سریعترین مرورگر ویندوز

مرورگرها فقط راهی برای دسترسی به اینترنت نیستند. امروزه آنها به راهی به سوی عالم دانش و تکنولوژی تبدیل شده اند. آنچه مرورگر های مختلف را از هم متمایز میکند و سبب میشود کاربران را به استفاده از آن ها ترغیب کند سرعت بارگذاری سایت های مختلف و سریع بودن آن هاست. در این مقاله […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: ICDL / Internet
  • زمان مطالعه: 12 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

مرورگرها فقط راهی برای دسترسی به اینترنت نیستند. امروزه آنها به راهی به سوی عالم دانش و تکنولوژی تبدیل شده اند. آنچه مرورگر های مختلف را از هم متمایز میکند و سبب میشود کاربران را به استفاده از آن ها ترغیب کند سرعت بارگذاری سایت های مختلف و سریع بودن آن هاست. در این مقاله میخواهیم شما را با سریعترین مرورگر ویندوز ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ آشنا کنیم تا بتوانید بهترین مرورگر را برای انجام اموز خود انتخاب کنید.

اگر نمیدانید مرورگر چیست و چه تفاوتی با موتور جستجو دارد و میخواهید مرورگر های مطرح دنیا را با هم مقایسه کنید حتما مقاله مرورگر چیست را مطالعه کنید.

سریعترین مرورگر ۲۰۲۱

سریعترین مرورگر ۲۰۲۰ و سریعترین مرورگر ۲۰۲۱ یکی از ترند ترین عباراتی بودند که در گوگل سرچ میشدند و این نشان میدهد که کاربران به دنبال پیدا کردن مرورگری هستند که سریع تر بارگذاری را انجام دهند و به کار های آن ها سرعت دهد.

دیگر زمان این که بخواهید چند دقیقه را صرف باز کردن صفحات مختلف وب سایت ها کنید گذشته و اگر بخواهید زمان تان را صرف این چیزها کنید از خیلی مسائلی که به پیشرفت شما منجر میشود باز میمانید.

در حال حاضر تعداد زیادی نرم افزار مرورگر موجود است و همه آنها ادعا می کنند که سریع ترین و بهترین مرورگرها برای ویندوز ۱۰، هستند. با این حال، هر برنامه سریع و مناسب برای نیازهای شما نیست. بنابراین، ما تمام مرورگرها را امتحان کردیم وسریعترین مرورگر ویندوز را برای شما معرفی کردیم.

ما ۱۰ مرورگر سریع برتر برای ویندوز ۱۰ و پایین تر را فهرست کرده ایم و هر مرورگر را بر اساس این معیارها ارزیابی کرده ایم:

  • سرعت : مهمترین عاملی است که باید در نظر گرفته شود. زیرا با انتخاب سریع ترین مرورگر افراد با زمان بارگذاری پایین صفحه اذیت نمی شود.
  • ناوبری : داشتن توانایی برای حرکت سریع از یک موقعیت به موقعیت دیگر نیاز روز است.
  • حریم خصوصی و امنیت : یک مرورگر عالی، مرورگری است که بر حریم خصوصی و امنیت کاربر تمرکز دارد. بنابراین، ممکن است به دنبال مرورگری باشید که به شما کمک کند نحوه ردیابی خود را به حداقل برسانید.
  • سفارشی سازی : توانایی سفارشی کردن نوار ابزار، تغییر تم مرورگر و مدیریت بوکمارک ها، برخی از موارد مهمی است که هر مرورگر وب خوب باید داشته باشد.
  • تجربه کاربری : خوب، چه کسی یک رابط کاربری واضح، ریبا و چشم نواز را دوست ندارد؟ البته، ممکن است هنگام انتخاب بهترین مرورگر وب برای ویندوز ۱۰، فاکتور اساسی نباشد، اما مهم است!

