برنامه هلو چیست | مزایا و معایب نرم افزار هلو

ممکن است هنگام کار با نرم افراز هلو به مشکلاتی برخورد کرده باشید

برای کارکردن با این نرم افزار قدرتمند نیاز دارید مزایا و معایب آنرا بشناسید

پس در این مقاله همراه ما باشید تا مشکلات خود را هنگام کار با نرم افزار برطرف کنید

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

اگر کمی با دنیای حسابداری آشنا باشید حتما نام هلو به گوشتان خورد است!!!

و اما برنامه هلو چیست؟!

بدون شک نرم افزار هلو یکی از بهترین نرم افزار های حسابداری ، می باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا مقاله ای تحت عنوان نرم افزار هلو چیست و مزایا و معایب نرم افزار هلو تنظیم نماییم پس با ما همراه باشید.

قبل از هر چیز لازم به ذکر است اگر علاقه مند به یادگیری برنامه هلو هستید، پیشنهاد می کنیم سری به آموزشگاه حسابداری آریا تهران بزنید. ما در مجتمع فنی آریا تهران همه چیز را برای یادگیری شما فرا هم کرده ایم. به کمک لینک های زیر می توانید از خدمات ما استفاده کنید.

در انتهای همین مقاله نیز یک فیلم آموزشی از محیط نرم افزار حسابداری هلو قرار داده شده است.

پیشنهاد ویژه: برای یادگیری کامل حسابداری ویژه بازار کا در کنار نم افزار هلو و اخد مدرک بین المللی می توانید در دوره حسابدرای بازار کار مجتمع فنی آریا تهران شرکت کنید.

نرم افزار هلو چیست

برنامه هلو چیست ؟

هلو یک نرم افزار حسابداری ایرانی می باشد که در نوع خودش بی نظیر بوده و تقریبا استفاده فروشگاهی داشته و برای کارهای سنگین و حرفه ای حسابداری طراحی شده و دارای امکانات زیاد و جالبی می باشد.

شاید بتوان گفت از مهم ترین دلایل محبوبیت برنامه هلو برقراری ارتباط با کاربران غیر حسابدار می باشد. چرا که در عین قدرت و توانایی انجام امور سنگین و حرفه ای حسابداری، کار کردن با آن بسیار ساده و لذت بخش است.  از این روی هلو توانسته ارتباط خوب و موثری با جامعه خارج از متخصصین حسابداری برقرار نماید.

همانطور که پیش تر گفته شد ما در آموزشگاه حسابداری آریا تهران، برگزار کننده دوره های مختلف حسابداری تحت نظر بهترین اساتید حسابداری ویژه بازار کار هستیم. به همین جهت برای شرکت در کلاس های حضوری و آنلاین مجتمع فنی آریا تهران با ما تماس بگیرید.

تاریخچه نرم افزار هلو

تاریخچه نرم افزار هلو به خیلی قدیم ها بر نمی گردد. تیم هلو یک تیم پر تلاش بوده که طی ۲۰ سال گذشته تمام سعی خود را برای بدست آوردن سهم قابل توجهی از بازار انجام داده و به این مهم هم رسیده است.

مزایا و معایب برنامه هلو

هلو نیز مانند سایر نرم افزار های حسابداری دارای مزایا و معایبی نیز می باشد. ولی به جرات می توان گفت مزایا و کاربرد این برنامه همواره به معایب اندک آن غالب می باشد.

در این بخش بطور خلاصه به مزایا و معایب نرم افزار هلو می پردازیم.

مزایای نرم افزار هلو حسابداری

نصب و راه اندازی آسان برنامه حسابداری هلو

همانطور که پیش تر گفته شد یکی از ویژگی های مهم برنامه هلو سادگی کار با این نرم افزار می باشد. در نتیجه می توان انتظار داشت که نصب و راه اندازی برنامه هلو تا چه حد آسان و بدون دردسر می باشد.

حتی اگر شما برای بار اول تصمیم به نصب نرم افزار هلو بگیرید، به راحتی و با توجه به دستور العمل های ارائه شده طی مراحل نصب می توانید هلو را نصب نمایید و نیازی نیست تا از قبل آموزش هایی را در زمینه نحوه نصب برنامه هلو فرا بگیرید.

طی مراحل نصب، نرم افزار هلو سوالاتی در زمینه نوع کسب و کار شما، مشتریان و ذی نفعان، سهامداران، کارکنان، فروشندگان، نمودار حساب های عمومی … می پرسد، و البته پس از نصب نرم افزار نیز می توانید این موارد را تعیین نمایید.

