نرم افزارهای حسابداری رستوران و فست فود

معرفی بهترین نرم افزارهای حسابداری رستوران و این که چگونه حسابداری رستوران را سریع تر یاد بگیریم را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم.

همچنین نرم افزار های کاربردی حسابداری رستوران را به شما معرفی می کنیم.

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

اگر صاحب رستوران یا فست فود هستید حتما حسابداری رستوران و فست فود برای شما تبدیل به یک دغدغه شده است. نگران نباشید. در این مقاله در کنار معرفی بهترین نرم افزارهای حسابداری رستوران به آموزش حسابداری رستوران نیز خواهیم پرداخت.

پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید به عنوان یک حسابدار در یک رستوران مشغول به کار شوید و یا اینکه خودتان صاحب یک رستوران و فست فود هستید و می خواهید کارهای مربوط به حسابداری این مجموعه را به خوبی انجام دهید و تسلط کامل بر دخل و خرج و امورات مالی رستوران و یا فست فود داشته باشید آموزش خود را از دوره حسابداری فنی حرفه ای شروع کنید.

برای حسابداری رستوران از کجا شروع کنیم

در پاسخ به سوال حسابداری رستوران از کجا شروع کنیم، باید گفت اولین گام یادگیری حسابداری مقدماتی است. و دومین گام پیدا کردن یک نرم افزار متناسب با بودجه و سنگینی کار شما.

برای گام اول می توانید از خدمات آموزشی ما که در ادامه همین مقاله معرفی شده اند استفاده کنید.

برای گام دوم نیز، امروزه نرم افزارهای حسابداری قدرتمندی تولید شده که می‌توانید برای انجام مدیریت امور مالی مجموعه خود از آنها کمک بگیرید. به همین دلیل در اینجا قصد داریم با معرفی بهترین نرم افزارهای حسابداری رستوران به شما کمک کنیم تا اولین گام را برای یادگیری حسابداری رستوران فرا بگیرید.

پیشنهاد ویژه: اگر در یک رستوان فست فودی مشغول به کار هستید و به شیوه درست کردن حرفه ای انواع غذا های فست فودی علاقمند می باشد، حتما در دوره فست فود فنی حرفه ای شرکت کنید. این دوره  شامل آموزش جامع انواع ساندویچ ها،سالاد، پیتزا و… به همراه مدرک بین الملی است.

بهترین نرم افزار های حسابداری رستوران

بهترین نرم افزار های حسابداری رستوران

همانطور که گفته شد تا به امروز با توجه به رونق گرفتن کسب و کار رستوران ها در شهر های بزرگ، نرم افزار های حسابداری زیادی طراحی و تولید شده است که هر کدام دارای ویژگی ها و خصوصیات متمایزی هستند.

نرم افزار محبوب حسابداری رستوران سپیدز، نرم افزار قدرتمندی مثل نرم ‌افزارحسابداری رستوران معین، که ویژه رستوران و فست فود طراحی شده است. نرم افزار مدیریت فروش کافی شاپ رادیکال و همچنین نرم افزار حسابداری رستوران و فروشگاه به نام نگین و… که در ادامه به معرفی همه خواهیم پرداخت.

برای آشنایی کامل با انواع نرم افزار های حسابداری می توانید مقاله جامع بهترین نرم افزار حسابداری را مطالعه کنید.

راهنمای انتخاب نرم افزار حسابداری رستوران و فست فود

در ادمه لیستی از محبوب ترین نرم افزارهای حسابداری رستوران به شما معرفی می گردد.

نرم افزار رستوران سپیدز

با توجه به حجم کاربران و استفاده کنندگان، می توان گفت نرم افزار رستوران سپیدز با سابقه ترین نرم افزار حسابداری رستوران و فست فود و کافی شاپ در ایران است.

شرکت سپیدز در سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را با هدفطراحی و تولید نرم افزاری برای مدیریت رستوران ها آغاز کرد. شناخت صحیح از نیازهای رو به رشد بازار و به کارگیری آن در تولید محصول، مجموعه نرم افزارها و برنامه های مدیریت رستوران سپیدز را بعنوان کارآمدترین راه حل مدیریت رستوران مطرح کرده است.