در اینجا لیستی از ۱۰ بهترین و سریعترین مرورگر ویندوز ۱۰، ۸، ۷ و سیستم عامل محبوب مک آورده شده است. البته باید در نظر داشته باشید برای ان که مرورگر ها سریع تر سایت ها را بارگذاری کنند باید آن سایت ها نیز سرعت بالایی داشته باشند که باید در ساخت و طراحی آن ها نکات زیادی رعایت شود.

ما در آریا تهران سایت هایی را برای مشتریان میسازیم که در بالاترین رتبه سرعت قرار داشته باشند تا شما بتوانید کاربران بیشتری را با سرعت بالای لود شدن جذب کنید و با رعایت این نکات رتبه سئو خوبی را کسب کنید.

برای سفارش طراحی سایت ارزان و مشاهده قیمت نمونه کار های آریا تهران وارد صفحه طراحی سایت ما شوید.

سریعترین مرورگر ۲۰۲۱
سریعترین مرورگر ۲۰۲۱

گوگل کروم مرورگر مورد علاقه کاربران

پلتفرم های پشتیبانی شده: اندروید، iOS، ویندوز، macOS و لینوکس.

گوگل کروم تنها مرورگر اینترنتی است که به محض معرفی در سال ۲۰۰۹ به سرعت نمودارهای محبوبیت را افزایش داد. این مرورگر با بیش از ۶۰ درصد از سهم بازار یکی از پرکاربردترین مرورگرهای تمام دوران است.

بله! این مرورگر به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های مرورگر تبدیل شده است و همه به خاطر عملکرد سریع، رابط کاربری آسان و کنترل‌های امنیتی آن است. وقتی نوبت به همگام سازی تنظیمات برگزیده و مدیریت بوکمارک ها در همه دستگاه های شما می رسد، به طرز شگفت انگیزی کار می کند و شما مکیتوانید از این قابلیت های کروم استفاده کنید.

مزایا

  • رابط ساده با تعداد محدودی ابزار در صفحه اصلی
  • بارگیری صفحات وب با سرعت بیشتر
  • افزونه های مفید کروم برای بهبود سرعت مرورگر و افزایش امنیت و ابزارهای داخلی پیشرفته مانند نمایشگر PDF، مترجم زبان و موارد دیگر را ارائه می دهد.
  • به راحتی با سایر برنامه های Google مانند Gmail، Drive، AdSense، Google Ads ادغام می شود.

معایب:

  • مقدار زیادی از حافظه سیستم شما را مصرف می کند.
  • گزینه های نسبتاً کمتری برای سفارشی کردن دکمه ها و منوها دارد.
گوگل کروم مرورگر مورد علاقه کاربران
گوگل کروم مرورگر مورد علاقه کاربران

Opera سریعترین مرورگر برنامه های گرافیکی

پلتفرم های پشتیبانی شده: ویندوز، macOS، لینوکس، اندروید، iOS و سایر تلفن های اولیه.

مرورگر اپرا حداقل در دسکتاپ بسیار سریع است و در تست گرافیکی ما عملکرد خوبی داشت. این بدان معناست که اگر از برنامه‌های گرافیکی زیادی از طریق مرورگر وب استفاده می‌کنید، Opera می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. با این حال، به طور کلی، از نظر پاسخگویی اولیه جاوا اسکریپت از Vivaldi عقب مانده است و بنابراین در رتبه دوم این لیست قرار می گیرد.

مزایا:

  • Opera به شما امکان می دهد میانبرها را به سایت های مورد علاقه خود پین کنید و صفحات پرطرفدار خود را پین کنید تا سریع تر به آن ها دسترسی داشته باشید.
  • ایمن ترین مرورگری که به شما امکان می دهد در تمام دستگاه های خود که استفاده می کنید همگام سازی کنید.
  • بیش از ۴۰ زبان مختلف را پشتیبانی می کند
  • از پلتفرم های مختلف پشتیبانی می کند
  • این برنامه بر اساس یک کروم مدل۴ است.