استفاده راحت از نرم افزار حسابداری هلو

بزرگ ترین دلیل محبوبیت برنامه هلو همانطور که گفتیم راحتی کار با آن می باشد. به طوری که برای کار با این نرم افزار حسابداری لازم نیست حتما دارای تخصص حسابداری باشید.

حتی اگر از شبکه دور برد یا سیستم های از راه دور استفاده می نمایید براحتی می توانید اقدام به انتقال اطلاعات بین نرم افزار ها نمایید.

امنیت برنامه حسابداری هلو

برنامه هلو در عین سادگی به لحاظ امنیتی دارای سطح استاندارد بالایی بوده و به راحتی می توانید برای قسمت های مختلف اطلاعات به منظور جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز رمز قرار دهید و یا برای کاربران مختلف سطح دسترسی تعیین نمایید.

از طرفی برنامه هلو بطور منظم از اطلاعات شما بک آپ گیری می نماید و لازم نیست نگران از بین رفتن اطلاعاتتان باشید.

امکان گزارش گیری از برنامه هلو :

شما می توانید به روش های مختلف و به سادگی گزارشات مختلف و متنوعی دریافت نمایید و آن ها را چاپ نمایید .و یا حتی فایل اکسل گزارش را دریافت نمایید حتی می توانید اطلاعات و گزارشات بیشتری نیز دریافت نمایید.

اهمیت آموزش نرم افزار حسابداری هلو

می توان گفت یادگیری برنامه هلو برای صاحبین مشاغل و شرکت ها واجب است. چرا که یادگیری هلو باعث می شود شما بتوانید به راحتی سیستم کسب و کار خود را از نظر ورودی و خروجی پول و سرمایه مدیریت نمایید.

هلو نرم افزاری است کاملا حرفه ای و کاربردی همراه با رابط کاربری آسان که یادگیری آن را به تمامی مدیران و افرادی که به نوعی با حسابداری سروکار دارند پیشنهاد می نماییم.

نرم افزار هلو در عین سادگی بسیار مقرون به صرفه می باشد. و شما با یکبار هزینه بابت خرید برنامه هلو خیالتان برای همیشه بابت حساب های شرکت راحت می شود.

یادگیری برنامه هلو شما را قادر می سازد که توسط یک نرم افزار جامع، تمام امور مالی مورد نیاز شرکت را به شکلی صحیح و قابل اطمینان انجام دهید و در دوره های ماهیانه و سالیانه بطور منظم گزارشات مالی را دریافت نمایید.

معایب برنامه حسابداری هلو

یکی از عمده مشکلات کاربران برنامه هلو عدم پشتیبانی قوی و موثر می باشد.

همانطور که پیش تر گفتیم برنامه هلو در حال حاضر یکی از قوی ترین نرم افزار ها در حوزه حسابداری می باشد. به همبن دلیل کاربران زیادی در سراسر ایران نیز دارد و همین موضوع باعث شده تا سیستم پشتیبانی نرم افزار دارای ترافیک سنگین باشد و گاها کاربران در برقراری ارتباط دچار مشکل شوند.

در حال حاضر ۲ سامانه تلفنی و اینترنتی به منظور پشتیبانی و پاسخگویی در اختیار کاربران قرار دارد. البته در پی شکایات مشتریان از این اختلال و همچنین پیگیری های تیم تولید برنامه هلو از طریق نمایندگی های فروش تا حد زیادی نحوه پشتیبانی این نرم افزار بهبود یافته است.

همه چیز درباره نرم افزار هلو

انواع برنامه هلو

این نرم افزار پرطرفدار و پر کاربرد با توجه به دسته بندی مختلف مشاغل در نسخه مختلفی ارائه گردیده است. هر کدام از آن ها در ۳ نوع ساده، متوسط و پیشرفته طبقه بندی می شوند.

کاربران با توجه به نوع کسب و کار و نوع نیاز خوذ به حسابداری، می توانند یکی از این برنامه ها را خریداری و نصب نمایند.

انواع مختلف نرم افزار هلو حسابداری

  • برنامه هلو فروشگاهی
  • برنامه هلو شرکتی
  • برنامه هلو صنعتی
  • برنماه هلو تولیدی
  • برنامه هلو تحت شبکه
  • نرم افزار هلو آموزشگاهی
نرم افزار هلو فروشگاهی چیست

نرم افزار هلو فروشگاهی چیست

اگر شما صاحب یک فروشگاه هستید، قطعا نیاز شما به نرم ‌افزار حسابداری با کسی است که صاحب یک شرکت یا تولیدی است متفاوت خواهد بود. به همین منظور برای کسب ‌و ‌کار فروشگاهی شما نسخه‌ای ویژه از نرم‌افزار هلو طراحی به نام نرم ‌افزار حسابداری فروشگاهی هلو طراحی شده است.