با توجه به آمار سایت رسمی نرم افزار رستوران سپیدز، در حال حاضر بیش از ۱۸۰۰۰ رستوران، فست فود و کافی شاپ از نرم افزار رستوران و خدمات این مجموعه استفاده می کنند.

نرم افزار حسابداری رستوران هلو

نرم افزار حسابداری رستوران هلو نیز یکی دیگر از نرم افزار های موجود در بازار است. این نرم افزار برای سهولت کاربران صنف رستوران و دسترسی آنها به منوهای ویژه طراحی شده است.

نرم افزار حسابداری رستوران هلو تمامی عملیات حسابداری، خرید و فروش، انبارداری، چک و بانک را انجام می‌دهد.

نرم افزار حسابداری رستوران هلو در پنج سطح ساده، متوسط، پیشرفته، جامع و شبکه طراحی شده و مناسب برای استفاده در رستوران ‌های کوچک و بزرگ، کیترینگ، کافی شاپ و آشپزخانه ها است.

شرکت هلو علاوه بر نرم افزار حسابداری رستوران، نرم افزار اندرویدی سفارش گیر رستوران را نیز تولید کرده است. این ابزار جانبی با نصب روی دستگاه های اندرویدی کار سفارش گرفتن از سر میزها را آسان می کند.

اگر به یادگیری این نرم افزار علاقمند هستید، می توانید در کلاس آموزش نرم افزار هلو آموزشگاه حسابداری آریا تهران شرکت کنید. همچنین برای یادگیری رایگان این نرم افزار به کمک فیلم های آموزشی می توانید از خدمات آموزش نرم افزار هلو ویژه بازار کار ما استفاده فرمایید. آموزش نرم افزار هلو رستوران را با ما تجربه کنید.

برای خرید نرم افزار آموزشگاهی هلو از طریق لینک روبرو اقدام کنید: خرید نرم افزار هلو آموزشگاهی

نرم افزار حسابداری رستوران پارمیس

نرم افزار حسابداری رستوران پارمیس ویژه رستوران، کافی شاپ، فست فود، کترینگ و بر اساس نیازمندی های طبقه بندی شده این صنف طراحی شده و با ارائه امکاناتی از قبیل عملیات فاکتور، بانک و چک، عملیات حسابداری، عملیات کالا و انبار و … متناسب با قوانین مالیاتی برای صنف رستوران فراهم گردیده است.

این نرم افزار رستوران، متناسب با نیازمندی های یک رستوران از قبیل ثبت، تغییر و چاپ فاکتور خرید و فروش فروشگاه و سوپر مارکت، ثبت و مدیریت عملیات بانکی و همچنین امکانات کاربردی، ظاهری زیبا و منطبق با یک رستوران را ارائه می دهد.

نرم افزار رستوران کسبه

نرم افزار حسابداری رستوران کسبه همانند سه نرم افزار قبلی، جهت صدور فیش و محاسبه فروش روزانه در رستوران ها، کافی شاپ ها، فست فودها، بستنی بندی ها طراحی شده است.

یکی از قابلیت های نرم افزار رستوان کسبه امکان کار کردن با دستگاه های جانبی مانند دستگاه فیش پرینت، کالر آیدی، کیبورد ویژه رستوران و … است.

نرم افزار حسابدرای رستوران آریانا

شرکت آریانا با بیش از۲۷ سال سابقه در زمینه تولید و طراحی نرم افزارهای رستورانی و فروشگاهی یکی دیگر از تولید کنندگان نرم افزار های حسابداری است.

این شرکت در سال ۱۳۸۳ با اجرای اولین نرم افزار های تاچ اسکرین و لمسی و همچنین مانیتورهای آشپزخانه و مدیریت سالن گام بلندی را در بازاریابی خود برداشت. این شرکت با توجه به اطلاعات موجود در سایت رسمی خود، اولین صادر کننده نرم افزارهای صنفی به اروپا و آمریکا نیز هست.

