نحوه مخفی کردن وای فای مودم تی پی لینک

نحوه مخفی کردن وای فای مودم تی پی لینک ، موضوعی است که در این مقاله آموزشی آن را مورد بررسی قرار می دهیم. مخفی کردن وای فای مودم برای این است که شما از دسترسی افراد غیر مجاز به پسورد مودم خود جلوگیری نمایید. شاید تاکنون برای شما پیش آمده باشد که حجم اینترنتی […]
  • تعداد نظرات: 1
  • دسته بندی ها: اینترنت
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

نحوه مخفی کردن وای فای مودم تی پی لینک ، موضوعی است که در این مقاله آموزشی آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

مخفی کردن وای فای مودم برای این است که شما از دسترسی افراد غیر مجاز به پسورد مودم خود جلوگیری نمایید.

شاید تاکنون برای شما پیش آمده باشد که حجم اینترنتی را که خریداری کرده اید خیلی زود تمام شود، بدون این که شما حجم زیادی را مصرف کرده باشید.

یکی از دلایل این که حجم بسته اینترنتی شما خیلی زود تمام می شود این است که رمز وای فای مودم شما توسط یکی از افرادی که در نزدیکی محل سکونت و یا محل کار شما حضور دارد هک شده است.

که برای جلوگیری از حل این مشکل شما باید رمز وای فای خود را مخفی نمایید، که ما در ادامه این مطلب نحوه مخفی کردن رمز وای فای را به شما آموزش می دهیم.

البته توصیه می کنیم که قبل از خواندن این مقاله می توانید با مراجعه به مقاله آموزشی انجام تنظیمات مودم تی پی لینک، با نحوه دسترسی و سایر تنظیمات این مودم آشنا شوید.

پیشنهاد ویژه »» آموزش config کردن مودم tp link

ابتدا با وارد کردن عبارت ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ را مطابق تصویر زیر در نوار آدرس مرورگر وارد نمایید.

مخفی کردن وای فای مودم

در بخش بعد شما وارد تنظیمات مودم می شوید که باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید.

آموزش تنظیم مودم tp-link

بعد از این که وارد قسمت تنظیمات مودم tp-link شدید، باید مطابق با تصویر زیر وارد قسمت Interface Setup شوید، و سپس گزینه Wireless را انتخاب کرده و حالا از قسمت Multiple SSIDs به دنبال گزینه Broadcast SSID بگردید و مقدار آن را NO بگذارید.

بقیه تنظیمات را مطابق آن چه که در تصویر زیر درج شده است تنظیم کنید، و در نهایت بعد انجام این کار در انتهای صفحه تغییرات خود را با کلیک برروی دکمه save ذخیره نمایید.

مخفی کردن وای فای مودم تی پی لینک