معایب:

  • نسبت به سایر بهترین مرورگرهای وب برای ویندوز ۱۰ کمی کندتر است، اما برای افرادی که با اتصالات کند سر و کار دارند و سرعت برای آن ها فاکتور مهمی نیست ایده آل است.
Opera سریعترین مرورگر برنامه های گرافیکی
Opera سریعترین مرورگر برنامه های گرافیکی

Brave بهترین مرورگر ایمن

پلتفرم های پشتیبانی شده: Windows، macOS، Linux، Android و iOS.
اگر نگران این هستید که چه کسی شما را ردیابی می کند یا نمی خواهید حتی ISP شما بداند که در حال گشت و گذار در اینترنت هستید، مرورگر Brave را انتخاب کنید.

این مرورگر با تمام ویژگی‌های استاندارد یک مرورگر وب ایده‌آل مانند رابط بصری، مرور سریع‌تر، پشتیبانی از چند پلتفرم، قابلیت جستجو خصوصی یا ناشناس، مدیریت چندین برگه و موارد دیگر را داراست.

این مرورگر به یکی از پرکاربردترین مرورگرها برای کسب درآمد تبدیل شده است. تعجب می کنید که چگونه؟ بررسی کنید چگونه می‌توانید در انجمن Brave مشارکت کنید و تجربه مرور خود را بهتر کنید.

مزایا:

  • آنچه مرورگر Brave را از دیگران متمایز می کند، نگرش تهاجمی ضد تبلیغاتی آن است که آن را به یکی از امن ترین مرورگرهای موجود تبدیل می کند. این ردیاب داخلی است و مسدودکننده تبلیغاتی است که به طور قابل توجهی زمان بارگذاری صفحه را افزایش میدهد.
  • در مقایسه با سایر مرورگرهای اینترنت برای ویندوز، داده کمتری مصرف می کند.
  • برای گشت و گذار در اینترنت از طریق مرورگر Brave پول دریافت کنید.
  • با این مرورگر به حریم خصوصی کاربران احترام گذاشته میشود و آن را به بهترین مرورگر ناشناس برای ویندوز ۱۰ تبدیل کرده است.

معایب:

  • افزونه های کمتری نسبت به سایر مرورگرهای برتر در این مرورگر موجود است.

با شرکت در کلاس های آموزش آنلاین طراحی سایت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید و به سرعت کسب درآمد کنید.

Brave بهترین مرورگر ایمن
Brave بهترین مرورگر ایمن

Microsoft Edge مرورگر استاندارد اینترنت

پلتفرم های پشتیبانی شده: اندروید، iOS، ویندوز و macOS.

آیا وقتی مرورگر شما برای بارگذاری صفحات وب زمان زیادی می برد، ناامید می شوید؟ اگر بله، بلافاصله به Microsoft Edge بروید. این بدون شک یکی از بهترین و سریعترین مرورگرها برای ویندوز ۱۰ است.

با بازگشت Microsoft Edge به مرورگر وب، توانست بر پرچمدار مرورگر ها که اینترنت اکسپلورر که خود برای ویندوز ۹۵ ساخته شده بود تسلط یابد.

این مرورگر یکی از محبوب ترین مرورگرها است که همه به لطف ابزارهای حفظ حریم خصوصی شفاف و بسیاری از گزینه های سفارشی سازی آن میباشد. به طور قابل توجهی سریع است و کنترل دقیقی بر نحوه مرور وب سایت ها می دهد.

مزایا

  • سبک ترین مرورگر موجود برای ویندوز ۱۰٫
  • قابل اعتماد و آسان برای استفاده.
  • Edge یکی از سریعترین مرورگرهای ویندوز ۱۰ در مقایسه با سایر گزینه ها است.
  • به کاربران در مورد وب سایت های خطرناک هنگام مرور هشدار می دهد و آن را به یکی از امن ترین مرورگرها برای رایانه شخصی ویندوز تبدیل می کند.