نرم افزار کافی شاپ و فست فود حامی

گروه داده پردازی پارسیان یکی دیگر از گرو های نرم افزار با سابقه در ایران است. این تیم با بیش از یک دهه تجربه و با رویکردی دانش بنیان به عنوان یکی از تخصصی ترین مجموعه های ارایه دهنده نرم افزار اتوماسیون رستوران، توانسته با بهره گیری از نیروهای متخصص و همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا در تحلیل و تولید نرم افزار حامی، خدماتی متنوع و موثر را برای تمامی فعالان این صنعت فراهم سازد.

نرم افزار کافی شاپ و فست فود حامی با پیاده سازی شدن در هزاران مجموعه ی غذایی از جمله رستوران، کافی شاپ، سفره خانه، کترینگ، فست فود، فودکورت، بوفه ی غذا، آبمیوه و بستنی فروشی در داخل و خارج از کشور در رده ی بهترین و موفق ترین مجریان سیستم اتوماسیون این واحدهای صنفی قرار گرفته است.

نرم افزار رستوران زعفران

اگر صاح کافی شاپ و یا رستوران هستید و مایل هستید از نرم افزاری استفاده کنید تا سفارشات مشتریان خود را با استفاده از تبلت، سرمیز ثبت و یا ویرایش کند و همان لحظه فاکتور آن را صادر نماید و یا بتوانید برای جشن ها و مهمانی هایی که در کافی شاپ خود برگزار می کنید امکان رزرواسیون و تعداد مهمان ها و ساعت برگزاری آن را مشخص کنید، نرم افزار رستوران زعفران بهترین انتخاب خواهد بود.

از برخی دیگر از نرم افزار های جسابداری رستوران می توان به نرم افزار حسابداری تحت وب سحاب، نرم افزار حسابداری سیبا مخصوص رستوران فست فود و تهیه غذا ، نرم افزار متفاوت رستوران و آشپزخانه چنگال، نرم افزار حسابداری آشپزخانه تهیه غذا و کترینگ آریانا، و نرم‌افزار فست فود مشاوره حساب اشاره کرد.

فراموش نکنید که شما با یادگیری حسابداری رستوران امکان مهاجرت به برخی کشورها را خواهید داشت.

پیشنهاد ویژه : برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازار کار رشته حسابداری مقاله بهترین کشور برای مهاجرت حسابداران را مطالعه نمایید.

نرم افزار رستورانی تحت وب

ویژگی های نرم افزار رستورانی تحت وب به شرح زیر است:

  • تعریف منوی سفارشات و صدور فیش
  • امکان کنترل موجودی سفارشات
  • تعریف صندوق های مختلف
  • ثبت سرویس و دلیوری
  • مشخص نمودن پیک ها و حسابرسی آن ها
  • تعریف چاپگر صندوق، اشپزخانه و کانتر
  • اتصال به مانیتور لمسی
  • دارای صفحه کلیدهای قابل برنامه ریزی
  • مشترکین و حسابرسی آن ها
  • فرمول تولید و مدیریت مواد خام
  • افزونه مدیریت میزها
  • گزارشات و نمودارهای ماهیانه از فروش
  • تعریف کاربران با سطوح دسترسی متفاوت
  • دارای راهنمای استفاده
  • قابلیت اجرا بر روی شبکه

معرفی بهترین نرم افزارهای رستورانی تحت وب

برخی نرم افزارهای رستورانی تحت وب که در ایران قابل استفاده هستند در لیست زیر آمده است:

  • کلاژ
  • اریانا
  • سپند نرم
  • چنگال Gold Version
  • سپیدز
  • اریا تدبیر
  • کسبه
  • منطق
  • سازمان یار
  • رستوران

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار های مالی تحت وب، می توانید مقاله معرفی نرم افزار های حسابداری تحت وب را مطالعه کنید.

نرم افزار رستوران رایگان

به جزات می توان گفت که یچ نرم افزار رستوران رایگانی موجود نمی باشد. البته منظور نرم افزار کامل و جامع ارائه دهنده خدمات تفصیلی است. به همین دلیل اکثر شرکت های فوق تحت عنوان نرم افزار رستوران رایگان دمویی از نرم افزار اصلی را بصورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می دهند.