نرم افزار هلو فروشگاهی دارای سه دسته، پایه، ساده، متوسط و پیشرفته است. کد این نرم افزارها به ترتیت، ۱۰، ۱۱، ۱۲ و ۱۳ است.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی هلو نسخه پایه

نرم افزار حسابداری فروشگاهی هلو نسخه پایه، با امکانات ابتدایی، پایه ترین نرم افزار حسابداری هلو و پاسخگوی نیازهای یک فروشگاه کوچک است.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی هلو ساده

نرم افزار حسابداری فروشگاهی هلو ساده کد ۱۱ همانطور که از نامش بر می آید ساده ترین نرم افزار فروشگاهی و نرم افزار حسابداری ارزان قیمت در میان نرم افزار های فروشگاهی شرکت هلو است.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی متوسط

نرم افزار حسابداری فروشگاهی متوسط در عین سادگی، بسیاری از امکانات نسخه های پیشرفته را ارائه می‌دهد. این نرم افزار مناسب برای فروشگاه های کوچک و بزرگ است.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پیشرفته هلو

اگر برای کسب و کار فروشگاهی خود نیاز به گزارشات پیشرفته تر دارید نرم افزار حسابداری فروشگاهی پیشرفته هلو مناسب کار شماست.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پیشرفته دو کاربره هلو

اگر بخواهید از نسخه های فروشگاهی نرم افزار حسابداری هلو به صورت دوکاربره استفاده کنید، نرم افزار حسابداری فروشگاهی پیشرفته دو کاربره هلو مناسب کار شماست.

نرم افزار هلو شرکتی چیست

نرم افزار هلو شرکتی چیست

نرم افزار هلو شرکتی، ویژه کسب و کـارهای شرکتی‌ طراحی شده که غیر از امکانات عمومی بازرگانی، نیاز به ثبت انواع عملیات حسابداری و گزارش‌های پیشرفته دارند.

این نرم‌افزار به شما امکان مدیریت دقیقی بر امور مالی و حسابداری شرکت را می‌دهد. به‌نحوی که امکان استفاده هم‌ زمان از فرم امور مالی اتوماتیک به منظور ثبت سند اتوماتیک و نیز فرم صدور سند به منظور ثبت سندهای حرفه‌ای و مرکب را خواهید داشت.

با استفـاده از امکـان مـدیریت اسناد می‌توان برای ثبت اسناد حسـابداری سطح دسترسی ایجـاد و نیز اسناد را به‌صورت دائم یا موقت ثبت‌ فرمایید. علاوه برمطالب ذکر‌‌شده به شما امکان می دهد تا با بهره‌گیری از حرفه‌ای‌ترین امکانات حسابداری بتوانید بهترین و کامل‌ترین گزارش‌ها مدنظر مدیر حسابداری شرکت خود را تأمین‌ کنید.

نرم افزار هلو شرکتی شامل چند دسته بندی به شکل نرم افزار هلو شرکتی ساده، متوسط، پیشرفته، ویژه و پیشرفته دو کاربره است. کد این برنامه های به ترتیب ۲۲، ۲۳،۲۴ و ۲۵ است.

برنامه حسابداری شرکتی ساده هلو

نرم افزار حسابداری شرکتی ساده هلو مناسب برای کسب و کارهای شرکتی کوچک است.

نرم افزار حسابداری شرکتی متوسط هلو

نرم افزار حسابداری شرکتی متوسط هلو ویژه کسب و کارهای شرکتی متوسط طراحی شده است.

برنامه حسابداری شرکتی پیشرفته هلو

نرم افزار حسابداری شرکتی پیشرفته هلو مناسب برای کسب و کارهای شرکتی است که نیاز به گزارش‌های پیشرفته دارند.

نرم افزار حسابداری شرکتی ویژه هلو

نرم افزار حسابداری شرکتی ویژه هلو مناسب برای کسب و کارهای شرکتی کوچک است.

نرم افزار حسابداری شرکتی پیشرفته دوکاربره هلو

نرم افزار حسابداری شرکتی پیشرفته دوکاربره هلو مناسب برای کسب و کارهای شرکتی بزرگ است که احتیاج به استفاده هم‌زمان دو کاربر دارند.