معایب:

  • با رایانه هایی که نسخه های قبلی ویندوز را اجرا می کنند سازگار نیست.
  • افزونه های کمتری نسبت به سایر مرورگرهای برتر ارائه داده است.
Microsoft Edge مرورگر استاندارد اینترنت
Microsoft Edge مرورگر استاندارد اینترنت

Vivaldi سریعترین مرورگر

پلتفرم های پشتیبانی شده: Windows، macOS و Linux

Vivaldi که یک تازه وارد در زمینه بهترین مرورگر وب برای ویندوز ۱۰ است که بر روی پروژه Chromium ساخته شده است.

Vivaldi با ارائه بهترین ترکیب از مرورگرهای Google Chrome و Opera، یک مرورگر منحصر به فرد سریع، انعطاف پذیر و امن ترین مرورگر موجود در بازار است.

این مرورگر برتر ویژگی های مدیریت چند برگه را ارائه می دهد. حتی می توانید هر قسمت از پنجره های مرورگر را برای تجربه شخصی تر تغییر دهید.

مزایا

  • Vivaldi سریع ترین و سبک ترین مرورگر وب برای ویندوز ۱۰
  • قابل تنظیم ترین مرورگر اینترنت که به شما امکان می دهد اندازه و ظاهر عناصر UI را به طور کامل تغییر دهید.
  • از میانبرهای سفارشی، میانبرهای صفحه کلید، حرکات ماوس و مدیریت ماوس در این مرورگر لذت ببرید
  • برای ارائه حداکثر حریم خصوصی و امنیت به کاربران خود، دارای طیف وسیعی از تنظیمات است.
  • مدیریت ایمن داده های شما که آن را به بهترین مرورگر ایمن برای ویندوز ۱۰ تبدیل می کند.

معایب:

  • مقدار قابل توجهی از حافظه را اشغال می کند.
Vivaldi سریعترین مرورگر
Vivaldi سریعترین مرورگر

Tor بهترین مرورگر ناشناس

پلتفرم های پشتیبانی شده: Windows، macOS، Linux، iOS و Android

آیا می خواهید با امنیت بیشتری اینترنت را مرور کنید و از حریم خصوصی تان محافظت کنید؟ خوب، اگر می خواهید بدون افشای هویت خود و کاملاً ناشناس در اینترنت گشت و گذار کنید پس بهترین مرورگر وب که به دنبال آن هستید Tor است.

بدون شک این مرورگر یک دفاع نهایی در برابر ردیابی، سانسور و نظارت و درعین حال سریعترین مرورگر ویندوز است. با استفاده از این بهترین مرورگر ناشناس، دیگر لازم نیست نگران امنیت دیجیتال خود باشید.

این ابزارهای مختلف محافظتی تضمین می کند که تاریخچه مرورگر شما را به طور کامل پوشش می دهد، به طوری که کاربران می توانند بدون فکر کردن به اینکه کسی آنها را ردیابی کند، فقط در زیر پوشش محافظ Tor در اینترنت گشت و گذار کنند!

مزایا

  • این مرورگر اینترنت منبع باز است که به این معنی است که هرکسی می تواند کد موتور جستجوی برتر را که از حریم خصوصی آگاه است بازرسی کند.
  • با این مرورگر دسکتاپ بدون هیچ محدودیتی در وب سایت های Deep، Dark و حتی مسدود شده بگردید.
  • ناشناس بودن کامل را فراهم می کند، به شما امکان می دهد آدرس IP اصلی خود را پنهان کنید.

معایب:

  • کاهش سرعت پهنای باند
  • رابط کاربری قدیمی
Tor بهترین مرورگر ناشناس
Tor بهترین مرورگر ناشناس

Chromium بهترین مرورگر منبع باز

پلتفرم های پشتیبانی شده: ویندوز، macOS، لینوکس و اندروید

همه ما متوجه هستیم که گوگل کروم یکی از محبوب ترین مرورگرهای وب در بین مردم است، اما اگر کرومیوم وجود نداشت، کرومی وجود نداشت. این پروژه منبع باز است که زیربنای مرورگر کروم است.