مشکلات رایج حسابداری رستوران ها

در ادامه مقاله معرفی بهترین نرم افزارهای حسابداری رستوران حالا به سراغ مشکلات رایج حسابداری رستوران ها می رویم.

در مورد مشکلات رایج ای که برای حسابداری در یک رستوران وجود دارد باید گفت که یادگیری بهترین و محبوب ترین نرم افزار حسابداری هم نمی تواند همه مشکل شما را حل کند.

همانطور که قبل تر هم گفته شد، شما علاوه بر یادگیری نرم افزار های حسابداری رستوران، به دانش پایه حسابداری نیاز خواهید داشت. خصوصاً برای اینکه در مسیر اجرای مقررات باقی بمانید نرم افزار به تنهایی مشکلات حسابداری شما را حذف نمی کند.

مشکل بعدی که اکثر مدیران و صاحبان کسب و کار با آن مواجه هستند کمبود وقت در ثبت عملکرد و یادگیری است. به دلیل مشکلات رایجی که برای مدیریت رستوران و فست فود دارید شاید وقت کافی برای یادگیری مفاهیم پایه حسابداری و تسلط بر یک نرم افزار قدرتمند حسابداری را نداشته باشید به همین دلیل ما استفاده از خدمات آموزش رایگان حسابداری را به شما پیشنهاد می کنیم.

حسابداری رستوران را سریع یاد بگیر

اگر شما مدیر یک رستوران بزرگ هستید، قطعا برای مدیریت آن به ساختاری منسجم از نظر اتوماسیونی احتیاج دارید. ساختاری که تمام خواسته های حسابداری شما را برآورده کرده و صندوقداران شما با هر سطحی از دانش حسابداری و تسلط کار با کامپیوتر بتوانند کارکردن با آن ساختار را یاد گرفته و گزارش های متنوع و سودمند آن را برای مدیریت هرچه بهتر رستوران ارائه دهند.

برای اینکار در کنار یادگیری حسابداری می بایست حتما کار با نرم افزار های حسابداری را بلد باشید.

اگر شما صاحب یک فست فود کوچکی هستید و به دنبال نرم افزاری با سرعت بالا برای ثبت سفارشات و همچنین مدیریت پیک ها و اشتراک دهی سریع به مشتریان خود به دور از مشکلات وارد کردن اطلاعات و بعدها ویرایش آنها هستید، حتما باید کار با نرم افزار های حسابداری رستوران را یاد بگیرید.

اما چطور؟ یک راه ساده و مطمئن با امکان دریافت مدرک بین المللی آموزش.

آموزشگاه حسابداری آریا تهران با خدمات آموزش زیر نیاز شما را برطرف خواهد کرد.

آموزش حسابداری رستورن

آموزش حسابداری رستورن

برای یادگیری کامل و استفاده از خدمات آموزش نرم افزار حسابداری رستوران می توانید از خدمات آموزشی بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران استفاده کنید.

ما در مجتمع فنی آریا تهران همه چیز را برای یادگیری و آموزش شما فراهم کرده ایم. از فیلم های آموزشی رایگان، مقالات و جزوات رایگان، تا برگزاری دوره های حضوری و آنلاین آموزش حسابداری رستوران. برای اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرد.

پیشنهاد ویژه : برای اطلاع دقیق از زمان و مکان امتحان فنی حرفه ای حسابداری با همکاران ما در آموزشگاه حسابداری آریا تهران تماس بگیرید.

کلام آخر

در نهایت امیدواریم که ارائه مقاله معرفی بهترین نرم افزارهای حسابداری رستوران مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

لطفاً نظرات خود را در مورد این مقاله با ما در میان بگذارید و در صورت نیاز به هر گونه سوال و مشاوره در مورد اینکه چگونه حسابداری رستوران را سریعتر یاد بگیرید و یا اینکه برای حسابداری رستوران باید از کجا شروع کنید، می توانید با آموزشگاه حسابداری آریا تهران تماس بگیرید و از بهترین اساتید حسابداری این مجموعه در این زمینه مشاوره دریافت نمایید.