درباره نرم افزار هلو آموزشگاهی

یکی از انواع نرم افزار هلو، نرم افزار هلو آموزشگاهی می باشد که بسیار پر کاربرد بوده و دارای امکانات فراوانی است.

با استفاده از این نرم افزار می توانید نحوه کارکرد نسخه های فروشگاهی ، شرکتی و تولیدی را که در دوره های آموزشی نرم افزار هلو فرا می گیرید به کار ببندید و تعدادی محدودی سند ثبت نمایید.

استفاده از این نرم افزار به افرادی که در حال گذراندن دوره آموزشی نرم افزار هلو هستند، دانشجویان و هنرجویان و افراد جویای کار در رشته حسابداری توصیه می گردد.

پیشنهاد ویژه: برای یادگیری شیوه استفاده از نرم افزار حسابداری هلو حتما از خدمات آموزش نرم افزار حسابداری مجتمع فنی آریا تهران استفاده کنید.

از جمله مزایای نرم افزار هلو آموزشگاهی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تهیه فیش پرینت
  • بارکد خوان
  • چاپ بارکد
  • صندوق فروش (POS)
  • امکان استفاده از POS بانکی
  • محاسبه مالیات
  • و …

برنامه حسابداری هلو برای کامپیوتر

عملا همه نسخه های نرم افزار هلو برای کامپیوتر ساخته شده اند. به همین جهت هیچ نگرانی نداشته باشید. شما به کمک پکیج نصبی که بعد از خرید در اختیار خواهید داشت می توانید نرم افزار را بر روی یک سیستم کامپیوتری نصب نمایید.

درصورتی که مایل باشید پکیج شما در محل کار روی چند سیستم فعال باشد، می بایست طی از نمایندگی مربوطه تقاضای استفاده چند کاربره را داشته تا نمایندگی به این وضوع رسیدگی کند.

همچنین شما ی توانید از خدمات تحت شبکه برنامه هلو برای کامپیوتر نیز استفاده نمایید.

برنامه هلو برای کامپیوتر

اگر به برنامه هلو برای کامپیوتر احتیاج دارید، کافی است که ورژن مورد نظر خود را از بین ورژن های مختلف نرم افزار هلو انتخاب کنید. تمام این ورژن ها برای کامپیوتر ساخته شده اند.

با مراجعه به سایت هلو شما امکان دانلود رایگان دمو برنامه هلو برای کامپیوتر را نیز خواهید داشت. همچنین برای آشنایی کامل با اکثر قابلیت ها نرم افزار هلو می توانید ورژه آموزشگاهی هلو را با قیمت ۵۸ هزار تومان خریداری کنید.

البته این ورژن دارای یکسری محدویت ها نیز هست. برای خرید این نسخه از لینک های ابتدایی همین صفحه استفاده کنید.

برگشت به بالا

محیط نرم افزار حسابداری هلو

در فیلم کوتاهی که در ادامه مشاهده می کنید مقداری با محیط نرم افزار حسابداری هلو آشنا خواهید شد. برای یادگیری کامل و تصویری این نرم افزار می توانید از فیلم آموزش نرم افزار هلو استفاده کنید.

سوالات متداول

نرم افزار هلو بهتر است یا سپیدار

اینکه کدام نرم افزار بهتر است، دقیقا به کاری که شما قرار است با نرم افزار انجام دهید بر می گردد. قطعا نرم افزار هلو برای شرکت ها کوچک و متوسط و فروشگاه ها یک نرم افزار مقرون به صرفه و کاربردی است. از طرفی نرم افزار سپیدار یک نرم افزار جامع و همه کاره است که قیمت بالاتری نیز دارد.

قیمت نرم افزار هلو چقدر است؟

همانطور که گفته شد نرم افزار هلو دارای ورژن های مختلفی است که برای کارهای مختلفی تهیه شده اند. برای استعلام قیمت نرم افزار هلو وارد وب سایت رسمی هلو شوید.

کار کردن با نرم افزار هلو ساده است؟

بله. در کنار قیمت خوب، یکی دیگر از مزایای نرم افزار هلو، سادگی کار کردن با آن است. برای یادگیری سریع این نرم افزار می توانید از فیلم آموزشی رایگان ما استفاده کنید.

آیا نرم افزار هلو پشتیبانی دارد؟

بله. نرم افزار هلو تا یک سال پس از خرید پشتیبانی رایگان دارد.

آیا امکان ارتقاء نرم افزار هلو به سطح بالاتر وجود دارد؟

بله. در صورتی که نیاز به استفاده از سایر امکانات نرم افزار داشتید، با پرداخت هزینه مازاد می توانید از قابلیت ارتقا استفاده کنید.