از نظر ظاهر و ویژگی‌ها، Chromium شبیه به مرورگر Chrome است. می‌توانید به سادگی با حساب Google خود وارد شوید، داده‌ها را همگام‌سازی کنید، افزونه دانلود کنید و موارد دیگر.

اما هنوز تفاوت هایی وجود دارد که ممکن است به کاربران کمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشند.

Chromium از به‌روزرسانی‌های خودکار پشتیبانی نمی‌کند و بنابراین ممکن است برای تعدادی از کاربران ویندوز به عنوان یک نقص بزرگ تلقی شود.

مزایا:

  • از آنجایی که این یک پروژه منبع باز است، هر کسی می‌تواند آزادانه از آن استفاده کند و آن را تغییر دهد
  • Chromium می‌تواند به افزونه های Chrome دسترسی پیدا کند.
  • رایگان است.

معایب:

  • Chromium از Adobe Flash مشابه Chrome پشتیبانی نمی کند.

Maxthon مرورگر امن

پلتفرم های پشتیبانی شده: Windows، macOS، iOS و Android.

این یک مرورگر اینترنت ویندوز ۱۰ سبک وزن و ایمن است. Maxthon با ویژگی های استاندارد موجود در لیست سریعترین مرورگر ویندوز و بهترین مرورگرهای وب قرار گرفته است که ویژگی ها و ابزارها را نیز ارائه می دهد که آن را متمایز می کند.

مزایا:

  • سریع‌ترین مرورگر ویندوز ۱۰ با بسیاری از ویژگی‌های قابل تنظیم
  • بهترین مرورگر برای دسترسی به وب سایت هایی که به Chrome یا Firefox پاسخ نمی دهند
  • Maxthon تا حدی اتصال اینترنت را تقویت می کند و صفحات وب را سریعتر از سایر مرورگرهای برتر ذکر شده در اینجا بارگیری می کند.
  • از رم و حافظه زیادی استفاده نمی کند.

معایب:

  • به‌روزرسانی‌ها را به‌طور خودکار نصب نمی‌کند

Comodo IceDragon بهترین مرورگر برای دانلود

پلتفرم های پشتیبانی شده: ویندوز، مک و اندروید

Comodo IceDragon که یکی از ایمن‌ترین و سریعترین مرورگر ویندوز نسبت به نسخه‌های فایرفاکس در نظر گرفته می‌شود. از نظر منابع سیستم بسیار سبک است و با بارگیری صفحات وب با سرعتی سریعتر از سایر گزینه های ذکر شده در اینجا، به کاربران کمک می کند تا عملکردی سریعتر در جستجو اینترنتی داشته باشند.

ادعا می کند که بهترین مرورگر برای دانلود فایل های حجیم است. با استفاده از Comodo IceDragon، می توانید از حفظ حریم خصوصی و امنیت عالی نیز اطمینان داشته باشید.

مزایا:

  • بهترین و سریع ترین مرورگر ویندوز ۱۰
  • چندین افزونه مرورگر را ارائه می دهد
  • برخلاف سایر برنامه های مرورگر دسکتاپ، Comodo با پلتفرم های رسانه های اجتماعی یکپارچه می شود. از این رو می توانید فوراً موارد را به اشتراک بگذارید.
  • یک گزینه قابل حمل در حین نصب ارائه می دهد. بنابراین می توانید بدون نصب مجدد آن بر روی هر پلتفرمی از آن لذت ببرید.

جمعبندی

در این مقاله تلاش کردیم بهترین و سریعترین مرورگر ویندوز را به شما معرفی کنیم و تمام این مرورگر ها را با هم مقایسه کنیم تا شما بتوانید بهترین و مناسب ترین مرورگر را متناسب با کاربردتان انتخاب کنید. اگر سوالی دارید میتوانید در قسمت نظرات بیان کنید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان پاسخ شما را بدهیم.