرفه ای طی ۲ مرحله برگزار می گردد :

  • آزمون کتبی حسابداری
  • آزمون عملی حسابداری

آزمون کتبی حسابداری فنی حرفه ای :

مرحله اول آزمون به صورت کتبی بوده و لازمه قبولی در آزمون کتبی کسب نمره بالای ۵۰ می باشد.

آزمون عملی حسابداری فنی حرفه ای :

پس از کسب نمره قبولی در آزمون کتبی حسابداری به فاصله ۱ ماه آزمون عملی برگزار می گردد

و برای قبولی در آزمون عملی می بایست نمره بالاتر از ۷۰ کسب کنید.

نهایتا پس از قبولی در هر دو آزمون کتبی و عملی شما قادر به دریافت مدرک فنی حرفه ای خواهید بود.

در اینجا ذکر این نکته ضروری است که در صورت عدم موفقیت در آزمون ۲ بار امکان ثبت نام مجدد نیز وجود دارد.

برای یادگیری هر چه بیشتر حسابداری می توانید از فیلم های آموزشی رایگان و همچنین مقالات حسابداری ما استفاده کنید